Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tid til at tænke. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tid til at tænke. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tid til at tænke. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tid til at tænke. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tid til at tænke. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tid til at tænke. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tid til at tænke. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tid til at tænke. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tid til at tænke. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tid til at tænke. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tid til at tænke.

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Tid til at tænke. Empty Tid til at tænke.

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 20:43

Omgivelser: Ikke et øje.
Sted:Metroen i Terre.
Tid: 23:45
Vejr: Koldt og mørkt.

Maya havde været i byen Terre hele dagen, uden rigtigt at vide hvad hun lavede. Det havde hun fået tiden til at gå med, og det begyndte at være kedeligt. Hun havde købt noget at drikke, og havde valgt at gå et fremmed sted hen. Hun var så endt ved metroen, hvilket også var helt fint. Der havde hun så fundet frem til en træbænk, den havde hun sat sig på. Nu sad hun så der og kiggede på de forbi passerende toge. Det var nu også meget hyggeligt, men også temmelig ensomt. Hun virkede som en hjemløs. Eller det mente hun i hvert fald selv. Denne dag var hun så iklædt en sort frakke, Converse og et par sorte jeans. Det var det synlige tøj. Inden under havde hun en t-shirt, og en halskæde. Det var ikke noget man kunne se begrund af frakken. Hun sukkede blidt, og trækkede benene op under sig. Hun lagde armene omkring hendes knæ, og sad bare og kiggede sig lidt omkring. Hendes hvid blonde hår hang igen løst, og blev indimellem løftet af den forbi passerende vind.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tid til at tænke. Empty Sv: Tid til at tænke.

Indlæg af Tchort Man 5 Mar 2012 - 20:53

der sad en næste to meter høj person i et af tog som lige var ankommer til metroen, person har halv lang sølv grå hår og blå grå øjne, person var klædt i et kul sort sæt tøj som bestod af en skjorten og stof bukser, person navn var tchort og han er vampyr, men ligner mest bare et menneske med bleg hud, han gik ud af tog da det stopper og begynde rolig at gå mod udgang, han kiggede sig kort rundt og fik øje på en kvinde som sad for sig selv på en bænk, hvad laver hun mund der, sad hun og vente på en eller kender hun sig bare.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 21:53

Maya kiggede op da der kom et susende tog forbi, det stoppede. Ud kom der en meget høj, og lidt skræmmende person. Hun kiggede på denne person, nærmest stirrede i lang tid. Der var et eller andet ved ham. Måske havde hun bare fået paranoia efter det Emily havde fortalt hende. Ikke at hun huskede den aften så klart. Hun havde været døddrukken, men hun kunne dog huske den ene part. Idag havde hun ikke drukket andet end en øl. Som der nu stod ved siden af hende. Den var placeret på bænken. Lige ved kanten. Maya slog blikket op på den fremmede mand igen. Der var noget der tiltrak hende. Men hun var jo også blot et uskyldigt menneske. Hun havde intet at sige til den tiltrækning imellem hende og andre væsner. Dog vidste hun ikke hvad denne mand var, og det havde hun heller ikke tænkt over.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 5 Mar 2012 - 22:11

han stopper lidt efter han var gå forbi kvinde, det var som hun bare bliv ved med at kiggede på ham, han vend sig rolig om og kiggede rolig på hende, "undskylde kan jeg hjælp med noget" spurgte han, han gik lidt tæt på hende så han ikke stod i vej for nogen, han vente rolig på hun skulle svar ham, han kiggede sig kort rundt, der var ikke det vild her, gør nu heller ikke af det er en rolig aften.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Man 5 Mar 2012 - 22:17

Hvad skulle hun svarer? Det vidste hun simpelthen ikke. Det var sådan et meget direkte spørgsmål, der tog hende på sengen. "Øhm.. Jeg blev bare betaget af dig" sagde hun med et undskyldende smil. Hun rykkede tættere på kanten, så der også ville være plads til ham. Hvis han havde lyst selvfølgelig. Det var jo helt op til ham selv. Hvis han havde lyst til selskab, var hun frisk på en samtale. Da det jo for det meste var rart at møde nye mennesker. Maya regnede i hvert fald med at denne mand ikke var sindssyg, eller noget lignede. "Tag plads" sagde hun sødt, hvis nu ikke han havde forstået hendes tegn. Hun bed blidt fat om hendes underlæbe, og lod blikket vandre hen over ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 5 Mar 2012 - 22:25

han nikke rolig til det hun sagde og smiler svagt, så hans hugtænde ikke kom til syn, da hun rykke sig så der kom plads til ham, sat han sig ned ved side af hende og smiler svagt, "hvad laver du så her, hvis man må spørge" spurgte han og kiggede på hende, hun havde drukke en øl som han kan ser, hun lugt ikke til hun har drukke mere end den en, men man ved aldrig om hun har.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tirs 6 Mar 2012 - 21:05

Maya kiggede på den fremmede mand. "Ehm.. Jeg har bare vandret rastløst rundt hele dagen, og så endte jeg her" svarede hun ham høfligt, og sendte ham et blidt smil. Hvor kom denne mand mon fra? Hvorfor havde han kørt i det tog der lige var passeret? Hun var nysgerrig, men ville helst ikke lyde desperat, da det nok ikke ville være det smarteste at starte med. Hun kunne jo ikke vide om denne mand var til at stole på, men det fandt hun nok hurtigt ud af. Forhåbentligt. Det kunne være rart at få en ny ven. Det var jo også altid rart. Hun havde i hvert fald ikke oplevet det på andre måder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tirs 6 Mar 2012 - 21:11

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, han læner sig tilbage på bænk og kiggede kort op på loft, hvor han smiler kort bageefter, "lyde ikke til du ha laver det vild i dag så" sagde han og kiggede kort på hende, end han lad arm svagt op på bænk ryg, for at slappe af i armene, ikke så at han har en arm bag hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tors 8 Mar 2012 - 21:33

Maya kiggede hen på manden, og smilede derefter venligt til ham. "Nej. Dagen har været stille og rolig" svarede hun høfligt og strøg et par fingre gennem håret. Det var gået hen og blevet en vane. Ikke en dårlig vane, men heller ikke den bedste. Var der overhovedet nogle vaner der var gode? Ikke lige nogle hun kunne komme i tanke om. "Hvad med dig?" spurgte hun nysgerrig, og kiggede straks hen på ham igen. Denne mand så nu stadig en smule uhyggelig ud, selvom hun ikke selv så helt normal ud. Hun havde 2 ringe i underlæben, og et langt, pjusket, hvid, og langt hår. Og gik genrealt med mørkt tøj. Ikke altid. Hun miksede bare det hun følte sig godt tilpas i. Det var hendes stil. Jo og så selvfølgelig sort makeup. "Forresten så er jeg Maya" præsenterede hun sig selv, og rakte en hånd frem imod den fremmede mand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tors 8 Mar 2012 - 21:42

"nej jeg har ikke lavet det vild i dag, det vildste jeg har laver er at tager tog her indtil" sagde han og kiggede kort på hende og smiler, han lukke kort øjne og kiggede op på loft/tag som bestod af glas, så man kan ser op på himmel, "navn er Tchort, hyggelig at møde dig" sagde han og smiler svagt, han sad sig bedre til rette, "hvad er planer for resten af aften" spurgte han efter noget tid.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 11 Mar 2012 - 14:33

Maya bed sig selv blidt i underlæben, og kiggede hen på et forbi passerende tog. Det siges det var den letteste måde at begå selvmord. At hoppe ud foran et tog. En bitter tankegang hun havde. Et suk forlod hendes læber, inden hun slog blikket hen imod ham. "Mine planer for i aften? Det ved jeg engentelig ikke" svarede hun høfligt og bed sig selv blidt i underlæben. Hvad skulle han mon? Det kunne hun jo spørge om. "Hvad med dig?" spurgte hun høfligt og strøg fingrene igennem det hvide hår. Det gjorde hu generelt hvis ikke hun vidste hvad hun skulle gøre eller sige. Det kunne være en belastende vane. Ligesom hendes underlige tanker. Maya havde altid tænkt underlige tanker.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 11 Mar 2012 - 15:07

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "jeg skal ikke det vild, bare rundt og kig, måske havde enke drik" sagde han og kiggede kort på hende, "du kan tag med, hvis det er" sagde han efter en lille pause og kiggede på hende, efter lidt tid rejse han sig op og kiggede ned på hende, "vil du med" spurgte han og rakte hånd ned til hende, for at hjælp hende op af stå.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 21:49

Maya tog fat i hans kølige hånd, og nikkede derefter taknemmeligt. "Det ville være mig en ære" lo hun derefter let, og kiggede op på ham. Hvor ville han hen? Man kunne vel godt købe en 'drink' inde i den lille kiosk der lå ved metroen? Var det der han mente eller hvad? Det ville hun sikkert hurtigt finde ud af. Hun bed sig blidt i underlæben, og gøs let. Der var en smule koldt. Ikke helt vildt, men heller ikke behageligt. Det var sådan en træls temperatur. Når man ikke vidste om der var koldt eller varmt. Når det var midt imellem. Det forvirrede hende, og derfor tog hun sig til tindingerne. Det gjorde hun altid når noget inden gjorde ondt eller hvis hun tænkte for meget. Et suk forlod hende, og hun slap hans hånd. Det ville være ret så underligt at gå hånd i hånd med ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tirs 13 Mar 2012 - 21:56

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "vil du med" spurgte han og begynde rolig at gå op mod by, hvor han gik i noget tid end han gik ind på en bar, hvor han fandt et bord til dem, "hvad vil du ha for noget at drikke" spurgte han og kiggede på hende, han skulle selv har et glas vin, hvis hun også skulle ha vin, kun det være at han købe en flaske vin, så de kun få mere end et glas.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 22:01

// skal vi ikke starte et nyt hvor de er på en bar?:3

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tirs 13 Mar 2012 - 22:02

//nej behøver vi ikke, bare skrive videre her//
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 16 Mar 2012 - 19:18

Maya fulgte med som en lille hund. Hvor skulle de hen? Et suk lod hun passere. De endte på en bar lige udenforan, hun satte sig på en stol ved siden af hans. Hun pillede lidt ved hendes hår, og kiggede derefter hen på manden. "Øhm.. Kan du ikke fortælle mig, lidt om dig selv?" spurgte hun da hun syntes der var en smule pinlig tavshed. Hun strøg hende lange tynde fingre igennem det blonde hår. Derefter bed hun sig selv blidt i underlæben. Hun studerede hendes omgivelser, da hun følte nogle kiggede på hende. Det var en ubehagelig følelse. I hvert fald efter hendes mening. Et suk forlod igen hendes læber, og derefter vendte hun blikket hen imod Tchort igen, da hun afventede et svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 16 Mar 2012 - 19:25

han bestille vin til sig selv da hun ikke svar ham på hvad hun vil ha at drik, "tjo det kan jeg godt" sagde han og læner sig let tilbage i stol og nippe til sin vin, "jeg er uddannelse præst, jeg bor for mig selv og 24år" sagde han og kiggede på hende, "er der mere du vil vide" spurgte han efter en lille pause og kiggede på hende, "du er sikke på du ikke vil ha noget af drik, jeg giver" sagde han og til et nip af sin vin.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Lør 17 Mar 2012 - 22:22

Maya sad og tænkte lidt over hans spørgsmål. Hm.. hvad havde hun lyst til? Rødvin? eller hvidvin? Hun kunne ikke rigtig beslutte sig. "Ehm... Et glas rødvin ville være skønt!" svarede hun derefter og strøg fingerne igennem håret. Hun lod blikket hvile på ham i et stykke tid. Hans udseende skræmte hende stadig en smule, men hun var ved at vænne sig til det. Det ville hun dog ikke fortælle Tchort. Det ville være pinligt. Tankerne fløj igennem hendes hoved, og hun vidste ikke rigtigt hvordan hun skulle slå dem væk igen. Hun fik så den ide, hvis hun snakkede med ham, ville hendes tanker måske forsvinde. "Præst?" spurgte hun så derefter underende. Hvem uddannede sig som præst nu om dage? Det var ikke så tit man hørte om det. Det var nærmere sjælendt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Lør 17 Mar 2012 - 22:34

han nikke kort til det og gik op efter et glas vin til hende, han kom ned kort efter hvor han stille et glas vin foran hende, "ja ved det at præst er der ikke så mange som bliver uddannelse som mere" sagde han og kiggede på hende end han tog en tår af vin, "hvad med dem selv, fortælle lidt om dem selv" sagde han og kiggede på hende, han læner sig rolig tilbage i stol og slappe af og nippe til vin.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Fre 23 Mar 2012 - 18:31

Maya sad med vinglasset i hånden, og hun vippede det let fra side til side. Det røde indhold gled fra side til side. Det fandt hun meget underholdende, at se på vinen der skvulpede. Næst derefter tog hun en tår af det ranglede vinglas. Hun lukkede nydende øjnene, da den røde væske ramte hendes tunge. Sødme. Det var den måde man kunne se hun var en smule afhængig. Hun kunne blive helt salig når hun duftede til alkohol. " Ehm.. Jeg er næsten lige flyttet hertil, så jeg har intetarbejde lige nu" svarede hun og strøg fingrene igennem det blonde hår. Hun kiggede hen på ham, og lagde hovedet på hendes ene håndflade. "Kan du ikke fortælle noget mere om dig selv Tchort?" spurgte hun med et sødt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Fre 23 Mar 2012 - 21:28

"undskylde mig lige" sagde han og smiler svagt til hende, end han rejse sig op og gik op i bar, hvor han købe en flaske vin, som de havde få et glas hver af, hvorefter han gik ned og sat sig og stille flaske på bord mellem dem, "hvad vil du vide om mig" spurgte han og kiggede på hende, hun var nu meget pæn af et menneske af være, hvordan vil hun mulig se ud som vampyr, han nippe til sit vin glas og tøm det ved nippe, hvor han åben flaske med vin og hænge op i sit glas, "skal du ha mere" spurgte han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 28 Mar 2012 - 18:52

Maya Fulgte Tchort med øjnene, da han rejste sig for at hente noget. Det vidste sig at være en flaske vin. Hvor meget havde han tænkt sig de skulle drikke? Det ville sikkert ende galt, hvis hun blev fuld.. Igen.. Det ville hun ikke tænke over nu. "Alt" svarede hun og smilede blidt til ham. Hun lod derefter hendes tunge glide hen over hendes læber og fugte dem. Maya kiggede ned i hendes vin glas, da han tilbød hende mere. Nej der var rigeligt. "Nej ellers tak!" svarede hun derefter høfligt, og bed sig selv blidt i underlæben. Da hun derefter blinkede igen, lod hun hendes øjne være lukket i et ekstra sekund. Maya tog en tår af den råde væske. Hun lod den flyde hen over hendes lyserøde tunge. Hendes læber var blevet hun smule rødlige da, vinen havde ramt læberne. Da hun tog en tår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Ons 28 Mar 2012 - 18:59

"det var meget du vil vide om mig" sagde han og lo kort af det, han tog en tår af sin vin og lukke kort øjne og tænke kort over hvad han skulle fortælle hende, "som sagt er jeg uddannelse præst men arbejde ikke som det, enlig har jeg ikke noget arbejde for tid, er et aften menneske, så kommer første ud om aften" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han tog en tår mere af sin vin, "du skal kun drik vinn hvis du ha lyst" sagde han kort efter og læner sig rolig tilbage i stol, "er der noget bestem du vil vide" spurgte han da han ikke rigtig kun kom i tanke om hvad han mere skulle fortælle.

((svagt langsom da jeg sidder mig til at spiller med en ven))
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Ons 28 Mar 2012 - 19:22

Maya vidste egentlig ikke hvad, hun specifikt gerne ville vide om ham. Bare et eller andet. Hun var meget nysgerrig anlagt, og ville gerne vide alt om alle. Sådan var hun bare. Det var ikke altid en positiv ting. Hun tog endnu en tår af den røde vin, inden hun stillede glasset på bordet. "Jeg har bare et specielt forhold til alkohol. Jeg kan finde på at gøre de særeste ting" svarede hun og holdte hans blik i et ekstra sekund. Gud hvor hun elskede at flirte. Det var ikke engang noget hun selv tænkte over. Det var bare noget hun gjorde af automatik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum