Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
vampyrens nat// Jesper // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
vampyrens nat// Jesper // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
vampyrens nat// Jesper // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
vampyrens nat// Jesper // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
vampyrens nat// Jesper // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
vampyrens nat// Jesper // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
vampyrens nat// Jesper // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
vampyrens nat// Jesper // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
vampyrens nat// Jesper // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
vampyrens nat// Jesper // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

vampyrens nat// Jesper //

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 19:25

T: 23:00
O: vampyer fra en andet land
V: overskyet
S: skoven

Mikala sad alene i skovbrynet . Hun hade en taske med alle sine tilbage væren ting i og ikke mindste hendes halskæde , hun hørt nogen kom hen i mod sig de så på hende og undersøger hende . Hun gøs de var alle 4 vampyr af den rigtig ondt de greb hende og trak hende , med dybet ind i skover det holde de hende fast og bed hende for her kunne ingen høre hendes smertes skrig . Hun skreg da en af dem bed til så det gik hul på hendes blodåre i halen hun kunne ikke død af det men bilv svag kunne hun alt sorten for hende inde længe ville hun midste bevistheden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 19:41

Jesper gik igennem skoven, med flotte og elegante skridt. han hørte et skrig og kunne med det samme lugte blod *nogle hygger sig uden mig* tænkte han og løb i vampyr fart hen til dem, han stoppede op nogle meter fra dem "godaften de herrer og frøken" sagde han og rykkede sine fødder lidt væk fra hinanden, da han ikke kunne lide at dele nogen eller nået med nogen. han så på den ene som rejste sig op "forsvind" råbte vampyren, Jesper grinte lidt og kunne med det samme se svage vampyrer alle sammen. Ja så mange fandes der heller ikke som var ældre end ham, han tog sin ene hånd og pegede den mod ham. han spænde alle sine fingere som om han holde i en bold "jeg forsvinder først når i alle er døde" grinte han ondt og med en kold stemme, hans øjne blev helt sorte i det efter han havde haft sine brune øjne. og derefter blev de helt røde med gult i så det lignede at der var ild inde i hans øjne, vampyren begynde at skrige og blodet piftede ud af ham og samlede sig i en blodboble i luften. han betragede den og den fløj hen til ham, en anden vampyr rejste sig op når den så at sin ven fald sammen helt død. Jesper lag sit hoved på skrå og så på blodet mens det blev helt mørkerødt i det, han lavede et sving med sin arm og det røg i hovedet på den anden. vampyrerne så bange på ham og i næste sekund var de væk, Jesper blev bare stående og så på pigen på jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 19:49

Mikala lå bevistløs efter deres angreb men såren lukke sig smamen hun gispe svaget og åben øjen hun fik øje på den døde vampyr hun skubbe sig væk fra den hun ryste hun kunne ikke lige det en død vampyr var endnu mere skræmen end en leven hun på Jesper hun nikke svaget og satte sig op igen hun var træt og svække men hun fik det langsomt beder hun kunne endlig komme på bene igen " tak " sagde Mikala og sukke hun gik hen til sit telt og satte ude foran den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 20:02

Jesper så på hende og nikkede, hans blik fulgte hende over til teltet. han kunne ikke lade være med at smile da hun ikke viste hvem hun havde sagt tak til, næ nej han havde ikke tænkt sig at lade hende spille. Han ville havde blod og han ikke havde det med det samme, han gik elegant over til hende "de takker for hurtigt" sagde han og satte sig på hug og tog hendes håndled til sig, han begynde at slikke blodet væk fra hende og så koldt mod hende. og var klar til at bide hende hvis hun på nogen måde viste modstand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 20:10

Mikala så bange på ham og trak sit håndled til sig hun kunne ikke at han slikke hendes håndled ren for blod hun sukke og rykke sig lidt fra ham hun ryste over hele kroppe hun så ned i jorden hun mærke at han nok ville bide hende men hun ville ikke lad ham gøre det godt nok var hun bange og udmatte men var ikke en man skulle tiger eller sætte sig op i mod selv om hun kun var halv dæmon var hun ret farlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 20:14

Jesper så hurtigt efter hendes hånd led "stop det der, ellers bider jeg dem" snerrede han og rykkede sig over til hende og tog hendes håndled igen, han betragtede blodet på den og kunne ikke lade være med at smile "du kan jo lige så godt give det til mig, ellers går det jo bare til spilde" sagde han og så op på hende og begynde at slikke hendes håndled igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 20:20

Mikala gøs da han atte slikke hendes håndled for blod hun ryste og så væk hun kunne ikke lige at se på det hun sad stille og lod ham bare hun ture ikke rør sig da hun kunne mærke hans kræfet som var meget store end noget hun nogen sidne hade kunne mærke hun så ned på sine ben de ryste hun nøs og rykke bag over og faldt så hun fik revet sit håndled fra ham igen hun lå på ryggen hun sukke og lukke øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 20:23

Jesper åbnede sine øjne da igen at hendes håndled kom væk fra ham, han snerrede lidt inden han så at hun havde faldet "de smager godt" sagde han og grinte ondt, han gik hen og satte sig på hendes lår. han tog hendes anden håndled og begynde at slikke blodet væk fra den "har de overvejet at lade være med at være ude på denne tid ?" spurgte han om inden han slikkede videre, og længere op af hendes arm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 20:31

" ja det har jeg godt nok men jeg bor her i skoven " sagde mikala hun gøs da hans slikke længe op af hendes arme hun ryste svaget hun var bange og utilpas han var på en måde søde men ond det kunne Mikala både se,hørt og mærke på den måde han se.talt og rurte hende på hun kunne ikke lige det mere hun sukke og fik det skidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 20:52

Jesper lyttede ikke på hvad hun sagde, da han var ligeglad med hendes ord. Han blev bare ved med at slikke på hende "mmh" sagde han og grinte ondt, han kom til hendes hals og så lidt på den "skal jeg mon bide" sagde han som om han tænkte højt, dog gjorde han det ikke og slikkede hende istedet bare på halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 20:54

Mikala gøs og rygge sig lidt men det var sværet da han sad på hendes lår hun ryste da han slikke hende på halsen " gide de ikke godt stoppe det " sagde Mikala med en bange og svaget stemme det var ikke lige sådan noget Mikala brød sig om over hovedt ikke det var klamt kun en fik lov at slikke hende på halsen nemlgi hendes egen Inuyasha

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 21:05

Jesper stoppede med at slikke hende på halsen "endelig ikke" sagde han bare og lod sine dybt begrave sig ned i halsen på hende, han lukkede sine øjne i og begynde at suge hendes blod. han kunne bestemt ikke lide når nogen troet at de kunne stoppe ham, næ nej så gjorde han det var hårdere. siger nået til ham og han gør nået andet, det havde mange lært sig, at man ikke skulle sige ham imod så fik ham bare tænder i sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 21:09

Mikala bliv ligbelg da han bed og begyndt at suge af hendes blod smerten fik hende til at piv svaget men det skulle hun ikke gøre det pumpe bare hendes blod ud i munden på ham hun faldt bagover så hun atte på på ryggen det gjore ondt på hende meget ond

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 21:21

Jesper nød smagen af blod og lod den bare flyde ind i munden på sig, han træk sine tænder lidt efter ud da han ikke ville dræbe hende. han slikkede hende hen over halsen for at være sikker på at han fik det hele med, inden han rejste sig op og tørrede sig rundt om munden "takker ikke en uden at vide hvad der sker" sagde han og grinte af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 21:26

" dit kryb " sagde Mikala hæst og vredt hun diret at vredt hun kunne ikke fatte at han hade bidt hende hun forsøget at komme op og stå og der lykkes til sidst hun så vredt på ham hun slog ud efter hans hovedt så vred var hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 21:37

Jesper grinte lidt af hende og tog hurtigt fat i hendes håndled inden hun nået hans hoved "pas på hvem de slår.. de skal bare være glad for at jeg ikke slog dem ihjel" snerrede han og satte sin hånd på hendes mave og gik helt tæt på hende "jeg kan på ingentid trække dit blod ud af dig, så pas på med hvad du gør" hviskede han ind i hendes ører og slap hendes hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 21:40

2 Inuyasha bliv vred " sagde mikala hun skubbe ham væk fra sig " du kan bare ikke fatte ar jeg ikke tillade at vampyr bide mig og suger af mit blod " sagde mikala vredt hun diret at vred sikke vred Mikala var lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 22:00

Jesper mærkede at hun skubbede til ham "jeg er da ligeglad" snerrede han og tog fat i hendes arm og kastede hende hen af jorden "de skulle lærer at opføre dem ordenligt møg tøs" snerrede han og hans øjne blev igen de røde øjne med gult i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 22:10

" du skal ikke kald mig for møg tøs jeg er Mikala datter af dæmone Belsibab så pas selv heller lidt på fister " snerret mikala vredt hendes øjne lyste mørkeblodrød af had sikke et had hun hade til ham lige nu




// logge nu ses //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 22:16

Jesper vende sit mod hende og begynde at grine "og hør her.. jeg er ligeglad hvem de er datter til, jeg kan dræbe dem på ingentid så bare luk" snerrede han og tog sin hånd op i luften "tror de at deres forældre vil blive stolt af at se hvor meget deres datter led i hendes død ?" spurgte han om og grinte af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 17:00

" det vover de ikke jeg vil bliv hævnet af mine venner og min kærste " sagde mikala hun sydte af vred og had til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 18:54

Jesper så på hende og grinte lidt "hmm.. kan jo bare gøre at deres elskede familie og venner intet får at vide" sagde han og gik hen og tog fat i hendes hals og løftede hende op i luften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:00

" Slip mig så dit bæst " hvæsse Mikala hun vred sig for at komme fri af ham men han var stærker end hun var så hun kunne ikke rigtig gøre andet end at slappe af ind til vider

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:16

Jesper kunne ikke lade være med at smile "jeg slipper dig når jeg vil" sagde han stille og satte sine hænder ned i hendes skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:37

" av slip mig så eller bliv jeg sur " sagde mikala vredt nej hvor var hun bare vred lige nu hun sydet lige frem at vrede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrens nat// Jesper // Empty Sv: vampyrens nat// Jesper //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum