Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
Sted : Terra og Di morga.
Omgivelser : blodduft i luften, samt væsner i skyggerne
Vejr : Varmt dog klar blå himmel men stjernerne har gemt sig og det eneste lys er Månens skær-
tøjet : Kjolen. går til Midt på lårene,(dækker lige bagen), og stopper over brysterne og har sort bånd om sig og er hvid.
http://www.sexyher.co.uk/product-Ascot%20Style%20White%20Strapless%20Cocktail%20Dress-205.html KJOLEN :D
Kajika gik i de sorte stiletter igennem terras gader og så hen til det store åbne strøg med det smukke springvand i midten, der blidt lod vandet strømme ned af sig. spring vandet var smuk og i næsten helt guld farve samt vandet var helt gennemsigtigt og blåt. Kajika gik der uskyldigt og lod fingerne stryge hen af sidde kanten på springvandet mens vandet blidt faldt, samt hendes lange blonde platin hvide hår var glat foroven og løst men med små bølge krøller forneden eller nærmere slange prinsesse krøller, hendes læber helt pink rosa farvede af natur, og hendes duft var som peach amore. hendes hud var gyldenbrun og hun så helt uberørt ud, så uskyldig og sart lignede hun, dog alligevel en gudinde med babyblå dådyr øjne.
Gæst- Gæst
Sv: Danger, Well... i´m not afraid.. (Belafont)
"Burde ikke være så yndefuld i de her stræder.. Der er massere af væsner og personer, der ville elske en chance for et bid fra din hals.. Hmh. Eller det der er værere..." Belafont griner en enkelt gang, og kigger fremad igen, væk fra Kajika..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" 'hardcore'... Ligner jeg at jeg er det? Går i et gamelt halvstøvet jakkesæt.. Ved heller ikke hvem du snakker med.." Belafont griner en enkelt gang, imens han vænder sig om, og kigger ned på springvandet. Han væser en smule, og bakker lidt væk fra det kolde vand, og læner sig så op ad en væg, og kigger tilbage på Kajika. Han lukker øjnende, og kigger væk igen, imens han ryster hovedet et par gange, tydeligvis prøver at ryst hans hovede på plads.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Rarghh... Er ikke fordi du gør det næmt at 'opfører sig pænt'..." Belafont griner en smulle, og tager et skridt mere væk fra Kajika. Han for en kuldegysning og ryster skuldrende en smule.
"Belafont.. Belafont Maetric Baldrec. Og det går nok... Hvis du nu rendt faktisk var afvisende.. Virker mig som det modsatte.. Er det en nydelse for jeres slaks at teste vores... Tiltrækning.. Imod jer? Og din blanding gør det ikke bedre...." Belafont kigger kun let over skulderen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men du ved hvad jeg er.. Du ved, at hvis ikke jeg prøvede mit bedste for at hold mig selv tilbage, så ville jeg være en af dem som prøvede at tage et sug fra din hals... Og det kan godt være at du ikke har tiltræknings magi, men min imunitet beskydter mig fra det.. Det ændre ikke at du både er smuk og tiltrækkende, uden magi..." Belafont vender sig væk fra Kajika igen, regner ikke med at hun stopper, og sukker blidt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Belafont griner en smule lumskt, da en af hans tænder hvises igen. Men han ryster hovedet og hvæser stille til sigselv, imens han kigger væk igen, og tager et par skridt til hans side, før han kigger ned igen.
"Hvad lavede du ellers her? Ville ellers forstile mig en som dig ville tilbringe mere tid i en a kluberne.. Og ikke her ude iblandt med bæster som mig..." Belafont griner let igen, og læner ryggen op af vægen, og kigger ned på Kajika, med et smile, som han helle tiden kæmper fra at udvide sig mere, for ikke at vise sinde hugtænder mere end nødvendigt..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Meget.. Men er ikke din kjolde som tiltrækker.. Folk.. Som mig.." Belafonts højre side af hans løbe lyftes en smule i et sekundt. And skuber sig selv væk fra vægen, og går langsomt, men sikkert directe hen imod Kajika. Hvis hun ikke træker tilbage, stryger han lidt af hendes hård tilbage, som ville blotte hendes hals en smule igen. Igen hvis hun ikke trækker sig tilbage, stryger han en af hans negle ned af nakken, elegant over hendes hud. Han tromer hendes halt et par gange med to a hans lange negle.
"Din hud, og dit ansigt.. Tiltrækker mest.." Belafont griner en smule bredere, og træder så lidt væk fra hende igen, imens han væser stille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke mere farlig end de fleste folk af min art.." Han pejer med sin pejefinger negl på hende imens han siger: "'Du' er en meget modig en af din art.. Måske lidt dumdristigt modig.. Så.. Hvis du kalder mig Danger, så kalder jeg dig Brave.. Hvis det behager dig." Belafont bukker let, og holder hans hat på plads med hans finger negl.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kan vi vel godt, Brave.." Han vender sig en smule, og holder en arm lettere ud ved hans side, indbydene for Kajika, som at give et tegn til at joine ham.
"Jeg har ikke været så meget i den her by, i lang tid nu.. Tilbringer det meste af min tid i skoven.. Er først begyndt at bevæge mig her ind i denne uge.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Zane d Tarion? Elver vagter? Var det en fejl af mig at forlade skoven?" Belafont griner en smule, og følger hendes blik ned på vandet. Han for en let kuldegysning igen, og ryster hovedet, og kigger tilbage på Kajika.
"Hvorfor var det så at du valgte at afvise denne.. Zane? Det var ikke det værd at tage imod hans hånd, frem for at blive jagtet?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Har ikke noget imod vand som så.. Men hvis det bliver for koldt, får jeg sår af det.. Og de klør så meget, det driver mig til vanvid. Ved ikke hvad der ville ske hvis jeg faktisk falt i et kar med iskoldt vand... Er ikke fordi jeg har lyst til at leje med min eksistens.." Belafont griner en smule, og kigger tilbage på Kajika.
"Denne Zane lyder da ellers som en rigtig 'bad boy'.. Og han har vel magt, som 'overhovede' af byen.. Hvordan kunne du så 'ikke' falde for ham?" Belafont griner en smule drilsk, og putter den hånd Zajika ikke har fat i, ned i hans anden lomme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Har holdt mig for mig self i meget lang tid.. Kun mig og min Mastif.. Men der er ikke nogen some.. 'jeg kan li'.." Griner en smule igen, og klikker sin tommelfinger negl og peger finger negl imod hindanen igen.
"Der er normalt ikke så mange som går op til mig og vil snakke. Er ikke fordi jeg ligefrem følger 'moden' som den ser ud her i byen... Ville du måske have gået op til mig, hvis jeg ikke havde undervuderet dig til at starte med, og snakket med dig?" Belafont kigger over på kajika med sine sort øjne, og et venligt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Forskellen imellem mig, og så andre, kan være at jeg ikke er fuldt med tiden." Belafont griner en smule igen, og rykker hans hat en smule ned igen, da han tænker de skal til at forlade gyden igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Alone and afraid ~Danai::privat~
» Don't be afraid of the dark creatures, it's just me //Marishka//
» dont be afraid of the dark ~Eremiel::privat~
» The Danger of Curiosity
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus