Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Blodrøde Piller - DANGER!  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Blodrøde Piller - DANGER!  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Blodrøde Piller - DANGER!  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Blodrøde Piller - DANGER!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Blodrøde Piller - DANGER!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Blodrøde Piller - DANGER!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Blodrøde Piller - DANGER!  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Blodrøde Piller - DANGER!  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Blodrøde Piller - DANGER!  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Blodrøde Piller - DANGER!  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Blodrøde Piller - DANGER!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Søn 15 Apr 2012 - 12:27

Privat tråd: Chantell & Niko

En privat fest – 22:49

Et skrig fyldte rummet, imens Niko stødte hårde ind i pigebarnet han pressede op mod muren. Der var ingen tvivl om at de begge nød det, selvom de viste det på to lidt utraditionelle måder. Pigen lød mest af alt som om hun blev voldtaget, mens den unge mand, hvis kønsdel var inde i kvinden, stod overlegent med en smøg i munden. Aftenens offer var ligesom alle de andre, faldet for englens krop, og giftige charme, som han havde brugt for at få dækket hans lyster. Det var normalt at det kun var en engangsforestilling, Niko gad ikke den samme flere i træk, de blev altid kedelige og besværlige i sidste ende. Det var først da han havde fået sin udløsning, at han trak sig tilbage, og smed rasten af sin cigaret på gulvet, som han tværede ud med skosnuden, mens han lukkede sine bukser. Derefter forlod han rummet uden et ord. ”Var det en god omgang?” Spurgte en af vennerne, der havde ventet udenfor i mens de havde været i gang. Niko nikkede kort, og lænede sig afslappet op af væggen til det værelse, han netop havde været inde i. ”Du sagde du havde noget jeg skulle prøve.” Hans ven nikkede ivrigt, mens han gravede ned i sin jakkelomme og fiskede en lille pose op, med en enkel blodrød pille, som indhold. Niko skævede fra pillen til ejeren. ”De er fantastiske! De får dig til at kunne føle du kan flyve!” Et irriteret støn kom fra englen, der jo allerede kunne flyve, som han letter irriteret forklarede. Trods det, pressede hans ven mere på, og stak posen med den røde pille i hånden på Niko. ”Prøv, det er sgu det hele værd bro.
Niko havde i en rum tid stået og tænkt over den røde pille, som lå som glødende kul i hans håndflade. Han var meget fristet af at afprøve den, men han vidste ikke hvilke effekt den vil give, og han var bange for han ville blive skuffet, men til sidst fik tiden bugt med ham. Han gik ud i husets køkken, hvor han greb et glas, som han fyldte med vand, så han kunne skylle den røde pille ned med. Først var der ingen effekt af nogle art, men langsomt sneg den sig ind på ham, før den til sidst havde hyllet ham fuldstændig ud af den. Ganske som hans ven havde det sagt det, var det som at leve i et paradis, i et utopia.


Følgende dag – 17:25

Pillens virkning var forsvundet, hvilke irriterede Niko grænseløst, men han havde en plan, han måtte finde ud af hvem der havde givet ham den pille. Han måtte have flere af dem, og det kunne ikke gå hurtigt nok. Han havde sat sig ind i sin store BMW, og kørt af sted mod huset, hvor der aftenen før havde været fest. Da han ankom, var folk stadig i gang med at rydde op efter festlighederne. ”Ved du hvor Jack befinder sig?” Spurgte han den første han mødte. Han fik fortalt at han sikkert befandt sig ude på toilettet, hvor han kastede op i toilettet. Ud fra det, måtte Niko gå ud fra at det havde gået heftigt for sig aftenen før.
Niko sparkede døren op, så den fløj ind, og slog hårdt mod væggen, hvor der blev lavet et mærke. Jack stod ind over håndvasken, og skyllede noget klamt stads af munden. Der var en tyk stank af bræk inde på toilettet, en stank som Niko ignorerede og kastede sig over hans ven. ”Hvor har du fået den pille fra?” spurgte han først i et roligt toneleje, men da der kom et flabet svar, greb han vredt fat i kraven på Jack, og trak ham tæt på. ”Hold kæft, og fortæl mig hvor den er.” Begge vidste de at Niko var langt stærkere, han havde et naturtalent for diverse former for kampsport, men trods det faktum, så fik han alligevel et flabet svar tilbage. ”Du har lige sagt jeg skulle holde min kæft. ” Det fik inkasseret et hårdt knæ i skidtet fra Nikos side, mens han smed Jack ned på gulvet. ”Næste gang vrider jeg den om.” Snerrede han arrigt, mens han så på Jack, der lå og klynkede nede på gulvet. Efter et par sekunder, begyndte Jack at fortælle hvordan han havde fået fat på pillen. Det viste sig at være svære end Niko først havde regnet med, men pillerne ville han have.


En uge efter festen – 21:17

En uge! En mindre uge var det taget for Niko endelig at finde til vejs ende. Han var endt på en af Terres mest luksuriøse hoteller, hvor skaberen af pillerne skulle være bosat. Han havde været igennem hele byen, og mere til, for at finde svaret, og nu var han endelig ved vejs ende. Skønt. Han havde skoddet sin cigaret udenfor bygningen, da han var ret sikker på, at de ikke ligefrem var ivrige efter at cigaret lugt rundt på deres hotel. Niko kunne blive smidt ud, hvilke han bestemt ikke ville, nu var han endelig nådet så langt, så ville han også have hvad han forlangte. Der var ikke flere problemer der skulle stå i vejen for ham. Chantell, som var bagkvinden bag pillerne, skulle bo bag døren, så han gassede godt op for charmen, mens han bankede på døren. Han var sikker på at det hele nok skulle gå, når alt kom til alt, havde der endnu ikke været nogle kvinde der havde afvist ham, ikke nogle som han selv havde syntes godt om. Det var sket et par gange, men han havde aldrig fundet noget der var bedre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Søn 15 Apr 2012 - 13:11

Stanken af blod hang tungt i et mørkt rum, fyldt med mennesker læggende for fødderne af en porcelæns hvid skindet skønhed med langt tyndt glinsende sort engle hår glidende ned af den nøgne krop der var badet i blodrød væske fra disse livløse skabninger der havde et desperat udtryk på deres nu døde facade. Et grin slap ud mellem de fyldige blodrøde læber der langsomt blev kildet af de lange fangs kvinden nu besad. Langsomt og elegant rejste kvinden sig op og åbnede munden på en af disse 'døde' kadaver. " Endelig " det var en fryd for Chantell at opdage at hendes piller virkede sådan på menneskelige væsner, skønt. " Hm? hvad skal jeg dog gøre af den sidste " Hun så kort over mod 2 høje mænd, begge med langt blond hår og kold hud, samt hård udseende og klædt i sort. De begge så på hinanden, tydeligvis tvillinger, samme udseende, ansigts træk og personlighed. Fyrene grinte derefter og gik så hen til den halv døde halv race af et ynkeligt skvat. Animagus og engle. " Tag bare for jer drenge " Et skrig skar igennem rummet mens en kynisk latter langsomt efterfulgte det nu døde skrig og derefter trådte Chantell ud af rummet. Hendes piller virkede, de kunne dræbe menneskelige skvat og gjorde selv væsner afhængig, for ikke at sige.. at de havde et strejf af en vampyrs blod over sig, en vampyrs syn og verden.. nemlig hendes blod og gud hvor det dog gav pote at give pillerne et ekstra pift.

" Argh! fuck, hvad fanden kan man lave i sådan en lorte provins by som denne, fucking lorte city " Et hårdt knæk kunne høres eftersom Chantell var i gang med at smadre det halve af dette luksuriøse værelse eftersom det ikke var hendes. Hun boede ikke rigtig nogle steder og orkede det heller ikke, intet sted var for fint til hende, hun ville ha nogle til at gøre alt for hende og hun ville ikke rør en finger selv, netop derfor havde hun booket et værelse på dette hotel, under sit eget navn ja, men eftersom ingen kendte hende og hun ikke boede et specielt sted og at der ingen garanti fandtes for at hun faktisk levede, hvilket hun ikke gjorde ifølge fødsels registret, så gjorde det ikke spor at få et værelse i sit eget navn og desuden vidste dem der arbejdet der kun, at hun opholdte sig her, dog.. en mere person gjorde, en hun havde solgt stoffer til, en yderst god kunde, der sikkert snart ville dø af sit store misbrug, det var ikke godt at få for meget af det gode.
Langsomt trådte Chantell ud på toilettet og tog brusehovedet og spulede sig kort så blodet langsomt gled ned af hendes krop og forsvandt og efterlod blot en glinsende krop tilbage. Våd glinsende hvid skindet skønhed med kiwi grønne dyriske øjne og perlehvide tænder, fyldige blodrøde læber, langt kuld sort tyndt englehår til hofterne, spinkle bygget med timeglas form og fyldig barm, fast pariser røv og smal hvepse talje, ja Chantell var nærmest alt man kunne ønske sig i en krop, vis blot hun kunne holde sin kæft, fordi den var så tilsvinet med diverse ord og fornærmelser, samt hun var flabet og svarede altid igen og havde en stædig fuckt up personlighed.

" Hm? " Hårde slag kunne høres mod yder døren ud til selveste gangen af hotellet og det lød ikke til at være tjeneren denne gang, nej nærmere som en eller anden desperat fuck hoved der var kommet efter flere stoffer. " Gard DAMIT.. troede det fuck hoved var død af den dosis jeg gav ham med ". Tvillingerne trådte ud fra det kuld sorte soveværelse og lukkede døren efter sig og tørte sig pænt om munden og smilede så til Chantell i det hun trådte nøgen ud fra selveste badeværelset og gik hen til stereoanlægget og skruede højt op for Papa Roach - Hollywood Whore og gik så hen til døren og åbnede den og lænede sig op af dørkarmen splitter nøgen, dog hendes hår gled ned foran brysterne så de ikke var blottet. Den blank våde lak lakeret ligene, isdronning stod nu med den ene hånd mod døren og med kroppen lænet i en sensuel pose op af dørkarmen og betragtede nu fyren der stod foran hende og så fløj den russiske accent ellers ud, med en fransk stuepiges finesse og sømands ord. " Hvem fuck er du? ".

Chantell så afventende på Niko og ventede på svar og så sig kort over skuldren og sagde så med en neutral mine slet ikke genert af sin nøgenhed eller hans im fuckin hot instilling. " Hør.. jeg aner ikke hvem du er eller hva fuck du regnede med at få ud af at besøg mig men jeg er altså i gang med noget little fuck, så.. bye bye " Derefter smækkede hun døren i med en elegant bevægelse med håndledet let drejende og hårdt blev døren smækket direkte i fjæset på Niko og så vendte Chanell sig ellers om og gik hen til de smukke næsten 2 meter høje tvillinger der holdte hendes røde silke kåbe udstrakt så hun blot skulle strække armene ud til siden og så ville de påklæde hende den. " Vis han banker på igen, åbner i " Chantell satte sig derefter i den halv brændte sofa og stirrede så blot ud over byen, fra det store væg vindue. En smøg gled langsomt mellem de smalle finger og blev så derefter ført op til de trængende læber der langsomt sugede i enden af smøgen og derefter åndede en tyk tåge ligene røg ud mellem sine perlehvide tænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Søn 15 Apr 2012 - 13:31

Den charmerende facade Niko havde sat op, faldmede da han så den nøgne kvinde i døren. Det var ikke lige det han havde forventet at se, men hvad havde han egentligt forventet? At hun skulle stå fuld påklædt og ligefrem vente ham? Ja, egentlig havde han håbet på det, men det syn han fik gjorde ham heller ikke noget. Det gik hurtigt op for ham hvem det var, og samtidig kunne han tilføje at hun så fandens godt ud, en han gerne ville trække med sig i sengen, men han nåde ikke at få åbnet munden, for hun tog ordet. Hendens kommentar var ikke noget der fald i god jord, og det blev ikke meget bedre af, at hun afsluttede med at smække døren i hoved på ham. Utilfreds kunne man sagtens kalde Niko, der stod og stirrede måbende på døren, som var slået i hoved af ham igen. Ikke noget han før havde prøvet, men heller ikke noget han ville finde sig i. Fuck nej, hun skulle ikke tro hun kunne tro at hun kunne holde ham væk, han havde brugt en fucking hel uge på det lort, og nu krævede han at få hvad han var kommet efter.
Irriteret bankede han på igen, denne gang højere og mere insisterende. Han havde ingen planer om at lade hende slippe så let, nej, hun skulle nok få røven på komedie hvis hun blev ved med at være sådan over for ham. Hvem fanden troede hun at hun var? Hun skulle i hvert fald ikke komme anstigende og tro at hun kunne få ham til at skride. Hvis døren ikke relativt hurtigt blev åbnet, bankede han igen på, med endnu mere kraft, hvilke han ville fortsætte med, til der blev åbnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Søn 15 Apr 2012 - 13:44

De dyriske grønne øjne så bedende hen på de to modelsk udseendet tvillinger der langsomt trådte til siden og lod Chantell rejse sig op og gå hen af mod døren endnu en gang, denne gang med en smøg mellem sine fine smalle finger med de tydeligvis franske manicure negle. Med et hårdt ryk åbnede hun døren igen, dog denne gang ikke på hvid gab, men blot 20 cm ca og så, så yderst irritabelt på Niko og tog så et hiv af sin smøg og pustede mod ham efterfulgt af den igen elegante dog lettere flabet russiske accent " Hva fuck er dit problem?, i said get lost little puppy, er du døv eller hva? "
hun sukkede dramatisk og stillede sig endnu engang op af dørkarmen, vis han dog trådte mod hende ville hun hurtigt slippe døren og gå nogle skridt bagud for at undgå at han berørte hende og derefter ville hendes bodyguards stille sig foran hende og se neutralt på Niko med et glimt af sult i øjnene. " Hør jeg har ikke flere stoffer lige her, så get lost O.K.A.Y.. ". Chantells tålmodighed var skam ved at rande ud og hun havde ikke andre muligheder end at høre på denne knægt som hun så fik taget et alligevel godt kig på. * Hm, ikke dårligt.. dejlig tykt hår, fine blanke øjne.. duft.. mmhh engle, jamen dog hvem havde vidst at jeg ville ramme jackpot igennem drug dealing? * Et lille provokerende smil gled langsomt over de fine røde læber og et grin undslap den stramme hals og slap ud mellem de nu adskilte læber, som ville hun til at sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Søn 15 Apr 2012 - 13:59

Niko valgte at ignorere hendes tydeligvise fornærmelse af ham, mens han stod udenfor døren. "Hvad mit problem er?" Han fnyste kort. "Det er da dig der nægter at lukke mig ind." Han for stod ikke denne kvinde, men det gjorde ham ikke så meget, hun vidste sikkert hvad han ville have, ud over hendes krop, men sidstnævnte ville bare være en bonus. Da Chantell ikke virkede til at ville lukke døren yderligt op, trådte han et skridt nærmere, hvilke var til Nikos glæde, da han skubbede døren op, og trådte ind i det meget stilrene hotelværelse.
Da Niko kom ind, mødte han hurtigt en ny forhindring der hindrede ham i at komme videre i teksten. Hendes mere eller mindre to meter høje hvide mænd, der stillede sig op som to tårne foran ham. Han sukkede irriteret, og kiggede imellem dem, hen mod Chantell, som virkede til at glo lige så meget tilbage på ham. Til trods for kvindens tydeligvise irritation, blev den ignorerede, ligesom de sultenede blikke der blev sendt til ham. Han var mere optaget af kvinden, end de to mænd, der sikkert uden problemer ville kunne knække og knuse hver en lille del i ham, hvilke han for alt i verden gerne ville undgå, men det kunne sikkert godt blive lidt svært.
"Jeg skal nok holde fingrende fra dig, hvis du giver mig hvad jeg vil have." Niko stirrede udfordrende på kvinden, med et hvast blik. Han var ikke van til at blive behandlet som han blev gjort her, men det betød ikke at det skulle slå ham ud af kurs. Han skulle nok lærer hende før eller siden hvordan man talte til ham, men det ville være dumt at gøre det nu, først senere, når der ikke var nogle mulighed for at blive knust af hendes to 'tårne', der stod omkring hende, som var det et skalbrat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Søn 15 Apr 2012 - 14:18

Et grin slap ud mellem de fyldige blodrøde læber da Niko sagde ' hvis du giver mig hvad jeg vil have ' det kunne simpelthen ikke blive bedre, fordi efter han havde sagt de ord knipsede Chantell med fingrene og de to høje store fyre, tog hårdt fat i Niko og smed ham så mod muren mens de stadig holdte ham. De holdte hvert et ben og arm. Chantell grinte højt og helligt og nærmede sig langsomt og elegant Niko, med sin lange silke røde kåbe glidende over gulvet efter sig og det lange glinsende engle sorte hår ligeså næsten svævede bagved hende, i mens hun tog lange skridt mod Niko og stod pludselig tæt op af ham. Hårdt tog hun fat i hans buksekant og rev ud af så lynlås sprang og pressede så sin overkrop mod hans og hviskede i hans øre" Jeg aner ikke hvem fuck du tror du er lille puppy, men jeg skal sandelig lære dig maneger " Et perverst smil gled over Chantell´s læber i det hun lod den fine ikke for tykke tunge glide ud og langsomt over sine læber, før Chantell tog fat i Niko´s overtøj og nærmest rev det af, mens hendes bodyguards holdte Niko med alt deres styrke.

" Ser du, jeg gir ikke folk noget ved mindre jeg får noget tilgengæld og eftersom jeg er røv ligeglad med dine penge må du gi mig noget andet " Chantell glædet sig allerede til at suge livet ud af dette sølle væsen, han skulle ikke hvæse af hende eftersom hun var skyld i hans climax af ren nydelse da han havde slugt en pille med lidt af hendes blod. Langsomt gled hun ned af hans krop og rev blidt bukserne ned om anklerne på ham og lod så langsomt sine læber glide op af hans ene ben. Langsomt gled de sylespidse hjørnetænder frem, 2 foroven og 2 små forneden. Med en kødflænsende lyd bed hun sit første hul på den flotte mandekrop af Niko´s og blodet gled ud over hendes læber og ned af hendes kæbe. Hun lukkede øjnene af ren nydelse og håbede blot at høre Niko´s klage skrig i sin øregang. Hun havde ingen former for perverse tanker over for denne fyr, eftersom hun var opdraget til at det var svaghed, seksuelle lyster var kun for svage mennesker og væsner at udføre..

Chantell stak langsomt sine tænder igen ned i benet på Niko, blot 5 cm væk fra det tidligere bid hvor hun også havde suget lidt og sådan blev hun ved, indtil hans ene ben var badet blodigt ind i hans eget blod. " Mmmhh " Chantell´s dyriske kiwi grønne øjne blev langsomt en hvid grålig farve og hendes pupiller blev aflange som en kats, mens hun skiftede over til det andet ben og ben endnu engang i ham indtil hans ben var nogenlunde tydeligt beskadiget af hendes dybe dyriske bid. Langsomt strøg hun sine fingerspidser hen over hans lem og ned af det og så op af maven på ham, med sin spidse negl først, som ville hun skære der hvor hendes negl efterlod et hvidt mærke. " Sikke en krop du består.. du har vel intet imod at have flere lufthuller i dig vel? " hun grinte kort og kynisk i det hun langsomt tog mere eller mindre hårdt fat om kæben på Niko og så alvorligt på ham og nærmede sig så hans hals og slikkede ham let op af den med sin fine tungespids. " Bare rolig, jeg slår dig ikke ihjel... endnu " hun slap ham derefter og grinte kort og lod sig så igen glide ned af hans krop og bed ham hårdt i siden som tegn på at hun blot elskede at høre hans skrigen. " What a lovely little voice you got ". Langsomt pressede hun sig op af Niko igen og fokuseret nu på hans hals, forsigtigt med nænsomme kys og bid, gled hendes tænder ind i hans skuldre, bid for bid nærmede hun sig hans hals og da hun endelig nået op til midten af hans hals hviskede hun i hans øre " Et sidste ord? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Søn 15 Apr 2012 - 14:59

Der lød et kort udbrud fra Niko, der pludselig blev grebet fat i, og navlet op af væggen, hvor det var umuligt for ham, at flytte sig. Han kiggede overrasket først på de to mænd, der syntes at have det som en leg at holde ham fast, på trods af at han kæmpede som en gal for at komme fri. Da det ikke hjalp, opgav han, og kiggede på Chantell, der pludselig var kommet meget tæt på. Alt for tæt på. Kvinden var tydeligvis ikke menneskelig, det blev Niko bekræftet i, da hun uden problemer ræv hans bukser op. Det overraskede ham heller ikke, det var ikke noget nyt at de mest magt syge i byen var væsner, og at Chantell var med disse magtsyge væsner, tvivlende han ikke på. Niko vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, eller stile op med hendes ord, men fandt det bedst bare at holde kæft. Hun fortsatte med sin mærkværdige og brutale måde at afklæde ham på. Det var ikke noget han havde prøvet før, og heller ikke noget han ville prøve igen, det stod ret klart for ham. Meget af modviljen lå nok i det kolde hårde 'håndjern', der holde ham oppe af muren.
"Og hvad er det?" Spurgte han hvast, imens han stirrede irriteret på kvinden, der hindrede ham i at bevæge sig. Niko skar en grimasse, da han trak hans bukser ned. Det var ikke fordi han var vild med følelsen af at blive af klædt, når han intet selv kunne gøre. En følelse som han aldrig var blevet udsat før, og aldrig ville udsættes for igen. En elektrisk følelse løb igennem englen, da han mærkede hendes kolde læber berøre hans hud, før den blev gennemskåret af hendes tænder. Før han kunne nå at stoppe sig selv, løb der et højt gennemtrængende skrig fra ham, hvilke først forstummede da hun trak sine ben til sig. Det var dog kun en pause, for da hun fortsatte videre op, fortsatte hans skrig også. Det blev kun højere jo længere op hun arbejde sig op ad, imens han mere eller mindre mistede førligheden i benet på grund af smerten, der syntes at rive og flå ham i stykker.
Naivt havde Niko håbet at hun ville stoppe, da hun var færdig med hans første ben, men da hun forsøgte på det andet ben, forsøgte han at flå sin fod til sig, hvilke endte ud med et meget ynkeligt forsøg, da den anden fod var ubrugelig. Det syntes ikke at have nogle effekt på Chantell, der igen begyndte sig at arbejde sig op, med skrigene i hendes øre, der ikke syntes på noget tidspunkt at holde pause. Ikke før hun nåde op, og stoppede. Hendes lette berøring af den hellige og vigtigste - for Niko - del, blev ikke rigtig registreret, da da hele hans underkop føltes mere eller mindre følelsesløs.
Det eneste svar der kom fra Niko, var et gisp, imens hendes negl kørte op af hans mave. Han hørte hvad hun sagde, men vidste ikke hvad han skulle svare. Det ville alligevel ikke hjælpe. Han vidste hvad hun ville, og havde allerede forlængst fortrudt at han var taget op til hendes hotelværelse.
Niko kiggede hadefuldt på kvinden, da hun tvang ham til at kigge på hende. Stadig sagde han ikke noget, men hans øjne var sikkert også nok til at fortælle hende hvor meget han hade hende. Hendes ord havde ikke ligefrem en specielt positiv effekt, samtidig med at der kun kom mere had, kom der også frygt og angst. Han ville ikke dø. Han var for ung, flot og smuk til at dø. Hendes latter skar i hans øre, mens han ventede på hendes næste handling med hjertet helt oppe i halsen. Der gik et chok igennem englen, da hendes tænder borde sig ind i hans kød endnu en gang, men denne gang langt hårde, hvilke også skabte et langt højere skrig. Han forsøgte igen, med et ynkeligt forsøg, at trække sig ud af sine håndjern, hvilke ikke havde nogle effekt.
Da hun begyndte at bide ham op af halsen, fik hun ikke et eneste skrig, men en masse små gisp, mens han hæv efter vejret. Det var først da hun var kommet op til halsen, at det lykkes ham at få sagt noget. "Stop ..." Måske havde havde hun håbet på mere, hvilke hun også fik, da saltet tåre begyndte at løbe ned af hans kinder. Hele hans krop var spændt. "Jeg vil give dig alt, bare ... ik' dræb ... mig." Fik han endelig frem, mens tårerne fortsatte deres rute ned over hans kinder og kæbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Søn 15 Apr 2012 - 18:59

Et triumferende smil bredte sig over de blodrøde læber der var plettet af den uskyldige engels blod. Langsomt pressede hun sin overkrop mod den næsten døds dømte krop og hviskede til ejeren af denne smertefulde hullet krop. " Fint, jeg dræber dig ikke... vis du lover højt og helligt at jeg må bo hvor du bor.. indtil jeg finder mit eget sted og der har bare at være tjener, ellers bliver du min helst personlige lille slave.. you got that". Et grin slap igennem de samme presset læber der let lod en klukken slippe ud i ny og næ, dette fik hele Chantell´s krop til at emme af ren nydelse. Hans skrig, hans saltede tåre hun forsigtigt kysset væk på den ene kind af hans. Dette var underholdende ja ligefrem at se sådan en stærk karakter være ynkelig. Chantell skubbede sig let væk Niko og satte sig spændt på sofaen´s armlæn og så blot spændt på ham, som et barn der ventede på at få en jule gave fra det duftende grantræ.
Hun ventede på hans respons og vis han gav hende lov til at flytte ind i hans lejlighed ville hun gå hen af mod ham og langsomt bide sig i håndledet, dog... hun satte ikke håndledet op til hans mund nej.. hun lod armen glide ned til siden igen af sig selv og hviskede så i hans øre" Its a deal then.. " hun grinte let og tænkte inden i * jeg lovede at jeg ikke ville dræbe dig, men forvandling var der skam ikke tale om my little pet *. Langsomt kyssede Chantell Niko på halsen og hviskede" Det vil kun gøre ondt... indtil du dør " hun smilede over hehe ansigtet og hendes perlehvide tænder blev langsomt blottet og så stak hun sine fangs ned i halsen på Niko som var det en slange der angreb, hårdt og hurtigt. Hun lukkede øjnene og sugede så meget til sig som hun kunne mens hun lyttede til Niko´s hjerte slag og før han ville vide af det... ville han vågne som en half breed.

Senere hen på natten...
Solen var så småt ved at forandre den flotte mørke natte himmel, til en mere lyseblå himmel der så langsomt lod nogle gråhvide skyr titte frem, som så senere hen tog farve til en valentine´s agtig lyserød. Vejret udenfor var stille og solen var så småt ved at lade temperaturen stige, mens indenfor i den blods duftende lejlighed, forblev der en iskold brise. Vinduerne var åbnet på halv og gardinerne trukket fra. Dette var perfekt. Niko var anbragt inde i den store dobbelt seng og på natbordet ved siden af lå der nogle nye jeans i mørkeblå samt et bælte vis det blev nødvendigt og så en sort skjorte.
Chantell gik utålmodigt inde i stuen frem og tilbage, ventende på at Niko ville vågne.. hun havde forvandlet ham efter at han var gået til de fortabtes land. Fanget i mørke var han stadig, men snart ville han vågne og blive stærkere og mere magtfuld end før, med en vampyrs charme og dens forførende træk, samt styrke og hurtighed, snu og listig.. hun kunne bruge Niko til så meget og alligevel, så havde hun en fornemmelse af at efter han fik denne 'magt' så ville han ikke mere lege med på hendes leg, men så længe hendes bodyguards var der, ville han ikke kunne rør hende.. i hvertfald ikke så længe de stadig var levende.

" Grrr.. hvornår vågner han?! " Dette var Chantell´s første ''child'' vis man nu kunne kalde Niko det, eller første skabning og hun var spændt på at se hvordan han ville reagere, hun lovede jo ikke at dræbe ham og hun så skam IKKE forvandling som et drab, nej nærmere en dør til en ny måde at leve på, et utopia med masser af forskellige forstærket sanser og dufte, samt smage og tillokkelse. Chantell ville dog også indrømme at hun havde et godt øje for denne unge fyr.. ellers havde hun aldrig forvandlet ham, dog kunne der ikke være tale om følelser eller noget som helst nær det, dette var blot forretning og hotellet skulle nødig ende med at finde ud af, hvad gæsteværelset indeholdte.. rådne.. lig, forrådnelse og tortur, ren og skær døde mennesker der havde været grådige og dumme, dumme nok til at opsøge Chantell... dumme nok.. ligesom Niko, dog havde Niko´s udseende og talegave reddet ham, hun havde set noget i ham og nu skulle han blot bevise overfor hende at han faktisk var noget og ikke blot en svagelig flæbende wussi.

Med forsigtige elegante skridt trådte Chantell indenfor i rummet, iført gennemsigtige strømpebukser med rosen mønstre på, samt en hvid skjorte der sad stramt ind til hendes lille korpus og havde et sort fint lille bælte under barmen og så nogle lidt lange øreringe med fine hvidblå fjer.
" Så står vi op tornerose.. rise and shine " Chantell skubbede let til Niko der stadig lå nøgen i sengen og ventede blot på at han vågnede op, mens hun studeret hans underboksers. " Mon din kæp kan være i dem? " hun grinte let og smed dem så over på den frie side af sengen og lagde sig langsomt ved siden af Niko og ventede blot på at han åbnede øjnene. Hendes vagter var ikke inde ved hende lige nu, de sad inde i stuen og var i en slags falsk søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Søn 15 Apr 2012 - 20:00

Selvom der ikke rigtig var nogle grund til at hænge og tænke over tingene, gjorde han det alligevel. Hvad ville være bedst? Han kunne jo muligvis få hvad han ville have, og mere til hvis han sagde ja, samtidig med sit liv. Niko kunne ikke rigtig se hvad der skulle være halen ved denne deal, så han valgte at acceptere den med et let nik. Niko fulgte med i hver en bevægelse Chantell gjorde, da hun trådte nærmere, og bed sig selv i håndledet. Det virkede meget klassisk at gøre, især hvis hun havde gjort det hun ikke gjorde. Hun accepterede det også. Det havde han også mere eller mindre forventet, alligevel var Niko lettet over at hun havde gjort det. Helt hvorfor, forstod han ikke, men det lettede bare på noget inde i ham. Så kom problemet bare med hans ben, men det hele tog pludselig en hel anden drejning end hvad han havde troet. "Du sagde!" Hvislede Niko, da hun afgjorde sagen for ham. Var det bare for at give ham håb? Frygten lyste næsten som neon ud af øjne på ham, men han kunne intet gøre, heller ikke da han mærkede hendes dræbende bid ved halsen, der før han vidste af det, sugede livet ud af ham.

Det næste var for Niko helt umuligt at beskrive med ord, ikke fordi det var på nogle måde fantastisk. Nærmere direkte modsat af hvad fantastisk kunne beskrives som. Det var derfor en lettelse endelig at vågne, op, selvom han måtte indrømme at det var en skræmmende oplevelse, at vågne op, først og fremmest helt nøgen, og så med en kvinde med tøj på. Egentligt var det ikke overraskende, han havde jo ligget sammen med mange flere end man kunne tælle til, men Chantell virkede bare ikke helt ligesom de andre. Hun var smukkere, langt mere elegant, attraktiv og farlig. Det var som at lege med ilden, noget der kunne give Niko et adrenalin kick af de helt store. Det var det sjove i livet, at lege med døden, men han mente dog han havde været en tand for tæt på denne aften.
Niko trak sig en smugle op fra sin plads, og kiggede mod kvinden der lå iklædt stramt tøj, som dog til en dejlig forveksling ikke var læder. "Jeg troede du ville dræbe mig ..." Mumlede han, og kiggede rundt. Tøjet der lå på sengen, og bordet, gik han ud fra var til ham. Han kunne ikke se hvordan hendes to kæmper skulle kunne komme ned i det tøj, og selv ville hun nok aldrig gå i det. En kvinde var jo, når alt kom til alt, en kvinde. Niko svang bene ud over sengen, og kom op at stå, med en utrolig balance. Det var først da han var kommet op at stå, at han bemærkede at alt virkede anderledes. Han kiggede kort rundt i rummet, med halvt sammenknebne øjne, mens han betragtede alle ujævnhederne et menneske øje ikke kunne se. Derefter kiggede han mod Chantell, som nu bare så endnu mere perfekt ud end før. Tankerne spandt som en motor, mens han trak i tøjet.
Da tøjet var på, og rettet til, ligesom håret, rettede Niko sin fulde opmærksomhed mod Chantell med et afventende blik. Han forlangte at vide hvad der var sket, men han mente ikke det var nødvendigt at spørge om det med ord. Hun vidste det sikkert godt. Imens han stod og gloede afventede på sin skaber, begyndte en tørst som en steppebrand at brede sig i hans hals. Ligesom hvis man havde været ude i varmen i lang tid, uden at have fået noget at drikke. Sulten var også mulig at se i hans øjne, der havde langsomt blev mere og mere rødlige, hvilke han dog ikke selv var klar over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 2:50

Chantell vendte sig om på siden og støttede hovedet mod sin hånd og lod sin russiske accent langsomt glide ud igen med denne flabethed over sig " I bet you are not used to waking up beside a woman with clothes on " . Et flabet grin slap ud mellem læberne på Chantell og man kunne tydeligvis mærke på den intense atmosfære mellem dem, at Chantell blot nød dette i forhold til Niko?.
Det kom som et chok for hende da Niko sagde at han troet at hun virkelig havde villet slå ham ihjel? hun kunne ikke lade vær med at se lettere overrasket på Niko og grinte så af hans ord og den svaghed der lå i dem og svarede ham så med følgende ord" haha, nej aldrig, Mr low self-esteem ". Hun smilede let som var det ingenting det hun egenlig havde gjort mod ham for nogle timer siden. Da han klædte sig på, smed hun hans underdrenge hen til ham og blinkede kort til ham og satte sig så op og berørte sit hår og satte det så op i en elegant høj hestehale og så kort over mod ham derefter og rejste sig så op og sagde " Jeg ville aldrig dræbe en potentiel egnet slave, det ville ligefrem være stupid vis jeg havde valgt at slå dig ihjel, desuden du kan skaffe mig kunder med dit delicious look, så tro ikke et sekund at jeg gjorde det fordi du betyder noget for mig, det blot ren business ",
hun grinte uskyldigt og begyndte så at pille lidt ved sit hår og endte med at stryge lidt af sit pandehår bagud, eftersom det lagde sig på hver side af hendes ansigt og kildede hendes skulderblade på en irriterende måde.
Den lange hestehale gik hende til midt på ryggen af længde nu og svajede fra side til side, som kunne man blot puste ligeså forsigtigt til det og så ville det danse til den ene side som små sorte tynde tråde. Chantell beholdte sine kiwi grønne øjne fast på Niko og lod ham ikke slippe ud af hendes syn en eneste gang" Jeg håber ikke at du bryder din aftale fordi.. jeg kan stadig torturer og dræbe dig, you know "

Chantell så kort ned mod sine fine french manicure negle og derefter alvorligt op mod Niko som tegn på at she wasnt kidding around with him. Han skulle skam vide hvor og hvem der fucking ejede ham nu og det var hende og sådan ville det altid være, dog.. han havde en vis anden aura over sig lige nu, siden han jo var blevet planetens mest forførende og charmerende race..
* Hvordan kan et så smukt væsen egenlig eksister i første omgang?* Hun så sig kort rundt og gik så hen til et langt spejl der rørte fra gulv til loft og der stillede hun sig så og berørte lidt sit tøj, rettede på det og nød blot at betragte sig selv med dette smøret tøse tøs smil. * Oh yearh.. jeg glemte helt mig selv, ingen kan stikke min skønhed, men det også fordi jeg er så fab, ingen tøs kan overgå mig, eller.. måske men så det fandeme også falsk betalt skønhed haha!* En lille klukken kom fra Chantell og hun rømmede hurtigt hals for at Niko ikke skulle høre hende, eftersom det ikke var for feminint at stå og lyde mere eller mindre hoverende og klukkende, som en eller anden fucking kylling?.

"Såh, hvad er dit navn egenlig " Hun syntes aldrig at ha fået fat i Niko´s navn og det provokeret hende en smule, eftersom han sikkert vidste hvad fanden hun nu hed og det var skam ikke noget hun fandt spor sjovt.. at han vidste hvad pokker hun hed men ikke omvendt, det burde helst ha været omvendt i hendes verden, men man kunne ikke altid få hvad man ville ha, skønt.. Chantell ellers var mester til netop at få sin vilje. Chantell skulle til at sige noget i det hun opdagede en forandring i Niko´s øjne og gik så hurtigt hen til ham. En ny skabt vampyr var altid stærk fordi de besad normalt blod længst og eftersom denne fyr var halv engle, eller det troede hun eller håbede hun lidt han var, så kendte hun muligvis ikke til hans styrke i nu. Chantell rettede forsigtigt på den sorte skjorte og glattede den ved hans brystkasse og sagde så" Jeg dræbte dig ikke, fordi jeg ville skabe min egen vampyr " hun smilede mere eller mindre ondt og hviskede så i hans øre da hun lænede sig frem mod ham" Du sulten... ikke også hehe " hun morede sig over at se ham langsomt forandre sig, eller i hvertfald hans øjenfarve og hurtigt vendte hun sig om og gik så ud i stuen og snakkede med sine bodyguards og de nikkede og forlod så selveste hotellet.

Chantell vendte sig om med front mod døren til soveværelset og sagde" Jeg sendte Vinc og Valic ud efter noget føde til dig, så du har bare at opfør dig ovnlig mens de er væk, ellers bliver jeg muligvis nød til at lænke dig til sengen og det tror jeg næppe du ønsker" hun blinkede kort til Niko og lagde sig så hen i den hvide lædersofa og lukkede blot øjnene kort og åbnede dem så igen da hun spurgte" Sååh, der du bor.. er der tjener der.. er det et hus eller noget i den stil little rich kid " den jordbær røde tunge gled let over de fyldige læber der fik et glinsende skær af fugt og langsomt vendte Chantell sig, så hun kunne se hvor Niko var. * Han er måske stærkere end før og eftersom jeg ikke ved om han er halv race eller hel?.. så burde jeg måske være lidt mere varsom, han har muligvis ikke tilgivet mig for at ha tortureret ham.. *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 10:16

Et tænksomt udtræk gled over Nikos ansigt, mens han kiggede efter Chantell, som han kort efter fulgte efter, da hun snakkede til ham. "Hvad interesse vil du have i at kende mit navn?" Han lage hoved en smugle på sned, mens han fordøjede de oplysninger hun havde givet ham. Af hvad han kunne forstå, havde hun forvandlet ham til en vampyr, eller en hybrid, hvis hans engle del endnu ikke ville give op for den nye del, som var tillagt ham. Han vidste ikke helt om det var godt, men det var i hvert fald slut med at se solen. Der var så tilgengæld nogle andre fordele, hvilke han ikke skulle klage over. Solen kunne rande ham et vist sted. Hvis det hele passede, vidste han, at han ville komme til at elske sit liv, men det blev fandme ikke som slave for den højrøvet vampyr, der tydeligvis så sig selv i centrum af alt. "Hvad vil du gøre, hvis jeg ikke viste dig hvor jeg bor?" Det var nok den dummeste replik han kunne have smidt i hoved på Chantell, men han fortrød den ikke, det nægtede han at gøre. Niko var klar over, at selvom han muligvis havde en fysisk styrke der var større end Chantell, var hun alligevel mere øvet. Det gik hurtigt op for ham, at hvis han skulle vise at han ikke havde tænkt sig at lege hendes skødehund, så måtte han gøre det imens hun ikke var sikkerhed af hendes vagter, for hvis de først kom tilbage, var slaget for en stund tabt. Han kunne selvfølgelig også vælge at lade hende tro at han faktisk ville lege hendes skødehund.
Niko lod tankerne summe rundt i hoved, mens han fandt sig en lænestol som han sank ned i. "Er dine ..." Han gjorde en let gestus mod døren, for at beskrive hendes håndlangere, som han ikke rigtig vidste hvad han skulle kalde. " ... ikke tjenere nok for dig?" At skaffe en tjener var ikke noget problem, da hans lejlighed havde det med i prisen, problemet var bare, at det nok ikke var sådan en tjener som hun havde i tankerne. Maden blev lavet, der blev gjort rent, og haven blev ordnet, og kun når der var gæster, var der som sådan rigtige tjener. Hvis det hele så skulle gå efter Chantells hoved, så skulle han altså være hendes tjener, eller slave. Hvad det nu hed i hendes verden, og det havde han bestemt ingen planer om.
Sulten blev mere og mere svær at abstrahere fra, især da Nikos nyfundet tænder pludselig gled frem. Han skar kort tænder, ikke for at vise dem frem, men fordi han bestemt ikke var vand til at have et spids tandsæt. Han anede mildt sagt ikke hvordan han skulle håndtere dem, hvilke nok havde en eller anden underholdningsværdi. I det hele taget så det ikke ud til at være helt problemfrit at træde ind i de dødes rækker. Udødelig havde Niko også været før, så der var der ingen forskel, men der imod var der stor forskel på så mange andre områder, som han dog ikke havde udforsket, da han bare sad i en lænestol. Sanserne var dog et område, han nu havde under lup, imens han sad og ventede, både på Chantells reaktion, men også på at hans middag kom.
Selvom Niko havde været et mageligt menneske, og ikke havde noget imod alt blev ordnet for ham, ville han fortrække selv at finde sin mad for eftertiden. Det var jo også en del af hans nye liv - efter hans mening - så han ville næste gang selv gøre det. Men Chantell skulle bestemt ikke tro at han ville finde hendes mad, det måtte hun selv gøre. Hendes idé om at han skulle være slave, var ikke en ting Niko havde tænkt sig at opfylde, ikke hvis han kunne komme udenom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 13:28

Chantell hævede det ene øjenbryn med det lille knæk i sig, da Niko pludselig nægtede at fortælle sit navn til hende, hvilket hun fandt yderst irriterende, dog ville hun ikke lade det gå hende på, fordi så ville han blot vinde, så hun smørret et vinder smil over sine læber og holdte facaden og sagde " Jeg er skam bare nysgerrig, eftersom det var mig der skabte dig, nu skal du jo opføre dig.. " hun grinte lidt og sagde" Yderst uartigt, så du kan gøre mig stolt, eftersom jeg nægter svagelige tøsebørn og før du blev forvandlet var du i sandhed i den katagori "
Chantell rejste sig langsomt op og gik elegant hen af mod Niko og betragtede ham med sine dyriske grønne øjne der havde et sultent glimt i sig. " Hm? hvad jeg ville gør?... jeg ville få Vinc og Valic til at brække hver en knogle i din krop indtil du lå som en spasser på gulvet i dette lettere beskidte bo og så ville jeg finde ud af hvor fanden du bor og blot overtage din lejlighed, efter.. at ha tortureret hvem end der måtte leve af din familie " hun grinte let og bed sig en smule i underlæben og stillede sig så bagved Niko og strøg ham blidt over håret og sagde" Dem? de har skam sit eget liv darling, de følger mig blot fordi de godt kan lide skønhed " hun smilede uskyldigt og begyndte langsomt at nippe Niko på halsen med sine hjørnetænder og trak sig så hurtigt væk fra ham og lod sit håndled forsigtigt placere sig nær hans læber. " Bid, så vil dine tænder ikke genere dig foreløbig og forhåbentlig er dit bytte her når du har bidt nogle gange" hun syntes virkelig det var træls når man kunne høre hans tænder let slide mod hinanden, det var bare noget hun ikke kunne tage.

Vis han bed hende, ville hun blot presse sine læber let mod hinanden og prøve at vende sin opmærksomhed mod noget andet indtil døren gik op og hendes to 'tjener' kom indenfor med en ung pige, flot og med langt rødt hår. Pigen havde fået gaffa tape om sine håndled og hænderne var omme på ryggen.
Pigen blev smidt på gulvet foran Niko og Chantell tog sig kort til sit eget håndled og så mod Niko og så pigen og sagde" Bare tag for dig " hun grinte lidt og gik derefter hen til tvillingerne og snakkede lidt med dem og sagde" Javel, jeg klare det selv her fra " Bagefter gik der ikke lang tid og så forsvandt tvillingerne ud af døren, med noget i hånden de havde fået af Chantell.
" Sååh, viser du mig hvor jeg skal bo, eller har du tænkt dig at droppe vores aftale? " hun håbede lidt han ville nægte hende at bo ved sig, fordi så kunne hun dræbe den irriterende møgunge, skønt han så ældre ud end hende, havde hun levet i flere år.

//Undskyld det kort :-/ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 13:49

Det lød ikke specielt rart. Meget lidt rart hvis man skulle spørge Niko, da han fik for øre, hvad det var Chantell ville gøre ved ham, hvis han nægtede at besvare. Det kunne være sjovt at se hendes ansigt hvis han benægtede, selv efter den mindre trussel, men han undlod at tage stilling til det med det samme. Da Chantell pludselig stak sit håndled ned foran ham, smilede han kort, før han næsten grådigt kastede sig over kilden til blod. En fantastisk smag lage sig i hans mund, mens han ivrigt sugede til sig af den væsken, til hånden døren sprang op.
Niko slap sit greb i Chantells håndled, og betragtede pigen de havde medbragt. Ganske yndig og køn. Han studerede i en kort tid hendes ansigt, og kunne nu, med sine 'nye' øjne se alle de fejl, som han ville have overset som engel, og som ville have gjort hende til en meget yndig pige. Den mest veludseendet kvinde han endnu havde set, var Chantell, med et yderst velsmagende blod. Niko fik hurtigt afprøvet sine nye reflekser og generelle hurtighed, da han på ingen tid sprang op fra stolen, greb fat i pigens hår, for at blotte halsen, som han kort efter bed sig fast i. Efter hans mening, forsvandt blodet alt for hurtigt, men ildebranden var slukket, hvilke var det der betød noget.
Han slap pigens krop, og rejste sig derefter op, mens han kiggede efter hendes tjenere, der forlod værelset. Da Chantell vendte sig mod Niko igen, ville han atter have taget plads i den behagelige lænestol, med sin hage hvilende på sin håndryg. "Du kan ikke skræmme mig med at dræbe min familie." Informerede han om, mens hans blik havde rettet sig mod kvinden. I hans hoved, var hans familie kun en kilde til at få penge, men nu da han kunne se nye muligheder for at få penge, var han ligeglad med dem. Han tvivlede ikke på at han ville kunne få rasten af familiens formue, da papirerne, omkring den sum familien havde i varetægt, allerede var underskrevet. Underskrevet til hans fordel. Pengene ville derfor ikke forsvinde nogle steder hen.
Niko rettede hoved op, og lod hånden falde ned på armlænet, da Chantell nævnte hans bolig. Et overfladisk falsk smil dansede på hans læber, mens han mageligt lænede sig tilbage. "Du er ret ivrig af at være vampyr. Jeg troede i havde uanede mængder af tid ..." Med vilje gjorde han tydeligt tegn på, at han på ingen måde havde travlt med komme videre. Hans plan var tydeligvis at provokere kvinden. Han ville finde hendes svage sider til en anden god gang. Når han først kendte dem, havde han krammet på hende, og han måtte jo prøve noget forskelligt. Han havde også andre ting i hoved, men et skridt af gangen. Man måtte ikke gå for hurtigt frem, så gik det hele i vasken, det havde Niko lært efter hans utallige gange sammen med en kvinde. Det skulle være tilpasset til den enkle kvinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 14:10

*Ah.. det gør stadig ondt?* Chantell holdte stadig med den ene hånd om sit højre håndled og det sved stadig, det havde denne stikkende sviende fornemmelse i hele håndledet, skønt det var healet og kun lidt størknede blot var at se tilbage efter Niko´s mere eller mindre grådige hårde bid der havde givet et ovnlig sæt igennem hele den spinkle krop af Chantell, hun havde jo aldrig haft en skabelse før og nu var Niko det jo og det var ingen hemmelighed at han allerede var stærk?, men nu.. stærkere hurtigere og ondere.. hun frygtede at hun måske havde lavet en stor fejl som hun senere ville fortryde, jep.. en alt alt for stor fejl. Chantell betragtede hvordan Niko gik fra engle dingsen til dette blodige bæst der sugede pigens liv ud.

Et smil gled over Chantells fyldige røde læber og hun klappede let og elegant i hænderne og sagde så" Bravo!" derefter gik hun hen af mod pigen og prikkede let til pigens kind. Ingen hjerte slag at kunne høre og en kulde var så småt begyndt at brede sig i den nu udmagrende næsten anorexi ligene tøs. " Hm? vil du da gerne forblive her " hun rejste sig hurtigt op og endte med at stå foran Niko og smilede så mere eller mindre tilfredsstillet og sagde" Jamen så værsgo " hun grinte kort og tog sine smøger der lå bagved ham på et lille bord ved siden af en væg og så vendte hun ellers ryggen til ham og tændte smøgen og smed lighteren bagud dog, den var ikke tændt, men hun havde blot ikke brug for at bære på noget. "Men jeg skrider altså nu sååh, bye bye stranger " hun var egenlig ligeglad med at bo ved ham nu, eftersom hun kunne regne ud at visse ting ikke ville være så gode nær ham, som hendes uskyld var i fare nær sådan en erobre og hendes blod var ligeså også udsat samt styrke og status, hun ville ikke ha han fik magten over ham og ligefrem det at han stadig ikke sagde sit navn en eneste gang. * Grr!, den fucking møgunge, fuck han pisser mig af... håber aldrig jeg får ham af se igen* Chantell gik ud af døren og hen af gangen til elevatorene og trykkede så mere eller mindre for hårdt på knappen så glasset flækket og så gik der ikke lang tid før elevatoren kom op og åbnede dens fine guld døre og spejlene rundt i hele elevatoren afspejlede Chantell og væggen bagved hende, hvor Niko tydeligvis ikke stod.

Utålmodigt og pist off, trådte Chantell ind i elevatoren og trykkede blot på nogle knapper og håbede så hun havde ramt det rigtige til lobbyen, eftersom hun ikke havde tænkt sig at være meget længere i det fandens lokale. * Auuuv.. * hun tog sig kort til det ømme håndled, skønt sårene ikke kunne ses, så var ømheden der stadig. "Det fucking svin" hun fnøs let og tog er sug af sin smøg og slukkede den så mod væggen, hun var alt for vred til at ryge lige nu og da dørene var ved at gå i, bed hun sig let i de fine french manicure negle af sine, eftersom det stresset hende.. skulle hun gå tilbage og slæbe den fucker ud af det hotel værelse og tvinge noget alkohol ned i hans mund og så en klud og sætte ild til lortet mens han havde det i munden, blot for at se ham brænde op inde fra og blive til aske? vis da vampyr overhovedet blev det.. dog. Hun fandt hurtigt ud af en ting, da dørene var ved at lukke. "Argh! SHIT" Solen, det var dagtime og fordi gardinerne havde været halvt for, så solens belysning ikke kunne nå ind i rummet fordi bygning skyggede i den side hun havde valgt.. så havde hun sku glemt alt om at det faktisk var lyst indenfor. Lettere nervøs og i panik lukkede Chantell blot øjnene og alt føltes så langsomt, skønt alt gik hurtigt og dørene blot ville lukke om et sekund næsten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 14:45

Selvom hun sikkert forsøgte at skjule det, kunne Niko uden problemer mærke de vibrationer af irritation og vrede der strømmede ud fra Chantells krop, da hun smed en lighter om bag ryggen, og trampede ud af lokalet. Han smilede let for sig selv, og rejste sig op, hvor efter han bukkede sig ned ved pigen som, han kort studerede. Der var ingen egentlig grund til denne handling, hvilke også var derfor, at han kort efter stoppede op, og trådte væk fra kroppen. Han kunne vælge at følge med, men da hans øjne så et digital ur, der stod på et bord, ombestemte han sig hurtig. Han måtte lave noget andet.
Niko valgte derfor at gå på jagt på hotelværelset. Han ventede ikke at se noget interessant, hvilke han heller ikke fandt. Selve hotelværelset, eller hotel delen hun var blevet tildelt, var meget stilrent og klart. Der var ikke meget interessant ved værelset, før han pludselig trådte ind i et mørkt rum, hvor en kraftig stank af død og blod slog ham i møde. Selvom han havde nogle meget skarpere øjne end før, så krævede det alligevel en del før han kunne se nogenlunde inde i det meget mørke rum. Han kunne ikke fange nogle detaljer, men han kunne se tre formodentlige døde væsner, eller mennesker, samt en seng. Intet andet kunne han se i værelset. Han tøvede kort, før han forlod rummet. Der var intet interessant.
Da Niko igen kom ud, så han sig varm på et skab, der stod et par meter fra ham. Der var noget interessant ved det, noget der vakte hans interesse. Han åbnede skabet, og fandt straks hvad han egentligt var kommet efter. De duftede af blod. Chantells blod. Bare duften af det, fik det til at kildre oppe ved hans tænder, men de gled endnu ikke frem. Han var heller ikke sikker på, om de var sikre. Hun havde sagt hun ikke havde nogle. Hun havde løjet, men måske havde hun talt sandt, hvis de ikke var færdige. Han tog en af pillerne mellem fingrene, og lod den løbe rundt. Han tøvede kort, før han igen lukkede skabet, nu med en pille mindre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 14:58

Chantell endte med at sætte sine finger imellem de flotte guld farvede døre og skubbede dem så op og så kort på elevatoren da hun trådte ud af den og slog så let til sit hår med sin håndryg og gik ned af gangen og så slog en duft hende. * Hm? * hun kom hurtigt i tanke om pillerne og kom ind i værelset med lynhurtig fart og tog hårdt fat i Niko og skubbede ham op mod en væg" SLIP DEN! " hun så vredt på ham og hendes perlehvide hugtænder var skam blottet til fuld skue.
Pillerne var ikke testet færdig, de kunne gøre en så afhængig at man til sidst endte med at begå selvmord vis man ikke fik dem, man ville ikke kunne leve uden dem til sidst og hun ville især ikke have at hendes elskede skabelse skulle lide under dette og til sidst dø, hvilken skaber var hun så ikke? at ha valgt så svagelig en person.
" Denne type er kun for mennesker, ikke for væsner din idiot " hun ledte efter pillen vis den da ikke lå i hans hånd, fordi hun kunne dufte sit eget blod der var svøbt og størknet om pillen. Disse var kraftige og ekstrem vane dannende.. netop fordi de indeholdte mere af hendes blod end normalt og så med nogle andre utrolig vane dannende stoffer ovn i, dog påvirkede de stoffer muligvis ikke vampyr såen som de gjorde på de normale hjerte bankende racer, men Niko var halv engle og netop derfor ville hun ikke ha at han rørte disse stoffer " Idiot " Chantell slap Niko og man kunne se hvor vred hun var, eftersom hun gemte sit ansigt i skam og ren frustration mellem de lange smalle finger med de skindende manicure negle glidende hen af nogle sorte engle lokker af hendes lange hår.

*Den forbandet idiot, vil han gerne dø eller hva?, jeg gav ham noget meget bedre end de piller og alligevel.. * hun kom hurtigt i tanke om at pillen sikkert stadig havde løbet inde i ham, virkningen.. men nej? ... hun huskede ikke hvor lang tid de holdte. " Hvornår tog du sidst en rød pille? " hun så lidt alvorligt på ham og nærmede sig ham og tog fat i hans skjorte og sagde" Du rør ikke nogen som helst stoffer af den slags mere forstået, de er udelukkende skabt til at dræbe... kun svage personer ville tage stoffer og eftersom du ikke mere har din uskyld er du endnu svagere vis du ligeså også gir efter for fristelsen angående rusmidler.. forstået S.L.A.V.E "
Chantell smilede flabet til Niko og vis hun havde fået muligheden for det, havde hun skam taget pillen ud af hans hånd og knust den mellem sine finger, for at være sikker på han ikke snuppede den ud af hendes hånd. " Såh, solen er oppe og eftersom den er det, så er vi vel mere eller mindre... fanget her indtil mørket.. sammen desværre" Hun fnøs let og strøg fingrene igennem det fine sorte tynde engle hår og lukkede øjnene kort og gik så hen til en væg og stillede sig og så kort over mod Niko og sagde" Forresten angående dit navn, indtil du fortæller mig det, vil jeg kalde dig for slave.. det passer perfekt til sådan en som dig, ynkelig, tiggende om ikke at dø.. eller har du helt klemt hvilken situation du var i for blot nogle timer siden lille slave ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 15:25

Niko vendte sig rundt, da døren sprang op, og mærkede kort efter ryggen blev presset op af muren med en styrke der langt fra et menneskes. Han elskede at se hendes ansigt, imens hun skrig og råbte som en anden gal kælling. Da hun var færdig med sin tale, fnyste han kort, og gjorde sig fri, hvorefter han rettede på tøjet. "Slap af tøs, jeg har ikke spist den." Han sukkede og himlede med øjne. Spørgsmålet hun stilte ham, fik han til at kigge spørgende på hende. "Cirka en uge vil jeg skyde på." Han var ikke sikker på det, da han ikke vidste hvor lang tid han havde været bevidstløs, men han det ville han i hvert fald skyde på, hvis han ikke havde været væk i flere dage.
En irriteret lyd lød fra Niko. "Nå, så du er stadig uskyldig og jomfru?" Lød hans stemme pludselig spottende og hånlig, hvor efter han igen gjorde sig fri af Chantells greb. Han var ikke speciel glad for at blive kaldt slave, for det var han ikke, han nægtede at være det. Det hjalp ikke ligefrem på det hele, at hun fortsatte med slave emnet, og hun grattede rundt i såret. "Er det ikke meningen at en slave skal krybe og kravle?" Han lage hoved på sned, og gik hen mod 'sin' lænestol, men han satte sig ikke i den, han stoppede op, og lænede sig op af armlænet på den. "Få mig til det, og jeg skal nok være din slave, hvis du ikke kan det, så kan du godt glemme alt, om vores lille aftale." Han smilede udfordrende til Chantell, meget sikker på at han havde trumfen på hans hånd.
Han ville gerne se hvad hun kunne, med eller uden sin pille, men hvis hun ikke kunne vinde, så ville han skride. Han havde ikke mere at lave ved hendes hotel. Deres lille deal betød intet for ham. Løgne var vejen frem, samt bedrag. På den måde kunne man få det meget lettere, og komme hurtig igennem eventuelle problemer. Løgn og bedrag var intet problem for Niko.

OOC: Skal nok prøve at gøre det længere, men det gik ikke lige nu ...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 15:56

Chantell så fornærmet på Niko da han pludselig kom med et flabet tilbud, som om hun nogensinde ville prøve på noget som kunne tilfredsstille ham?, hun ville ikke krybe og kravle for ham som han så smukt selv lige havde sagt at en slave gjorde. " Ha! er du dum eller hvad little puppy, som om jeg nogensinde vil sige ja til noget du har tilbudt om så jeg skulle dø " hun så vredt væk fra ham og en smule rødmen steg hende til hoved, mens hendes kinder begyndte så småt at svie eftersom blodet forsvandt hurtigt når der skete sådan noget med hendes krop, når hun brugte blod på ting der slet ikke var nødvendige. " Der er ingen skam ved at være jomfru!, det betyder blot at jeg ikke er en whore og at jeg er ren og ikke svagelig og lader mig ikke friste af kødelige behov " hun fnøs let og strøg fingrene igennem sit hår og lod sit blik søge rundt lidt og så gik hun ellers ind i soveværelset og larmede med vilje mere eller mindre meget og da hun så trådte ud der fra var hun iført en lang jakke i hvid og den var knappet helt op til hendes kæbeparti mens hun tog solbriller på og så, så hen mod Niko og før han muligvis ville nå at reagere, stod hun henne foran ham og tog hårdt fat i ham og fik pillerne i sin hånd skubbet ind i hans mund og sparkede ham så med knæet direkte ind i maven på ham, så han ville synke ned i knæ og sluge ide mindste en af pillerne helt automatisk. "jeg ikke din slave og desuden, så har jeg en fornemmelse af at vi ses meget snart... igen". Efter dette kastede Chantell flere piller ud over Niko og grinte så mere eller mindre hysterisk og forsvandt så ud af døren på hotellet og iførte sig en hat inden hun trådte ud i sollyset. * Så længe solen ikke rammer ens hud, så er der ikke mulighed for at blive brændt ihjel, skønt mine evner ikke dur i solens varme skær* heldigt for hende var der allerede så småt overskyet og solen havde kun få muligheder for at titte frem, eftersom vis der var helt blå himmel og ingen skyer, så havde hun aldrig turdet at vove sig udenfor hotellet overhovedet.

4 Dage senere.

En kvinde nærmede sig Chantell og trådte ned foran hende med rystende hænder og så med desperate blodsprængte øjne på denne helveds engle med det lange tynde prinsesse hår og det mere eller mindre beskidte ildelugtende tøj, dog alligevel havde hun dette uskyldige dog rå look over sig, som ventede hun blot på at overtage verden et menneske efter et. Chantell bed sig i håndledet med en flænsende lyd og gav et lille hvæs fra sig da pigen tog håndledet hen mod sig og drak af Chantell´s arm. Pigen var hooked på Chantell og det gjorde skam ikke Chantell noget at se en desperat, selv havde hun intet hjem men det generte hende ikke at bo på gaden, der var masser af mad og hun vidste hvor hun kunne gå i skjul når nattens mørke var ved at forsvinde, men klokken var ingen gang 00:00 og det var tydeligt at natten først lige var begyndt. Siddende på hug, i en gyde... der sad Chantell blot og lod pigebarnet med blond hår sluge blod i sig fra hende, indtil pigen pludselig stoppede og nærmest hostede som kunne hun ikke få vejret. Chantell tog blidt fat i kæben af denne pige og hev så op af, så huden sprækkede ved midten af halsen og blodet fossede langsomt ud. " HAHA! " Chantell grinte kort og rejste sig op og slikkede blodet glubsk i sig mens hun gik ned af gyden, ned af mod en af strip klubberne, måske hun kunne få sig noget mandfolk at spise der og muligvis noget nyt ikke ildelugtende tøj. * Gad vide hvordan the little puppy har det.. grr, det pisser mig dog stadig af at han ikke er ude og lede efter mig, jeg var ellers sikker på at mit blod og pillerne? med ekstra i.. ville være nok.. måske slugte han slet ikke en af dem.. * Chantell sparkede ud efter en skraldespand der væltede, men ordene fra Chantell´s mund og den fine russiske accent klingede højere end postyret fra skraldet der var væltet ud " FUCK! ". Hun hadet virkelig sådan nogle situationer og Vinc og Valic var i Venedig, så hun kunne egenlig ikke gør andet end at vente... vente utålmodigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 16:33

Niko kiggede undrende efter Chantell, da hun vendte ryggen til ham, og skred. Det var dog ikke ud af hoveddøren, så han stillede sig til at vente, mens han undrede sig over hvorfor hun larmede så meget. Da hun atter kom ud, smilede han kort, men uforstående. Hvad havde den skøre tøs nu i hoved? Hun gjorde et mindre udbrud, da hun pludselig stod henne ved siden af ham, fyldte hans mund med noget rundt, og kort efter sendte et knæ op i hans mave, hvilke fik ham til at knække sammen på gulvet, mens han slugte utallige af de piller der var stukket i munden på ham, mens andre forlod hans mund. En regn af piller lande derefter over ham, og da han endelig kiggede op, så han kun Chantells hæl, da hun drejede om, og forlod hotelværelset. Han blev kort liggende på gulvet, før han begyndte at mærke en velkendt rus i hans krop.
Niko var i samme øjeblik klar over hvad hun havde gjort. Han vidste ikke helt om han skulle blive glad for det, eller om han skulle blive vred, men før han nåde at kunne gøre det, overtog pillers virkning. Samtidig med at den kendte følelse kom i hans krop, begyndte hans hals at brande. Trods han lige havde fået noget at drikke, syntes den at brande langt værre end før. Forvirret kom han på bene, mens han forsøgte at styre sin tørst, der dog ikke lod sig styre. Han blev pludselig meget opmærksom på alle de mennesker der befandt sig på hotellet. Deres dufte ramte hans næse, trak og sled i ham for at få noget af det.

Blodet havde ikke virket. Det var gået op for Niko den følgende aften, da han endelig var kommet ud fra hotelværelset og havde forsøgt at slukke tørsten i det første menneske han var kommet forbi. Det havde pint og plaget ham at han ikke kunne finde en måde hvorpå tørsten forsvandt, han havde søgt utallige forskellige måder at få den slukket. Alle hans forsøg havde ikke ikke givet noget velsmagende resultat. Han var i gang med den fjerde aften, hvor han vandrede hvileløst rundt, i sin søgen efter at få slukket tørsten. En pludselig genkendelig duft slog mod hans næsebord, en duft han straks genkendte. Chantell. Med hendes navn, kom svaret til hans problem også. En lav snerren forlod Niko, imens han kort blottede sin tænder.
Duften sad som limet fast i hans næse, så det var ikke svært at løbe igennem byens mørklagte gader, for til sidst at nå frem til hans mål. For at slippe for at tage omveje, som han ville blive tvunget til nede på jorden, benyttede han sig af et nedløbsrør for at komme op på taget af den nærmeste bygning. Da han var oppe, sprang han mere eller mindre i fugleflugtslinje efter sit mål, som han kort efter nåde.
Uden betænkeligheder, sprang Niko ned fra taget, og var henne ved Chantell før hun kunne nå at reagere, med mindre hun havde forudset at han ville komme hoppende ned fra himlen, eller et sted nær. "Goodeving my lady." Hilste han køligt, mens sulten brandte i hans hals. Hvis hun stadig var påvirket af overraskelsen, ville han presse hende op af den nærmeste mur, og bide sig fast i hendes hals, for at suge noget af hendes blod fra hende. Den første dråbe forlangte den næste, som forlangte den næste, som derefter forlangte den næste. Trods den evige tørst forlangte mere, endte han med at stoppe op, for at slikke sine læber ren for blod, mens han med en blanding af en snerren og hvæsen forlangte et svar, på det spørgsmål han næsten spyttede i hoved på hende. "Hvorfor gjorde du det?!" Han hentyde til pillerne, hvilke han ikke gav sig til til at uddybe noget om. Hvis Chantell ikke stoppede Niko, ville han uden tøven hage sig fast i hende igen, uden at forvente et svar. Med et hårdt bid, der krævede rasten af hendes blod. At han var dybt afhængig af det, var der ingen tvivl om.
Om det havde været Chantells idé med hendes handling i starten, var ikke rigtig til at vide, men hendes blod var endt med at blive det eneste der gav ham den rus han ønskede. Den rus narkomaner ønskede når de fyldte deres blodåre med blod og den rus dranker fik når de drak. Med andre ord fandt Niko Chantells blod som det eneste tilfredsstillende. Muligvis efter sex, men det var dog stadig uklart, da han ikke havde haft det i de sidste par dage, fordi han havde haft et 'lille' problem, han måtte tage sig af først.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 20:35

Det gav straks et sæt i Chantell da hun pludselig opdagede hvem der stod tårnhøj overfor hende da hun vendte sig forskrækket rundt og lige som han havde håbet, chokket havde gjort hende midlertidig stum og lam.. hun rørte sig ikke ud af flækken og det eneste der rungede i hendes hoved var hans stemme og ordene ' Goodeving my lady '. Det var som om hun slet ikke nået at høre hvad han egenlig sagde, som en svag hvisken ved siden af hende før hun blev taget fat i og smækket op mod muren. " Argh!! " Chantell lukkede et skingert øredøvende skrig ud mellem sine fyldige blodrøde læber og hendes hals blev spændt en ekstra tand mens hun mistede mere og mere grebet over sin egen krop og begyndte så småt at ryste, mens hendes finger blev små klamme i det, mens hun befamlede Niko, for at finde en åbning, en slags svagt punkt, så hun kunne skubbe ham væk, men det var ligesom om at det ikke kunne lade sig gøre og for hvert sekund blev hendes krop mere og mere påvirket af det pludselig store blodtab der før havde været blodforøgelse.

De tunge øjenlåg klemte blev let klemt i og Chantell´s ansigt udtrykket smerte og skjulte ikke på det store ubehag over netop denne voldelige behandling. Hun prøvede at få gjort så hun kunne smække Niko en i hovedet, men der var ikke plads nok til at kunne trække sin arm nok tilbage til at kunne få et ovnlig stød indsat med nok styrke til at fjerne en vampyr af hankøn og ikke nok med det så var frygten også begyndt at sætte ind.. hun var for bange.. bange for at slå Niko når når han havde tænderne nede i hendes hals, fordi tænk vis han rev hendes kød med ud.
Chantell havde svært ved at komme løs og det endte med at hun gispede sine ord ud " Slip - mig - såh!... Ahh " Da han dog endelig slap, tog hun sig hurtigt til halsen hvor hans tænder før havde sunket sig dybt ned.. dette var første gang nogen.. nogensinde havde bidt hende direkte på halsen og det var skam slet ikke noget som skulle ende med at blive en vane og især ikke når det kom til denne fremmed. De dyriske syre grønne øjne så arrigt på Niko og blev langsomt hvidgrå i farven med aflange kat ligene pupiller. Da Niko bed ud efter hende igen, svang hun sin arm med alt den styrke hun havde, i håb om at ramme direkte ind på hans kæbeparti sådan så det måske ville knække eller sætte sig skævt, så han blev tvunget til at holde en smerte ud samtidig med at han skulle ha rykket sin egen kæbe på plads, mens hun ville make a run for it, inden han fik en eller anden sjov ide om at drikke hende tør her midt i gyden?.

"Fuck!" Chantell havde sat bene i gang og nu var hun i fuld løb, eller så hurtig hun nu kunne være efter at ha mistet en stor mængde blod. Hun løb fortsat med den venstre hånd oppe mod det store bide mærke hun havde efter Niko´s voldelige overgreb samt sugning. Hun følte sig en smule svimmel og hun løb ikke så hurtigt som vampyr egenlig kunne, mest fordi hun følte sig svimmel og døsig, som anede hun ikke rigtig hvor hun var mere og hendes verden blev så småt mere utydelig jo mere energi og tanker hun spildte på at finde ud af hvor fanden hun skulle løbe hen. Da hun endelig drejede ned af en lang gyde der var mørklagt med blinkende gadelygter fra bygningerne der stimede sig sammen.. kunne Chantell kun komme på en ting, at læne sig op af den mur der forhindrede hende i at komme vider, muren nede for enden der var rød.. rød som i næsten blodrød, blot med en anelse lyser tone, dog var det svært at se i det blinkende gule skær fra gadelysene. * Arhh... shit! *..
Chantell gik let ned på knæ og trak nærmest efter vejret, hendes hals gjorde så forbandet ondt, skønt man kunne heale, så var dette svær at fokusere på, på den positive måde, på den måde at det netop skulle forsvinde.. Hun lod sin blodige hånd glide ned af muren overfor sig og så den lange streg af sit eget blod. " Nej, det kan ikke passe.. ikke sådan her " Hun hostede kort og tog sig igen til halsen og klemte øjnene lidt sammen.. det var ved at heale men langsomt, alt den energi hun havde brugt for at slippe væk fra den psyko vampyr der sikkert kom tilbage.. " Det var ikke sådan han skulle blive, det.. hvordan blev han sådan? " hun overvejede mulighederne skønt dette næppe var tidspunktet til at gøre sig klog på visse ting. Måske havde han slugt for mange piller? måske var pillerne stærkere end hun havde regnet med?, måske hendes blod... hun anede aldrig hvornår det trådte påvirkende i kræft, men denne gang havde det vist trådt lidt ud over kanten. Vis Niko nærmede sig hende igen, ville hun hurtigt rejse sig op, ved mindre han nået hen til hende før og så ville hun ellers blot bede om tilgivelse og sige at hun kunne tilbyde sit eget blod til rådighed, vis blot hun fik ly samt mad denne nat, så hun ikke døde. Hun havde aldrig anet at det ville ende med at gå den helt forkerte retning og at Niko ville blive sådan, dog.. vis hun kom til kræfter og situationen dæmpede mere eller mindre ned, så kunne hun bruge dette mod ham.. hun kunne virkelig udnytte ham og gør ham til sin lille skødehund og straffe ham for at bide hende.. hendes fine skrøbelige skind.. der nu var plettet af et næsten uhealende ar.. vampyr bid var altid svære at heale for hende, hvorfor anede hun ikke, men når hun bed sig selv, så havde det altid været svær at skjule det mennesker ville kalde 'ar' efter hvert bid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 22:08

Det slag Niko fik inkasseret fik ham næsten sendt ham i gulvet. Der lød en knasende lyd, hvilke sendte et jag af smerte igennem ham. Han lod kvinden løbe, mens han kort sugede rasterne af hendes blod ned i halsen. Han gjorde en grimasse, da han tvang sin kæbe på plads, så den lidt efter kunne vokse på plads igen. Så snart den kunne bruges igen, satte han efter hende. Hun havde sikkert fået et godt forspring, men det skulle ikke hindre ham. Han agtede at få bugt med denne kvinde. Blodet fra hendes hals, udgjorde det som en GPS, så han let kunne finde frem til hende. Det var ikke et problem, da hans næse var overfølsom for hendes duft, både fra hendes krop og blod, der syntes at være som paradiset for ham.
Niko fandt kvinden i en gyde et godt stykke fra stedet, men ikke så langt væk som han havde troet. Hendes blodmangel havde åbenbart afkræftet hende mere end hvad han havde troet. Det gjorde ham på en underligmåde utrolig glad, men på den anden side, overraskede det ham heller ikke så meget. Han havde hurtigt fundet ud af, at han ikke var den helt samme som han før havde været. Der var andre ting, der gjorde ham glad, hvilke inkluderede at se folk være ynkelige eller at have smerte. Det var ikke på den helt samme måde, som da han havde været engel, selvom han tit havde haft det sjovt med at håne andre, på grund af deres manglende fysisk styrke. Ikke kun havde Niko udforsket den nye måde han så sin verden på, men han havde også bemærket hvordan hans nye styrker fungerede, især hans fysiske styrke, samt hurtighed, som han havde lært at håndtere bedre end i starten.
Niko satte tempoet ned da han så hvordan Chantell var endt på jorden. Under ham. Et hånligt smil lå på hans døde læber. "Åh, se dog hvordan den ellers så smukke og stærke vampyr nu ligger og kryber." En hånlig latter forlod den ny skabte vampyr, før han gik hen til Chantell, og greb fat i hendes lyse hårpragt, og tvang hende til at stå på sine egne ben, men trods hun nok ikke havde problemer med at stå, havde han stadig et fast greb i hendes hår. "Måske burde det være dig, der var slaven." Niko trak tilbage i hendes hår, og blottede hendes hals, hvorefter han skabte endnu et sæt nye bidehuller, hvor han sugede endnu mere blod ud, til han mente at have afkræftet hende nok til at han ville kunne håndtere hende uden problemer. Hun havde ikke sine vagter, og heller ikke sine store magt, så han måtte slå til nu. Derefter smed han hende ned på jorden, og betragtede hende kort. "Følg efter mig, og så vil jeg give dig tag over hoved, hvis ikke ..." Han trak let på skuldrene, før han vendte rundt, og forsvandt.
Som en hvirvelvind, løb Niko igennem byen, til han nåde et gammel forladt hus, som han selv havde brugt de sidste par dage. Trods det ikke så ud af meget, var der sikkerhed for sollyset, selvom der hverken var nogle magelige møbler, eller steder i huset. Selv ville Niko ikke bruge det længere. Han ville tage hjem til sin egen lejlighed og slå sig ned, når han havde gjort det klart for denne møg bitch af en vampyr, at hun intet bestemte, og slet ikke over ham. Det var ham der var herren, og hende der var slaven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Man 16 Apr 2012 - 22:26

Chantell så lettere overrasket på Niko, hvordan kunne det være at det svin havde pludselig fået lederrollen og hun nu var slaven i dette mærkværdige forhold? mellem skaber og skabelse der syntes at ha et helt twisted drej i denne opdragelse af nyskabelse og nye evner, men heldigt for Chantell, heldigt for hende at han var hooked på hendes blod og så alligevel ikke, fordi han så skam ikke ud til at ville lade hende komme til kræfter?. Hun så lettere irritabelt på Niko og rejste sig op efter han havde taget fat i hendes sorte lange hår
" Arg! slip mit dit forbandet klamme blodsvin! " hun prøvede at komme fri og skubbe ham væk og slå ham, men hun vidste allerede at hendes blod.. hendes krops struktur havde påvirket hendes evner angående fysisk styrke, det var tydeligt at en så flot slank og spinkle bygget vampyr som hende umuligt kunne besidde stærkere styrke end en muskelbundt som Niko, der ovn i købet var vampyr og nu havde de kræfter læggende i sig. " jeg ingen slave! din kakerlak - ARGGHHH! " hun kom til ved et uheld at bide sig i sin underlæbe da han pludselig endnu engang bed hende i halsen, efter at ha blottet den for sig selv. Hun mærkede hans tænder skære ind i kødet på hende igen og hun borede sine negle ind i muren bagved sig og man kunne høre det stærke sten langsomt smuldre og blive flænset mere eller mindre op til smuldre der faldt til jorden under hendes stiletter.. Det gjorde forbandet ondt og til sidst gav hun vel mere eller mindre op i at slås mod ham, ihvertfald for nu. Chantell lod sig falde til jorden kort da han slap hende og hun hev efter vejret som var hun ved at dø, skønt hun blot prøvede at fokusere på noget andet end den dunkende smerte og sviende fornemmelse der hang ved i hendes fine porcelæns hvide skind.

" Jeg!.. " hun ville ha sagt at hun aldrig nogensinde ville nærme sig Niko, men hun vidste at det svin ville komme tilbage efter hende, slæbe hende med sig når han endnu engang fik abstinenser kunne man vel kalde det? eftersom hendes blod havde denne virkning på folk, dog så Niko ikke ud til at hade det, nej han nød blot at drikke fra hende og få hans rus.. på den måde. Hun så vredt på ham og rejste sig så op og kiggede sig ned af sin hvide skjorte og lidt hullet strømpebukser.
" you fucking clothes murder " hun fnøs let og sparkede til en sten der ramte muren, tæt på Niko. Vis det da ikke var fordi han pludselig satte i hurtigt løb og ligeså måtte hun tag sig sammen og holde turen ud skønt hun næsten ikke kunne gå da hun endelig nåede frem. * jeg er ikke hans slave, jeg skal vise ham skal jeg!, bare vent din dumme asshole.. når Vinc og Valic kommer tilbage så skal jeg nok knække personligt hver eneste knogle i din sølle krop og derefter bade dig i syre indtil du ikke er eksisterende mere!* hun gik og tænkte alle mulige former for drab mens hun gik med Niko indenfor og så kort rundt og sagde så da de endelig var kommet helt ind " Vent?... hvor er vi, dette er da ikke dit hjem.. " hun så lettere fornærmet på Niko, havde han virkelig tænkt sig aldrig at vise hende hvor fanden han boede.
" I´m fucking out of here! "Hun fnøs let og tog sig til halsen og gik hen af mod døren igen og åbnede den og smækkede den hårdt i bagefter sig og gik ud af mod vejen og stoppede kort for at holde en lille pause, hun var ikke træt men mere afkræftet, som kunne hendes ben ikke bære hende mere og hun savnede et godt bad, med tjener til at gi hende hvad end hun forlangte ved hendes side og dette var blot ren og skær tortur.. havde han virkelig troet at hun ville følge med ham ind i sådan et shit hole.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Apr 2012 - 8:49

Det var lige før Niko ville ligge sig fladt på gulvet, og bare rulle rundt mens han var ved at dø af grin, da han så Chantells ansigt. Aldrig havde han set noget så sjovt! Hendes luksuriøse røv var åbenbart ikke van til at være i et gammelt efterladt hus, hvor der overhoved ikke var noget nær den standart hun selv mente at have. Da hun i vrede, var trampet ud fra huset, sendte han et hånligt smil efter hende, hvorefter han forlod rummet. Han var hurtigt oppe af et par gamle slidte trapper, som førte op til endnu et par trapper, som han sprang op af. På 2 sal, var der et udhæng, som han stilte sig i, og havde fin udsigt over Chantell, som han borede sit blik fast på.
Ud over bare at af prøve sin nye krop, havde han også fundet ud af noget andet, noget vidunderligt, som han ville afprøve på Chantell, nu hvor han rigtig var i humør til at drille hende. Hun ville sikkert ikke bryde sig om det, men så skulle hun bare være glad for at han stadig ikke havde færdigheder nok, til at forstå hele den evne han havde fået. Som et barn, var han startet ud med det nemmeste. Det tog ham ikke lang tid, at skabe et link imellem hans eget hoved, og Chantells, som han kunne bruge til at kontakte hende, uden en lyd. Hvorfor går du allerede, burde jeg finde noget bedre til en der bor på gaden? Trods ordne kom inde i kvindens hoved, så var de alligevel hånlige og spottende. Et næsten triumferende grin sad på hans læber, mens Niko stod afslappet lænet ud af vinduet, stadig med blikket rettet fast mod kvinden.
Der var en del begrænsninger for Niko, da han endnu ikke kendte sin evne til fulde, men det handlede bare om tid, før det kunne være både effektivt til kontakt mellem forskellige personer, men også et effektivt våben, der ville kunne skabe det perfekte kaos, hvis der var brug for det. Et dovent suk, forlod den nyskabte vampyrs læber, mens han fjernede sig fra vinduet, og gik igennem rummet, til han fandt sin elsket lænestol.
Han havde set sig ond på den i Chantells lejlighed, og selvfølgelig vil Niko have den med sig i sin nye 'bolig'. Han ville vende hjem til sig selv så snart muligheden bød sig, men han havde ingen planer om at vise hans skaber hvor det var henne. Heller ikke selvom han det næste år måtte leve på hoteller rundt om i byen. Han havde på ingen måde tænkt sig at overholde deres lille aftale. Hun måtte gå skuffet tilbage til sin ildelugtende lejlighed. For sådan var den blevet. Af ren høflighed, havde Niko sat et skilt, på hoveddøren så rengøringsdamerne blev skånet for at komme ind i de lokaler, hvor der lå efterladt en del rådne lig. Selv var Niko også flygtet. Stanken var kvælende, især for hans pludselig meget fine næse, der opfangede en del mere, end en menneskelig næse overhoved kom i nærheden af.Måske ville Chantell vende tilbage, men hvis hun ønskede det, så fik hun sig en ildelugtende overraskelse. Med et tilfredst smil om de allerede blegnet læber, lod han sig dumpe ned i stolen, hvor han satte sig til rette og ventede, mens han stadig holdte kontakten til Chantell. Han ville kunne mærke hvis hun gik længere væk. Hvis det var tilfælde, så ville han kort sagt rejse sig fra sin stol, springe ud af vinduet - hvilke var noget han elskede at gøre - og følge med hende, blot for at irritere hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Apr 2012 - 14:41

Chantell spærrede øjnene chokeret op da hun pludselig hørte en stemme inde i sit hoved og så dum som hun jo var, så vendte hun sig hurtigt om og rejste sig op og så lettere forvirret rundt. Det svin til ham var der ikke nej, Niko var der skam ikke og hun havde heller ikke regnet med at se ham alligevel men.. * Hm? kunne det mon være.. hans evne* Hun så lettere irritabelt på selveste huset og forbandet sig selv lidt for at Vinc og Valic ikke var ved hende lige nu, forbandet at de skulle tage afsted og forbandet at hun fulgte med den idiot i første omgang. " Stop fuckin with ma head you asshole! " Chantell råbte så højt hun kunne og fandt så en sten og kastede den mod et af vinduerne der splintres og så vendte hun ellers ryggen til huset og begyndte blot at gå sin vej.

Hun ville sku ikke være nær sådan en nar røv og hun var fandens sulten lige nu, så netop derfor skulle der bare findes føde hurtigt nok, fordi så kunne hun rive hovedet af Niko næste gang hun så ham.. Hun tog sig forsigtigt til sit dejlige hår mens hun gik ned af vejen og ville til at sætte det op i en hestehale men så fik hun nærmest et flash back fra da Niko rev hende i håret.. Hurtigt slap hun alt håret og kastede elastikken væk fra sig og så kort ned på de rystende hænder.. * That asshole.. jeg håber virkelig han rådner op i helved* hun havde virkelig lavet en fejl og han skulle aldrig nogensinde komme nær hende, eftersom hun skulle stå som fejlfri. Hun ville ikke have ham nær sig, det var der bare slet ikke tale om. Hun sukkede kort og kiggede sig så et sekund bagud eftersom en velkendt duft ramte hende. " Fuck off already! " hun sparkede kort i gruset inde ved side vejen mod Niko og vendte sig så vredt om igen og gik nu med hurtigere skridt. Hun ville aldrig vende tilbage til det hotel værelse og det ville alligevel snart blive gjort rent, eftersom det var et high class hotel.

De hvidgrå øjne søgte med et dyrisk blik rundt om sig, da hun endelig var nået til byen og ud af det blå, satte hun i løb for da at ende nede af mod en bar hvor hun hurtigt kunnet sig ind og forsvandt ovn på hvor der var værelser. * Hmm.. gad vide om der er mad her* Hun gik forsigtigt hen af den ene gang med de knirkende brædder og gik så længst hen mod en dør, en dør hvor der duftede af engle. Hun åbnede døren langsomt og opdagede så fyren, lægge helt for sig selv sovende.. hun gik hen af mod ham og bukkede sig stille ned over ham og holdte ham så for munden i det hun satte tænderne hårdt ned i ham og begyndte at lade blodet flyde ind i sig, mens hun glubsk sugede hver eneste dråbe til sig,eftersom hun følte sig så svagelig og at hun ihvertfald ikke ville fremstå som svagelig overfor Niko, eftersom hun syntes han skulle ha kicket lidt røv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Apr 2012 - 15:09

Niko tog turen ud af vinduet, og fulgte næsten lydløst efter Chantell, hvis det ikke havde været fordi der var grus under hans fødder. Som en let skygge, sneg han sig af sted efter kvinden, som dog hurtig opfangede hans duft, men trods det, fortsætte han uanfægtet af hendes små sten, der fløj mod ham med projektil fart, på grund af hendes styrke. Han gad ikke engang smile hånligt til hende. Tøsefornærmet ynkelige tøs. Han skulle hurtig lærer, at selvom hun muligvis havde skabt ham, så skulle han nok blive bedre, stærkere og hurtigere end hende. Han gik i sine egne tanker, og havde så ikke længere kontakt til hendes hjerne, hvilke han måske burde have haft, da hun pludselig satte farten op. Til hans held, virkede hendes, hans ... GPS system stadig, og før der gik lang tid, havde han opfanget duften af hende, og satte i løb efter hende. Han smuttede ind af bagvejen til den bygning hun var trådt ind i, og trods han kort var forsvundet fra hendes direkte spor, fandt han intet problem i at finde den igen.
Niko stoppede op på gangen, hvor hendes duft kort var mere intens. Sikker fordi Chantell var stoppet op, før han igen fulgte sporet af hende, ind mod et værelse, hvor der duftede af engel. Han undertrykte en halv irriterende snerren. Blodet var tydeligvis hendes svaghed, men hun blev ikke ved med at være så svag, men trods det - af ukendte årsager - lod han hende drikke. Bare så han kunne få sig en værdig modstander. Han skævede mod manden, og måtte igen undertrykke sig selv, men denne gang ikke vrede, mere smerte. Trods der var gået et par dage, så ville Niko aldrig glemme den smerte Chantell havde påført ham med sine tænder, hverken på bene, der ellers så ganske fine og 'normale' ud, eller hans hals, hvor mærkerne ikke lod sig forsvinde. Muligvis fordi det var dem der havde skabt ham, eller ... også tog han fejl.
Imens Chantell fik stillet sin tørst, gik Niko hen mod vinduet, hvor han lænede sig om mod denne gennemsigtige rude, og ventede. Det virkede næsten som om de havde byttet roller, men sådan var det - desværre - nok ikke, men hvis han var heldig ville det snart ske, hvis det kunne ske. "Hvor har du gjort af Chip og Chap?" Da Niko ikke rigtig vidste hvad han skulle kalde hendes to håndlangere, som var hans egentlige frygt, valgte han bare at give dem et øgenavn, han ville bruge på dem. Hvem der var hvem, betød ikke noget, men det var ligesom i tegneserien. Han kunne heller aldrig finde ud af hvem der var hvem, selvom han fik at vide at Chap var den dumme, eller så var det omvendt? Han skubbede tegneserie tankerne til side, og koncentrerede sig om kvinden. Han måtte ikke være uopmærksom. Nu havde hun fået sin styrke, og med den var hun ikke længere en lille pony han kunne trække rundt med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blodrøde Piller - DANGER!  Empty Sv: Blodrøde Piller - DANGER!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum