Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
skovens indre EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
skovens indre EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
skovens indre EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
skovens indre EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
skovens indre EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
skovens indre EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
skovens indre EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
skovens indre EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
skovens indre EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
skovens indre EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

skovens indre

Go down

skovens indre Empty skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:16

Dato: 22/05
Sted: midt inde i skoven.
Tid: 20:57
Omgivelser: træer, træer... og træer!
Vejr: skyfri himmel.

Tear fløj rundt inde midt i skoven, hun vidste ikke helt, hvor hun var henne. Hun havde aldrig været i skoven før, eller det var hvertfald ikke så tit, at hun var her. Hun fandt en gren, som var oppe i øjenhøjde, for et menneskebarn. Hun satte sig på den. Hun så op på himlen, hun opdagede, at solen var ved at gå ned igen.
tear begyndte at tænke over, hvad der var sket for ikke så længe siden med Sina. Hun vidste ikke, hvad der var sket, men det var noget, som havde forandret Sina.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:19

en leopard kom luskende bag hende med et vrædt blik *endnu en person på mit tretorium*tænkte han og kom lydløst tættere på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:21

*Vend dig om, der kommer nogen.* sagde en træt stemme irriteret inde i hovedet på Tear. Tear vendte sig langsomt om, hun kunne først intet se, men hun senere hen over på noget. Hun så nærmere på det, hun fik et mægtigt chok og begyndte at skrige. Hun fløj højere op i luften, hvor hun kunne føle sig sikker.

//hun er kun 8 cm//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:25

//ok//

leopard så rundt og så hende så lidt længere opppe i luften og sprang op efter hende og og fangende hende og slikkede sig om munden og lagde hende på jorden og holdte sin pote på hende så hun ikke kunne slippe væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:28

Tear lå og holdte sin ene hånd ud fra sig, som hun havde fået fri. Hun havde mærket, hvordan luften havde forladt hende, da hun landte på jorden. Hendes hånd begyndte at lyse, Tear brugte sollyset. Hun ville prøve at blænde leoparden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:33

den rystede kort på hovedet og snappede efter hende og med en anden pote skrav han "enden tager du ud af mit tretorium eller jeg vil personligt gøre det af med dig"skrav den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:35

*Animagus! damn.. hvorfor så jeg ikke det før?* sagde den trætte stemme i hovedet på Tear.
Tear havde trukket sig sammen og skreget, da leoparden havde snappet efter hende, hun var i chok tilstand, men ordene i hendes hoved havde gjort en smule mere afslappet. "Er du animagus?" spurgte Tear forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:37

han holdte hande stadig nede mens han forvandlede sig til menneskelig skikelse og holdte hende i sine hænder "og du er på mit trretorium"sagde han hårdt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:43

Tear kunne godt mærke, at han ikke brød sig om folk, som var i hans territorium. "Det var heller ikke med vilje. Jeg er faret vild." sagde Tear og håbede, at det ville hjælpe. Hun brød sig ikke synderligt om, at han holdte hende fast.
*Det er det jeg siger, slå ham.* mumlede en stemme i hovedet på Tear.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:45

"faret vild som en fluge i en edderkops spind"sagde han ondt og præssede til om hende og hpbede ikke på baghold

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:50

Tear snappede efter vejret. "Jeg... er... ikk.. en.. flue.." fik Tear fremstødt, det var hårdt at sige ordene. Hun begyndte at snappe efter vejret. Hun håbede ikke på, at hun ville besvime, fordi så ville tingene ikke se så godt ud længere.
*Lad mig ordne ham!* bad stemmen i hovedet på Tear, men Tear rystede bare hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 20:22

//logge dsv//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 20:47

//okaay.. ^^ skrives//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skovens indre Empty Sv: skovens indre

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum