Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

2 deltagere

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Tirs 7 Feb 2012 - 21:52

Tid: 00.00
Sted: Salles De Banquets ~ Diskoteket
Vejr: Det fint nok
Omgivelser: En masse væsner
Påklædning: tynd t-shirt, sorte slidte converse, sorte jeans og en sort jeans


Mørket havde endelig sænket sig over Terre, mange var på vej til diskoteker og værtshuse for at drikke sig fulde, de fleste ned venner, men en enkelt dæmon gik alene mod Salles De Banquets, hun sukkede stille, hun var normalt ikke på diskotek hvor der var en masse andre væsner, hun holdt sig tit for sig selv, men ikke i aften, hun kom ind og gik op til baren for at bestille en Mokai, hun sukkede stille og gik ned og satte sig ved et bord, og sad og drak lidt af den mens hun overvejede bare at gå igen.


Sidst rettet af Yuuki Fre 10 Feb 2012 - 19:14, rettet 1 gang
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Tirs 7 Feb 2012 - 22:11

Baalichi gik ude på gaden mens han mumlede for sig selv. De hits han var blevet pålagt her på det seneste var ikke gået som forventet, og nu måtte han gå stille rundt, når han bevægede sig i byen. Han opdagede, at han var kommet henimod diskoteket. En kold brise trak gennem hans tynde habit, og han trak på skuldrene... Hvad var det værste, der kunne ske ved at gå herind i nat? Det kunne jo være, at han fik lidt sjov. Så han åbnede døren og blev nærmest slået ud af den høje musik. Men dog tog han sig sammen og gik hen til baren og bestilte sig en øl.. Han var ikke til de nymodernes sodavandssprut, og stillede sig nede ved væggen bag bordene, så han havde øje over både dansegulv og borde. Måske burde han have skiftet sin snavsede habit til en ren en. En der ikke var tilsmurt i støv og med stænk af blod.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Tirs 7 Feb 2012 - 22:26

Yuuki så da en eller anden i en snavset habit kom ind hun så lidt på ham med et undrende udtryk, men rystede så på hovedet, hun kendte ham jo ikke, hun kunne ikke dømme ham, og hun var faktisk også bare lidt ligeglad med ham... hun var jo 'bedre en alle andre' hun sukkede lydløst og drak noget mere af sin Mokai, hun så lidt rundt inden hun tømte sit glas og rejste for at gå op til baren igen, hun stod der lidt uden at bestille noget, men endte så med at bestille en jægerMaister som hun stod oppe ved baren og drak af.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Tirs 7 Feb 2012 - 22:34

Baal's var med det samme tiltrukket af den unge pige, der lige havde forladt sin plads og nu stod oppe ved baren og drak Jägermeister.. Han slentrede lige så stille selv op til baren og bad om et glas med whiskey.. derefter stilte han sig ved siden af hende og kiggede ud over diskoteket, som han egentligt hadede, hvilket hun egentligt også så ud til at synes. "Er det ikke et forfærdentligt sted det her?" Baal prøvede at spørge forsigtigt uden at virke for hovmoden, men noget af den hovne stemme ville ikke forlade ham da han sagde den, og han bed sig i underlæben.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Tirs 7 Feb 2012 - 22:42

Hun så stille på drengen da selv kom op til baren, det var ham hun for kort tid siden havde siddet og set på, hun bed sig stille i læben og trak på skuldrene da han stillede sig ved siden af hende "Tjae, jo, jeg fatter ikke hvad jeg laver her" svarede hun med et skuldertræk og hendes eget nedladende tonefald var i hendes stemme, hun kunne ikke selv gøre for det, nogle gange var det der, andre gange var det ikke, og hun kunne ikke selv bestemme det, det kom lidt an på hvilket humør hun var i.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Tirs 7 Feb 2012 - 22:55

"Jamen hvorfor er du her så, min lille ven?" Baal kunne ikke lade være med at smile over hendes nedladende stemme.. Så måtte hun enten være aristokrat eller bare en der følte sig bedre end andre.. Men det skulle han nok finde ud af. Spørgsmålet var nare hvordan man skulle komme ind på hende, når hun virkede som Baal selv. "Skal have en smøg, vil du med?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Tirs 7 Feb 2012 - 23:03

Hun fnøs en smule voldsomt da han sagde 'lille' "Jeg er Ikke lille" sagde hun koldt og stadig nedladende af det han sagde, hun kunne ikke lade være at blive fornærmet når nogen sagde hun var lille, og slet ikke på måden han sagde det "Og en gang skal jo være den første, ikke?" sagde hun og trak på skuldrene, hun tømte sit glas og trak på skuldrene "ryger ikke selv, men kan da godt gå med" sagde hun uden at hendes tonefald ændrede sig.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Tirs 7 Feb 2012 - 23:16

Baal smilede til hende og blinkede, mens han tømte sit glas med i whiskey i en mundfuld. Han trak sin habit godt op omkring halsen idet at han begyndte at gå hen mod døren for at komme ud. Da han trådte ud af døren hvæsede han efter luft, da han ikke brød sig om luften inde på diskoteker. Han kiggede sig over skulderen for at se om pigen var med, og tændte derefter en smøg, mens han kiggede op i nattehimlen.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Tirs 7 Feb 2012 - 23:21

Hun rullede stille med øjnene af ham da han smilte og blinkede til hende, hun så efter ham lidt, og tøvede lidt inden hun gik efter ham ud fra diskoteket, hun så overrasket rundt da hun hørte bogen hvæse efter vejret, men trak så på skuldrene og gik over og silte sig i mod vinden så hun ikke fik røgen fra hans irriterende smøg, men okay, hun havde selv sagt ja til at gå med herud, så hun kunne jo egentlig ikke brokke sig
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Tirs 7 Feb 2012 - 23:29

Baal listede lige så stille en lommelærke med cognac op og tog en slurk og lagde den tilbage. Derefter tørrede han munden med bagsiden af sin hånd. Han kiggede hen på pigen og var usikker på hvorfor hun trak væk.. Hun havde jo selv sagt ja til at komme med ud. "Hvor gammel er du egentlig, min ven?" Han spurgte stille og roligt, mens han stille forsøgte at fange hendes blik.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Tirs 7 Feb 2012 - 23:38

Hun så på ham med et løftet øjenbryn da han tog lommelærken frem, men sagde intet til det hun bed sig stille i læben og så lidt irriteret på habsburg cigaret til han snakkede til hende igen, hun så lidt forvirret på ham til at starte med da spørgsmålet lige skulle sive ind "Ehm… jeg er 19…" sagde hun hurtigt, og lige så dumt som det kunne lade sig gøre "Hvad med dig selv??" spurgte hun hurtigt for at fjerne fokus fra hende selv.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Tirs 7 Feb 2012 - 23:48

Han så irriteret på hende, da hun virkede nervøs og som om hun ikke gad snakke om sig selv. Men hvad fanden.. Så kunne han forklare lidt om sig selv. "Tjoo, jeg er 26... " Han hostede lidt da han sagde det, hvilket han forsøgte at kvæle mens han tog endnu et hiv af smøgen. "Hvor kommer du fra, min lille ven?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Ons 8 Feb 2012 - 6:42

Hun gengældte kort hans irriterede blik og ved sig i læben, hun så lidt rundt inden hun igen så på ham, han nikkede da han sagde han sagde hvor gammel han var, hun skar voldsomt tænder da han kaldte hende lille igen "Jeg er ikke lille!" sagde hun koldt og hårdt mens hun så på han "Og jeg har boet i Terre hele mit liv" sagde hun stille og trak på skuldrene "Hvad med dug selv??" spurgte hun som hun havde gjort for kort tid siden.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Ons 8 Feb 2012 - 7:58

"Har også boet her hele min eksi-." Her afbrød han sig selv med et voldsomt host "Hele mit liv." Han tog igen sin lommelærke frem og slurk, tørrede munden og lagde den tilbage. "Du virker skræmt.. Er du det min ven?" Han kunne ikke lade være med at smile til hende, da hendes opførsel mindede om hans egen på hendes alder.. Faktisk også hans nuværende opførsel.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Ons 8 Feb 2012 - 9:00

Hun så på ham, hendes smil voksede en smule da han afbrød sig selv "Hele din eksistens?" foreslog hun og ignorerede da han sagde 'mit liv' hun bed sig i læben og så på ham med et løftet øjenbryn "Jeg er ikke skræmt, slet ikke" sagde hun med et lille koldt smil, hun kunne ikke lade være, hun bed sig stille i læben og sukkede lydløst, lukkede kort øjnene inden hun igen så på ham, der var noget ved ham, hun vidste jo nu at han ikke var menneske, han havde jo lige hvert ved at sige 'eksistens'
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Ons 8 Feb 2012 - 10:08

"Ja.. hele min eksistens.. Men nok om det.. Så længe du bare ikke tager mig til de der tossede professorer, der laver undersøgelser med andre væsener.. Og i forhold til at du siger, at du ikke er skræmt.. Du opfører dig bare sådan, min lille ven." Han tog endnu en cigaret op, tændte den og tog et hiv.. Der var noget over hendes opførsel, der skræmte ham. Og hun virkede ikke menneskelig.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Ons 8 Feb 2012 - 10:39

Hun grine lidt af ham "Bare rolig, det ville være dumt af mig at tage dig med til en professer" sagde hun og prøvede at stoppe med at grine igen, hun bed sig stille i læben med et smil da han igen fandt sin lommelærke, hun bed til da han igen kaldte hende lill, det blødte lidt fra hendes læbe "Jeg er ikke skræmt, og stop så med at kalde mig lille" sagde hun med skinger stemme, hun bed sig stadig i læben mens hun prøvede at styrre sin vrede.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Ons 8 Feb 2012 - 10:44

"Okay, okay, tag det roligt." Han kiggede helt skræmt på hende. "Men hvorfor ville det være dumt, min ven?" Han kiggede sleskende på hende, mens han tog lommelærken frem, tog en slurk og rakte den hen mod hende for at tilbyde en tør. Hun lignede en, der havde brug for noget at drikke.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Ons 8 Feb 2012 - 10:53

Hun så kolst og vredt på ham, det kunne bare gøre hende så vred når nogen kaldte hende lille, hun sank en lille klump og lukkede kort øjnene "Fordi.... jeg er ikke selv menneske" sagde hun koldt og trak let på skuldrene, hun tøvede lidt, men tog så imod hans lommelærke og tog en lille tår inden hun rakte den tilbage mod ham, hun bed sig i læben, det havde da hjulpet hende til at slappe bare en smule mere af.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Ons 8 Feb 2012 - 10:57

"Hmmm.. Hvilket væsen er du så? Jeg er selv halvt dæmon, halvt engel.. " Han kiggede hovent på hende, for at finde ud af hendes reaktion. Et hiv på cigaretten efter, gjorde ham mere frisk efter alkohollen, og han begyndte at fryse. Pokker tage natteluften på denne tid af året.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Ons 8 Feb 2012 - 11:03

Hun trak stille på skuldrene da han havde sagt hvad han var "Fuldblods dæmon" sagde hun lidt træt, og rodede lidt i sit hår, hun så lettere irriteret på hans cigaret igen og bed sig i læben, gabte en smule uden at man kunne se det, hun så stille på ham uden at vide hvad han skulle sige, hun tørrede hurtigt blodet ved hendes læbe væk med håndryggen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Ons 8 Feb 2012 - 11:06

"Det er sgu ikke altid, man støder på en anden dæmon nu til dags.. Måske er det fordi jeg er halvt.." Han kiggede lige så stille på hendes ansigt, mens han tog endnu et hiv af cigaretten. Hvordan kunne en pige så meget yngre end ham selv være så køn? Hun virkede også lavere stillet end ham. Hvad skete der med ham? "Errhm, hvad laver du så i hverdagen?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Ons 8 Feb 2012 - 11:12

Hun trak stille på skuldrene og lænede sig op af muren, og lukkede kort øjnene "Jeg laver aldrig rigtig noget" sagde hun og gabte igen, denne gang dog så man kunne se det, hun havde ikke rigtig sovet de sidste dage, så det var klart hun var træt, hun bed sig stille i læben og så lidt op på himlen med et lidt tænkende blk.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Baalichi Ons 8 Feb 2012 - 11:19

"Hvad mener du med det min ven? Og du ser lidt træt ud.. Skal jeg lægge noget ind for dig på hotellet, så du kan overnatte der?" Baal kunne ikke styre sin glæde ved, at han kunne vise hende, hvor rig han var. Måske kunne han charmere sig ind på hende på den måde?
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx Empty Sv: Hvorfor? Er her jo aldrig... ~ Baalichi[Privat] xxx

Indlæg af Yuuki Ons 8 Feb 2012 - 11:24

Hun gabte lidt igen "At jeg for det meste bare går rundt" sagde hun lidt hæst, hun så stille på ham "Det behøver du ikke, jeg bor ikke så langt herfra" sagde hun med et lille venligt smil, hun var træt, men hun kunne ikke lade være at smile af det han lige havde sagt, hun fandt det en smule morsomt selvom det nok ikke var det, og det var nok også bare fordi hun var træt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Bosted : En pæn lejlighed midt inde i Terre.

Antal indlæg : 1528


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum