Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en opgave - Sonya EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en opgave - Sonya EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en opgave - Sonya EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en opgave - Sonya EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en opgave - Sonya EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en opgave - Sonya EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en opgave - Sonya EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en opgave - Sonya EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en opgave - Sonya EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en opgave - Sonya EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en opgave - Sonya

Go down

en opgave - Sonya Empty en opgave - Sonya

Indlæg af Tchort Man 19 Dec 2011 - 21:49

Tid:midnat
Sted:kirke
Vejr: kold og rolig
Omgivelser: ingen

Ind i kirke sad der en person gemt i mørke, den person er Tchort han er vampyr, han sad her og vente på en dæmon, som søger job som lejesoldat eller snigmord, hun skulle så set være her nu da det var midnat, han havde at vente på en, som han havde et job til, når hun kommer nu, kun han mærke fra hendes puls slag, det var godt at hun kom ellers kun hun godt vinke for farvel til jobbe, han vente til hun var ind i kirke, "er de Sonya" spurgte han fra sit skjule, han havde sat sig så at men ikke kan høre hvor lyd kom fra, da det gad genlyd i kirke.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

en opgave - Sonya Empty Sv: en opgave - Sonya

Indlæg af Gæst Søn 25 Dec 2011 - 19:33

Et smil kom frem på hendes læber idet hun nåede til kirken, der var få minutter til der var midnat, hvilket betød hun var der i god tid. Da hun trådte ind i kirken, kunne lyden af hendes høje hæle høres over alt. Hun bed sig kort i underlæben og sukkede kort, hvor var denne mand hun skulle snakke med? Med et hørte hun en stemme, som fik det til at læbe koldt ned af hendes ryg " Ja.. Det er mig.." Sagde hun kort og så sig omkring, da hun ikke rigtigt vidste hvorfra stemmen kom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en opgave - Sonya Empty Sv: en opgave - Sonya

Indlæg af Tchort Søn 25 Dec 2011 - 19:51

han rejse sig lydløs op da hun svar på at det var hende, hvor han snig sig lidt tætter på hende, end han hop ned på gulv ud en lyd, "jeg høre at du søge job som lejesoldat eller snigmord" sagde han lidt bag hende, hvor han havde snig sin ind på hende, han stå og kiggede på hende, han havde en opgave med til hende, om det så skulle være snigmord eller som lejesoldat.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

en opgave - Sonya Empty Sv: en opgave - Sonya

Indlæg af Gæst Søn 22 Jan 2012 - 15:40

Hun sukkede kort over hans stemme "Korrekt.. Jeg er her takke været Gabriel... " sagde hun og mærkede noget bag sig, men hun blev stående på stedet, uden så meget at røre sig det mindste. En hånd gled over hendes ene desert eagle " Jeg ved du er bag mig Tchort... Jeg er ikke dum.." sagde hun med et let snerrende tone. Hun så sig kort over sin skulder og kunne knapt nok ane hans omrids, men han var der. Hun kunne mærke det inderst inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en opgave - Sonya Empty Sv: en opgave - Sonya

Indlæg af Tchort Søn 22 Jan 2012 - 15:47

"hmmm" kom det fra ham og smiler svagt, fra at stå bag hende til foran hende, "det regn jeg heller ikke med du er ud over du har lyst til at træk våben mod en som ha et job til dig, det vil jeg kalde at være dum" sagde han og smiler kort og kiggede på hende, han havde ingen synlig våben på sig men havde ha altid våben på sig store set, "hvad vil du helst lejesoldat eller snigmord" spurgte efter lidt tid og kiggede på hende.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

en opgave - Sonya Empty Sv: en opgave - Sonya

Indlæg af Gæst Søn 22 Jan 2012 - 15:59

Hun sukkede kort over det han sagde og fjernede hånden fra pistolen og satte den på hendes hofte " Jeg ved det.. Men jeg har lært at det ikke er alle blodsugere man skal stole på.. Og heller ikke dem der har et job til en" sagde hun og lod kort en hånd glide gennem det lange blonde hår. Hun så på ham med et smil " Jeg kan begge dele.. Så det er med hvad du kan tilbyde" sagde hun og smilte blidt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en opgave - Sonya Empty Sv: en opgave - Sonya

Indlæg af Tchort Søn 22 Jan 2012 - 16:11

han smiler kort af hende og ryster på hoved, "jeg har en opgave med til dig, hvor du selv bestemme hvilke slags det skal være, han tog en mappe op fra jakke lommer og rakte den frem til hende, "her er opgave, hvis du klar den, er du godkend af mig til at arbejde for mig" sagde han og kiggede på hende, "jeg regn med at du har klar den om to dag, hvor vi kan møde igen, til en snakke og en ny opgave" sagde han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

en opgave - Sonya Empty Sv: en opgave - Sonya

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum