Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad skal man give sig til? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad skal man give sig til? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad skal man give sig til? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad skal man give sig til? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad skal man give sig til? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad skal man give sig til? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad skal man give sig til? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad skal man give sig til? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad skal man give sig til? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad skal man give sig til? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad skal man give sig til?

Go down

Hvad skal man give sig til? Empty Hvad skal man give sig til?

Indlæg af Yuuki Søn 18 Dec 2011 - 3:28

Tid; 23.00.
Sted; Gyderne.
Vejr; Det er dunkelt, men ellers er det okay.
Omgivelser; Få væsner.

Yuuki gik stille gennem Terre's gader, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle give sig til, hun bed sig stille i læben inden hun gik ned af en af de gyder hun kom om ved, hun sukkede stille slog få vagabonder ihjel hun kom om ved, mest af alt for at høre deres skrig af smerte, ellers var der faktisk ikke nogen grund, hun sukkede stille da hun nåde enden af gyden, det var en af de gyder der endte blindt, hun overvejede at gå tilbage... og dog... skulle hun gå ud mellem en masse irriterende væsner og ikke ane hvad hun skulle lave, eller bare blive her og stadig ikke ane hvad hun skulle lave? hun satte sig på jorden og lænede sig op af muren mens hun overvejede det, hun sukkede stille, hvis hun blev her kom der jo måske nogen der kunne være sjove at pine eller slå ihjel, men hvis hun gik ud herfra ville hun self. bare kunne finde en.... det var lidt latterligt at side og diskutere med sig selv, men på nogle punkter var Yuuki også bare 'latterlig'

Hun sukkede stille inden hun rejste sig, hun ble dog i gyden men begyndte at øve sine evner ved fx at lave ildkugler hun lastede efter de forskellige lig der var i gyden, men efter lidt tid begyndte det at kede hende, så hun lænede sig op af muren igen og stod og jonglerede lidt med to ildkugler, efter lidt tid dannede hun endnu en ildkugle så hun stod og jonglerede med 3 ildkugler, hun sukkede lydløst *Hvad er det dog jeg gør med mit liv?* tænkte hun opgivende og så ud på gaden, der var ikke så mange væsner nu som hun havde regnet med, men okay, det var trods alt også en hverdags aften, hvis det havde vært weekend ville der sikkert have vært flere, og så ville det sikkert også -være dem i 17-27 års alderen der rendt rundt nu, hun sukkede igen inden hun genoptog sin jonglerend med ildkugler.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal man give sig til? Empty Sv: Hvad skal man give sig til?

Indlæg af Gæst Søn 18 Dec 2011 - 19:24

*hmm gyderne lang tid siden man sidst var her, hvis jeg da overhovedet har været her før*tænkte han og fortsatte med at gå lidt rundt som han havde gjort i noget tid. Hans lilla, rødlige øjne flakkede runt på de forskellige væsner der gik lidt rundt han fik øje på en ung kvinde der så meget anderledes ud fra andre væsner, hun havde et eller andet over sig noget anderledes noget. Devillian gik hen mod hende, lod en hånd møde muren mens han stod bøjet hen over hende"Jeg har på fornemmelsen af at du bære på noget godt blod i dig"sagde han og gav hende et bredt smil. Nu var Devil ikke rigtigt i humør til bare at lade føden vente så han prikkede hul på hendes hals og begyndte at lappe blodet i sig. Da han så var færdig lod han kvinden falde ned på jorden mens han slikkede sig tilfreds om munden
*frisk, varmt blod ummm*tænkte han.

Nu kiggede han lidt mere rundt men hørte så nogle stemmer og nogle der hviskede. Devillian sukkede og efter at have hørt de fleste tanker skulede han rundt til de fleste væsner"Hvad! har i aldrig set en djævel før"sagde han og gav dem et koldt blik. Han kunne så fornemme noget lidt længere henne og gik hen mod det, kugler af ild, en pige, op ad en mur."Ser man det sådan kan man altid gøre med ildkugler"sagde han stille og betrægtede hende lidt. Devillian kiggede ned for enden af hans fod hvor små kryb kravlede han valgte af træde på de fleste for i følge ham irriterede de ham.
Han lagde så hurtig mærke til de forskellige væsners blikke og tanker*hvor ville jeg virkelig gerne dræbe deres sjæle og bruge dem til mine dukker*tænkte han af ren mord instinkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal man give sig til? Empty Sv: Hvad skal man give sig til?

Indlæg af Yuuki Søn 18 Dec 2011 - 19:42

Yuuki sukkede mens hun stod og jonglerede hun bed sig i læben og fik et chok da en snakkede til hende, hun slukkede dem hurtigt og så på ham med hovedet lidt på skrå "Ja... det kan man..." sagde hun lidt tøvende mens hun så på ham, hun stod og tænkte lidt over hvad han mon kunne være.... engel? nej... hmm... Vampyr? hun var ikke sikker... hun så lidt undrende på ham da han dræbte krybene, hun bed sig med et smil i læben uden at sige noget, så bare lidt på ham mens hun prøvede at regne ud hvilken race han mon tilhørte, hun så over på nogle af lignede og fnøs stille inden hun igen rettede blikket mod drengen der stod foran hende.

Hun bed sig kort i læben, undrede sig lidt uden rigtig selv at vide over hvad, der var bare noget ved ham der undrede hende, hun sukkede lydløst og lukkede kort øjnene inden hun så op på himlen lidt, de mørke skyer dannede forskellige former som fik hende til at smile, hun rystede kort på hovedet og så, så tilbage på ham igen "Hvad hedder du egentlig?" spurgte hun nysgerrigt, hun bed sig smilende i læben mens hendes hoved lå lidt på skrå mens hun betragtede ham lidt...

// Lav krea, Sorry //
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal man give sig til? Empty Sv: Hvad skal man give sig til?

Indlæg af Gæst Tirs 20 Dec 2011 - 18:30

Devillian kiggede bare på hende uden rigtigt at sige noget, han tænkte så mange ting at han ikke helt var til at få en samtale ud ad nu, ikke engang et ord. Han kunne enlig godt lig at være her ved gyderne der var så dejligt, koldt, og mørkt, og der var tit en masse genveje, og skjulte steder. Der var generalt en masse ting her ved gyderne. Devillian fandt en lygtepæl ved denne pige og lænte sig op ad den"Jeg hedder Devillian , men kald mig Devil eller noget, det er lettere"sagde han og betrægtede hende en smule, hvad mon hun lavede her? og hvem var hun, et menneske? nej det var hun ikke for han havde lugtet et væsen.

*Hmm jeg burde have stolet lidt mere på mit instinkt og fornemmelse*tænkte han inde i sig selv. "Hmm hvad er du så ikke et menneske men et væsen har jeg ret"spurgte han helt normalt, med en venlig stemme, god tnok lidt gættende men normalt.
Han tænkte så lidt mere"Hmm du ligner da heller ikke et menneske og det kan du heller ikke være siden jeg så ild"sagde han stille

//lidt samme her;s sorry//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal man give sig til? Empty Sv: Hvad skal man give sig til?

Indlæg af Yuuki Tirs 20 Dec 2011 - 18:39

Hun stod og tænkte lidt mens hun så undrende, og dog lidt betragtende på ham, men blev hurtigt revet ud af sine tanker da han snakkede til hende igen, "Hmm... Okay, jeg hedder Yuuki" sagde hun venligt mens hun så på ham, hun bed sig svagt i læben, en 'dårlig' vane hun havde, hun sukkede lydløst mens hun prøvede at regne ud hvilket væsen han var, menneske var han ikke, det kunne hun mærke på ham, men hun kunne ikke sætte en finger på hvad han var, hun sukkede igen og lænede sig lidt op af muren igen mens hun på ham med et lidt undrende blik.

Hun så på ham med et lille smil da han spurgte hvad hun var "Du har ret... jeg er ikke et menneske, jeg er et væsen ja..." Hun tøvede lidt, lod den hænge i luften få minutter inden hun fortsatte ".. Jeg er en dæmon.. og... hvad har mit udseende med sagen at gøre?" spurgte hun undrende, ja han havde set ild, og det kunne hun ikke bortforklare... men han sagde at hun ikke lignede et menneske, og det undrede lidt, bare en smule, okay, han lignede heller ikke et menneske, men hun kunne jo på en måde også bedømme ham på måden han havde slået krybene ihjel på, men okay, det var ikke meget at gå ud fra...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvad skal man give sig til? Empty Sv: Hvad skal man give sig til?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum