Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)
tid :: Midnat
sted :: Skoven og lidt rundt omkring nær terra
Omgivelser :: ingen at se, kun uhyggelige lyde at høre, mørket er faldet på
Vejr :: Månen er halv og viser sig fra sin blodrøde side, mens varmen(gr,23) trænger hårdt på
Udseende :: Hvide Shorts med små refter i (Jeans stof med lidt lys blå i) hvide sneakers
og en stram sort t-shirt der viser lidt mave og høretelefoner i..
Kajika var taget en tur ud i skoven for at løbe lidt, hun havde det meget med at holde formen fit og slank, ikke for andres skyld men bare for at ha noget at lave os, ellers kunne hun kun være på hotellet nær Terra og se ud over det meste af Di morga. Kajikas lange blonde hår bølgede efter vær en af hendes elegante løbe skidt, i det hun fugtede sine læberblidt med tungen og løb videre, hun kunne blive ved i timer fordi hun knap nok vejede 15 kilo. Hun var halv engel og halv Aspara. Kajika skruede højre op for musikken i det hun kom ind på skov stigen og en ubehagelig følse vendte sig i maven om det måske ikke havde været en go ide at tag ud og løbe i aften..........
Gæst- Gæst
Sv: Løbetur i mørkets skygger(Jesper=privat)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så sig stille til siderne i det hun mumlede med en lille fin undertone med tungen trillende over de nedre tænder for han ikke skulle kunne høre hende sige hans efternavn"Von Scholten..... Von???... Scholten... det ..." hun gøs i det hun satte i løb, pludselig gav det mening, hun havde hørt om det navn en flok rigmands vampyr.... eller rettere en af de være vampyr eldgammel!... hun vidste ! Der var et eller andet ved ham!!... duften, måden, skønheden! alt!.... Kajikas hår flagrede med hende i hendes løb mens de elegante skridt førte hende ind i krattet hvor han ville ha svært ved at følge med vis han brugte høj fart.. mens hun undveg vær gren undtagen de små der stille strejfede hendes næsten blege fejfrie hud, og duften der syntes af efterlade sig på vær gren, eller jord hun betrådte
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun skrig da hun mærkede tænderne og hendes øjne dirrede nu af rædsel ! over om han ville drikke fra hende nu"Du har aldrig været sød" hun slog vingerne ud og ved hjælp fra dem skubbede hun sig selv og ham væk fra det knækkede træ så han landet på ryggen med hende over sig.. Hun spyttede ham i ansigtet med sit blod og mærkee blodet fra halsen stille tappe hende fra kræfter mens hun fik dyb øjenkontakt med ham, i det hun skubbede sig væk fra ham og gav et klage skrig fra sig, på grund af ryggen... og slog hurtigt vingerne ind igen og lod finger spidserne køre over den bløde skov jord.... søgende efter noget at bruge mod ham....
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jesper.. sæt mig ned, jeg har det ikke godt.... vil du ikke nok lade mig gå" vis man så ovenlig på kajika så hun utrolig nuttede ud og havde en smedighed og veltrænet krop, og lidt katte agtig udseende. hendes krop var kold og fugtig i det hun frøs og blodet ikke var produceret færdig i hendes krop, hun så det store slot nu og rystede i hele kroppen og fik billeder i hovedet over hvor mange der mund led der inde og tjener han havde"jesper.. slip mig jeg ber dig slip mig, jeg tilhøre ikke dig"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kajika så mod ham og sagde"jeg vil aldrig rør noget du har rørt ved deres hæslighed!" hun vendte ham ryggen med armene krydset og sagde"bare vent en dag begår du en fejl og den fejl vil jeg udnytte til mit eget formål!, ikke destru mindre så foragter jeg dig og du vil aldrig få min respekt eller lov til at rør mig igen og især ikke med din klamme tunge"hun gjorde et nedlagende håndkast mod ham med fingerne elegant og vendte hagen op af og så lettere snobbede ud selv om hun ikke var det
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Ew, Why Am I Here? ~ Jesper [Privat]
» Here I`am -Jesper=privat!
» skovens mørke skygger Daelyn(privat)
» mørkets gæst (Gavorn privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus