Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 Empty Sv: Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat)

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 10:01

Han grinte og fløj så op igen. "nåh så det gør du" spurgte han roligt før han fløj op af denne gang ikke bare 500 meter nej 1000 meter denne her gang før han brugte mange af sin kræfter og kastede hende atter 20 meter op i jorden og så på hende falde før han greb hende ved 800 meter og kastede hende igen og sådan blev han ved på et eller andet tidspunkt ville han ikke kunne flyve yderligere 200 meter ned og så vil hun ramme jorden fra 200 meters højde vis hun ikke undskyldte eller tiggede om at han ville gribe hende igen
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329

Tilbage til toppen Go down

Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat) - Page 2 Empty Sv: Alene, bange og en smule vred. ~ Zann (Privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 10:21

Hun bed sig i læbe mens han fløj og og da han kastede hende sled hun, hver gang han kastede hende skreg hun tåre begyndte at løbe over hendes kinder "Nej, du må ikke!" sagde hun grædende og hun så bedende på ham mens hun bare græd

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 10:44

"vis du nogensinde" han kastede hende højt op i luften og fløj ved siden af hende ned mod jorden "nogensinde" han greb fat i hende drejede ved hjælp af sine vinger og kastede hende hen af ud i åben luft og fløj efter hende "truer mig igen" han greb fat i hende lige ved jorden og fløj hen af jorden og så op i luften igen "griber jeg dig ikke næste gang" sagde han hårdt mens han holdte fast i hendes overarme foran ham så hun kunne se han mente det
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 10:48

Hun skreg stadig når han kastede hende, da han sagde det nikkede hun stille med tåre ned af kinderne *hvorfor sker det her for mig!?* tænkte hun trist "Je,Jeg truer dig ikke igen" sagde hun grædende

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 10:51

Han smilede roligt før han fløj hen på galeanstaltens tag igen "godt nu til den næste del af din tortur" sagde han hans rustning forsvandt og han fik sin røde læderjakke på igen han var sig selv igen. Efter lidt tid hvor han bare så på hende tog han kniven atter frem "hvor skal det næste ar komme" sagde han tænkende
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 10:54

Da han lanede på galeanstalten igen kolapsede hendes ben under hende, hun skubbed sig langsomt væk fra ham igen med tåre løbende over kinderne "Du,Du må ikke…" sagde hun grædende og med skælvende stemme

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 10:59

Han grinte hånligt af hende før han langsomt gik imod hende og greb fat i hendes ankler og hev hende hen til ham. Med kniven skar han et flot stort Z under hendes fod så det ville gøre ondt for hende bare at gå rundt på den ene fod. HVorefter han langsomt gik hen imod hende igen og greb fat i hendes anden ankel.
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:02

Da han greb fat i hendes ankel prøvede hun at vride sig fri, et skrig slap over hendes læber da han skar hende i foden "Neij" sagde hun hulkende mens hun prøvede at få sin anden ankel ud af hans hånd

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 11:10

Han grinte hånligt "du ønsker sikkert at jeg bare voldtog dig i stedet for" sagde han og skar et B på hendes fod før han fik hende om på maven og holdte hende fast og skar hen over hendes skuldre blade 'ZANN IS MY MASTER'
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:13

Hun græd, hun skreg da han skar i hendes fod "D,Du må ikke…" sagde hun hulkende, hun prøvede ar kæmpe imod da han vendte hende om på maven og skar hen over hendes skulder blade "D.Du må gøre alt… bare… ikke skær i mig mere" sagde hun grædende

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 11:17

Han grinte hånligt før han skar det sidste E i Slave før han drejede kniven rundt og stak den direkte ned i låret på hende "Må jeg gøre sådan?" spurgte han smilende med et ondt smil "det er jo ikke at skære det er at stikke" sagde han og grinte hånligt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:22

Hun græd da han skar det sidste E, da han stak kniven i låret på hende skreg hun et skingert spøgelses agtigigt skrig og tåre strømmede over hendes kinder og hun rystede på hovedet

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 11:43

Han tog kniven ud af hendes lår og så på hendes ben som dannede et ar ligesom alle de andre snit fordi hans kniv var forurenet så hendes krop ikke kunne heale sårene helt hvorefter han rejste sig roligt op "så er det på tide at finde ud af hvad du mener med at jeg må gøre alt gør noget vis jeg ikke kan li det skær jeg et snit ovenover dit bryst indtil der står Zann dvs 4 forsøg har du" sagde han med et ondt smil
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:47

Hun rystede på hele kroppen hun holdt hånden mod der hvor hans kni havde vært, hun skubbede sig langsomt væk "Alt… bare du… ikke skær eller stikker i mig" sagde hun med skælvende stemme, tåre løbende over kinderne og skubbede sig bagud

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 11:49

Han greb fat der hvor hendes hånd var så hendes egen hånd blev presset mod såret "Det der kan jeg ikke li at du prøver at stikke af" sagde han og tvang hende hen og skar det første Z over hendes bryst mens han smilede "du er klar over alle de her ar er permanente selv for en vampyr" sagde han smilende
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:53

Hun lukkede øjnene da han pressede hendes hånd mod hendes spr, da han skar Z'et gispede hun af smerte "I,Ikke…" sagde hun mens nye tåre bare løb over hendes kinder "Hv,Hvorfor gør du det her mod mig? Hvad har jeg gjort dig?" spurgte hun grædende

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 11:55

Han grinte "stille spørgsmål kan jeg heller ikke li" sagde han roligt og skar et A på hende med et ondt smil "pas på det ender med du får mit navn skrevet hen over brystet ligesom der står du min slave på ryggen hen over skulderpladerne" sagde han med et ondt og hånligt grin
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 11:58

Da han skar A'et skreg hun igen, en pludselig… måske lidt dum… vrede skød op i hende, hun puffede hårdt til ham inden hun igen skubbede sig bagud så hun ikke rørte ar'ende under hendes fødder

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 12:42

Han faldt lidt fra hende han faldt ikke ned på jorden men gik et par skridt tilbage mens han så på hende før vreden kunne ses igen og han gik hen og greb fat i hendes hals og skrev N et ovenover hendes bryst hvorefter han nærmest kastede hende ned mod jorden "jeg har advaret dig" sagde han vredt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 13:09

Hun gispede panisk da han brev fat om halsen på hende, hun ømmede sig da hun nærmest bliv kastet ned på jorden, hun kiggede bange op på ham "Je,Jeg…" sagde hun med skælvende stemme og Hun begyndte ar skubbe sig bagud

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 13:14

Han greb ret irriteret fat i hende igen tvang hende hen og skrev det sidste N før han hev hende op og stå tvang hende bukket ned og begyndte at give hende en endefuld som et lille barn "kan du ikke høre efter hva?" sagde han irriteret før han bukkede sig ned til hendes høre "jeg ejer dig idag så hør efter hvad jeg siger" hviskede han blidt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 15:16

Hun prøvede at komme væk fra ham da han greb fat i hende igen, hun lagde en hånd over bogstaverne og kiggede trist ned, hun bed sig overrasket i læben da han begyndte at give hende endefulder, hun prøvede stadig at komme fri af ham, og da han hvis ede hende i øret skar hun tænde "Du ejer mig hverken idag, i morgen eller nogenside" hvislede hun og spyttede efter ham selvom hun vidste at det bare ville gå ud over hende selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 16:55

Han grinte og smækkede hende videre denne gang hårdere mens han langsomt gjorde sin hånd som havde fat i hendes nakke varm ikke bare varm brændene varm "hvad gør jeg ikke?" spurgte han roligt mens han blev ved hårdt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Gæst Tors 24 Nov 2011 - 17:01

Hun ømmede sig lidt mens han gjorde sin hånd varn "D,Du ejer mig ikke!" hvislede hun gennem sammenbidte tænder mens hun prøvede a holde varmen ud uden at vise ham at det gjorde ondt

Gæst
Gæst

Indlæg af Zann Tors 24 Nov 2011 - 18:58

Efter lidt tid begyndte hans hånd at blive rød af varmen det begyndte at stege så det ville gøre sindssyg ondt hvorefter han tog hende på røven med hans anden hånd som osse var blevet brændvarm mens han smilede ondt
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum