Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Think twice :: Yuuki :: EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Think twice :: Yuuki :: EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Think twice :: Yuuki :: EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Think twice :: Yuuki :: EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Think twice :: Yuuki :: EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Think twice :: Yuuki :: EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Think twice :: Yuuki :: EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Think twice :: Yuuki :: EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Think twice :: Yuuki :: EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Think twice :: Yuuki :: EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Think twice :: Yuuki ::

Go down

Think twice :: Yuuki :: Empty Think twice :: Yuuki ::

Indlæg af Gæst Søn 8 Jan 2012 - 20:24

Sted::Gågaden
Tid::23:00
Vejr::Koldt, få skyer på himlen dog er der ikke til at se noget som helst.
Omgivelser::Folk der er på vej i byen og fylder godt i gaderne og Faust der går imod strømmen af mennesker.
Påklædning::Et par meget slidte jeans, en hvid skjorte og et par sorte mili boots

Natten var efterhånden faldet over Terre og oppe over alles hoveder hang den sorte himmel, ikke så meget som en eneste stjerne kunne ses. Faktisk var den næsten helt dækket af de sorte skyer der svævede rundt der oppe. Der var egentlig ufatteligt koldt udenfor på denne tid af døgnet, hvilket nok var grunden til at de fleste havde taget jakke på, eller sad indenfor, men alligevel var gågaden proppet op med mennesker, som var på vej i byen. Stanken af alkohol sivede fra de mange personer og fyldte folks næser, men nogles især.

Imellem mængden af mennesker gik en ung herre, i den helst anden retning af de folk der var på vej i byen " HVAD LAVER DU!?" blev der råbt adskillige gange, men dette væsen ignorerede det, lod som om han ikke hørte menneskernes råb om han skulle følge strømmen, men hvorfor? Ingen skulle tvinge ham til noget, det var helt sikkert, men de måtte da gerne prøve, trods det bliver værst for dem selv. Mange af dem på gaden stødte ind i ham, men det var han også ligeglad med, med mindre personen gjorde det på en provokerende måde. Mange vidste hvem denne mand var og ville under ingen omstændigheder komme på kanten af ham, hvilket også ville være ufatteligt dumt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Think twice :: Yuuki :: Empty Sv: Think twice :: Yuuki ::

Indlæg af Yuuki Søn 8 Jan 2012 - 20:53

Der var ikke så meget at lave denne aften/nat, en pige gik et stykke fra alle de andre væsner, hun havde en sort t-shirt på med trykket 'Stay Away!' hun sukkede stille og gik forbi nogle mennesker der så ud til at have det sjovt, og selvom de råbte til hende gik hun bare videre, som om hun gad og snakke med nogle simple mennesker? hun sukkede stille og bumpede ind i en eller anden menneske dreng "Se dig dog for!" sagde hun koldt til ham inden hun gik videre.

Hun sukkede stille og så ind af de forskellige butik's vinduer, hun sukkede og endte i en folkemængde, hun sukkede og så lidt rundt, hvorfor var hun her? hun kunne ikke selv se grunden til det, hun bumpede ind i endnu en person(Faust), hun så op på ham med et koldt blik, et løftet øjenbryn, og fnøs, hun rystede lidt på hovedet og gik videre *Okay, jeg tror bare jeg skrider* tænkte hun inden hun begyndte at gå væk fra mængeden af alle de væsner hun var så overbevist hun var bedre end hun sukkede stille og fortsatte med at gå.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1528

Indlæg af Gæst Søn 8 Jan 2012 - 21:01

Idet han mærkede endnu en støde ind i ham så han stift på denne person, som derefter gik " Hvor tror du, du skal hen?" sagde han hvæsende og vendte sig om mod hende og fulgte efter hende. Langsomt halede han ind på hende og greb ud efter hendes arm " Hvad med at sige undskyld? Eller er du for fin til det lille dæmon?" spurgte han med en kold og ligeglad stemme inden han skubbede til hende.

Dette ville hun ikke slippe fra helt ustraffet, men han havde ikke tænkt sig gøre hende ondt, ikke ret meget i så fald. Han så koldt på hende og fnøs kort " Jeg er vandt til at dræbe idioter som dig" vrissede han og kneb sine øjne lidt sammen og så på hende. Ja ganske rigtigt.. Han var vandt til at gå og brænde dæmoner som hende, han hadede dem mere end pesten og kunne ikke se grunden til at de også boede i helvedet, hvor djævlene holdte til.

En fremmed mand var på vej over mod dem, men stoppede ret hurtigt op da denne djævel vendte sig om " Hvad er dit problem? Vil du også slagtes?" hvæsede han og blottede sine skarpe hjørnetænder, som mindede meget om en vampyrs, dog kortere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Søn 8 Jan 2012 - 21:22

Yuuki sukkede men fortsatte med at gå selvom hun hørte ham snakkede til hende, hun fnøs da hun hørte at han gik efter hende, hun rev hurtigt sin arm til sig da han greb fat i hende "Du skal ikke røre mig?" sagde hun koldt som om han var dum "Og hvad hvis jeg ikke gad sige undskyld?" spurgte hun og lavede et kast med hovedet så hendes hår fjernede sig fra hendes ansigt, hun skubbede hårdt igen da han skubbede til hende "Jeg sagde du ikke skulle røre mig!" sagde hun koldt, og så væk fra ham lidt.

Hun skar tænder mens hun så på ham *Okay, hvorfor snakker jeg overhovedet med ham?* tænkte hun og rullede med øjnene "Idioter som mig?" spurte hun og grinte hånligt "Er det nu jeg skal være bange?" spurgte hun med et løftet øjenbryn, hun havde aldrig rigtig forstået Djævle, men hun forstod på en måde ingen... hun syntes jo hun var bedre end alle andre, så hvorfor skulle hun tage sig af hvad han sagde?

Hun så på manden/drengen(Faust) da han hvæsede af manden der havde vært på vej mod dem, hun kunne ikke lade være at grine "Wow, og jeg troede at taberen som før gik ind i mig havde sunket dybt" sagde hun og grinte igen, hun fnøs da hun så hans tænder og rystede lidt på hovedet.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Søn 8 Jan 2012 - 21:33

Han så på hende og himlede med øjnene "Tænk at kvindelige dæmoner er så snot dumme i hovedet?" sagde han og så på hende med et hævet øjenbryn. Han kunne ikke klare sådan nogle som hende, snobber? Det var det eneste han havde allermest lydt til at myrde eller voldtage i hele verden, da de virkelig altid gjorde ham trickerhappy.

Han sukkede over hendes kommentar og skubbede endnu hårdere til hende, dog ikke så hun faldt, men så hun kom tættere og tættere på den mur de nærmede sig " Ingen siger du skal være bange, men mistænksom.." sagde han og skubbede igen til hende og blottede tænder " I kællinger burde slagtes.. Sammen med resten af disse uduelige menensker!" hvæsede han og gik tættere og tættere på hende uden så meget som at tøve.

" Sunket lavt? Lad os nu se hvem der synker lavt lille tøs" sagde han med et koldt smil på læberne inden han skubbede hende for sidste gang. Dette ville være nok til at hun ville ramme mod muren, hvor hun ingen mulighed havde for at flygte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Søn 8 Jan 2012 - 21:43

Hun kneb øjnene sammen "Snot dumme i hovedet?" spurgte hun koldt og skar voldsomt tænder, hun sukkede og lukkede kort øjnene, hun fattede det ikke, hvis hun var så dum... hvorfor lod han hende så ikke bare være, hun sukkede og lukkede kort øjnene inden hun igen åbnede dem og så koldt på ham, hun var måske selv kommet galt af sted med sin atityde, men hun kunne bare ikke selv gøre for det.... sådan var hun bare.

Hun gik et par skridt tilbage da han igen skubbede til hende, hun skar tænder af ham, hun så tilbage på den mur de var på vej mod, hun sukkede, holdt hånden mod hendes hoved og sukkede kort "Mistænksom? Hvad tror du måske du ville kunne gøre?!" spurgte hun koldt, hun så lidt over hans ene skulder og sukkede igen.

Hun fnøs af hans ord, og så bare på ham, hun ramte muren med et lille bump, lige da hun ramte den lukkede hun hårdt øjnene og sukkede "Skrid nu bare ikke" sagde hun koldt og skubbede til ham for at flytte på ham så hun kunne gå forbi ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Søn 8 Jan 2012 - 22:19

Han så på hende med et koldt blik "Skride? Sådan som du er overfor mig skal du ikke regne med det" sagde han inden han gik helt over til hende hvor hun stod op af muren. Han greb om hendes ene håndled og hev hånden over hendes hoved " Se hvis jeg nu var dig.. Ville jeg passe på med hvad jeg sagde" lød det fra ham da han langsomt begyndte at klemme omkring hendes håndled.

Han så på hende med et kort suk " Så det passer faktisk det jeg fik fortalt.. Du er dum.. " sagde han og smilte koldt. Ja han havde sine kontakter på landjorden, men hvem var der aldrig nogle der fik at vide, men hun ville sikkert finde ud af det, på det ene eller andet tidspunkt. Hans greb begyndte langsommere at stramme en del omkring hendes håndled og om hun led smerte, ragede ham en høstblomst.

" Du skal nok blive sjov senere på aften" sagde han og greb om hendes andet håndled og tog det over hovedet til hende og holdt med den hånd, hvor hendes ene hånd allerede var. Hans frie hånd gled kort gennem hans hår inden hen hev hende væk fra muren og hev hende op mod sig så hun stod med ryggen til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Søn 8 Jan 2012 - 22:40

Hun så koldt på ham "Er sådan over for dig?" spurgte hun med et koldt smil, hun skar tænder af ham og prøvede at vride sit håndled fri af ham, men uden held "nå... men nu ligger verden sådan at du ikke er mig" sagde hun vrængende, og lavede en grimasse af ham, hun lukkede øjnene lidt lige da han begyndte at klemme om hendes håndled "Seriøst, gider du slippe?" spurgte hun koldt, og vred sit håndled igen for at komme fri.

Hun skar tænder af ham, og så bare koldt på ham "Altså... hvorfor snakker du sådan om dig selv? Hvis du syntes du er så dum, så find en der kan hjælpe dig med det" hun trak let på skuldrene med et hånligt smil, hun skat tænder igen og prøvede igen at komme fri af hans greb, hun lukkede hårdt øjnene da han strammede en del om hendes håndled, efter lidt tid lykkedes det hende at ignorere smerten i hendes håndled og åbnede øjnene igen og så vredt på ham.

"Klap i..." mumlede hun stille og så væk fra ham lidt, hun så på ham lige inden han greb om hendes andet håndled også, hun så på ham med et koldt blik, hun skar tænder af ham mens han holdt hendes hænder, hun bed sig hårdt i læben da han hev hende op mod ham, hun prøvede at komme fri af ham igen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: