Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 20:09

Han kiggede på hende "du er så dejligt søde"sagde han roligt og stod bag hende og holdte om hende og sådan noget bare for at være i hendes nærhed og alt det.
Han så på hende og havde det godt med det og havde ikke noget imod at hun kunne lave mad når han ikke kunne så var det godt for ham nemlig.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 20:13

du er endnu mere dejlig" sagde hun og smilede.
*Bare han holder om mig gør mig varm* tænkte hun og kyssede hans kind.
Hun så på ham og vendte sig i hans arme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 20:19

han kyssede hende igen "tak søde"sagde han og holdte hende ind til sig og kyssede hende bare hende på munden "du er en god kok søde"sagde han med et smil på sine læber. Det eneste der var mellem dem for ikke at ha sex var deres morgenkåber og det var viste og kun godt nok ville han mene.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 20:22

hun smilede og kyssede ham. "Godt jeg havde en ekstra morgenkåbe søde" sagde hun og holdt om ham.
hun lå hoved mod hans skulder.
en klokke ringede bollerne var færdige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 20:24

Han nikkede "ja det var godt"sagde han roligt og hørte klokken og tog bollerne ud for hende så hun ikke skulle lave det hele selv det kunne jo ikke være meningen. Han så på hende med et smil og stilte dem på spise bordet og så på hende og slappede bare af lige nu og her.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 20:32

hun smilede. "søde jeg tængte på...om du ikke ville bo her... sammen med mig" sagde hun og rødmede lidt.
*sig ja, sig ja... alt andet end nej* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 20:50

Han kiggede på hende "bo her i hytten sammen med dig hmm kan jeg godt men beholder mit hus har råd til det selvom jeg bor her med dig"sagde han roligt til hende og slappede bare af.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og havde det godt med det han lige sagde til hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 20:55

vi kunne bruge min hytte her.. lad mig se.. som sommer hus" sagde hun. *nu lyder jeg sikkert dum, hvad vil han tog ikke sige* tænkte hun og så ned.
for at skjule hun blev flov, over det hun lige havde sagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 20:59

Han kiggede på hende "ja hvorfor ikke søde"sagde han og kiggede på hende og viste jo godt at hun ville beholde hytten for den var jo der hvor hun havde boet så længe hun havde været det så hvorfor ikke så kunne de bo til daglig i hans hus og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 21:04

hun smilede. "Søde har du nogensinde været på cafe den gyldne svane" spurgte hun. *hvis han har, så har han sikkert set mig som servitrice* tænkte hun og lå med et hånden på sin kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 21:17

Han kiggede på hende "nej det har jeg ikke hvad da søde"spurgte han stille og roligt og så på hende med et smil.
Han viste ikke hvad han skulle på en cafe de var jo ikke særlig spænde syns han så ville han hellere på så mange andre steder hen når det kom stykket.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 21:18

okay" sagde hun. "Zankuji et spørgsmål, der er en dreng som jeg ser som min lillebror, men min chef slår ham hele tiden, sidst fik jeg en på hoved, og jeg vil gerne have Luten nær os, jeg vil ikke have nogen skader ham" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 21:21

Han kiggede på hende "luten hvem pokker er luten"sagde han og kiggede på hende og kunne sagtens forstå at det var en lille dreng eller sådan noget men hvorfor lige det navn til en dreng det var mærkeligt "hvor gammel er han"sagde han og kiggede på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 21:22

han er 7...min chef piner ham og slår ham fordi han falder, men luten har skadet sine ben og går med for store skinner" sagde hun.
"Han er som en lillebror, og jeg er som en storesøster for ham" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 21:26

Han kiggede på hende "okay men en ting er helt sikker han er dit ansvar"sagde han og kiggede på hende og trak hende helt hen til sig i det man lukkede kåberne med og kyssede hende på munden "er det okay"sagde han stille og roligt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 21:30

ved jeg søde" sagde hun. "Men ville snakke med dig om det... ellers ryger Luten på børnehjem, og der er de slemme ved ham" sagde hun. hun fik det helt skidt ved at have nævnt det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 21:38

Han kiggede på hende "det okay men som sagt han er dit ansvar så er det i orden med mig"sagde han og slappede stille og roligt af og holdte om hende "skal vi få os noget at spise"sagde han roligt til hende og viste ikke hvad han sådan skulle sige til hende lige nu,
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 21:42

ja lad os det søde2 sagde hun. hun øste suppen op i skålene.
hun lå brødene i en skål. hun satte det hele på en bakke.
hun tog nogle glas og satte på bakken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 21:49

Han smilte og tog noget af den gode suppe og brødet og satte sig ned og gav sig til at spise og så på hende og satte sine føder oven på hendes og smilte til hende på en sød måde.
Han slappede stille og roligt af og var glad for at de kunne finde ud af tingene sammen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 21:51

hun satte sig og spiste af suppen.
"søde lod jeg komisk da jeg sang, har aldrig været god til at synge" sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 21:54

Han kiggede på hende da hun snakkede til ham "nej gjorde du ikke søde"sagde han stille og roligt og mente det han sagde for det gjorde hun ikke efter hans mening men, det var jo kun hans mening og alt sådan noget så han ville ikke sige alt for meget og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Et nyt møde - Zankuji - Privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 21:57

hun smilede. "Søde din mening betyder alt for mig, du betyder alt for mig" sagde hun og kyssede ham.
"Søde vil du kunne lide hvis jeg sang nogengange for dig" sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum