Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fake ID's (Sonya) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Fake ID's (Sonya) XXX
T: Lige omkring midnat.
V: Rimeligt mørkt.
O: Ham og 2 tvillinger der tydeligt ikke var ældre end de 16-17 år.
Lyden af svag musik kom fra suiten. Samt små fniselyde. Inde i rummet var der 2 unge kvinder der var rimelig berusede. De stod i midten af rummet og dansede op af hinanden. Mens en ung mand lå på sengen. Iført et par store militærbukser samt et par militærsko der gjorde at hans muskler så større ud. Ikke fordi der var brug for det. Han var muskuløs uden at være for muskuløs. Han havde stadig komplet bevægelse. Selvom han havde store overarme. Samt muskuløse underarme. Hans hænder var iført et par fingerløse handsker. Hans overkrop var muskuløs med en eightpack. Han var tydeligt ikke iført andet end sine bukser. Han var ikke engang iført underbukser. Det var han aldrig. Langsomt så han på de 2 unge tvillinger. 2 unge tøser af asiatisk efterkom med rødligt hår. Iført intet andet end noget sort undertøj. G-streng og BH. Manden der lå på sengen og så på de 2 kvinder fnise og danse sammen. Rejste sig roligt op. Og gik hen til dem begge. Før han roligt kyssede den ene af dem. Og så den anden. Nød at ha den magt over sådan 2 unge kvinder. Langsomt gik de begge ned på knæ. Og begyndte at åbne hans bukser. Begyndte begge på skift at tage hans lem i munden. Mens han stod og nød at mærke deres læber om hans lem. Lukkede nydende øjnene mens de var igang. Han nød bare fornemmelsen. Det var cirka det han havde gjort siden Sonya havde forladt ham. Bare gået fra tøs til tøs. Eller rettere tøser til tøser. For han sigtede specifikt efter de unge og trekanter. Det her var en af de få gange hvor man både fik ungt og trekant på en gang. Henne på vindueskarmen var et kammera der filmede dem. Så hvis de ville melde ham ville det være tydeligt at det var frivilligt. Tøserne havde ikke set kameraet. Men det var også ligemeget. For det var ikke dem der skulle bruge det. Langsomt hævede han dem begge. Og lagde dem begge i sengen. Hvorefter de langsomt gik i gang alle tre. Han tog den ene mens den anden rørte dem begge. Kyssede dem begge. Efterfulgt af at de 2 lavede 69'er og Zann sluttede sig til. Ved at tage den øverste af tøserne i doggy. Mens kvinden under slikkede både hendes klit og hans nosser. De skiftede imellem en masse positioner. Indtil han var kommet 4 gange. 2 gange hver. Både i munden og i underlivet på dem. Og så lagde de sig til rette. Zann lå roligt på ryggen. Med en tøs på hver side. Den til venstre for ham var dækket godt til med dynen. Så hvis nogen kom ind ville det til at starte med kun se ud til der var en kvinde. Men så snart de blev vækket. Ville de begge sætte sig op.
http://4.bp.blogspot.com/_UPQj_7FtsrA/S62uuVSbGLI/AAAAAAAACD8/gsyShx6sEx0/s1600/article218_img1.jpg
Zann- Competent (Rank 10)
- Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.
Antal indlæg : 329
Sv: Fake ID's (Sonya) XXX
Hun ankom ved hotellet og gik bare direkte ind og op mod værelserne. Hun vidste allerede hvilket værelse det var, da det var hende der havde betalt det, og hun havde alligevel fået en nøgle af kvinden i receptionen, dog havde kvinden ikke ret meget at sige, da hun så Sonya var smurt i blod. Kort knækkede hun nakken igen inden hun stoppede op foran døren til værelset og låste op, men der var noget der ikke var som det burde. Med en langsom bevægelse åbnede hun døren og skimtede kort en rødhåret person og sådan så Zann bestemt ikke ud. Hun lukkede igen døren og greb om hendes pistoler som hang i hendes bælte omkring livet på hende. Hun ladte dem og slog beskyttelsen til så den ikke gik af i holderen. Igen åbnede hun døren og synet fik hende blot til at stå og se på, uden så meget som at sige noget.
Gæst- Gæst
De 2 tøser begyndte at skrige da de så pistolen som Zann havde og pistolen som var i Sonya's holder. Og løb direkte ud på toilettet hvor de låste døren og gemte sig. Mens Zann stod helt stille og sigtede fortsat på hende. Afventende.
- Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.
” Fjern det lorte sværd eller jeg brækker nakken på dig… ” sagde hun og så ned på sværdet der stadig var foran hendes hals. Som hendes hænder kom tættere på hendes pistoler kunne hun mærke at sværdet begyndte at presse mod hendes hals ” Zann… Nu, med mindre du vil have de små unger på badeværelset skal overleve så du kan kneppe deres hjerner ud senere…” sagde hun og hævede sine hænder op over sit hoved og havde blikket rettet mod Zann. Der var ingen tvivl om at hun var meget utilfreds med denne velkomst, men det skulle hun nok lave om på...
Gæst- Gæst
Da hun nævnte tvillingerne grinte han kort. Og sigtede pistolen imod badeværelset. Og trykkede aftrækkeren af. Pistolerne var specialdesignet til at have fuldautomatisk beskydning. Med 50. skud. Så der kom nogle høje brag samt store huller i døren. Men der kom også skrig. Og blod begyndte at flyde ud fra bunden. Døren gled roligt op. Og begge de 2 tøser lå på midten af gulvet. Døde. "Tror du virkelig de rager mig en høstblomst?" Spurgte han roligt. Langsomt gled sværdet væk fra hendes hals og hen i hjørnet. Hvorefter Zann roligt gik hen og iførte sig sine bukser. hvor hans bælte med de 2 pistolholdere på lænden var. Og placerede den ene pistol ved siden af den anden på holderen på lænden. Hvorefter han vendte sig imod hende igen. Og iførte sig sin blodrøde læderjakke. "Hvad vil du Sonya? Du skred. Uden at sige noget. Tror du virkelig jeg ville sørge over dig? Tror du virkelig jeg ville være total knust? Ligesom jeg var dengang med Kajika? Well jeg er van til at få mit hjerte knust. Så det rør mig ikke længere." Sagde han roligt og smilede roligt. Og blinkede kort til hende. Som tegn på hun skulle tro om igen.
Da han rettede pistolen mod badeværelset fik hun et smil på læberne, bragene kom og bitterligt talt, blev hele døren nærmest smadret. Kort slikkede hun sine læber da hun så blodet løbe ud under døren inden hun rettede blikket mod Zann ” Og alligevel lader du de små ludere gå på knæ for at sutte dig af!? Du er jo fortabt…” sagde hun hårdt til ham mens han tog sine bukser på. Hun havde egentlig savnet at se dette syn… Ikke blodet, men ham… Da han vendte sig mod hende igen så hun på ham med et skævt smil. Hans ord gav hende sådan en lyst til bare at trække sine pistoler og sende en kugle gennem knæet på ham… Eller et andet sted… Hun kunne virkelig ikke tro sine ører ” Jeg havde mine grunde og om du blev knust som med den gang med den vampyr skøge du havde rager mig en skid Zann! Du elskede mig ikke nok til at lede efter mig alligevel… SÅ du skal slet ikke begynde at brokke dig!” hvæssede hun af ham. Hun var sur… Og hun var meget sur. Hun vendte sig mod døren til suiten og greb i håndtaget ” Nyd dit ophold…. ” sagde hun inden hun langsomt åbnede døren for atgå.
Gæst- Gæst
Hun rettede blikket mod ham da han gav slip på hende og begyndte at åbne døren, men igen kom ind. På arbejde? Virkelig, at have to kvinder til at give et blowjob? Ja sikke et arbejde… Hun sukkede kort inden hørte hans ord. Mafia døtre… Okay dette blev sjovt, hun kunne allerede mærke hvordan adrenalinen pumpede af sted i hendes årer, klar til at stå ved Zann’s side endnu engang. Kæmpe med ham og senere, alt efter om han vil snakke med hende eller ikke, igen blive venner og mere end det. Hun så på ham og gik over til ham i stolen ”Zann… Jeg er ved din side” sagde hun og satte en hånd på hvert armlæn og bukkede sig forover ind mod ham ” Og det ved du godt! Så er jeg ligeglad om jeg bliver skadet… Jeg tager gerne en kugle for dig” sagde hun og sendte ham et skævt smil.
Alle hendes sanser var sat i gang, hun lyttede til hver eneste bevægelse, hvert et åndedræt omkring dem og var klar til at hive hendes pistoler frem for at beskytte hende selv og Zann, hvis det i så fald blev nødvendigt, men sådan som Zann var lige nu, så kom der helt sikkert til at ske noget, enten nu, eller omkort tid, men hun var klar.
Gæst- Gæst
” Er du okay?” spurgte hun da hun var kommet over til ham. Langsomt lod hun en hånd glide gennem hans hår inden hun nærmest lå sig ned foran ham, fr at se ham i øjnene. Hvis hendes tøj ikke var fyldt med blod, så blev de det i hvert fald nu. Hele gangen var nærmest oversvømmet med blod, men det gav en underlig charme, i hvert fald i hendes øjne. Et kækt smil kom frem på hendes læber ” Selv indsmurt i blod ser du godt ud Zann” sagde hun med et blidt smil på læberne inden hun igen rejste sig og så på menneskerne omkring dem. Hun havde mest lyst til at trække hendes pistoler og bare få dem til at joine blodbadet… Men hun gjorde det ikke, hun havde mere travlt med om Zann var okay.
Gæst- Gæst
Roligt så Zann på hende. Og grinte svagt. "Det gælder det samme for dig. Faktisk vil jeg mene at du ser mere sexed ud indsmurt i blod." Han grinte svagt. Før han så op på loftet kort. "Vi burde være blevet vampyrer." Sagde han og grinte svagt. Før han roligt vinkede sværdet hen til ham. "Jeg er tom for energi. Så Zork må tage over for mig. Vores energi ligger i sindet. Og er separeret. Men uden vores energilager vil der ikke være meget. Kun nok til at kunne gå rundt." Sagde han roligt og tog fat i sværdet som svævede hen til ham. Kort så han på hende. Med et smil. Øjnene på sværdet blev blå i stedet. Og de himmelblå øjne som var Zann's blev blodrøde. Han smilede roligt. "flyt dig s* inden jeg slår dig." Sagde han kort. Før han rejste sig op og kiggede rundt kort. Før han satte sværdet på ryggen. Og begyndte at gå mod elevatorerne.
Sværdet ændrede sig og det samme gjorde Zann. Hun kunne både mærke og se det. Hans stemme fik hende til at se skarpt på ham. Slår hende… og ordet so!? Hendes vrede boblede mere inden i, som om tvillingerne ikke var nok? Nu også dette. Hun så mod ham og kneb kort sine øjne sammen ” Sig det der igen og jeg lover dig… du får ondt…” sagde hun med en skarp stemme. Hun var slet ikke i humør til at han blev sådan over for hende. For det ville bare ende galt, enten med slåskamp… Eller at hun fik sådan en på hovedet at hun blev sendt ind i næste uge. Med rolige skridt fulgte hun ham til elevatoren ” Zann…” lød hendes stemme kort inden hun knækkede nakken for at sætte den på plads.
Gæst- Gæst
Hun fik sat sine pistoler tilbage hvor de hørte til inden hun så han nu pegede på hende med hans egne pistoler. Dette endte uden tvivl med der var en af dem der kom til skade… Hun kunne fornemme det. Da han satte pistolerne tilbage på sin plads så hun kort på ham inden hun gik over til ham i elevatoren og stillede sig op af væggen med armene over kors.
Gæst- Gæst
Hendes blik rettede sig mod loftet da han affyrede to skud. Folk begyndte at rende rundt som hovedløse høns for at komme væk og en løb ind i hende og faldt til jorden. Med en hurtig bevægelse greb hun sin pistol, slog sikkerheden fra og affyrede et enkelt skud direkte i brystkassen på personen som hurtigt begyndte at forsvinde fra verden. Igen satte hun sikkerheden til og satte den tilbage i holderen, mens hun fulgte efter Zork.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun huskede alt der skete sidste gang hende og Zann var der.. Lyst, blod, sex og massere af det. Hun havde stadig billeder i hovedet fra det. Hendes hjerte startede på at slå hurtigere. Hun løsrev sit blik fra vinduet i bilen og så på chaufføren inden hun slog blikket ned på hendes hænder som var smurt ind i blod.
Gæst- Gæst
Zork’s ord fik hende til at løfte et øjenbryn, så bizar… Kvindens skrig skar i ørerne og da han gik videre så kvinden næsten bedende på Sonya, men der var noget i hende som ikke kunne dræbe hende… Og så alligevel. Med en hurtig bevægelse greb hun sine pistoler og fjernede sikkerheden og affyrede to skud, en fra hver inden hun satte pistolen på plads i holderen igen. Hun havde ramt kvinden i brystet og i hovedet, for at være sikker på hun ville dø den ene eller den anden vej. Sonya vidste at dette ville pisse Zork så groft af, men hun tog gerne chancen.
Gæst- Gæst
Hvis hun faldt. Ville han hårdt gribe fat i hendes baghoved og holde hende nede. "Du tog mit legetøj væk. Så nu bliver du mit legetøj." Sagde han hårdt. Hvorefter han roligt frembragte en kniv. Og begyndte at skære hendes tøj af hende. Mens han holdte hende nede. Hans kræfter var begyndt at vende tilbage. Samt der stadig var varmt indenfor fra de mange svedende og dansende mennesker. Varme gjorde ham stærkere. Så han var tydeligt stærkere end han plejede. Hvorefter han roligt vendte hende rundt. Og placerede kniven for hendes strube. Og begyndte at knappe hans bukser op. Selvfølgelig efter han havde hevet tøjet af hende så hun kun havde undertøj på. Hvis hun havde noget overhovedet.
Hans ord fik hende til at kæmpe igen, men hun kunne ikke komme fri og nu hvor han havde kniven skulle hun slet ikke gøre noget, for den kunne nemt ende hendes liv. Hun mærkede hvordan kniven skar hendes tøj op og efterlod hende kun i et par enkelte sorte G-strenge. Hun var dømt til at skulle i gennem dette, der var ingen vej uden om og hun vidste udmærket at hun blev udsat for smerte, men sikkert ikke på same måde som Zann måske ville give hende det… Zork, ville ikke være barmhjertig…
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» .:A fake:.
» måske en god handel - Sonya
» Fake it till you make it
» Pretty paintings and fake smiles (Cassandra)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips