Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gotta be you - Zankuji xxx

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 Empty Sv: Gotta be you - Zankuji xxx

Indlæg af Zankuji Tirs 24 Apr 2012 - 18:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte sit lem frem og tilbage mellem hendes ben "lige nu har jeg mest lyst til dig"sagde han roligt og vente hende så om mod sig og førte den ene hånd ned mellem hendes ben og nussede hende der nede "man kan endeligt godt se du har været jomfru"sagde han roligt med et smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 Empty Sv: Gotta be you - Zankuji xxx

Indlæg af Gæst Tirs 24 Apr 2012 - 18:44

Hun kiggede på ham med et smil og kunne ikke lade være med at grine "Så har du heldet med dig idag" Sagde hun og kyssede ham blidt på læberne, hun nød hans nussen mellem hendes ben og tog sin hånd ned til hans lem og nussede den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 Empty Sv: Gotta be you - Zankuji xxx

Indlæg af Zankuji Tirs 24 Apr 2012 - 19:05

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og nussede hende mellem bene og sådan noget og kørte så en finger op i hende og nød at mærke hendes varme og alt sådan noget.
Han så på hende med et smil på sine læber "hvordan heldig er jeg"spurgte han med et smil på sine læber.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 Empty Sv: Gotta be you - Zankuji xxx

Indlæg af Gæst Tirs 24 Apr 2012 - 19:14

Hun gav et kort suk fra sig da han kørte en finger op i hende, hun smilede til ham og det han sagde "Synes du da ikke at du er heldig fordi, hun fik lov til at tage min mødom og at får lov til at have sex med mig igen?" Spurgte hun ham smilende om "Og du betyder også noget for mig" Sagde hun og kyssede ham på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 Empty Sv: Gotta be you - Zankuji xxx

Indlæg af Zankuji Tirs 24 Apr 2012 - 19:31

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "når jo når du siger det på den måde så er jeg skam heldig"sagde han roligt og kørte fingeren frem og tilbage inde i hende og sådan noget "så jeg din første og anden gang"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af. Han så på hende "tror du endeligt mit sæd er løbet ud af din røv"spurgte han.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Gotta be you - Zankuji xxx - Page 6 Empty Sv: Gotta be you - Zankuji xxx

Indlæg af Gæst Tirs 24 Apr 2012 - 19:52

Hun grinede over det han sagde, men på den sød måde, hun gav et kort støn fra sig, hun trak på skuldren ved han spøgsmål, det vidste hun da ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum