Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
a night to remember
Side 1 af 1
a night to remember
Sted: château de conte de fées
Tid: 20:32
Dato: søndag d.21 marts
Vejr: smuk skyfri aften.
Omgivelser: nogle få dansende par, et par fulde mennesker, og nogle der bare står og snakker ovre i et hjørne, alle iført fint tøj.
hans blik hen over den store sal med de få mennesker. han havde regent med at der ville være lidt flere, men det passede ham fint at der ikke var så mange andre. han havde taget en fin smoking på i dagens anledning, faktisk ordnet sit hår så at det ikke var helt så pjusket, havde ladet både korset op pistolen blive hjemme, og havde taget brillerne af. det var ikke så slemt, det eneste der var forskellen var at han ikke kunne enden af salen helt klart, men ellers kunne han se alle detaljer som enhver anden. hans røde øjne gled hen over dem der var i salen igen, han kunne ikke helt få øje på yuuki.
Tid: 20:32
Dato: søndag d.21 marts
Vejr: smuk skyfri aften.
Omgivelser: nogle få dansende par, et par fulde mennesker, og nogle der bare står og snakker ovre i et hjørne, alle iført fint tøj.
hans blik hen over den store sal med de få mennesker. han havde regent med at der ville være lidt flere, men det passede ham fint at der ikke var så mange andre. han havde taget en fin smoking på i dagens anledning, faktisk ordnet sit hår så at det ikke var helt så pjusket, havde ladet både korset op pistolen blive hjemme, og havde taget brillerne af. det var ikke så slemt, det eneste der var forskellen var at han ikke kunne enden af salen helt klart, men ellers kunne han se alle detaljer som enhver anden. hans røde øjne gled hen over dem der var i salen igen, han kunne ikke helt få øje på yuuki.
Gæst- Gæst
Sv: a night to remember
Yuuki så rundt og tænkte*Mærkeligt han burde være her da??* hun kiggede lidt rundt og fik så øje på Rex med stor glæde gik hun hen i mod ham og sagde" Rex så kom du endelig, hvor er det dog dejligt at se dig igen" hun krammede ham og nejede elegant for ham i det hun stille rakte ham en vin hun tog fra en tjener der gik direkte forbi. Hun stod der og så nærmest gudinde agtig ud og hun var jo os en blanding af de mest smukkeste væsner af alle nemlig en Engle og en Aspara. hun smilede og tog sit glas mod hans og sagde"Skål på at vi får en uforglemmelig nat" hun smilede
Kjolen og Håret er sat sådan//
Kjolen og Håret er sat sådan//
Gæst- Gæst
han var helt mundlam da hun kom over og gav ham et kram og sådan, ja faktisk var han bare i det hele taget lam, han havde ikke regnet med at ville se så godt ud, ikke fordi han havde noget imod at hun så så godt ud. han vågnede op af sin lille lammelse, og tog imod vinen. han smilede sødt, og skålede med hende. "ja for en uforglemmelig nat" sagde han, grinte lidt, og tog en lille tår af vinen. *uforglemmelig skal den nok blive* tænkte han, mens han inden i var helt oppe og køre over at han faktisk i det hele taget kendte en der så så godt ud, og samtidig havde en fantastisk personlighed. han gav sig selv et lille dask på panden og sagde. "hvor er mine manerer, det er jo en fin fest det her." sagde han og tog hendes hånd som han blidt plantede et lille kys på, mens han rødmede.
Gæst- Gæst
Yuuki så på Rex og Sagde"hvor er du dog utrolig Chamerende og Flot i aften Rex har du virkelig gjordt det for min skyld eller alle damernes" hun rødmede let da han kyssede hendes hånd og tog sig stille til kinden fordi hun rødmede og så rgitig uskyldigt på ham og sagde"du har masser af manere Rex bare rolig du behøves ikke være så fornem" hun blinkede og sagde"så har du været ude at danse i nu??" hun kiggede på ham og tænkte*hvor ser han dog elegant og chamerende ud han ligner en rigtig gentleman*
Gæst- Gæst
han smilede sødt. "det var da kun for dig" sagde han og rødmede stadig. som sidst de havde set hinanden var han allerede bare begyndt at lade sin krop gøre som den ville, og lade sig selv sige hvad han havde lyst til, da han ikke gad plages af tanker over hvorfor han gjorde alt muligt. "og jeg har ikke være ude at danse endnu, jeg er først lige kommet, men jeg er frisk på at danse når som helst" sagde han og smilede bare, mens han nærmest ikke kunne få øjnene fra hende, men det lykkedes ham da til sidst. han vidste da at det ikke ville være det klogeste at overbeglo hende, da de fleste vel syntes det var ulækkert, og han ville heller ikke slev have det alt for godt hvis en anden stod og overbegloede ham.
Gæst- Gæst
Yuuki rødmede meget og strøg ham over kinden og så ham i øjnene med et nuttede smil og med venlighed i stemme sagde hun"Det gør intet du sådan stirre det gør alle andre også og det vel os klart fordi jeg ser så unik ud?? og er anderledes end de fleste i Min Aura udstråling" hun grinte sødt og tog ham i hånden og nejede stille og sagde"det ville være mig en glæde at danse med dig Rex" hun kiggede stille op mod ham og rødmede let
Gæst- Gæst
han rødmede meget mere end han plejede. *pis hun lagde mærke til det* tænkte han og følte sig ret så dum. han sukkede, og besluttede sig for at lade som at det aldrig var sket, så behøvede han ikke at gå og torturer sig selv med det at han havde begloet hende sådan. han bukkede for hende, og smilede mens han rødmede, denne gang en smule mindre. "jamen hvad venter vi så på" sagde han og grinte lidt.
Gæst- Gæst
Yuuki grinte sødt og tog imod hans hånd og gik ud på danse gulvet sammen med ham hun smilede og kunne mærke ham tag om hende i det de stille begyndte at danse. hun holdte øjenkontakt med ham og sagde"du er virkelig et natur talent Rex" hun smilte sødt og følgede hans takt og rødmede let da hun kom helt op af ham at stå
Gæst- Gæst
han fulgte pænt med ud på dansegulvet, satte hænderne hvor de nu skulle være når man dansede, og begyndte så roligt at gøre som hun havde lært ham. "tak, det er slet ikke så svært som jeg troede" sagde han og trykkede hende tættere ind til sig som da hun skulle lære ham at danse. "især fordi at jeg har en dejlige pige at danse med" sagde han og smilede sødt, mens hans kinder igen blev røde i en kort stund.
Gæst- Gæst
Yuuki så på Rex med et smil og sagde"hvor er du dog nuttede Rex" hun fulgte ham og sagde"jeg kan se at du har fanget alle trinene helt perfekt" hun smilede og rødmede let da han os gjorde det og sagde"årh det ved jeg nu ikke lidt dejlig måske men du endnu mere og så du jo så os ikke en pige" hun grinte sødt og smilede
Gæst- Gæst
Lignende emner
» A Night to Remember...
» A night to remember.
» A night to remember
» A night to remember? (Matthew)
» A night to remember - Sidney
» A night to remember.
» A night to remember
» A night to remember? (Matthew)
» A night to remember - Sidney
Side 1 af 1