Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et kreativt udslag fra din karakter? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et kreativt udslag fra din karakter? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et kreativt udslag fra din karakter? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et kreativt udslag fra din karakter? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et kreativt udslag fra din karakter? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et kreativt udslag fra din karakter? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et kreativt udslag fra din karakter? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et kreativt udslag fra din karakter? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et kreativt udslag fra din karakter? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et kreativt udslag fra din karakter? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et kreativt udslag fra din karakter?

2 deltagere

Go down

Et kreativt udslag fra din karakter? Empty Et kreativt udslag fra din karakter?

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 19:03

Greetings Simbelmynë...

Hvad enten De har tid til, lyst for, sidder med interesse eller nysgerrighed kan I i den her tråd være til stor hjælp for undertegnede.

Ser I, jeg er netop igang med Simba's baggrundshistorie, men har ramt en overfladisk idéblokade. Er du en helt i nødens stund? Så sæt dig endelig ned og hjælp mig, så skal din tjeneste væreværdsat.

Simba er en fuldblods elver. Mere fuldblodig end Zane D'Tarion! For hun er nemlig the best of both - halvt sortelver, halv lyselver. Hun har været omkring i lang tid, men for ikke sålænge siden, blev hendes liv ændret til det bedste af to personer - Earalen Brightwhisper og Jebediah Malefic. Og det er her, du kan træde til.
Jeg mangler grundlag for hendes opdragelse, insider-information om hvordan du ser elver-samfundet og hvem ved? Måske kan det endda være, du kan inkluderer din egen karakter i hendes fortid.

Jeg er åben for alle forslag, mate!

Så hvad enten du har en idé(eller ej), har lyst til at vide noget om Simba's fortid(eller ej), eller bare er meget langæset... Smid en kommentar! Simba og jeg modtager glædeligt enhver.


Men-men-men...!
Tråden er ikke blot oprettet for egen vindings skyld. Jeg har også et tilbud til dig. For.. ser du, kære, jeg finder stor inspiration i at læse andres idéer. Bøger, tråde, plots, tekster, jokes, citater, aforismer, gåder... Så derfor må du ku' forstå, at jeg har brug for dig! Brænder du inde med en situation, du gerne vil have ud... et citat du er vild efter at dele... et billede du simpelthen ikke kan holde øjnene fra... et musikstykke som har hjulpet dig med en personlig ting... eller bare leder efter et sted at smide tilfældige ting, der gav dig idéer...
G I V E - I T !

Sincerely and desperately hoping...
Simba's creator.


Sidst rettet af Simbelmynë Lør 21 Jan 2012 - 19:16, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et kreativt udslag fra din karakter? Empty Sv: Et kreativt udslag fra din karakter?

Indlæg af Korgan Lør 21 Jan 2012 - 19:13

Hun er vel ikke fuldblodig hvis hun er halvblod :? Ret mig hvis jeg tager fejl. Men fordi hun har generne fra de to elver racer gør det hende vel ikke med fuldblodet end en fuld blods sortelver?

Udover det jeg ikke forstår kan jeg ikke lige pt. finde på noget der kan være til hjælp ;-)
Skal selvfølgelig nok skrive hvis du skulle falde mig noget ind ^^.
Korgan
Korgan
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 6


Tilbage til toppen Go down

Et kreativt udslag fra din karakter? Empty Sv: Et kreativt udslag fra din karakter?

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 19:20

Korgan skrev:Hun er vel ikke fuldblodig hvis hun er halvblod :? Ret mig hvis jeg tager fejl. Men fordi hun har generne fra de to elver racer gør det hende vel ikke med fuldblodet end en fuld blods sortelver?

Udover det jeg ikke forstår kan jeg ikke lige pt. finde på noget der kan være til hjælp ;-)
Skal selvfølgelig nok skrive hvis du skulle falde mig noget ind ^^.

Det har du netop også ret i. Men det er et ordspil, jeg gerne har villet bruge længe. ^^ Her var undskyldningen. Så, jeg tænkte: Hell yeah!
Selvfølgelig er hun ikke mere fuldblods end Zane, men det er en metafor. Når der står, hun er det, hentyder jeg bare til de brister og styrker, som hun har, men Zane mangler. Så simpelt... og så langtrukkent forklaret. Jeg håber det gav mening.

Det ville gøre mig meget munter, hvis du ville gøre det for mig, Korgan. ^^ Føl dig fri til at skrive, hvad du vil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et kreativt udslag fra din karakter? Empty Sv: Et kreativt udslag fra din karakter?

Indlæg af Korgan Lør 21 Jan 2012 - 19:24

Ah ^^ Javel ja. Det gav mening for mig ;-)
Korgan
Korgan
Novice (Rank 1)

Antal indlæg : 6


Tilbage til toppen Go down

Et kreativt udslag fra din karakter? Empty Sv: Et kreativt udslag fra din karakter?

Indlæg af Milo Lør 21 Jan 2012 - 19:37

Det er da vist ikke heeelt det, man kalder for et ordspil... Eller en metafor. Eller hvad? Simba, jeg er forvirret, og jeg fatter ikke, hvad du mener med, at hun er fuldblods, når hun ikke er det! D:

Jeg fik endelig læst din evne, btw, og den er fed! Derudover har jeg intet intelligent at bidrage til Simbas baggrundshistorie med xD

Milo
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 330


Tilbage til toppen Go down

Et kreativt udslag fra din karakter? Empty Sv: Et kreativt udslag fra din karakter?

Indlæg af Gæst Lør 21 Jan 2012 - 20:05

Milo skrev:Det er da vist ikke heeelt det, man kalder for et ordspil... Eller en metafor. Eller hvad? Simba, jeg er forvirret, og jeg fatter ikke, hvad du mener med, at hun er fuldblods, når hun ikke er det! D:

Jeg fik endelig læst din evne, btw, og den er fed! Derudover har jeg intet intelligent at bidrage til Simbas baggrundshistorie med xD



Nå... Men det var nu også bare for, at understrege min pointe! Nå!... Og Korgan forstod det... så... *rækker tunge* Baah baah for bussemand! Du er en slemmer en.
Fordi jeg ikke må få ret, nåk!

Det må du da have... Det ska' man da ha' Miles! Slemme dreng...

Jo tak for evne-komplimenten! :D Inspireret af den bog jeg fortalte om i Chatten. x)

Anycheezzzzz.......
*syntes Milo er en slemmer dreng*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et kreativt udslag fra din karakter? Empty Sv: Et kreativt udslag fra din karakter?

Indlæg af Gæst Søn 5 Feb 2012 - 15:36

*Sidder og kigger lidt på de forskellige indlæg, emner og sådan ... Nøj, noget for Simba, må jeg lige se på* :D

Altså jeg vil vildt gerne hjælpe dig med din baggrundshistorie, hvis det ikker for sent, selvfølgelig x3
Skal bare lige sættes lidt mere ind i det hele, hvis det er muligt .. Og har du skrevet noget på historien endnu? ^^

Vil ikk lige sprøge ind til mere, for hvis du er færdig med den, så er min hjælp jo lidt ligemeget, ha :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et kreativt udslag fra din karakter? Empty Sv: Et kreativt udslag fra din karakter?

Indlæg af Gæst Søn 5 Feb 2012 - 19:17

Aurye, Simba her!
Vil bare lige sige... Laekkert! Og hvor er du soed, at kigge forbi. Selvom det nok var din nysgerrighed, der fik dig til at klikke.

Jeg vil super gerne modtage din hjaelp, specielt siden jeg ved, hvor vidunderlig en karakter Aurye er. *gloede lidt profil selvfoelgelig*
Jeg har skrevet den roede traad, men saa er det ogsaa det. Og saa har jeg et skelet til historien skitseret et eller andet sted. ^^

Jeg er heldigvis ikke faerdig, saa din hjaelp er meget velkommen. Skal du bare have historie-skelettet via PM, eller skal jeg forklare dig hvad jeg mener med 'skelet'?.. har fundet ud af, jeg er forvirrende for folk, der ikke er tankelaesere. ^__^.. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et kreativt udslag fra din karakter? Empty Sv: Et kreativt udslag fra din karakter?

Indlæg af Gæst Søn 5 Feb 2012 - 21:15

Jeg er nysgerrig .. Men jeg gjorde det nu mest fordi det var dig :D
Org *blush* .. Hvor er du sød <3

Altså, går ud fra at når du skriver 'skelet', at det så betyder, at du har fundet ud af, hvad du skal skrive, sådan i grovetræk .. Så mangler der bare hud og hår, you know xD
.. Det' sådan jeg forstår det x3

If I got it right, så må du meget gerne sende den over pm :D
Jeg kan ikke love, at jeg kan hjælpe, men jeg vil gøre mit aller', aller' bedste ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et kreativt udslag fra din karakter? Empty Sv: Et kreativt udslag fra din karakter?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum