Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lad os lave noget (mere eller mindre) drabelig plot sammen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Lad os lave noget (mere eller mindre) drabelig plot sammen
Hej alle I dejlige mennesker på siden.
Min karakter Heather og jeg er helt nye her, og tænkte om der var nogen der ville lave lidt plot sammen.
Lynhurtigt opsummering: Heather har en trist baggrundshistorie. Hun startede ud som skytsengel for hendes James. Så blev han myrdet og Heather blev en djævel for at tage noget hævn. Den mand hun slog ihjel påstod at det hele skyldes djævle fra Di Morga. Så nu står hun så i Di Morga looking for answers and ready to kick ass.
Mit spørgsmål er om der er nogen der vil være del i plotten? Jeg leder ikke nødvendigvis efter djævlene. Folk der kender nogen eller ved noget, og som derfor har vækket Heathers interesse, er i den grad også velkommende. (Eller som Liza være nogen, som hun tror ved noget.)
Det skal dog siges at hvis man vælger at være en af djævlene, så vil der ikke være så meget hyggesnak mellem os ingame. Heather vil gerne have nogle svar, også vil hun gerne kløve dig hoved i to, og det er ret meget det alle emner vil komme til at handle om (med mindre du har et godt argument for andet).
Da jeg engang i tidernes morgen havde tid til også at være på rpg forumer, var folk glade for et prøve emne eller to. Så man kunne få en ide om, hvorvidt vedkommende var en man gad skrive med i længden. Det kan vi også godt finde ud af, hvis folk ønsker :)
Og, så er Heather freelancer uden felt. Det vil sige, mangler du en bodyguard, en til at fylde dine indkøbsposer, måske endda en til at begå mord, så sig til. Mærkeligt eller farligt? Det er kun din fantasi og Heathers morale der sætter grænserne.
Håber at høre fra jer :D
Min karakter Heather og jeg er helt nye her, og tænkte om der var nogen der ville lave lidt plot sammen.
Lynhurtigt opsummering: Heather har en trist baggrundshistorie. Hun startede ud som skytsengel for hendes James. Så blev han myrdet og Heather blev en djævel for at tage noget hævn. Den mand hun slog ihjel påstod at det hele skyldes djævle fra Di Morga. Så nu står hun så i Di Morga looking for answers and ready to kick ass.
Mit spørgsmål er om der er nogen der vil være del i plotten? Jeg leder ikke nødvendigvis efter djævlene. Folk der kender nogen eller ved noget, og som derfor har vækket Heathers interesse, er i den grad også velkommende. (Eller som Liza være nogen, som hun tror ved noget.)
Det skal dog siges at hvis man vælger at være en af djævlene, så vil der ikke være så meget hyggesnak mellem os ingame. Heather vil gerne have nogle svar, også vil hun gerne kløve dig hoved i to, og det er ret meget det alle emner vil komme til at handle om (med mindre du har et godt argument for andet).
Da jeg engang i tidernes morgen havde tid til også at være på rpg forumer, var folk glade for et prøve emne eller to. Så man kunne få en ide om, hvorvidt vedkommende var en man gad skrive med i længden. Det kan vi også godt finde ud af, hvis folk ønsker :)
Og, så er Heather freelancer uden felt. Det vil sige, mangler du en bodyguard, en til at fylde dine indkøbsposer, måske endda en til at begå mord, så sig til. Mærkeligt eller farligt? Det er kun din fantasi og Heathers morale der sætter grænserne.
Håber at høre fra jer :D
Heather- Novice (Rank 3)
Antal indlæg : 29
Sv: Lad os lave noget (mere eller mindre) drabelig plot sammen
Bump bump
Azurel er hoppet med på plot vognen, men der er stadig plads til flere, skulle du have lyst.
Ellers kunne det også være sjovt med et job eller to ; )
Azurel er hoppet med på plot vognen, men der er stadig plads til flere, skulle du have lyst.
Ellers kunne det også være sjovt med et job eller to ; )
Heather- Novice (Rank 3)
Antal indlæg : 29
Lignende emner
» emne, plot eller noget helt syvende^^
» Hmm... noget nyt at lave?
» Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?
» Når nålen når og lave noget smukt
» Jável forsvinder i en uge eller lidt mindre?
» Når nålen når og lave noget smukt
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont