Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skovens skønhed EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skovens skønhed EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skovens skønhed EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skovens skønhed EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skovens skønhed EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skovens skønhed EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skovens skønhed EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skovens skønhed EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skovens skønhed EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skovens skønhed EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skovens skønhed

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Skovens skønhed Empty Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 18:56

S: Skoven
T: 23.00
O: kun hende og en masse træer
V: Stjerne klar, vis du kan se den
D: omkring 23 Maj


Ailince kom gående med nogle lydløs skridt ned mod søen, hun havde en hvid top og kort nederdel på, hendes sko passede til hvad hun gik i men passede os til hendes tøj.. hun så ned mod jorden og stoppede op... hun så inden mod søen og smilede "Så smuk den er" sagde hun og ventede sig langsom mod den og begyndte at gå mod skoven . hun skubbede en gren til siden og så den mørke skov foran sig, men så skønheden i skoven... natdyrene som løb på skovbunden.... vinden som tog fast i grene, hun smilede blidt og gik inden i den mørkede skov.... hendes sort hår bevægede sig med vinden... hun mærkede den mod sin kind og smilede da hun mørkede den mod resten af sin krop... hun forsætte og så op på en gren ..., hendes skønheden var utrolige, den var overnaturlig ... nej hun var perfekt...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:05

"Hallo?" Lød en lettere feminim stemme gennem skoven.
Roar stod ved noglen af de yderste træer ned til søen og så ind i skoven. Han havde siddet med fødderne i vandet da han havde hørt en lyd derindefra.
"Hallo?" Lød den igen. Stemmen som var blid, rolig og havde en lys fremtoning så det ikke var til at sige om den tilhørte hankøn, eller hunkøn.
Han førte en hårtot om bag sit ene øre mens han ventede på svar. Han som faktisk hellere ville kaldes for hun.
Han, hvorpå det ikke var til at se om det var hankøn, eller hunkøn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 19:13

Ailince stoppede op da hun hørte en stemmen "AH" sagde hun og gik mod den, hendes hun så fra med et blid smil. "hej dreng" sagde hun og tog fast i hans hånd, hun hæv ham med inden i skoven.... hendes hud var kold , men silkeblød , hu var utrolig smuk. den perfekt krop bære hun... Ailince stoppede på i en åbning og pegende mod himlen "Se" man kunne se nordlyset, hun smilede blidt til drengen "Nåh hvad vil du spurgte hun" og hentyd til hans kald ud i mørket . hun så mod ham med sin blid smukke blå øjne, hendes kridhvid ud var særlig... hun var vampyr, men ikke som andre... men stadig som dem...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:20

"Åh!" Han fik en lille forskrækkelse da han blev trukket ind i skoven og mærkede sin varme hud, mod hendes kolde.
Da de stoppede op og hun smilte til ham, smilte han også. "Ah...jeg hørte nået og ville se hvad det var." Smilte han og lagde hovedet lidt på skrå. Hmm... dreng?
Han rettede sig op igen og betragtede pigen som havde ført ham ind i skoven. "Hvem siger at jeg er en dreng?" Smilte han og førte endu engang en hårlok om bag sit ene øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 19:36

"din duft" sagde hun og smilede blidt til ham, hun så mod nordlyset "er det ikke smuk" sagde hun og hendes hvid hud var tydelig i mørkede, hendes blå øjne skiftede nu til hende "så var du heldig det var mig og ikke en anden i mit art" sagde hun og så mod nogle af træerne , hun virkede sød , men forvirrende, Ailince smilede men gemte sine spidse tænder så han ikke blive bange
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:42

"Dufte kan lyve..." smilte han og så op. Han smilte af det smukke syn som mødte ham.
"Jo, det er meget smukt" mumlede han roligt. Han lagde armene over kors og lagde vægten over på sin ene fod.
Igen! Så feminime bevægelser han havde!
Han så på hende igen da hun nævnte det med arten. "Du er vampyr, ikke?" Spurgte han med en rolig stemme.
Han havde godt set hendes spidse tænder. Da hun trak ham ind i skoven, men han havde ikke sagt noget!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 20:00

"Jeg kan os finde ud på en anden mod" sagde hun med hævet øjnebryn "Ja er vampyr, men har os en menneske del i mig" sagde hun og smilede "er ny forvandle vampyr" sagde hun og så mod himlen
"Nordlyset , moderlys" sagde hun og smilede sødt "Du finder ikke noget smukkere end det" sagde hun og aede hans kind, hendes hånd var kold men blid "Nåh "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:08

"Det er da stadig ikke sikkert at jeg er en dreng" smite han og grinte kort. Også hans latter ver ret piget.
Han så mod himlen igen med et kort suk. Han mærkede hendes kolde hånd mod sin kind og kunne mærke hårene rejse sig i nakken. Men han sagde ikke noget, for at virke uhøflig.
"Jeg hedder Roar" smilte han og så på hende igen. "Hvad hedder du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 20:11

"du gyser over mig, kan læse tanker" sagde hun og forklar hvorfor hun os var så sikker på han var en dreng, hun smilede "Ailince" sagde hun og små grinte , hun sætte sig på et træstamme som lå ned på jorden, hun så mod ham og holdet sig på afstanden "det dette okay" spurgte hun sødt og vendte blikkede mod himlen , skoven var så smuk om natten
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:25

"Jeg er ikke bange for dig." Smilte han og betragtede hende.
"Jeg fik bare kuldegysninger over at du rørte mig" mumlede han og vendte sit ansigt mod himlen igen, med endu en af sine feminime bevægelser.
"Du er kold" mumlede han for sig selv og førte en hånd om i nakken.
Han satte vægten over på den anden fod og lagde hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 20:34

"jeg ønsker heller ikke du skal være bange for mig" sagde hun og så på ham og smilede "du dufter godt" sagde hun på en kærlig måde ikke spiselig måde... hun kløede sig på kinden
"det må du undskyld, glemmer nogle gang jeg er kold. bliv forvandle for nogle dage siden" sagde hun og smilede sødt .... hun smilede over den mod hans stod på "kom og sæt dig i stedet" sagde hun venligt, men skyldte stadig sin spidse tænder
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:41

Han førte en hårtot om bag sit ene øre, idet han så på hende.
"Tak, tak" smilte han og satte sig ned ved siden af hende. "Øhm...kunne vi måske holde det at jeg er en dreng for os selv?" Spurgte han stille. "Jeg vil helst ikke have at det løber ud." Smilte han og trak på skuldrene med noget der lød som et fnys, men samtidig et kort grin.
Igen, de feminime bevægelser!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 20:46

Ailince så mod ham og små grinede "Hvorfor må folk ikke vide det, du meget nuttede " sagde hun og lagde hovedet på skrå, hun smilede og vist lidt sine spidse tænder , Ailince puffede meget blidt til ham , så det bare gav et meget lille puf til ham , hun små grinte stadig over alt dette... en dreng som ikke ønskede at være en dreng
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:57

"Jeg...Ufh!" Længere nåede han ikke før han faldt ned på jorden af Ailinces puf.
Han tog sig til hovedet, mens han satte sig op. Han var åbenbart svag...trist! Et smil pipplede frem på hans læber mens han betragtede hende.
"Det skal du ikke tage dig af..." smilte han og fik rejst sig op.
"Det sker så tit."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 21:01

hun så på ham "er du okay" spurgte hun urolige og lagde et tæppe om ham, det var varmet, hun smilede "her " sagde hun og så mod himlen, hvilken vampyr var hun lige, hun beskyttede et menneske, hun så mod ham igen med sit søde smil "hvad skulle du til at sige" spurgte hun sødt og så mod nogle gren på jorden "fryser du" spurgte hun , da hun ikke selv kunne mærkede om det var koldt, eller jo det passede til hendes kolde
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:09

"Jeg synes bare at det er lettere" mumlede han og trak på skuldrene.
Han vendte blikket mod himlen og blev en smule forskrækket da hun lagde tæppet om ham. "Jeg fryser ikke..." smilte han og så på hende med sine store øjne.
"Af en vampyr at være, er du ret venlig" smilte han og grinte kort sit pigede grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 21:11

"tja.. du griner som en pige , men er en dreng" hun smilede skævt og man kunne se hendes spidse tænder "jeg har stadig noget menneskeligt i mig" sagde hun og så mod træerne "ellers har jeg suget dit blod ud nu, du dufter nemlig godt" sagde hun og ventede blikket mod ham med et rolige blik "Sødt" sagde hun og et lille smil kom frem på hendes læber
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:23

"Godt at vide" smilte han og lagde hovedet på skrå med det sødeste smil at kunne tvinge frem på sine læber.
"Hvem forvandlede dig til en vampyr?" Spurgte han og betragtede hende med et undersøgende blik.
Han ville godt have set hende uden alt vampyr-halløjet. I live!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 21:27

"hvem min skaber er" spurgte hun og smilede "han hedder Akumu" sagde hun og smilede sødt og så rundt "hvad da" spurgte hun og opfangede først hans tanke nu og rystede på hovede "jeg er rød håret rigtigt" sagde hun og kiggede på ham med nogle undersøgende øjne "Hmm" sagde hun og smagt på luften "spændende" sagde hun og rystede på hovedet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:35

"Akumu?" Mumlede han med et lille smil. "Han, eller hun?" Spurgte han og blinkede et par gange.
"Hmm...Jeg ville godt havde set dig med rødt hår" smilte han og grinte lidt.
Han var faktisk ret glad for at han ikke var vampyr, han ville ikke kunne holde ud at slå andre mennesker ihjel! Aldrig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 21:38

"jeg dræber dem ikke og forvandler ikke dem.. drikker kun deres blod og de for nydelse ud af det" hun hævet øjenbryn. Ailince så mod ham "kan måske få det frem, skal vi se om jeg kan" spurgte hun nygerrige om hun kunne gøre det eller ej, hun smilede mod ham og grinte "en mand" sagde hun rettende og drillende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:45

//må man joine?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Adriana Man 17 Maj 2010 - 21:49

//jep//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:51

Han rejste sig op med en smidig og meget feminim bevægelse.
"Det kunne være sjovt at se" mumlede han med et smil. "Og det kunne også være hyggeligt at møde ham Akumu" smilte han og vendte sig om mod hende.
"Er det sjovt at være vampyr?" Spurgte han med sit søde smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:54

en slange kom frem fra skyggerne og hen mod drengen og snoede sig langsomt op af hans ben som en vindeltrappe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens skønhed Empty Sv: Skovens skønhed

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum