Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den smukke himmel-Jesper^^
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Den smukke himmel-Jesper^^
T. Omkring midnat
S. I en gammel smuk forladt park
O. Park og en smuk stjerne himmel
D. 17 August 2010
V. Dejlig varmt selvom solen for længst er gået ned
Twi lå i det bløde græs og så på de smukke stjerner på den smukke himmel. Hendes selvskab var kun den sagte vind og de smukke stjerner. Hendes arm lå under hendes hoved. Det smukke hår lå spredt på græsset. Hun var iført en smuk lilla top og nogle blå stramme bukser. Den hvide hud var så dejlig, smuk og blød. Hendes øjne lignte diamanter der skinnede i den mørke nat. Hun begyndte at synge om natten og om stjernerne på himmlen. Hendes smukke sang stemme kunne overgå en hver anden. Så smuk var den.
S. I en gammel smuk forladt park
O. Park og en smuk stjerne himmel
D. 17 August 2010
V. Dejlig varmt selvom solen for længst er gået ned
Twi lå i det bløde græs og så på de smukke stjerner på den smukke himmel. Hendes selvskab var kun den sagte vind og de smukke stjerner. Hendes arm lå under hendes hoved. Det smukke hår lå spredt på græsset. Hun var iført en smuk lilla top og nogle blå stramme bukser. Den hvide hud var så dejlig, smuk og blød. Hendes øjne lignte diamanter der skinnede i den mørke nat. Hun begyndte at synge om natten og om stjernerne på himmlen. Hendes smukke sang stemme kunne overgå en hver anden. Så smuk var den.
Gæst- Gæst
Sv: Den smukke himmel-Jesper^^
Gående forbi Parken gik der en ung og smuk vampyr, han lignede en af de supermodeller som ingen kunne få. Dog passede det jo også et eller andet sted, han var ikke model men ingen kunne få ham. Han havde tøj på som lignede nået fra gamle dage, det var det jo også da han kun gik i tøj fra den tid. Dog var han alligevel virkelig smuk, hans kolde og hvide ud var perfekt til ham. Da han også selv var kold inde i, han var ligeglad med hvad andre tænkte om ham og gjorde hvad der passede ham. Da i hans øjne var der intet der kunne stoppe ham, man plejede at sige at man kunne gøre alle bløde med kærlighed. Men han troet ikke på kærlighed, det var bare nået som lå for langt væk fra ham og nået han ikke ville havde nået med at gøre. Han hørte en smuk stemme inde fra parken og gik der ind for at undersøge hvad det mon var, han stoppede op da han fik øje på en pige og kunne ikke lade være med at smile koldt
Gæst- Gæst
Twi sang bare videre da hun fik øje på den så vidunerlig smukke vampyr der stod og smilede koldt. Hendes stemme var lys og fantastisk. Hun var en af de smukkeste vampyr piger i byen. Nok den smukkeste.
Gæst- Gæst
Jesper blev bare stående og lag sit hoved på skrå "hvorfor bruger man dog sin stemme på at synge?" sagde han spørgende dog uden at ville havde svar, nej han hadet at få svar og kunne godt lide at bare havde en tanke. han begynde at gå over mod hende, med elegante skridt og fjerne ikke sit blik fra hende. Nej i alle hans år som vampyr så havde han lært sig et par ting, selv om hans skaber forsvandt efter han efterlod Jesper med smerten til at blive en vampyr
Gæst- Gæst
Hun opdagede ham ikke så hun sang bare videre. Hun havde ikke hørt hans spørgsmål for hun elskede at synge.
Gæst- Gæst
Jesper så surt på hende da hun ikke svarede ham, og gik derfor hen til hendes hoved. han så ned på hende og blottede sine tænder "godaften" sagde han høfligt selv om han var sur, så kunne han stadig var høflig. Da han kom fra en fin familie og derfor havde lært at man skal være høflig
Gæst- Gæst
"Hej, angående det der du spurgte om med hvorfor at bruge sin stemme til at synge." sagd ehun og satte sig op. "Jeg gør det fordi at jeg elsker at synge!" Hun så ham og læste hans tanker. Hun kunne se at han var sur.
Gæst- Gæst
Jesper så ned på hende og hævede det ene øjebryn "helt utroligt at i unge folk ikke kan finde ud af at snakke høfligt" sagde han og så sig lidt omkring inden han så ned på hende igen, han rystede på hovedet af hende "så gør nået ved stemmen.. hvad man at bruge den på nået andet end at synge for dem selv" sagde han og begynde at gå rundt omkring hende, mens hans så sig omkring med et tænkene blik. Da han kunne huske dette sted, men var sikker på at de havde revet det ned. men Nej det havde de åbenbart ikke
Gæst- Gæst
"Du er da kun to år ældre end mig." sagde hun og så underligt på drengen. "Nå, men goddag så." Hun rejste sig op og rakte en hånd ud til ham. "De er vel nok fin." grinte hun.
Gæst- Gæst
Jesper så hurtigt over på hende og gav et grin fra sig "hvor kender du min alder fra.. må jeg så høre hvor gammel de er ?" sagde han koldt og gik hen til hende igen, han satte sig ned på hendes mave og satte en hånd på hendes hals for at holde hende nede. Han viste nemlig at det ville være svært at slå hans alder, da han havde hørt at han var en af de ældste vampyrer der levede til dato
Gæst- Gæst
"Jeg mener i menneske år, men i vampyr år er du..." hun så på ham fordi hun ikke kunne få luft fordi han sad på hende. "Du er 648 i vampyr år." hun smilte lidt og hostede. *Du er meget smuk!* tænkte hun og så ind i hans smukke øjne.
//Jeg skal lige med min mor ned i byen. Det tager nok tyve minutter Cirka. Jeg kommer på igen når jeg er kommet hjem.//
//Jeg skal lige med min mor ned i byen. Det tager nok tyve minutter Cirka. Jeg kommer på igen når jeg er kommet hjem.//
Gæst- Gæst
Jesper så ned på hende og smilte koldt og træk lidt på skulderne "tænkte jeg nok lille vampyr" hviskede han ind i hendes øre når han havde bøjede sig ned til hende, han hævede det ene øjebryn af hende "hvor ved du det fra ?" spurgte han om og hentydet til hvor hun viste hans alder fra, han slikkede hende en enkel gang over halsen og gav et "mmh" fra sig. inden han satte sig op ordenligt igen
//når okay... vampyrer behøver altså ikke trække vejret o.O//
//når okay... vampyrer behøver altså ikke trække vejret o.O//
Gæst- Gæst
Twi så på ham. "Jeg ved det fordi jeg er tankelæser!" sagde hun og smilte sødt efter han havde slikket hende. *Han er da smuk* tænkte hun og smilte meget, meget kærligt. "Kan du lide min sangstemme?" spurgte hun og glattede sit hår så det var dejligt blødt igen.
Gæst- Gæst
Jesper hævede sit ene øjebryn "jeg har ikke tænkt på hvilken alder jeg er" sagde han og grinte lidt af hende og rystede på hovedet "hvad tror de selv ?" sagde han og synes at man skulle holde sin stemme til at snakke med, han gik over og satte sig på en bænk og fjernede ikke sit blik fra hende
Gæst- Gæst
Twi blev liggende. Hun kunne ikke lade være med at tænke på hvor smuk denne dreng var. Hendes blik gled mod hans øjne, men gled hurtigt væk igen.
Gæst- Gæst
Jesper gik hen og satte sig på en bænk, han så på hende som om at hun var et legetøj eller et dyr. han fjernede ikke sit blik fra hende og smilte stort "men jeg har ikke tænkt min alder?" sagde han og hævede det ene øjebryn "hvad tror de ?" spurgte han om
Gæst- Gæst
"Jeg tror ikke noget jeg tror kun at du er en gammel vampyr der er fuldkommen ligeglad med kærligehd og mennesker." sagde hun og smilte håndligt til ham. "Du er jo nok også en stor fed nar over for alle andre piger i verden, ikk?" hendes håndlige smil blev til et ondt smil. Hun gik op og satte sig på bænken sammen med ham.
Gæst- Gæst
Jesper så bare på hende og grinte "jamen det har jo også meget med deres sangstemme at gøre" sagde han og lod hende bare komme hen og sætte sig ved ham, han fulgte hende med blikket og nikkede "alle er som dig, i er alle sammen ens.. småt legetøj, dyr.. intet andet" sagde han koldt
Gæst- Gæst
"Og alle vampyr drenge er ikke som dig. Alle er søde udeover dig. Altså af dem jeg har mødt." hun havde nu fået mord i øjnene fordi han provokerede hende. Hun rejste sig, tog en kniv op af lommen og stak den ned i brystet på Jesper.
Gæst- Gæst
Jesper grinte lidt og træk på skulderne "de er svage! de skulle lære sig hvordan en rigtig vampyr er" sagde han inden han mærkede kniven inde i sig "hvad har de gang i ?" spurgte han om og kunne næsten ikke mærke det, han rejste sig op og slog hende med håndryggen mod hendes kind "dumme tøs" snerrede han og tog kniven ud af sig han betragtede sit blod og slikkede blodet af, inden han vende sit blik mod hende "dumme dumme tøs" sagde han og gik hen og tog fat i hendes hals, han kastede hende derefter et par meter væk
Gæst- Gæst
Hun lå på fliserne og blødte meget næsten over det hele. "Jeg er dum," græd hun "Jeg ved det godt!"
Gæst- Gæst
Jesper så over på hende og smilte stort, han gik med flotte og elegante skridt over til hende. han så ned på hende og viste bestemt ikke nogle følelser "lær at holde din kæft" snerrede han og hans øjne var blevet helt røde i det med gult i, så det lignede at det var ild i dem
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Det smukke vand, den smukke himmel, og den smukke sø....-stefan
» Den smukke himmel-Jaster
» Here I`am -Jesper=privat!
» Ew, Why Am I Here? ~ Jesper [Privat]
» vampyrens nat// Jesper //
» Den smukke himmel-Jaster
» Here I`am -Jesper=privat!
» Ew, Why Am I Here? ~ Jesper [Privat]
» vampyrens nat// Jesper //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives