Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Fre 23 Dec 2011 - 22:21

Tid: 21.00.
Sted: Opgangen Yuuki bor i.
Vejr: udenfor regner det en smule.
Omgivelser: få væsner, og en masse døre til de forskelllige lejligheder.

Yuuki sad stille i sin lejlighed, det var endnu en af de aftner hvor hun ikke havde nogen ide om hvad hun skulle give sig til, hun sukkede lydløst og gik over og smed sig i sin sofa med et lille bump, hun lullede øjnene mens hun tænkte på det der var slet de sidste dage.

Hun åbnede dem igen da hun kom i tanke om at hun vist havdeq hørt et eler andet med at der var kommet en ny til byen, hun rystede med et lille grin på hovedet og lukkede øjnene igen, gad vide hvem denne person var…

Efter noget tid rejste hun dig igen med et suk og gik ud i køkkenet hvor hun fandt et glas, hun flyets det med vand og drak det hurtigt inden hun igen fyldte glasset og drak det vand inden hun så satte glasset fra sig og så ud af det ene vindu...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Fre 23 Dec 2011 - 22:29

Tempus kom roligt gående op af opgangen, han havde en flyttebil med og 2 flyttemænd som han lod gøre arbejdet, hans horn og var væk, hans øjne var også en mellemting mellem røde og brune, han ville helst ikke have menneskerne blev mistænkelige.

Han kiggede roligt i sin opgang, der var cirka 4 døre, og han låste op til sin egen, han kiggede på mændene der snuplede kort ind i ham, så han ramte døren ved siden af, han ømmede sig kort, han var ikke særlig stærk, stærkere end et menneske, men stadig svag for en vampyr af være.

mændene løftede hans sofa indenfor, og gik ned for at hente de resterende ting, Tempus havde ingen planer om at hjælpe dem på vej op.

Hans øjne kiggede roligt omkring, og hans purrede i sit hår, det var ved at blive langt, men sådan kunne han også lide det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Fre 23 Dec 2011 - 22:40

Yuuki gik ud på badeværelset og bukkede sig ind over vasken mens hun sprøjtede lidt koldt vand i ansigtet mens hun overvejede de forskellige ting hun kunne give sig til, enten gå ud i byen eller blive i sin lejlighed, hun sukkede igen og gik ud i sin gang.

Hun så undrende på sin dørn da det lød som om der var nogen der bankede på, og alligevel ikke, det lød nok mere som en der var blevet skubbet ind i hendes dør, hun trak på skuldrene og gik ove og åbnede døren, hun fik hurtigt øje på drengen/manden og flyttemændene, hun længe sig med et lille smil op af sin dørkarm mens hun så på dem.

Hun smilte stadig mens hun betragtede ham, hun bed sig smilende i læben da flyttemændene var gået "Velkommen til, du skal bare sige til hvis du har brug for noget" sagde hun venligt, og stadig smilende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Fre 23 Dec 2011 - 22:48

Tempus vendte sig roligt om, og kiggede på hvem der havde snakket, det var en pæn pige, måske lidt tynd, men stadig ganske pæn, hvilket ikke gjorde ham noget!
"jeg siger skam tak for tilbuddet, måske når jeg har fået alle mine ting indenfor?" han smilede venligt til hende, og kiggede roligt ind i hendes øjne, han brugte ubevidst sin lokkende evne, de fleste blev automatisk draget til ham, ved den, enten fandt de normalt hans holdning dejlig, hans stemme, eller øjne, de var små ting som kun de lagde mærke til, selvfølgelig var det hans evne der tit påvirkede folks hjerner til at gøre ham mere charmerende og lokkende end han naturligt var, ikke at han med sit vampyr udseende ikke normalt kunne skru hovederne på nogle enkelte folk, engang imellem.

han kiggede hende dybt i øjnende og smilede venligt til hende og rakte hånden ud, "jeg hedder Tempus!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Fre 23 Dec 2011 - 22:55

Hun smilte mens hun så på ham, de var noget ved ham… hun var slet ikke sikker på hvad det var, men der fik hende til at føle sig draget af ham "Self. bare sig til" sagde hun smilende mens hun så på ham med et venligt slip, han var re flot, hvilket gjorde hende det mindste, hun bed sig let i læben, bare af ren vane, intet andet.
Hun lagde hovedet en anelse på skrå mens hun prøvede at regne ud hvilken race han tilhørte, men efter noget tiid uden St kunne det gav hun op og smilte bare venligt til ham igen.

"Je hedder Yuuki" stade hun med et smil og gav ham hånden, stadig smilende "Er det så første gang du er i Terre, eller har du vært her før?" spurgte hun stadig smilende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Fre 23 Dec 2011 - 23:05

Tempus gav hende roligt sin hånd, han smilede til hende og nikkede kort til hendes spørgsmål, "ja jeg har dog boet i byen som yngre, men det er første gang siden jeg var voksen!" han smilede til hende kiggede kort over hende ind i hendes værelse, men kunne ikke se så meget intresant, "hvad med dig? har du boet her i lang tid eller??" han så spørgende på hende, og ventede høfligt på hun gav ham et svar.

Imens kom de to flyttemænd op, med et spisebord til to og en papkasse, som de også satte ind sammen med de andre ting i stuen, og gik ned, der var ikke mange tunge ting som Tempus ejede, men lidt ting havde han dog med, selvom han nok ikke havde nok til den lejlighed han skulle til at flytte ind i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Fre 23 Dec 2011 - 23:13

Hun smilte stille da han svarede "hvor har du så Boe indtil nu?" spurgte hun smilende. "Mig? Jeg har boet her hele mit liv" svarede hun smilende, hun kunne ikke lade være at små grine da hun så ham kigge over hende ind i hende lejlighed "Du må da gerne komme ind" sagde hun med et smil på læben.

Hun så på flyttemændene da de kom op igen, hun frite lidt igen "For doven til seæv at bære sine ting op?" spurgte hun med et løftet øjenbryn og et lidt stort smil på læben, okay, hun ville nok også selv have fået nogen til at bære hendes ting op for hende hvis det havde vært, og hvis ikke det var fordi hun kunne teleportere, så det ville ikke tage så lang tid for hende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Fre 23 Dec 2011 - 23:19

han smilede til hende og grinte en lav latter, "det vil jeg da ikke sige nej til, og nej, jeg er bare ikke stærk nok til at bære det op selv!" han kiggede roligt på hende og smilede venligt, "jeg har boet her og der, men det er ikke så vigtigt, normalt bor jeg der hvor arbejdet eller uddannelserne har været, og nu skal jeg vidst til at slå mig ned, jeg er jo ved at være i den alder hvor man gerne bliver et sted resten af sit liv!" han smilede venligt og ventede roligt på hun viste ind i sin lejlighed.

han gav kort de to flyttemænd om bare at bære resten af tingene op for sig, for derefter at banke på døre, så skulle han nok lukke efter dem og betale dem for deres venlige service med at hjælpe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Fre 23 Dec 2011 - 23:32

Hun smilte lidt "Hmm, du ser da ud til at være stærkere end mig" sagde hun smilende. Hun så lettere overrasket på ham da han forklarede det "Hbordan er det? Jeg mener… at skulle flytte så meget? Og… den alder? Hvor gammel er du da?" spurgte hun smilende og så stadig lidt betragtende på ham.

Hun små grinte lidt da han sagde det til flyttemændene hun rykkede sig lidt så han kunne gå ind, han var ikke så slem at snakke med, okay, hun kunne godt lide at snakke med ham, hun smilte stadig mens hun så på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Fre 23 Dec 2011 - 23:38

tempus gik roligt ind, "jeg er kun 21, nyuddannet snakke hoved," han vendte sig om mod hende og grinte for at vise at han tog gas på hende med uddannelsen, "det er ganske sjovt, men på den anden side har jeg været nød til ikke at have en masse ting, de er for svære at få med sig fra sted til sted, så jeg ejer kun få ting!" han tog skoene af i gangen, og gik roligt længere ind til han fandt stuen, hvor han slog sig ned i sofaen (hvis den ikke er der, så en stol), han sukkede roligt og kiggede mod Yuuki, og afventede endnu flere spørgsmål, sådan var det altid med unge mennesker, de havde altid en evindelig flod af spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Fre 23 Dec 2011 - 23:48

Hun så smilende på ham og grinte lidt "Snakke hoved?" spurgte hun og rystede smilende på hovedet, hun gik efter ham ind i stuen og satte sig ved soden af ham i sofaen. Hun så undrende på ham "Det er klart, men det må være hårdt, at skulle sige farvel om og om igen?" spurgte/sagde hun med et lille smil mens hun havde et lille svagt smil på læben, hun bed sig i læben igen mens hun på ham, hiun lignede et helt almindeligt menneske, hun vidste ikke engang om hun havde en dæmon skikkelse da hendes forældre blev slået ihjel før de nåde at forklare hende alt om hende selv.
Hun så lidt ud af det ene vindu og ud på regnen, et lille smil dannede sig på hendes læber inden hun igen så på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 24 Dec 2011 - 0:05

Tempus kiggede roligt på hende, "ja jeg sidder og snakker med folk om dit og dat, det er egentlig meget spændende, især når de begynder at sludre om rygter de har hørt rundt omkring i byerne!" han smilede og nikkede roligt til hendes spørgsmål, "jeg vendte mig hurtigt til det, men det er selvfølgelig trist at sige farvel til folk som man har kendt godt, gennem et år eller mere! men sådan er livet nogle gange bare!"
Han smilede til hende og rodede stille i sit hår, "hvad laver du så af arbejde?" han så spørgende på hende og kiggede roligt ind i hendes øjne, hun var jo helt igennem dejlig at snakke med, og det var det Tempus gerne ville have for nu, en at snakke roligt med, for at få en føling for området, og hans nabo ville være perfekt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 24 Dec 2011 - 0:17

Hun kom til at små grine igen og nikkede da han forklarede hvad han mente med snakke hoved "Lyder også spændende" sagde hun smilende, hun bed sig stille i læben igen "Jeg tror ikke jeg ville kunne vænne mig til det" sagde hun med et lille smil, hun tænkte lidt *Arbejde? ehmm...* hun bed sig i læben inden hun med et smil svarede at hun intet arbejde havde "Hvad med dig?" spurgte hun smilende, hun var glad for at de bare kunne side og snakke på denne måde, hun havde aldrig haft ret mange venner, eller nogen at snakke med, måske fordi hun mest holdt sig for sig selv, men det kunne også føles ensomt ikke have nogen at snakke med...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 24 Dec 2011 - 0:23

Tempus smilede til hende og kiggede roligt ud på vinduet, "jeg har fået arbejde på "de host club" som sært nok, en host! jeg må sige at jeg tror bestyren har tænkt sig at bruge mig, men det er da et job, og det skaffer penge på bordet!" han smilede til hende og ventede roligt på hvad hun ellers sagde, men han fik ikke mere lige der, til gengæld fik han en opsnappet følelse af hendes ensomhed, og han kunne ikke dy sig! hans stemme blev silkeblød, og øjnene varme og åbne "Yuuki, jeg håber virkelig vi kan opretholde denne kontakt sammen, det er altid rart med en god ven, og jeg tror jeg ville føle mig mindre ensom med dig som min ven!" han smilede til hende og han lokkede så det løb mellem tænderne på ham, men det var jo kun en lille lokkende kommentar om at de skulle opretholde den gode kontakt, det var ganske uskyldigt, men selv Eva's bid af kundskabens frugt, startede ud i en uskyldig tanke!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 24 Dec 2011 - 0:32

Hun så smilende på ham "Det er da bedre end intet" sagde hun med et smil, hun så ud af vinduet lidt og rettede blikket mod ham igen da han igen sagde noget "Det håber jeg også..." hun bed sig i læben og så kort væk da han nævnte det med 'en god ven' "... Ja... det er rart med... en ven..." sagde hun stille, rystede så hurtigt på hovedet og fik stablet et nyt smil på læberne "Men jeg ville elske at være din ven" sagde hun så, stadig smilende, hun bed sig endnu engang i læben og så ud af det ene vindue lidt, hun sukkede lydløst og så på ham igen "Undskyld, jeg er bare ikke van til at... have venner, så jeg er ikke så god til det..." sagde hun lidt flovt og så ned på sine hænder lidt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 24 Dec 2011 - 0:45

Tempus kiggede roligt på hende og smilede, han sad bare og nød stilheden, men kort efter blev der banket på, og Tempus rejste sig op, "det er nok flytte mændene, jeg kommer igen om lidt," han gik roligt ud og åbnede døren, og ganske rigtigt, der stod de to flytte mænd, han lukkede sig selv ude, og ordnede roligt deres betaling, og låste derefter sin dør, for tilsidst at gå ind til yuuki igen.

han kom roligt gående ind til stuen hos hende, og kiggede roligt på hende, "så er jeg officielt din nabo yuuki!" han smilede venligt til hende og gik roligt hen og satte sig igen, det samme sted som før.

hans øjne lå roligt på hende og smilede til hende, "hvad synes du om alt det overnaturlige??" han kiggede roligt på hende, egentlig ligeglad hvordan hun svarede, da det ikke betød meget for ham, han ville bare gerne lære hende lidt mere at kende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Lør 24 Dec 2011 - 0:51

Hun smilte og nikkede, hun så efter ham da han gik ud til døren *Hvad... er der med mig??* tænkte hun forvirret over at hun bare kunne side og snakke med ham på denne måde.. som om hun ikke først lige var begyndt at snakke med andre væsner....

Hun så smilende på ham da han kom tilbage, hun grinte lidt af det ha sagde "dejligt" sagde hun smilende mens hun så på ham da han satte sig igen, hun hev benene op under sig og lod sin hage hvile mod hendes knæ mens hun så på ham.

"Det overnaturlige? Det har jeg det fint med, er selv en del af det" svarede hun smilende mens hun så på ham "Hvad med dig?" spurgte hun nysgerrigt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Lør 24 Dec 2011 - 11:43

Tempus hævede det ene øjebryn en smule, "jo jeg er vel også lidt inden i det, men ikke særlig meget, prøver at holde mig til en fredelig hverdag!" han smilede venligt til hende og kiggede roligt ind i hendes øjne, "jeg er halvt djævel," han smilede til hende og kiggede roligt på hende, ingen grund til at fortælle alting til hende, men en smule kunne man godt sige.

han kiggede roligt på hende og kiggede meget nysgerigt på hende, "men spørgsmålet er jo egentlig! hvad er du så??" han kiggede roligt på hende og ventede høfligt på om hun ville svare eller ej!

*gad vide hvad hun er? kunne være man skulle begynde at passe lidt på, det kunne jo være en ren ond kvinde der sidder der og ser så uskyldig ud, men på den anden side, så tror jeg ikke det er alt for slemt, hun virker meget rar!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Søn 25 Dec 2011 - 0:01

Hun smilte pg nikkede stille, var det samme med hende, hun prøvede også selv at have en fredlig hverdag, den kunne dog godt smutte når hun havde en dårlig dag "Halv djævel? Hvad er din anden halvdel da?"

Hun så stille og med et lille smil på ham "Mig? Jeg er dæmon" svarede hun stadig smilende mens hun bed sig svagt i læben, han facsinerede hende på en måde hun ikke kunne sætte en finger på…

*Gad vide hvad hans anden halvdel er… engel? Menneske? Måske vampyr?* tænkte hun mens hun smilende ventede hans svar på de ting hun lige havde sagt.

Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 19:24

Tempus kiggede roligt på hende, og smilede et lille forsigtigt smil, "halv vampyr, så nu skal du passe på, at jeg ikke æder dig!" han jokede tydeligvis, og han grinede roligt til hende bagefter, han havde ingen intentioner om at æde hende, det var hun alt for venlig til, og desuden foretrak han mennesker som føde!

Hans øjne kiggede roligt ind i hendes og han smilede venligt til hende, "du skulle vel ikke eje en form for drik, man kunne hygge sig med en ung smuk kvinde med?? måske te, eller en vin, eller noget tredje?" han kiggede spørgende på hende, og ville elske, at sidde og hygge med hende, da hun virkede til at være en smuk, og klog person, altså en som Tempus, selv kunne lide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Man 26 Dec 2011 - 19:55

Hun grinte lidt "Du kan bare komme an" sagde hun tronende selvom hun vidste at det havde vært for sjov, hun så lidt rundt inden hendes blik igen faldt på ham mens hun fik et lille sødt smil på læben, hun lagde hovedet lidt på skrå og bed sig svagt i læben mens hun så smilende på ham.

Hun tilbage i hans øjne med et smil hun bed sig stadig svagt i læben mens hun så på ham "Hmm… jeg vil lige undersøge det…" sagde hun med et smil og rejste sig, hun gik ud i køkkenet og åbnede snarlige skabe hun fandt en flaske og kiggede lidt på den, trak på skuldrene og fandt to glas inden hun igen gik ind i stuen igen "Havde den her" sagde hun og satte flasken på bordet, og satte sig ved siden af ham, hun var ikke sikker på hvor hun havde den fra, måske var det fra da hendes forældre levede, men hun vidste det bare ikke.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 20:06

Tempus tog roligt imod det ene glas, og kiggede roligt på rødvinen, han hældte op i begge og satte den på sofa bordet, "har du noget mod, hvis jeg viser mig i min naturlige skikkelse?? nu da vi er så fortrolige!" han kiggede spørgende på hende, og smilede til hende, inden han smagte roligt på vinen, den var lidt sød, ikke alt for fin, men uden tvivl en meget god vin alligevel.

Han kiggede roligt på hende og ventede tålmodigt på hun svarede ham, men han var nu sikker på at Yuuki var en nysgerrig person, og at hun måske var en smule spændt, når hun nu kunne lære noget mere, men det var selvfølgelig kun gætterier inde i Tempus'es hoved, efter det stadig korte bekendtskab med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Man 26 Dec 2011 - 20:27

Hun smilte lidt da han hældte rødvinen op, hun sukkede lydløst og så imponeret på ham af hans spørgsmål "Nej… overhovedet ikke" sagde hun ned et lille smil, hun bed sig spændt i læben, hun havde aldrig set en djævel, jo engang, og det var efter hun havde slået en person ihjel, og djævlen havde vært en betjent.

Hun bed sig stille i læben inden hun tog en lille tår af sit glas, inden hun igen rettede blikket mod ham, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre eller sige, hun sad bare og så på ham med et lille smil mens hun svagt bed sig i læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Gæst Man 26 Dec 2011 - 20:36

Tempus smilede, og hans øjne blev blodrøde, og hans tænder voksede, så det var nemt at se han var vampyr, derefter voksede håret, ned til skuldrene, og horn kom frem, han rejste sig kort fra sofaen, og en sort hale, med en sort fjerende kom frem til sidst, og han smilede til hende, han kunne fremtvinge vinger, men det krævede energi, og var ikke naturligt, men han regnede med alderen, at de ville komme mere naturligt frem.

Han kiggede på hende og smilede derefter flirtende til hende, "kan du lide hvad du ser??" hans magi kørte endnu engang, igennem ham, og han tog glasset med sin hale og drak igen lidt af det, dog uden at hans øjne forlod hendes. Han havde en Plan om at få hende til at reagere så meget som muligt uden at røre hende, og uden at hun smed ham ud, om det var en nervøs reaktion, eller en lidt frækkere end af slagsen, var lige godt for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Yuuki Man 26 Dec 2011 - 20:46

Hun så overrasket på ham da havde fået sin naturlige form "Vildt!" mumlede hun imponeret, hun rejste sig og gik lidt rund om ham, hun stoppede foran ham igen og så ham i øjnene med et imponeret smil.

Hun spærrede øjnene lidt op "Om jeg kan!?" spurgte hun, og rystede lidt på hovedet, hun bed sig i læben og prøvede at slappe lidt af, hendes kinder fik et let rød skær, hun kiggede kort ned i gulvet inden hun igen så op på ham, stadig smilende og med det røde skær over kinderne.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat] Empty Sv: Ny nabo? Nice… l Think? ~ Tempus [Privat]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum