Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Maskebal
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Maskebal
"Hvad skal i to lave i morgen?" Spurgte chaufføren og kiggede op i bagspejlet. Han havde selvfølgelig lagt to og to sammen, og fundet ud af at de var kærester, men der var bestemt også romantik i luften, bare ikke nok, for den mandelige kunde kiggede uforstående på chaufføren, der små lo for sig selv. "Det er ikke godt at glemme Valentines-day." Brummede han mellem sine små latterlyde. "Du må til at tage dig sammen knægt, chokolade og blomster er da det mindste du kan gøre, nu hvor du glemmer det." Fortsatte manden, mens han hans latter steg en smugle, mens han kiggede på Erics ansigt, der skar en grimasse. "Jeg finder på noget ..." Lød svaret fra englens læber, som om Nicholé ikke sad ved siden af ham.
Omhyggeligt holdte han blikket rettet mod foruden, og undgik dermed at kigge på Nicholé, hvis hånd han stadig havde i sin, mens tankerne fløj omkring hvad han skulle gøre med valentines-day. Nu havde deres forhold fulgt bogen til punkt og prikke, så hvorfor ikke fortsætte i den form, selvom det nok var lidt kedeligt. Var det ikke tolv vilde roser, og en stor æske chokolade? Det blev alle de både glade og fede af.
"Så har knægten noget at tænke på ..." kunne man høre som en svag mumlen omme fra førersædet hvor chaufføren rigtig havde det sjovt på Erics bekostninger.
Gad vide om Nicholé egentligt vidste det, eller om hun var blevet lige så overrasket som ham selv? Det var hun næppe, det var en pige ting at huske sådan nogle romantiske datoer, især når man var optaget. Modparten prøvede så altid at glemme det, da det igen altid var manden der endte med at pose ud. Det var ikke nemt.
Det kostede Eric en de kvaler at finde ud af hvad han skulle gøre, men det endte med, at han valgte at gemme det hele, at gemme det hele til natten, for så at tænke over det når de kom hjem til hans forældre. Forældre! Endnu en kort grimasse løb over Erics ansigt. Det ville aldrig komme til at gå godt. Han ville nå at dø før det blev morgen igen. Han sank længere ned i sædet, med et nu endnu mere opgivende ansigt, mens han kiggede ud af sideruden, i håb om at chaufføren ikke ville grine mere. Chaufføren prøvede ved at presse læberne sammen, og det lykkes ham at holde latteren inde, mens han af og til kiggede over mod manden, der syntes at være kommet i tanke om noget der fuldstændig havde taget modet fra ham.
Gæst- Gæst
Med en hovedrysten og et par blink med øjnene, kom den unge-udseende pige tilbage til virkeligheden. Hun sad stadig i den taxi med hendes største kærlighed ved sin side og den leende chauffør, der på en måde gjorde hende helt vildt forfjamsket. Hvis hun havde haft et tæppe på sig, eller blot en pude, havde hun for længst gemt sit ansigt væk. Den røde farve i hendes kinder, forsvandt dog lidt efter lidt, men det betød ikke at hun følte sig pinlig berørt. Latter havde altid gjort hende forfjamsket, når det ikke var hendes egen eller en hun genkendte.
Alt der var blevet sagt, bortset fra det i starten med Valentines dag, havde Nicholé mere eller mindre overhørt, mens hun havde tænkt tilbage til for blot et år siden. Sikke et drama det havde været. Men hva’… Det blev vel nød til at være ’de elskendes dag’ en gang om året. Det var ikke ligefrem fordi man kunne springe dagen over… Eller kunne man? Pludselig blev hendes tankegang utrolig teknisk – ja næsten alt for teknisk. Igen rystede hun på hovedet, var nu for anden gang blevet suget ind i tankernes univers. Men nu. Nu måtte det altså være nok.
Hendes blide hånd gav deres fingre et lille tryk mens hendes øjne kiggede kærligt over på den mand, der nu virkede til at være helt lamslået og havde mistet modet. ”Eric..” Bilen var stoppet, men det var der ingen af dem der havde bemærket. Chaufføren kiggede på dem begge med et forundret blik… Forventede han et eller andet af dem? Et kys? Penge! Penge selvfølgelig. Og selvom hun ikke havde sin rette beklædning på, kunne hun på magiskvis trække penge frem fra sin bluse som hun gav til chaufføren, der på forhånd ønskede dem glædelig Valentines dag. Nicholé sendte ham et varmt blik, før hun åbnede den ene dør og puffede Eric ud af den, før hun selv trådte ud og så taxaen forsvinde ned af vejen med hvinende bremser…
De stod nu foran en blok med lejligheder, men før nogle af dem kunne nå at kigge sig om, greb hun fat i hans arm, som hun blidt nussede med sin tommelfinger, før hun travede hen mod døren til opgangen. Og lidt efter, stod de i hendes lejlighed. Nedbrændte stearinlys, hyggelige og rustikke møbler men ingen lamper. ”Tjaa… Det er ikke noget specielt, men her bor jeg så.” Prompte begyndte hun at småløbe rundt i lejligheden på anden sal, fra det ene lokale til det andet med forskellige ting i armene. ”Slå dig ned. Lad som om du er hjemme,” fik hun sagt, i farten på vej ind på værelset fra badeværelset med en toilettaske i den ene hånd.
Nicholé- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 184
Erics hænder kriblede for at få lov til at gribe fat i hende, og trække hende ned til sig, men for at sikre sig at hans hænder ikke pludselig gjorde det, når hun løb tæt forbi stolen, greb han fadt i armlænet og knyttede hænderne sammen, så det var umuligt for ham at gøre det. Det var først da han så at hun var ved at blive færdig, at han tillod sig at gribe ud efter hende, for at trække hende ned til sig. "Mine forældre bliver glad for at se, at jeg har fundet en der tager tøj med til vejret." Mumlede han, før han kort berørte hendes mørke hår. "En ansvarsfuld partner, så er de rolige." Han grinede kort, og slap hende derefter. "Okay, nu skal jeg nok lade dig være, mit behov er dækket for en stund." Et skævt smil kunne hurtigt ses, før det forsvandt og Eric rejste sig op.
Mens Nicholé pakkede det sidste, eller hvad hun nu besluttede sig for at gøre, tog Eric på opdagelse i lejligheden der syntes meget ryddelig og fin, og ikke mindst stor, især i forhold til Erics bolig hvor man knap kunne vende en hest. Nu havde Nichoolé også en del flere midler mellem hænderne, så selvfølgelig skulle hun også have det større. Det hele minde ham om prinsessen og tiggerdrengen. Han havde aldrig set eller hørt historien, men kun hørt om den, fra mund til øre. Om den var god vidste han ikke, men de endte vist med at blive kærester, og det var dét det skulle ende med, så minde det om Eric og Nicholés stilling.
Gæst- Gæst
Nicholé gik forbi ham med en tyg og uden sweater i armene, da han trak hende til sig. Smilet bredte sig på hendes mund og hendes kobbergyldne øjne glimtede mens hun kiggede på ham med omsorg og blidhed. Mens han berørte hendes hår, snakkede til hende, begyndte hun at tænke på deres første kys. Ret akavet og mindst lige så forvirrende for dem begge. Men det havde været et kys, der havde forandret det hele. Et kys der aldrig ville blive glemt af hende. ”Jeg ved det lyder dumt, men jeg glæder mig nu til at møde dine forældre. Gad vide om de vil synes om mig?” Hun lo kort, før han sagde at hans behov var dækket for en stund. Det fik atter tankerne til at blomstre og skyde med nye idéer i hendes hoved. En faktisk rigtig god idé, der helt sikkert ville stille hans ’behov’. Nicholé fortsatte nu med at pakke, mens han mere eller mindre inspicerede hendes bolig. Tankerne strømmede rundt i hendes hoved, mens hun forsøgte at udtænke en lille overraskelse til ham.
Mens det sidste blev pakket ned i en lille, men overfyldt kuffert på hjul, gik hun og nynnede en lille melodi hun havde hørt en eller anden nynne på gaden for ikke mange dage siden. Kvinden med det mørke hår, luntede ud af soveværelset hvor kufferten lå på hendes seng vidt åben, og trissede ind på værelset ved siden af, hvor alt hendes kreative ’grej’ befandt sig. Et par lange og smidige fingre greb fat i diverse ting, såsom pensler, noget specielt papir, blyanter, maling og noget mere papir. En taske, der hang på en stol henne i hjørnet, blev hurtigt grebet, før alt hun nu havde fået samlet sig, mere eller mindre blev kylet ned, hvorefter tasken blev lukket. Derefter traskede hun ud af værelset med tasken over armen, ind på soveværelset med den lille kuffert, men den dejlig store seng. Kufferten blev lukket, tasken blev fyldt med lidt mere og så traskede hun ellers ud i stuen igen, hvor kufferten og tasken blev placeret. ”Eeeriic? Jeg har pakket..” Nicholé smed sig i den lille to-mands sofa, lukkede øjnene og slappede for første gang i længere tid, fuldkommen af.
Eric lod sig glide længere ned i den bløde sofa, med Nicholés ben i ryggen, med mindre hun havde flyttet dem op på skødet af ham, og lå der og solede sig i alt hans opmærksomhed. Det var ikke med vilje han gav hende den, den kom af sig selv. Af en eller anden grund kunne han ikke lade være med at kigge, eller nærmere stirre, på hende, men sådan var forelskelse, eller var hun bare yderst interessant? En af delene var det sikkert, andet vidste han ikke det kunne være. "Men skal vi så tage af sted, eller har du lige brug for at hvile lidt?" Spurgte han, fortsat i den drillende tone. Han fandt det yderst morsomt hun fandt det så hårdt at pakke. Selv mente han det var hårdt at pakke ud, især når man var kommet hjem fra en rejse, men nu rejste han alt i alt heller ikke så vildt meget.
Eric skævede op mod et ur, der hang på væggen inde i stuen, og kunne kort efter konstatere, at hvis hun ville sove, så kunne hun i teorien godt nå det, og de kunne stadig nå ud i lufthavnen i god tid. Måske tog de kvinder alligevel ikke så lang tid om at pakke som han de gjorde, eller så var Nicholé bare hurtig. Han var mest tilbøjelig til at tro det sidste, det første kunne umuligt passe. Fordomme var ikke ligefrem nemme at få ændret, eller så var Eric bare for stædig til at indrømme at han måske kunne have taget fejl.
Gæst- Gæst
Mens hun lå der, lå hun og overvejede hvilken en af hendes idéer hun skulle bruge til dagen efter, også kaldt ’de elskendes dag’. Well, hun fortrak så at kalde den for Valentines dag, hvilket også var meget mere passende. Tankerne fik hendes hjerte til at slå hurtigere og hendes håndedræt til at blive tungere. Det var behagelige tanker der blev tænkt. Varmen spredte sig i hendes krop ved tanken om det. Når alt kom til alt, så hun alligevel ret mistænksom og utrolig tænkende ud, hvilket nok ville gøre ham interesseret. Det hjalp hende kun til at afgøre hvad det egentlig var hun skulle gøre næste dag. Det skulle nok ende godt.
Det hele gjorde hende så kærlig, at hun valgte at sætte sig op, for derefter at lægge sig med hovedet i hans skød, og benene ud over armlænet på sofaen. Hendes blik blev rettet op mod hans ansigt, som hun fik en frygtelig trang til at røre. Røre hans lune kind, nusse dem og se ham blive lykkelig. Men hendes gyldne øjne valgte at fokusere på hans dejlige læber, som hun længtes efter at berøre med sine.
”For min skyld så… Altså… For mig gør det ikke noget, hvad vi så end gør. Vi kan godt tage af sted, hvis du mener at det er det vi skal. Desuden. Jeg kan ikke huske om du fortalte mig hvornår flyet letter?” Et spørgende blik blev sendt i hans retning, før hendes hånd skød ud efter ham og lagde sig bag hans nakke. Forsigtigt tryggede hun hans hoved ned mod sig, mens hun lænede sig opad mod ham. Deres læber mødtes, hendes øjne lukkedes og det rene festfyrværkeri fandt sted i hendes hjerte.
De fleste folk, mænd som kvinder, havde det med at udnytte de ofte billigere vare i lufthavnen, men det var ikke noget de skulle, og når det kom til Eric, ville han lige så gerne bare blive siddende der hjemme sammen med Nicholé, som at tage i byen og bruge penge. Selvfølgelig kunne hun have et shoppe behov, så hvis hun havde brug for at brænde nogle penge af, var der for ham intet problem i at lette bagdelen, så længe han kunne være sammen med hende, så var han tilfreds. Så var der ikke noget der rigtig kunne ødelægge hans dag, heller ikke endnu et af hendes skvat-om-anfald som hun måtte have i ny og næ. "Hvad vi skal lave, er helt op til dig, jeg skal nok råbe op, når vi skal til at af sted." Kom der meget pludselig fra ham i forlængelse af de usagte ord inde i hans hoved. Om Nicholé helt forstod hvor ordne var kommet fra, vidste han ikke, men bare hun vidste hvad hun mente, og hvad hun ville svare, så var det hele vel fint nok.
Gæst- Gæst
Gyldne øjne iagttog også det store vindue med de tunge vinrøde gardiner. Flere steder i den store stue, kunne man finde reoler af det smukkeste gamle træ, udskåret med forskellige mønstre. I reolerne, stod bøger med smukke omslag. Man kunne godt se at det var ved at blive gamle, men hun elskede dem. De repræsenterede mere eller mindre hendes eksistens. Faktisk gjorde hele hendes stue. Den var rustik, speciel men stadig ikke for meget. Den var helt perfekt for en som hende.
Et kys blev placeret på hendes pande, mens en varm hånd stadig kærtegnede hendes kind. Det havde den gjort lige siden kysset før.
”Jeg har ikke behov for at shoppe. Jeg har behov for at være sammen med dig. Vi kan bare blive her hjemme?”
Hendes varme og blide øjne mødte hans og med forsigtighed, tog hun fat i hans hånd, der stadig kærtegnede hendes kind.
Hans hånd gav hun et lille klem, før hun førte den til hendes hjerte. Stadig var hendes øjne rettet mod hans ansigt, mens hun ventede på en kommentar eller noget andet, der kunne forklare hende om det var for meget. Begge hendes hænder tog fat om hans hånd, som hun havde placeret ved sit hjerte. Et afslappende suk kom fra hendes mund, før hun lukkede øjnene og forsøgte at holde et gab inde.
”Du Eric? Hvordan blev du egentlig engel?”
Spørgsmålet var bare poppet frem fra ingenting, men svaret måtte hun have fat i. De flestes historier var forskellige fra hinanden, og aldrig havde hun mødt en person, der havde den samme historie som en anden. Erics historie måtte være unik, og hun ville sagtens lytte på ham, hvis han altså ville fortælle det. Et lille gab kom atter fra hendes mind. Utroligt hvor hurtigt man kunne blive afslappet og føle sig træt.
”Du skal ikke fortælle det, hvis du ikke har lyst. Jeg er blot nysgerrig.” Nicholé slog øjnene op igen og betragtede let hans ansigt, forsøgte at tyde på hans ansigt, hvad han tænkte og følte. Hvis han ikke havde trukket sin hånd til sig, ville hun knuge den en enkel gang.
”Jeg er bare meget nysgerrig omkring alt om dig.” De gyldne øjne blev lukket lidt efter og Nicholé begyndte at lytte, hvis han da ellers ville fortælle historien. Alt imens hun lå der, med hovedet på hans skød, gav hun sig atter til at tænke på det hun havde i tankerne for den kommende dag. Gad vide hvad han mon ville sige til det?
Da hun pludselig skiftede emne, smilede han let og flyttede blikket fra hænderne. "Det er ikke specielt interessant. Jeg er født som et hvert menneske, bare med vinger og magiske evner." Svarede han og kunne kort efter ikke lade være med at små grine over sine egne ord. Magiske evner, hvor fantastisk. Han var ikke sikker på om han faktisk selv havde nogle, men det gjorde ham ikke spor, hvis han ikke havde nogle. han kom uden problemer igennem livet uden evner, og ville sikkert bare finde en form for magi til besvær og unyttig. "Jeg blev født som et hvert andet barn med to forældre og alt det tjavs. Jeg er enebarn og har altid klaret mig rigtig godt i skolen. Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor, jeg har sikkert bare været lærer nem." Han lage hoved let tilbage og kiggede ud i rummet. Han vidste ikke om der overhoved var noget interessant at fortælle om hans liv, så han kunne ikke finde på hvad han skulle sige. Han var en af de typer der levede et kedeligt liv mens han holdte på sin hemmelighed. De fleste ville nok mene at det ikke var kedeligt at være engel, men der var egentligt så meget fantastisk ved det. Når man havde fløjet nogle gange, og havde lært det, fandt interessen for det, og så var man vel tæt på andre mennesker, trods man ofte lyste. Frygtelig træls og irriterende, men sådan var det altså. Det kunne han ikke ændre på. "Uddyb mere hvad det er du vil vide, hvis der vel og mærket er mere. Tror ikke der er noget specielt interessant der er vær at vide." Han gav let hendes hånd et klem, mens han søgte hendes øjne. Det kunne godt være hun havde forventet noget mere magisk og dramatisk, men der måtte han skuffe hende. Det var ikke synderligt interessant men der imod død kedeligt, meget skuffende.
Gæst- Gæst
Med et, slog det hende at hun havde en helt anden tanke om hvad engle egentlig var. I hendes tanker, havde det altid været en slags væsner, der beskyttede eller hjalp en bestemt person, der næsten var blevet udvalgt til deres hjælp. De havde på samme tid, været en slags muser for kunstner, eller det havde de været, for et par hundrede år siden. Men det vigtigste var nok, at de, i hendes tanker, var døde mennesker, der havde været for unge til at forlade livet, og derfor havde fået en chance til. Derfor undrede det hende en del, at han var født som engel. En lille trækning i hendes ansigt blev tydelig, da hun indså, at han faktisk var født som han var.
”Awesome. Men dine forældre… Er de mennesker?” Spørgsmålet lød måske dumt i hans øre, men det betød meget for hende. Det gav hende en underlig form for inspiration.
Nicholé åbnede for første gang i et stykke tid, sine kobbergyldne øjne for at søge efter hans øjne, som hun hurtigt fordybede sig i. ”Alt er interessant. Måske ikke i så høj grad, men for mig er alt viden fantastisk.” Smilet bredte sig på hendes læber, før hun besluttede sig for at sætte sig op, i stedet for at ligge ned. Mange ville kalde hende urolig, fordi hun aldrig kunne blive siddende det samme sted og på den samme måde, i længere end ti minutter. Hun besluttede sig for at sætte sig på hans skød med siden til, med fødderne på den anden sofapude og hovedet på hans skulder. Forsigtigt placerede hun en række kys på hans skulder, mens hun forsøgte at undgå at lave sugemærker, der oftest ikke var så nemt at undgå.
”Jeg kunne godt tænke mig at vide… Hvad er det bedste ved mig?” Hun stillede ham kort et spørgende blik, men lagde så hovedet mod hans skulder igen og kom med et afslappende suk. Det var rart for hende, blot at sidde ved den hun holdte mest af. Hans hånd havde hun stadig ikke sluppet, på noget som helst tidspunkt.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]