Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mit indre legebarn (Kelly) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mit indre legebarn (Kelly) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mit indre legebarn (Kelly) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mit indre legebarn (Kelly) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mit indre legebarn (Kelly) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mit indre legebarn (Kelly) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mit indre legebarn (Kelly) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mit indre legebarn (Kelly) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mit indre legebarn (Kelly) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mit indre legebarn (Kelly) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mit indre legebarn (Kelly)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 18:59

S: Legepladsen
O: Ingen
T: 21.09
V: Varmt
D: I dag
P: Stramme sorte jeans, en sort t-shirt med pink skrift på og sine store solbriller

Jeanna sad på en gynge på legepladsen, hun nynnede stille og så rundt, solens sidste stråler skinnede, hun smilte svagt og så rundt, hun rettede let på sine solbriller, inden hun begyndte at synge "All i wan't is a melody, one to express whats left of me! Need a little peace for my sanity.. All i wan't is a little song, one for your folks to sing along, need a little right to ignite my wrong!" hun smilte og begyndte at gynge inden hun sang videre "Turn me on and i'm on fire! I'll be the girl of your desire! I'll bend you over backwards before i'm gone!.. Turn me on and i'm on fire! I'll be the girl of your desire! I'll bend you over backwards before i'm gone!.." hun stoppede med at synge da nogle kom forbi legeladsen og så på hende, hun grinte let og nynnede så bare videre "Okay.. Nu må der godt komme nogen og underholde mig" mumlede hun og lagde hovedet let på skrå. Hun var begyndt at gå hen til legepladsen hver aften da det var utroligt hyggeligt og hun havde vel et indre legebarn inde i sig.
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 19:26

Kelly sad på hug bag ved en busk, imens at hun kiggede ind på legepladsen. Idet at hun fnisede højt så det gav et ekko. En lys latter, som var en typisk latter fra Kelly. Hun fik øje på en pige som sad på en gynge, imens lod hun sine skarpe tænder glide ud på sin underlæbe, så man lige kunne strejfe dem. Hun snusede derefter og fandt ud af at pigen ikke var en vampyr. Det var en helt anden lugt hun fik til sig, hvorefter at hun rystede kort på hovedet, *Gad vide om hun har lagt mærke til at der er nogen til stede* tænkte hun og grinte igen, Kelly var blevet meget glad på det sidste, uden at hun vidste hvorfor, en rigtig humør bombe, for at sige det lige ud. - Hun nød livet fuldt ud. Lagde dernæst sit hoved på skrå, imens at hun kiggede på pigen, hvor hun fandt ud af at det var Jeanna. Hun fniste lavt og planlagde det at hun ville lave lidt sjov med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 19:32

Jeanna nynnede videre, hun havde slet ikke lagt mærke til Kelly, men Jeanna var jo heller ikke en vampyr som kan lugte alt.. Hun smilte glad og nød de sidste stråler af solen, men pludselig gik solen ned "Heeeeey!!.. Hvem slukkede solen" spurgte hun små dumt og så med hovedet på skrå der hvor solen havde været, "Eij altså! Man kan da ikke bare sådan slukke solen! Den tilhører os alle" surmulede hun og prøvede at holde masken. Hun smilte og begyndte så at gynge rigtig højt "Weeee!" fniste hun og lukkede øjnene imens hun gyngede, vinden ramte blidt hendes ansigt. Hun elskede virkelig gynger, da de var utroligt sjove, synes hun da.. Men det var jo hendes mening, hun var jo nærmest et lille barn inden i, men det var hun kun glad for at hun var, så var alting meget sjovere
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 19:36

Kelly fniste, *Godt, godt* tænkte hun da hun fandt ud af at Jeanna ikke havde set hende, det var perfekt! Så kunne hun drille hende lidt, hvilket jo var hendes plan. Og med at drille hende lidt, mente hun faktisk at skræmme hende, men Kelly vidste ikke om en vampyr som hende kunne skræmme det væsen som hun var, hun havde glemt at Jeanna var en engel. Men Kelly kunne, finde ud at det ved at prøve sig frem, og det ville hun gøre! Med tiden blev hendes øjne røde og hendes lyse hår fik røde striber. Hun var en speciel vampyr i forhold til så mange andre. Idet at hun dukkede hurtigt op, med vampyr fart et stykke bag ved gyngen. Da Jeanna nærheden sig jorden på gyngen, tog hun fat i gyngens kæder og holdte den stille, hvorefter at hun fniste ind i hendes ene øre. Kelly forsvandt der efter som et lyn, og begyndte bare at løbe hurtigt rundt omkring hende og gyngen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 19:43

Jeanna fik et chok "Wraaaah!" skreg hun og faldte forover med hovedet ned i sandet, hun så rundt, men kunne ikke se nogen, "Hva?.." spurgte hun lidt dumt, og satte sig så op på gyngen igen "slemme slemme gynge!!" sagde hun små barnligt "Man må ikke skræmme sine gyngere sådan!!" sagde hun små strengt og surmulede let, hun lod som om gyngen talte til hende "Nå okay! Men du får kun en sidste changse!!" sagde hun og nikkede bestemt, hun smilte kært og begyndte at gynge højt igen "Weeee" fniste hun igen, og smilte glad, hun kunne ikke lade vær, selvom gyngen havde været rigtig slem. Hun nynnede lidt imens da det gjorde det hele hyggeliger.. Synes hun da, hun så rundt, da det pludselig gik op for hende at hun havde tabt sine solbriller, hun sprang straks af gyngen og bøjede sig ned og tog sine solbriller op fra sandet. Hun tog solbrillerne på og begyndte så at gynge højt igen, og fortsatte med at nynne, og anede slet ikke at Kelly var der
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 19:49

Kelly stoppede op lige foran hende, imens at hun tog fat i gynges kæder, så det også stoppede farten på gyngen. "JEAAAAAAAAANNA!" sagde hun glad med en høj tone i stemmen, hun fniste og var spændt på hendes reaktion. Hvorefter at hun prikkede Jeanna på hendes næsetip. Hvorefter at hun overfaldte hende, imens at hun stadig sad på gyngen, det kunne godt lade sig gøre, efter Kellys egen mening. (Oo') - Hun sørgede for at ingen af dem kom til skade, hun strakte sine arme og kiggede på Jeanna. "Du er døøøv!" klagede hun og skød sin underlæbe frem. Da hun var lidt fornærmet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 19:56

Jeanna fik IGEN et chok og faldte bagover og trak Kelly med over sig "Eh.... Kelly?" sagde hun små dumt og fattede ikke noget, "Jamn.. Jeg hørte ikke noget fordi jeg snakkede med gyngen!!" sagde hun barnligt og nikkede bestemt "For den var slem og skræmte mig så jeg faldte bagover!!" sagde hun og så vredt på gyngen, inden hun så op på Kelly.. "Ehm... Kunne du måske.. Jeg ved ikke... Flytte dig??" spurgte hun og skød underlæben frem, hun smilte skævt, og prikkede Kelly på næsen, da det gik op for hende at hun havde tabt sine solbriller IGEN, hun så rundt efter dem, og så at hun havde fået sand i håret "Eij altså!!" sagde hun og rullede dem så rundt så Kelly lå nederst, hun begyndte at hælde sand i Kellys hår og smilte lidt ondt, hun fniste fjantet og roede sandet rundt i hendes hår
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 19:58

Kelly fniste. "Det var mig som gjorde det med gyngen, da du blev forskrækket! - Det var ikke gyngen!" sagde hun og hævede det ene bryn da hun lige pludselig lå nederst og fik sand i sit hår. "NEEEEEEEEEIJI!" udbrød hun og begyndte at ryste sit hoved. Men grinte så derefter, og rakte tunge, "Okay.. du har fået din hævn!" grinte hun og kiggede på Jeanna.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 20:02

Jeanna grinte "Nå... Så skal jeg nok sige undskyld til gyngen" sagde hun lidt dumt og lagde hovedet på skrå "Forresten sand klæder dig" grinte hun barnligt og rullede af Kelly, hun så på gyngen "Undskyld kære gynge.. Jeg troede bare det var dig.. Men.. Så var det Kelly" peb hun undskyldne til gyngen og skød underlæben frem, hun lod så igen som om at gyngen talte til hende "Jeg ved det og det må du virkelig undskylde!!" peb hun igen undskyldne og så, så på Kelly "Gyngen er sur på dig nu!!" sagde hun og nikkede bestemt, imens hun prøvede at lade vær med at grine.. "Vent... den siger aaaat... Hvis du tjener den resten af dit liv vil den tilgive dig!" sagde hun og brød så ud i latter og lagde sig igen i sandet imens hun bare grinte og grinte


Sidst rettet af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 20:05, rettet 1 gang (Reason for editing : Skrev forkert)
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 20:07

Kelly begyndte bare at grine vold meget efter at Jeanna havde sagt det, så hun faldt bagover gyngen, helt ned på røven og ned at ligge i sandet! "Oooooh GOSH!" grinte hun og førte sine arme omkring sig selv, fordi det gjorde så ondt i maven at grine. "Thaha! Beklager.. men vil hellere tjene en dreng og strippe oppe på en stang, søde" sagde hun og satte sig forsigtigt op, fugtede derefter diskret sine læber og kiggede på Jeanna, men begyndte så at grine igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 20:12

Jeanna grinte let "Du kan vidst godt lide at rime" grinte hun og så på kelly.. Eller det rimede ihvertifald inde i Jeanna's hovede, "ville heller tjene en dreng og strippe oppe på en stang" sagde hun og smilte nuttet, hun grinte så igen og kunne virkelig ikke lade vær med at grine, da det simpelthen var alt for komisk, hun knyttede let sine hænder i sandet og hældte sandet udover sig selv, hun synes sandet var dejlig varmt, og fniste fjantet, hun tog noget sand og hældte det så udover Kelly, "Tihi" sagde hun små barnligt og smilte nuttet, hun var virkelig i fjolle humør "Egentlig ville jeg heller strippe her end på en strip bar" mumlede hun små tænkende og rødmede kært, men grinte så, hun følte sig egentlig rimelig pervers nogle gange, men hun synes det var sjovt at være pervers, da man tit misforstod ting og så griner af det
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 20:31

Kelly kunne virkelig ikke lade være med at grine, "Omg.." sagde hun lavt og bed sig i læben, men prøvede så at tage det lidt mere seriøs. Idet at hun satte sig op på gyngen og så ned på Jeanna med et stort smil. "Hvad så.. er der sket noget for nylig, som jeg ikke har hørt?" spurgte hun og lagde sit hoved på skrå, imens at hendes grønne øjne bare hvilede på Jeanna.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 20:34

Jeanna tænkte lidt "Tja... Ehm... Jeg har mødt en dreng der hedder Chris, jeg ved ikke om jeg har fortalt dig det" sagde hun og blev hurtigt genert og begyndte at lege med sit hår, da hun begyndte at føle sig lidt akavet, hun begyndte at rødme, "Ehm.. Men ham bor jeg hos" sagde hun små genert, og fniste tøset, hun gemte sit hovede i hendes hænder, hun kravlede så op og satte sig på gyngen, hun så væk for at skjule sin rødmen
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 20:48

"Njuuuurh!" udbrød Kelly lige pludselig, og fniste over at Jeanna rødmede over det, "Kommer i sammen?!" spurgte hun nysgerrigt imens at hun kiggede over på hende, lagde sit hoved på skrå, bed sig diskret i læben, imens at hun ventede spændt på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 20:51

Jeanna så ned "Tja.. Jeg ved det faktisk ikke.. Han.. Han er nemlig en ild dæmon" peb hun trist og fik svagt tåre i øjnene "Jeg holder virkelig af ham og han kan vidst lide mig... Men.. Han sagde vi ikke kunne være sammen fordi han er en dæmon og jeg er en engel" hviskede hun og skubbede til sandet med foden, hun blev pludselig i et trist humør, som hun hurtigt ville ud af igen
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 21:16

"Hvorfor så ikke spørge om en besværgelse halløj også blive til en dæmon lige som ham? Så kan i jo godt? Førhen var jeg jo også en engel" sagde hun opmuntrende imens at hun kiggede på hende, og fugtede diskret sine læber. "MEEEN! TADAAAA.." udbrød hun lige pludselig og smed sig ned i sandet, uden at hun vidste hvorfor, ej.. hun gjorde det mest for at få hende til at grine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 21:19

Jeanna kunne ikke lade vær med at smile "Men... Jeg vil helst forblive en engel" sagde hun og smilte skævt, hun betragtede Kelly, og kunne ikke lade vær med at grine svagt, hun tog noget sand og hældede det udover Kelly "Skal vi ikke skifte emne?" spurgte hun lidt bedende og smilte svagt, hun ville helst i bedre humør og ikke tænke på det med Chris... Hun smilte skævt, "Så... Arbejder du?" spurgte hun små dumt og lagde hovedet let på skrå
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 21:30

"Jeg vil ikke kalde det for et arbejde" sagde hun stille og bed sig i læben. "Men jeg er stripper" svarede hun så og grinede stille. Inden at hun satte sig op i sandet, "Hvad med dig?" spurgte hun og vendte sig om, så hun kunne se Jeanna. Hun smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 21:33

Jeanna så lidt på hende "Virkelig?.. Stripper" sagde hun lidt overrasket og rødmede blidt "Tja.. Så skal jeg nok på strip bar" sagde hun drillende og grinte imens hun rystede på hovedet "Eij.. Skal jeg ikke" sagde hun og grinte igen "Jeg har ikke et arbejde... Men jeg gad godt at være sanger" sagde hun og bed sig let i læben "Måske skulle jeg blive stripper, det mener mange af mine gamle venner at jeg ville være god til... Men jeg tror ikke helt det er mig" mumlede hun tænkende "og så vil jeg ikke virke som om jeg efterligner dig" tilføjede hun og rødmede blidt
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 21:44

"Hey.. der er mange som er stripper på stedet.. der er end da gamle strippere.." sagde hun så og kunne ikke lade være med at grine lidt, men rømmede sig så; "Du skal ikke tage det som en efterligning, men du skal i al fald tænke meget over det.. om du så vil gøre det for penge.. eller for hyggens skyld" smilede hun skæv, og fugtede sine læber, "Uhm..forresten så har jeg faktisk fået en kæreste" tilføjede hun nærmest hviskende og rødmede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 21:49

Jeanna grinte blidt "Tja... Jeg ved ikke.. Jeg har virkelig brug for penge så jeg ikke er en belastning for Chris.. Jeg bor jo hos ham og jeg betaler slet ikke for det... Så jeg må nok få et job.. Og hvis jeg kunne være god som stripper ville det jo være et godt valg" sagde hun og bed sig i læben "Men... Jeg vil ikke fortælle det til Chris.. Det skal være en overraskelse.. Ehm.. Eller måske... Nej jeg tror bare jeg skulle få et job som stripper" sagde hun og rødmede svagt, da hun havde en diskution med sig selv som Kelly nok ikke fattede noget af "Nå.. Men hvem er den heldige så?" spurgte hun med et smil
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 21:56

Kelly hørte efter alt det hun sagde og lagde sit hoved på skrå, imens at hun så på hende, grinede lidt. "Jamen.. det var godt at du fandt ud af det" sagde hun så og blinkede med det ene øje. Hun bed sig derefter i læben. "Han hedder Craig.." svarede hun og rødmede svagt, idet at hun gemte sit ansigt i sine hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 21:59

Jeanna fniste fjantet og prikkkede hende i siden, "Genert?" spurgte hun og fniste fjantet, hun smilte nuttet "Men.. Du skal måske hjælpe mig lidt hvis jeg skal være stripper" sagde hun og rødmede dybt, det føltes lidt dumt at spørge om men, hun blev nogle gange utroligt genert og så gik det bare helt galt, men hvis Kelly hjalp hende bare lidt så skulle det nok gå
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Gæst Fre 23 Apr 2010 - 22:06

"Neeiji.. det er jeg ikke.. eller jo måske lidt" sagde hun lidt forvirret, da hun lagde sine hænder ned på sine lår og kiggede op på Jeanna. Bed sig diskret i læben. "Han er virkelig dejlig.." mumlede hun med et sødt smil og lagde, igen sit hoved på skrå, imens at hun kiggede på hende, nikkede derefter kort, "Jeg skal nok hjælpe dig.." smilede hun skævt og fniste lidt over det. Men hun mente det skam med at hun ville hjælpe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Jeanna Fre 23 Apr 2010 - 22:09

Jeanna rødmede blidt "Tak" sagde hun taknemligt og blev så rolig igen, hun smilte blidt og så rundt, der var begyndt at blive mørkt, hun bed sig kort i læben, og lagde sig så ned i det varme sand, hun elskede den varme natteluft, og stjernerne begyndte at skinne, det var utroligt romantisk, desværre var hun ikke sammen med sin kæreste (xD). Hun smilte svagt og betragtede den smukke natte himmel og nynnede stille
Jeanna
Jeanna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 231


Tilbage til toppen Go down

Mit indre legebarn (Kelly) Empty Sv: Mit indre legebarn (Kelly)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum