Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske en god handel - Sonya EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske en god handel - Sonya EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske en god handel - Sonya EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske en god handel - Sonya EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske en god handel - Sonya EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske en god handel - Sonya EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske en god handel - Sonya EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske en god handel - Sonya EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske en god handel - Sonya EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske en god handel - Sonya EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske en god handel - Sonya

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

måske en god handel - Sonya Empty måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Ons 16 Nov 2011 - 18:46

Tid:19
Sted: det sort marked
Vejr: kold
Omgivelser: slaver handler og slaver

det sort marked var fyldet med handler og slaver som bare vente på at bliv salget eller at de kun slip fri, der var en person som var højere end de fleste på marked, den her høj person var en dæmon, nogen kender ham personligt andre kender til ham, under navn Bhaal, han har kul sort hår ud over pande hår som er hvidt, han har unaturlig mørke brun øjne, næste over i det sort, han har sort stof bukser på og en blod rød skjorten, en lang sort læder jakke, han gik rundt og kiggede på det forskellig slaver, som bare nu kun købe, hvis man har penge til det eller noget andet som har en hvis værdi.


Sidst rettet af Gabriel Bhaal Ons 16 Nov 2011 - 21:29, rettet 1 gang
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 19:19

Det sorte marked var der denne unge dame havde valgt at gå hen, hun havde fået at vide at denne aften, ville der være god chance for der var jobs til hende. Hun lukkede kort øjnene og smilte derefter kort for sig selv inden hun gik ud mellem menneske mængden, hun lignede et menneske, men inderst inde var hun slet ikke som de svage væsner. Hun havde et sort corsage på, som var temmelig afslørende, et par sorte, tætsiddende læderbukser og nogle højhælede støvler som gik hende under knæet. Udenover det sæt tøj havde hun en lang sort læderfrakke, dette var ikke fordi hun frøs, men fordi hun skjulte sine våben, sin Desert Eagle og hendes kniv. Hun lod en hånd glide gennem det lange blonde hår der hang langt ned af hendes ryg, inden hun frembragte et koldt smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Ons 16 Nov 2011 - 19:26

Gabriel som hans rigtig navn var, linger også et menneske man dem som kender ham under navn Bhaal, var at han er en store magi bruge, han stopper op ved en slavehandel som har flere forskellig race, fra menneske til elv, han kiggede kort rundt på de forskellig slave af dem han nu havde, der var ikke rigtig noget som så spænde ud, han gik rolig videre og kiggede rundt for at ser om han kun ser noget spænde, som han skulle kiggede nærmer på.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 19:33

Hendes blik gled rundt fra person til person inden der var en der greb hendes arm og stoppede hende " Er du Sonya? " spurgte en ung mand der stod foran hende og bed sig kort i underlæben " Ja det er mig" sagde hun kort og lod sit blik glide ned på denne fremmede og hævede et øjenbryn " Det er ikke sikkert her.. Lad os finde et andet sted" sagde manden og begyndte og gå et sted hen hvor der var mørkt, hvor de kunne snakke for sig selv. Hun fulgte langsomt efter og stoppede et stykke fra ham " Jeg har et job til dig... Der er en slave handler her nede du skal tage dig af og rede min søster" sagde han og viste hende den store bunke penge han havde på sig "Jeg ved ikke om jeg kan stole på dig" sagde hun og så sig omkring. Han lignede ikke ligefrem en forretningsmand som alle de andre hun arbejdede for normalt, mere en bror der ville have sin søster tilbage, fordi hun åbenbart var røget i de forkerte hænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Ons 16 Nov 2011 - 19:57

han lad ikke mærke til at en mand og en kvinde gik væk, fra marked men han lad mærke at to anden mærke, han smiler kort af dem og gik rolig over til dem, hvor han gik efter dem og lytte til hvad de snakke om, de snakke om at de skulle ha fat i en mand og en kvinde, fordi mand havde et job som vil laver rod i det hele, hvorfor lad dem ødelandet andet det sjov, han lad en hånd på hver deres skulder og teleport dem væk, så kun de har det sjov med at find tilbage her til, håber på at de kan find vej i helvede.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 20:03

Et koldt smil kom frem på hendes læber da hun mærkede nogle mennesker nærme sig, men meget hurtigt forsvandt. Hun så op og lagde mærke til en mand med sort hår og hvidt pandehår, hvilket fik et smil frem på hendes læber " Desværre hr.. Jeg kan ikke hjælpe dig" sagde hun og gik over mod denne fremmede dæmon der lige havde fået de to mænd til at forsvinde " tak for hjælpen" sagde hun da hun kom over til ham og smilte kort til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Ons 16 Nov 2011 - 20:24

han skulle til at går videre, da hun takke ham, "det var så lidt" sagde han og smiler kort tilbage, hun var også dæmon kun han mærke på hendes aura, når det tyder på at det ikke bliver til noget show alligevel, han vend rundt og begynde at gå rundt på marked igen, i håber om at han kun find noget der er spænde at købe, han stopper op og hørt på en mand som stod og råber hørt.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 20:43

Hun så på ham og rullede med øjnene og gik væk fra ham igen * mænd* tænkte hun og stoppede op idet hun hørte en mand stå og råbe noget om at han vidste der var mordere der gik omkring der nede. Dette frembragte et koldt og ondskabsfuldt smil på hendes læber og fik hende til at træde frem " Det er korrekt.. Morderne er ude.." sagde hun og hev ud i sin frakke og viste sin kniv og sin Desert Eagle " Og der er intet i åndssvage mennesker kan gøre ved det" sagde hun og smilte koldt til alle dem der kom over mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Ons 16 Nov 2011 - 20:48

han stod rolig og hørt på hvad mand stod og råbte om, noget om en mordere var ud, han kiggede kort på kvinde han havde hjulpet før, gå frem og fortaler at hun er mordere, når så ved han det, det kun godt ser ud til at det bliver sjov alligevel, han bliver og kiggede kort rundt, for at ser hvad folk gjort ved det, han stak hænder ned i jakke lommer og kiggede kort op på himmel, hans jakke stod åben da han ikke fryser, da han har svært ved det, men så er det når men er død og ikke rigtig har bruge for varm mere.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Ons 16 Nov 2011 - 20:58

Hun så rundt på nogle af de mænd der kom over mod hende " Er der virkelig ingen der tør kæmpe?" sagde hun og smilte for sig selv. Der var ingen der åbenbart ville stille sig op mod hende " Du der.. Slave handler med den unge tøs.. Hvis jeg vinder får jeg tøsen der... Og hvis jeg taber... Så må du tage mig og sælge" sagde hun og gjorde sig klar til kamp hvis slavehandleren ville

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Ons 16 Nov 2011 - 21:07

han smiler kold da hun spurgte rundt om der ikke var nogen som tør at kæmp mod hende, han skubbe sig igen folk og kom ud over ved hende, "jeg tør da godt at kæmp mod dig" sagde han og kiggede på hende, hvorfor ikke bare kæmp mod hende, så kun han få noget sjov ud af det, han kiggede afvente rolig på hende og vente på et svar fra hende, om hun tør at kæmp mod ham.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Tors 17 Nov 2011 - 20:06

Hun så på dæmonen der nu kom frem " Jamen det bliver interessant.. Jeg er klar" sagde hun og smilte koldt til ham og lod en hånd glide gennem det lange blonde hår og gik 5 skridt bagud og så på ham " Jeg er klar når du er" sagde hun og blinkede til ham. Hun ville næsten ikke skade ham, det ville være sådan en skam med sådan et smukt udseende han havde, men måske smadre hans tøj? god idé.. Det var det hun havde tænkt sig, hvis hun vel og mærket fik chancen, trods det var svært, hun havde kun den lille kniv og en desert eagle, hvilket gjorde det umuligt for hende at komme til at smadre hans tøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Tors 17 Nov 2011 - 20:16

han nikke til at det vil bliver spænde, han lod den lang læder jakke falde rolig til jorden, end den når at ram jorden, forsvandt den i den blå luft, "er også klar, så lad os begynde" sagde han kort efter hun havde sagt at hun var klar for anden gang, lige efter han havde sagt forsvandt han i det blå og kom frem bag hende, hvor han sparke ud efter hende side, i håber om at ram hendes nyrer, da det vil gør store skade på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Tors 17 Nov 2011 - 21:39

Et koldt smil kom frem på hendes blege læber da hun så ham forsvinde hvilket fik hende til at blokke for hans spark, så det kun gik ud over hendes arm " Du er sikkert den dæmon der er nogle der ønsker død.. Sikke en skam.. Du ser ellers godt ud" sagde hun med et smil på læberne og tog sin desert eagle frem med sådan fart man ikke lagde mærke til hvor den kom fra og sigtede mod ham " Jeg indrømmer gerne at du kan besejre mig, men.." sagde hun og stoppede idet hun så op mod himlen og der begyndte og dannes store sorte skyer på himlen. Der begyndte at buldre og brage i det fjerne og hurtigt var det over dem. En masse lyn begyndte at slå ned hist og her, dog uden at ramme ham og hende, men de kunne godt ramme alle de andre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Tors 17 Nov 2011 - 21:47

når hun kan noget side hun kun blok for hans sparke, "som om du kan dræbe mig" sagde han og smiler kold, han kiggede på hende, da hun trak sin desert eagle og sigt mod ham, "du kan prøve man jeg tro nu ikke du kan" sagde han og lad en hurtigt bevæges så han nok vil slag pistol, ud af hendes hånd samtid med hans anden hånd grab ud efter hendes hals, hvis han fik fat i hendes hals vil han klam om den, så hun vil få svær ved at trække vejret, hvis han ikke få fat i hendes hals, vil han var klar til at undvig eller parret hendes næste mulig angreb.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Tors 17 Nov 2011 - 22:05

Hun smilte koldt til ham " Hvem siger jeg vil dræbe dig?" spurgte hun og hævede det ene øjenbryn " Jeg har alsrig snakket om at dræbe nogle.. Jeg ville bare have en lille kamp " sagde hun og opfangede slet ikke at han slog hendes Desert Eagle ud af hånden på hende og fik fat om hendes hals. Hun vidste om et stykke tid, ville hun ikke længere trække vejret og ligge på jorden og være.. Død.. Hun så på ham med et kort blik hvor efter hun lukkede øjnene. Med en hurtig bevægelse fik hun fisket sin kniv frem og skar ham i hånden, i håb om han ville slippe hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Tors 17 Nov 2011 - 22:21

han smiler kold over at hun ikke når at opfandt hvad der sker før det var forset, det var ikke meget modstand det var hun gjort, det var mere som at hun havde giv op på forhånd, det håber han nu ikke han havde da det vil være kedelig, da hun så trak sin kniv frem og skar ham i hånd, løse han let grab om hendes hals, men klam kort efter til igen mens sår heler find, kort efter var der ikke noget sår at ser mere kun lidt blod, han kaste hende hen af jorden lige end hun mister bevishad, så hun ikke besvimer men nok vil bruge nok tid på at få vejr og at få det godt igen, "håber at det var kamp nok for dig" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Tors 17 Nov 2011 - 22:26

Hun så på ham og kunne mærke det var lige før hun besvimede, men heldigvis gav han slip, at han så smed hende hen af jorden var så en anden sag. Hun tog sig til halsen og sukkede kort " I mænd er skide irriterende " sagde hun og rejste sig op med et smil på de blege læber og gik over mod ham " Jeg har fået nok kamp" sagde hun og gav ham hånden for at præsentere sig " Sonya" sagde hun og smilte blidt til ham og håbede på han ville tage hendes hånd og sige hans navn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Tors 17 Nov 2011 - 22:34

"og hvorfor er vi så det" spurgte han og kiggede kort på hende, han kiggede på hende da hun rejse sig og gik over til ham, for at giv ham hånd da hun præsentere sig som sonya, han rakte hånd frem og af giv hånd, "gabriel" sagde han og kiggede på hende, han løft hendes hånd og bukke sig svagt forover, hvor han kyssede hendes hånd ryg, end han slap hendes hånd og trylleri sin lang sort læder jakke frem, hvor han tog den på og stak hænder ned i lommer.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 15:10

Hun så på ham med et kort smil " Fordi i altid kan vinde over os kvinder" sagde hun og smilte blidt til ham idet han tog hendes hånd og plantede et kys på hendes hånd ryg " En rigtig gentleman" sagde hun og log kort sin tunge komme ud og fugte hendes læber. Hun så på ham idet hans frakke atter kom på " Og magisk... " sagde hun og undslap et kort fnis

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Fre 18 Nov 2011 - 15:48

han smiler kort af det første hun sagde, bare fordi de havde det med at de ikke vil lad sig tabe til en kvinde, "ja vi lever stadig" sagde han rolig angår det med at han er en gentleman, han smiler kort da hun sagde af han var magisk, "ja jeg kan mere end man at kæmp" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort op på himmel, "er du ud efter en slave eller hvad laver du her" spurgte han efter lidt tid og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 15:55

Hun så på ham med et blidt smil " Slaver? Aldrig i livet om jeg skal have sådan en på slæb" sagde hun irriteret og så rundt på de mange slaver og væmmedes over dem " Tænk at nogle væsner kan være sådan og udstille sin egenkrop til at ville sælge sig selv på sådan et marked" sagde hun og lod atter sit blik falde over på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Fre 18 Nov 2011 - 16:00

han lo kort af hende og kiggede kort rundt, "det er så ikke alle som vælge det selv, men der er da nogen som gør" sagde han og kiggede kort på hende, kiggede kort rundt på de mange slaver, det var nu ikke noget der var spænde at ser på, så han havde ikke mere at gør her, "må jeg bud på noget at drikke" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Gæst Fre 18 Nov 2011 - 16:03

Hun så på ham med et blidt smil " Det er rigtigt" sagde hun og sukkede og derefter så hun på slaverne og rystede på hovedet og så atter på ham " Noget at drikke? Det kommer an på hvad du byder mig på" sagde hun med et smil på læberne da hun elskede at drikke whiskey



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Artair Fre 18 Nov 2011 - 16:06

han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt, "det er an på hvad du vil har at drikke" spurgte han og kiggede kort på hende, så er det bare hvor de skal gå hen for at få noget at drikke, "hvor skal vi tager hen og få noget at drikke" spurgte han kort efter han havde tænke det og kiggede på hende, og afvente rolig et svar.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske en god handel - Sonya Empty Sv: måske en god handel - Sonya

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum