Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

2 deltagere

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 12:17

Han kiggede på hende "ja det kunne du jo gøre søde"sagde han stille og roligt og slappede bare af mens han sad og spiste flere af hendes gode boller og sådan noget.
Han kiggede på hende og slappede bare af og havde ikke noget imod at hun gav sig til at bage for det kunne han ikke selv.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 12:28

søde hvad er din livret enlig" spurgte hun. *Jeg må hellere ligge den champange i køleskabet væk* tænkte hun. hun tog selv en bolle og bed i den. hun smilede glad og spiste sin bolle helt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 12:35

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt og viste godt hun havde Champange fra sidste gang han havde været her og alt det. Han så på hende og slappede bare af det var jo ikke være dag de var sammen og alt det så de skulle jo nyde det her.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 12:38

søde hvad har du så lavet idag, jeg har kun handlet ind, bagt og så gjort rent" sagde hun og lå håret bag sit ene øre.
hun smilede glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 12:39

Han kiggede på hende "Ikke det vilde jeg gik lidt rundt da jeg så hørte dig skrige og sådan noget ellers ikke noget som helst"sagde han roligt og så på hende da han ikke havde lavet så meget den dag her før han nu sad og snakkede med hende og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 12:47

det skræmmer mig stadig lidt at tænke på, det var rigtig ubehageligt" sagde hun.
hun så lidt ned.
hun ville helst bare glemme det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 12:52

Han kiggede på hende med et smil "så så søde der ingen der røre dig igen udover mig"sagde han og gik hen til hende og lagde en hånd på hendes hovede og slappede bare af.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og viste godt at hun var bange det ville alle være når de havde været udsat for sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 13:01

hun smilede lidt. "Kun du må røre mig" smilede hun.
men hun kunne ikke lade være med at tænke på, hvorfor hun blev angrebet i gyden. hun tog hans hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 13:04

Han kiggede på hende med et smil "ja på alle måde må jeg røre dig"sagde han roligt og kyssede hende på munden "og det kun mig og ikke andre"sagde han og holdte om hende nu hvor hun var sådan bange i det og alt sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 13:10

hun tog fat i ham, og begyndte at falde til ro. hun slappede af.
"Ja søde, du må røre mig på alle de måder du lyster" sagde hun og kyssede ham.
hun så på ham og smilede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 13:14

Han smilte til hende "hvad skal vi lave"sagde han og holdte om hende stille og roligt og rejste sig så op og fik hende med op og stå og sådan noget, Han gik ind i hendes soveværelse og fik øje på en dagbog og den var åben så han kunne ikke lade være med at læse i den.
Han læste noget om hun gerne vil ha men han skimtede det igennem og så ordet barn i de forskellige linje men han lagde den på plads og gik på toilet og gjorde det han skulle.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 13:17

han rødmede flovt, da hun opdagede han læste dagbogen. hun lå den hurtigt i en skuffe. hun var helt rød i hoved, og forsøgte at få tanken om at få et barn ud af hoved. hun satte sig på sengen og forsøgte at tænke på noget andet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 13:24

Han kiggede på hende da han kom ud af badeværelset "hvad er der søde"spurgte han stille og roligt og havde ikke noget imod det hun havde skrevet i hendes dagbog eller noget som helst.
Han så på hende med et smil på sine læber og havde jo noget imod det altså det var jo meget normalt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 13:26

søde kiggede du i min dagbog`?" sagde hun og rødmede.
hun bed sig flovt i læben.
"Du må ikke grine af det jeg skrev i dagbogen, det er bare en drøm" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 13:29

Han kiggede på hende "ja gjorde jeg"sagde han roligt og gik hen til hende "men syns du ikke du skal være lidt ældre bare et par år mere før det sker"sagde han roligt til hende og slappede bare af med hende da det ikke var hans mening at tage sådan en drøm fra hende men hun var 19 år og ikke mere.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 13:35

jo, det er bare en drøm... min bedsteveninde var mor til to som 19 årig...nok om det.. du har ret jeg skal vente lidt på at blive mor" sagde hun og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 13:38

Han kiggede på hende "når okay der kan man se så det er det som du vil gå efter men det godt du selv kan se at du skal være lidt ældre"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han kiggede på hende "du skal nok blive mor en dag"sagde han roligt til hende og slappede af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zane Tirs 27 Dec 2011 - 13:49

((Hey i to :) Husk nu reglen med mindst 4 linjer pr. indlæg! :) God Jul! ))
Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 659


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 13:53

(er det ikke mindst 3 linjer)

"Det håber jeg søde...jeg skal bare ikke ende på samme måde som min bedste veninde, hun er mor til to, men hun mistede livet for et stykke tid siden, og hendes mand arbejder mere og mere, jeg stødte på hendes børn, hendes datter er ulykkelig" sagde hun.
hun rystede på hoved, for at glemme det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 14:02

(jeg gør mit bedst Zane og i lige måde)

Han kiggede på hende og slappede bare af "okay min søde skat det var da ikke så godt men bare manden kan skaffe penge nok så kan det gå"sagde han roligt og satte sig ved siden af hende og holdte om hende, det var jo en svær tid for de børn så han var glad for at hun støttede dem når de nu ikke havde en mor mere. Han så rundt også på hende "men du vil virkelig gerne ha et barn"sagde han roligt og hun skulle mene det virkeligt for ellers fik hun det ikke nu hvis hun kunne overtale ham til det og alt sådan noget. Det var okay med ham men han ville helst se at hun var ældre men en drøm som den skal man holde ved.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 14:17

hun hentede champangnen og hældte op i glas. "søde tænk over det," sagde hun og gav ham glasset. hun smilede og satte champange flasken på bordet. hun tog en tår af sit glas. nu havde hun en plan, hun skulle forføre ham så meget som muligt. "Søde hvad er det frækkeste du har prøvet?" spurgte hun. hendes stemme lød med et forførende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 14:27

Han kiggede på hende da hun kom med Champange "der er mange ting jeg har prøve kan ikke huske det sådan helt hvad med dig"sagde han og kiggede på hende da han godt viste hvad hun var ude på men det var jo noget hun måtte kæmpe for hvis det var der skulle komme et barn ud af det. Han så på hende og slappede bare af og ventede på et svar fra hende af og drak lidt af den champange hun havde givet ham og sådan noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 14:29

det frækkeste jeg har prøvet, var vel de vi har gjort" sagde hun. hun tog en kjole ud af sit skab. det var en fræk lille sag af en kjole. hun gik ud og skiftede om til kjolen og kom ud og tog sit glas og drak det. hun så på ham og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Dec 2011 - 14:36

Han kiggede på hende "prøver du på at forføre mig søde"spurgte han stille og roligt og prøvede på at se hvad hun havde gang i lige nu og her der stak noget under når hun kom tilbage i sådan en fræk kjole som hun havde på nu her.
Han så på hende og viste jo godt hun ønskede sig et barn og alt det men at kæmpe for det gjorde hun skam også.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Overfaldet (zankujii) privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Overfaldet (zankujii) privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Dec 2011 - 14:40

vi får at se søde" sagde hun og tog champange flasken og stilte sig op af væggen. hun hældte bund sjaten ned af sig, sådan at det løb ned af hendes bryst. hun smilede forførende og så på ham med et lokkende blik. hun var fast besluttet på sin plan. hun ville tænde ham så meget, at hun nok skulle blive gjort gravid. hun hentede en flaske champangne mere og åbnede den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum