Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et hyggelig møde - Nanou EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et hyggelig møde - Nanou EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et hyggelig møde - Nanou EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et hyggelig møde - Nanou EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et hyggelig møde - Nanou EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et hyggelig møde - Nanou EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et hyggelig møde - Nanou EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et hyggelig møde - Nanou EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et hyggelig møde - Nanou EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et hyggelig møde - Nanou EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et hyggelig møde - Nanou

Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Man 14 Nov 2011 - 22:57

tid:22
sted: hotel
vejr: kold og blæst
omgivelser: bar i hotel

ind på hotel bar, sad der en høj person som hedder gabriel, gabriel er næste to meter høj og har kul sort hår og hvidt pande hår, han har unaturlig mørke brun øjne, næste over i det sort, han sad med en vodka foran sig, glas var halv fyldet, der sad nogen anden rundt ved bar, nogen ved bar anden var bord, hvor de kun sidder og snakke med hinanden, gabriel har sort stof bukser og en grå skjorten, han sidder for sig selv som at de andre er bange for ham, han tog en tår af sin vodka.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Gæst Man 14 Nov 2011 - 23:11

Nanou stod i baren og serverede drinks for de tørstige. Hun serverede med et smil hver gang, både et smil til kunden, men også et smil som tegn på glæde. Glæde som var over hende, fordi hun idag havde et arbejde, og endda et sted hun kunne lide at være. De var altid så venlige her. Dog hændede det, at der kom nogle ordentlige slagssmål, men det var nu sjældent, at det skete. Hun kiggede rundt i baren. Alle sad og snakkede med nogle, undtagen én. Hun trak lidt på skuldrene og gik over til ham. "Du er vidst ny her.. Hva bringer dig herind? Andet end vodkaen," spurgte hun med et smil og et lille grin. Hun stod med et glas og et viskestykke, hun var ved at tørre glasset rent, så det var klar til brug igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Man 14 Nov 2011 - 23:16

han kiggede op da bartender kom over til ham og snakke til ham, "nej er ikke ny her, kommer her bare ikke så tit" sagde han og kiggede kort på hende, han tog en tår mere af sin vodka og kiggede kort rundt, end han rette sig op og knæk kort nakke, "man er du ikke ny" spurgte han og kiggede på hende, han synes ikke at han havde set hende før man, det var også et godt stykke tid side at han var her sidste, han drak resten af sin vodka og stille glas fra sig, [/b]"en vodka mere"[/b] sagde han og kiggede kort på hende, end han fat penge frem til det, hvor han betale for den og tog imod glas med vodka.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Gæst Man 14 Nov 2011 - 23:33

Nanou kiggede på ham med hovedet på skrå, "Jeg kan komme med samme svar som dig.. Er ikke ny, er her bare ikke så tit," svarede hun med et smil. "Jeg arbejder ikke fuldtid her, og er ikke fuldt ansat, så de gange du har været her, har jeg nok været andre steder og servere.." Hun gav et smil der viste hendes tænder blot en smule. Da han bad om et nyt glas vodka, gik hun straks over til baren, stilte det glas hun havde i hånden samt viskestykket og lavede en ny vodka. Da den var lavet, gik hun over og afleverede den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Man 14 Nov 2011 - 23:46

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "det er der nok noget i" sagde han og kiggede kort på hende, han tog en tår af den ny glas med vodka i, han lukke kort øjne og slappe af, "laver du ellers når du ikke arbejde her" spurgte han efter lidt tid end jeg drak en tår af vodka, han kiggede kort på hende for at ser hende mere an, hun var nu en pæn nok pige, nej nok mere kvinde vil han gæt på, ud fra hendes udseende af sige.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Gæst Tirs 15 Nov 2011 - 10:45

Nanou lå hovedet lidt på skrå til hans spørgsmål og svarede med et smil: "Tjo... Jeg laver lidt af hvert...Jeg kan godt lide at være inde i skoven og tegne de dyr, jeg nu får lov til at se... Ellers spiller jeg guitar eller trommer..." Hun ulede lidt i sit hår med venstre hånd og kiggede over på lederen af baren. Hun gav ham et blik der så spørgende ud, som om hun spurgte om hun havde tid til at sludre eller om der var brug for hende. Han nikkede kort og smilede til hende, et tegn på at de havde styr på det oppe i baren og at hun godt kunne holde en lille pause. Hun smilede tilbage til ham og kiggede derefter på vedkomne hun snakkede med. "Hvad med dig? Hva laver du, når du ikke er her og drikker vodka?" spurgte hun med et grinende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Tirs 15 Nov 2011 - 17:10

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt af hende, han kiggede kort sammen vej som hende, det må var lederen, side hun kiggede på ham, "jeg laver også lidt af hvert, for det mest tid for mig selv" sagde han og kiggede kort på hende, end han tog en tår mere af sin vodka, han sad i et stykke tid ud af sige noget og rørt heller ikke vodka, til sidste drak han resten af vodka og stille glas foran hende, han læner sig lidt ind over bar disk, "ved de leder godt at du ikke er et menneske" spurgte han hviskede mod hende, han kun mærke på hende aura at hun er en varulv og hun lugte heller ikke som et menneske, mere som et dyr.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 8:27

Nanou tog glasset han stilte foran hende og satte det til vask. Hun hælte en ny op i et andet glas til ham og satte den foran ham. "På husets regning" Sagde hun og smilte. man måtte gerne i ny og næ gi en drink på husets regning, bare ikke for mange. Der gik noget tid før nogen sagde noget, og han var den der brød tavsheden. Hun kiggede lidt underligt på ham med hovedet på skrå. Ikke et menneske? Altså nok var hun måske ikke heeelt normal oppe i hovedet, men så vidst hun vidste, så var hun da et menneske. Det eneste underlige der var ved hende, var, at hun altid blev syg ved fuldmåne. Hun mistede hukommelsen for den eller de nætter hvor der var fuldmåne. Hun havde nu ikke lagt mere i det, for hun mente nu bare, det var noget med strålerne fra fuldmånen og alt sådan noget der spillede ind. Hun valgte til sidst at gå med på hans lille "leg" og lænede sig helt hen til ham og smilede skævt. "Nej, han ved ikke at jeg er en stor og farlig... Varulv!" Svarede hun og grinte derefter, hvor hun så lænede sig tilbage igen. "Du har vidst fået for meget vodka indenbors, eller fortæller du altid kvinder at de ikke er mennesker?" Spurgte hun med et grin. Hun mente det ikke på nogen måde ondt, hun syntes bare, at det var sjovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Ons 16 Nov 2011 - 17:16

han kiggede da hun stille et nyt glas med vodka foran ham, han havde ikke bestille det men da hun sagde at det var på, husets regning smiler han svagt og takke, han smiler kort af hende, da hun tyder ikke tro på ham, at hun ikke er et menneske, "det har jeg ikke, jeg kan ikke mærke at jeg har druk" sagde han kort og hold ind pause end han snakke videre, "du har aldrig tænke over hvorfor du aldrig kan husk noget når der har været fuldmåne" spurgte han hviskede og kiggede på hende, "du har måske heller aldrig tænke over, hvorfor du er stærke end normal ud du træner, hvis du ikke gør det" spurgte han hviskede og kiggede på hende, nu vil han lad hende for mulighed for at svar eller gør noget, hvad hun nu ha tænke sig.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Gæst Søn 20 Nov 2011 - 17:32

Nanou kiggede på ham med hovedet på skrå. Hvordan kunne han vide, at hun ikke kunne huske noget når der var fuldmåne? Kom hun til at tænke højt før? I sin tvivl blev hun enig med sig selv om at hun måtte have mumlet det og så havde han hørt det. Hun rystede lidt på hovedet af sig selv og kiggede endnu engang på ham, da han sagde det med at være stærk. "Altså min far var boxer, så jeg tror det er generne der gør, at jeg er stærkere end andre på min størrelse. Især de seneste 5-6 år, da jeg begyndte til selvforsvar og begyndte at træne," svarede hun med et skævt smil. Hun troede ikke helt på ham, da han sagde han ikke kunne mærke, at han havde drukket. Normalt ville de fleste mennesker blive bare lidt fulde af minimum to glas vodka på kortere tid. Men selvfølgelig, fulde benægtede altid, at de var fulde, også selvom det kun var begyndende fuldhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Søn 20 Nov 2011 - 18:07

han ryster svagt på hoved af hende og rette sig kort op og knæk nakke, han sad og tænke kort over hvad han skulle så stille for nogen spørgsmål, han smiler kort, [b]"det er ikke så du alt har ødeladet noget tøj, når det har være fuldmåne eller der ligger pels om der du bo" spurgte han hviskede og kiggede kort på hende, det kun da være noget du synes der er mærkelig, når hun våge efter fuldmåne.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Gæst Man 21 Nov 2011 - 9:25

Nanou kiggede på ham med et løftet øjenbryn. "Altså, jo noget af mit tøj er nogle gange blevet reven i stykker, og nogle gange ligger der pels udenfor mit hus, men nu bor jeg ozz tæt på skoven, så pelsen er nok fra et dyr eller flere der har været oppe og slås. Hvad angår tøjet, så er det nok noget jeg har gjort i febervildelse," svarede hun og nikkede for sig selv. Varulv, de fandtes da ikke...gjorde de? Neeeej, det var kun myter og eventyr, ligesom alt andet overnaturligt. Selvfølgelig var det alt sammen meget interessant og spændende, men virkeligt? Nej. Ikke ifølge hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Man 21 Nov 2011 - 22:28

"du er ikke nem at overbevis, hvad skal jeg gør for at du tro på mig" spurgte han og kiggede på hende og lukke kort øjne bagefter, "skal jeg skrap i mig selv eller stik en kniv gennem min arm, så du kan ser at jeg heal overnaturlig hurtig" spurgte han og kiggede på hende, han rette sig rolig op og kiggede kort rundt, der var ikke de vild tilbage, så han kun godt hvis hende, at han heal sindssyg hurtig, så vil han regn med at hun tro på ham, når hun ser det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Gæst Tirs 22 Nov 2011 - 9:46

Nanou fik et overrasket udtryk i ansigtet, nu var den da ved at gå helt gal! "Ved du hva, du har altså fået for meget at drikke.. Nu følger jeg dig ud og så får vi fat i en taxa til dig," svarede hun og tog om hans skuldre for at støtte ham i det hun begyndte at føre ham mod udgangen. Hun kiggede kort over på sin boss, "Ham her har fået lidt for meget indenbords, jeg følger ham lige udenfor, så han får lidt frisk luft.. Ringer du efter en taxa, så han kommer sikkert hjem? Spurgte hun og han kom med et nik og svarede "Selvfølgelig."
Nanou fik fulgt ham ud og satte ham op ad væggen og kiggede på ham. "Du er da gået helt fra forstanden! Jeg ved ikke, hvad du har oplevet, men de der suicidale tanker om at stikke en kniv i armen på dig selv, er altså lige lovligt alvorligt!" Hun lagde armene over kors og lænede sig på det højre ben. "Hør, hvis der er noget du vil snakke om, ska jeg med glæde være den der lytter.. Det går ikk, at du får det værre.." HUn var helt sikker på, at det var det der var galt. Han måtte have fået for meget at drikke og så måtte hans følelser have blottet sig og han måtte have fået det dårligt over noget. Hun var sikker på det var det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Tirs 22 Nov 2011 - 17:02

han lo kort af hende, da hun vil hjælp ham udenfor, så han kun kom hjem, han gik med udenfor bare for at være venlig mod hende, han kiggede kort op på himmel end han lukke øjne, han trylleri en stav frem og læner sig op af den, "hvorfor tro du ikke på at du er noget overnaturlig" spurgte han og kiggede på hende, det er lidt underlig at hun heller ikke har ladt mærke til hans, unaturlig mørke brun øjne næste over i det sort, han havde ikke stav på sig da han kom ind på bar og havde heller ikke hvor han forlod den, sammen med hende, og det er ikke noget man find på gade.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Gæst Ons 23 Nov 2011 - 20:20

Nanou spærrede øjnene op, måbede og trådte nogle skridt tilbage, da han pludselig stod og lænede sig op ad en stav. Hvordan pokker fik han fat i den?? "Øhm... Øøh... Hvordan fik du lii den stav frem?? Tryllekunstner i fritiden??" Spurgte hun lidt stammende, selvom det nu var utroligt hvis han kunne gemme sådan en stav så godt i så lang tid. Var der mon noget i det han sagde? Nej, hun kunne ikke tro det. Hun lagde armene over kors endnu engang og kiggede på ham. Hun sagde ikk noget, hun kiggede kun på ham. Med et blik der viste forvirring. Hun vidste heller ikke om hun skulle blive, eller om hun skulle gå, det kunne være hun var ved at rode sig ud i noget her, som hun ikke kunne bunde i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Ons 23 Nov 2011 - 20:34

"den her fik jeg frem med magi" sagde han og kiggede på hende, hvorefter han rette sig op og lod stav forsvinde i den blå, mens hun kiggede, så hun kun ser at han ikke snyd hende, "skal jeg trylleri mere frem, før du tro på mig, sige en ting og jeg vil trylle ting frem" sagde han og smiler svagt, så hun ikke kun ser hans hugtænder, han kiggede kort rundt, der vil nok gå lidt tid i nu, end taxa vil kom og hente ham, hvis han ikke er gå eller vil bliv, hvis de vil bære ham ind i den, få de problem med det, da han stor set vil kun løft bil.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Gæst Søn 27 Nov 2011 - 19:35

Nanou trådte et skridt tilbage da staven bare forsvandt uden han gjorde noget. Hun kiggede på ham med åben mund, trylle noget frem igen?? "Sig ikk, at du kan trylle alt frem ligefra en kuglepen til en djævel fra en anden dimension??" Hun lagde armene over kors og kiggede på ham. Jo, hvis han gjorde noget nu, var hun nok ved at blive overbevist. Men hvad nu hvis det hele han gjorde var rigtigt? Hvad var han så?? Og var det han sagde om hende sandt? Nej, nej det kunne bare ikke passe. Når hun tænkte på varulv, tænkte hun død og mord og massakre. Sådan noget var hun da ikke indblandet i, var hun?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Søn 27 Nov 2011 - 19:59

"jo det kan jeg, også en djævle, ved bare ikke hvor venlig den er" sagde han og kiggede på hende, han smiler svagt da hun ikke hele tro på det hele, han stod og tænke lidt over hvad han nu skal trylleri frem, han trylleri sin lang sort læder jakke frem, hvor han tager den på, så kommer han ikke til at fryse eller noget, han kan ikke fryse, eller han ha ikke gjort det i lang tid, så han regn ikke med at han kan det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Gæst Man 28 Nov 2011 - 23:34

Nanou grinte nervøst og kort, nu tryllede han en jakke frem?? Det kunne ikke være fup, det var sq rigtigt! Hun bakkede lidt tilbage og kiggede ned ad vejen. Taxa'en kom rundt om hjørnet. Hun kiggede op på ham. "Nu kommer taxa'en oooog det er vidst langt over min sengetid... Såååååå... Jeg smutter nu!" Sagde hun noget hurtigt viftede kort med hånden og begyndte så at gå hurtigt væk, rundt om hjørnet. Da hun var nået rundt om hjørnet, lænede hun sig med ryggen op ad muren og tog en dyb indånding. Godtnok vidste hun, at hver dag på arbejde aldrig var uden overraskelser, men ligefrem at få at vide og at se, at magi virkelig var til i verden, var ikke ligefrem hvad hun havde regnet med! Hvad så med det han sagde om hende? Hun skulle måske sætte et videokamera op ved hendes hus, både udenfor og indenfor. Hun tog sin hånd frem og lagde mærke til at hun var begyndt at ryste. Hun tænkte over hvad han så var for en, når han kunne magi. Tankerne fløj rundt i hovedet, både det ene og det andet, samt spørgsmål. Hun tænkte også over om han nu havde taget taxaen, eller om han havde fulgt efter hende. Tænk hvis han egentlig var et monster indeni, som ville suge hendes blod eller æde hende?? Hun rystede lidt på hovedet. *Tag dig sammen, Nanou!* Tænkte hun til sig selv. Nu skulle hun heller ikke gøre det værre end det var. Eller..?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Artair Tirs 29 Nov 2011 - 17:26

han smiler svagt af hende og så efter hende, da hun begynde at gå væk der fra, da taxa kom, sagde han at person som skulle bruge den var desværre gå, hvor han havde nogen til føre som undskyldning, han vente lidt til taxa være væk, end han forsvandt i den blå luft og kom frem lidt fra hende, han kom frem i den blå luft, han havde brugt sin magi teleport, "jeg tro du skulle hjem i seng" sagde han og kiggede på hende, han knæk kort nakke og kiggede op på himmel, "tro du nu på mig angår med det overnaturlig eller skal du havde flere beviser på det" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

et hyggelig møde - Nanou Empty Sv: et hyggelig møde - Nanou

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum