Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
KLIIIIIK! Be' om, mange tak.
4 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
KLIIIIIK! Be' om, mange tak.
*Hører døren blive åbnet og drejer langsomt rundt i en sort læder-kontorstol* Welcome ... I've been expecting you, Gæst ... *smiler sleskt og aer en stor, fed kat der ligger og flader ud på skødet* I'm gonna make you an offer you can't refuse ...
Bhaha ej æææh, jeg keder mig som ind i helvede, SÅ derfor beder jeg dig på mine grædende knæ om at redde mig fra kedsomhedens onde greb. Hvordan? ET EMNE. Og ja, selvom jeg er ved at kede mig ihjel, har jeg stadigvæk nogle krav, for jeg emner ikke med alle og enhver. Det er ikke for at være en snobbet krukke, men hvis jeg ikke har en ordentlig emnepartner, vil tråden meget hurtigt dø, så det vil jeg helst gerne undgå.
Det er heller ikke fordi jeg har forfærdelig mange regler, men hvis du ikke kan overholde dem - i hvert fald langt de fleste - kan du lige så godt smutte nu, og igen, no offense.
¤ Du skal kunne skrive minimum 200-300 ord - rigtig gerne flere.
¤ Din stavning og grammatik skal være forholdsvis i orden, som det mindste dine punktummer. Et par små stavefejl her og der eller manglende kommaer gør selvfølgelig intet. Så stor en grammar nazi er jeg ikke. :p
¤ Du skal kunne leve med, at der godt kan gå lidt tid, før jeg svarer. Jeg gider ikke have min indboks bombarderet med påmindelser om emnet. Det er ikke, fordi jeg har glemt det, men det er ikke altid lige let for mig at svare, eftersom jeg tit og tæt døjer med skriveblokering; men jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste for at få svaret så hurtigt som muligt!
Det var sådan set det, i store træk. Se det var ikke så slemt vel? Og nu hvor dét er på plads, har jeg et par plots i ærmet, hvis nogle skulle være interesserede! Det er efterhånden længe siden, jeg har haft gang i Eithan for alvor, og det skal der laves om på. Det er bare idéer, så hvis du foretrækker et helt almindeligt emne, hvor vi bare skriver derud af og ser, hvad der sker, er det helt fint med mig. :D
# En person der er i stand til at få Eithan til at smile og grine bare lidt. Han er langt fra en optimistisk, munter type, men det skal vedkommende kunne lave om på. Det kan være en gammel ven, eller vi kan begynde helt fra begyndelsen med et nyt venskab. Hvad end du hælder mest til.
# En fjende. Én som kan få ham til at koge over af vrede ved blot at se på ham - altså mere end andre kan. Der er ingen, der skal slås ihjel eller skades mere end hvad godt er, medmindre vi aftaler et eller andet som indgår dét. Psykisk terror er helt fint.
# Et offer for hans blodtørst. Om personen skal forvandles eller ej, skal jeg ikke være herre over, men jeg er med på begge dele. De kan skilles bagefter, gå hver sin vej og aldrig ses igen eller støde på hinanden senere hen og måske få en form for forhold.
# En pige, måske nærmere en ung kvinde, som kan stjæle hans hjerte. Ikke bogstavelig talt, naturligvis. Hende er der en anelse flere krav til end de andre to. Det er vigtigt, at hun ikke er alt for putte-nuttet, hverken i udseendet eller sin væremåde. Følelserne behøves ikke at være gengældt, overhovedet, det er op til dig.
Race og køn (udover i den sidste) er ligegyldigt!
Alle detaljerne etc. kan vi diskutere over PM, eller hvis du har et helt andet plot i tankerne, så foregår det også dér. :D
Bhaha ej æææh, jeg keder mig som ind i helvede, SÅ derfor beder jeg dig på mine grædende knæ om at redde mig fra kedsomhedens onde greb. Hvordan? ET EMNE. Og ja, selvom jeg er ved at kede mig ihjel, har jeg stadigvæk nogle krav, for jeg emner ikke med alle og enhver. Det er ikke for at være en snobbet krukke, men hvis jeg ikke har en ordentlig emnepartner, vil tråden meget hurtigt dø, så det vil jeg helst gerne undgå.
Det er heller ikke fordi jeg har forfærdelig mange regler, men hvis du ikke kan overholde dem - i hvert fald langt de fleste - kan du lige så godt smutte nu, og igen, no offense.
¤ Du skal kunne skrive minimum 200-300 ord - rigtig gerne flere.
¤ Din stavning og grammatik skal være forholdsvis i orden, som det mindste dine punktummer. Et par små stavefejl her og der eller manglende kommaer gør selvfølgelig intet. Så stor en grammar nazi er jeg ikke. :p
¤ Du skal kunne leve med, at der godt kan gå lidt tid, før jeg svarer. Jeg gider ikke have min indboks bombarderet med påmindelser om emnet. Det er ikke, fordi jeg har glemt det, men det er ikke altid lige let for mig at svare, eftersom jeg tit og tæt døjer med skriveblokering; men jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste for at få svaret så hurtigt som muligt!
Det var sådan set det, i store træk. Se det var ikke så slemt vel? Og nu hvor dét er på plads, har jeg et par plots i ærmet, hvis nogle skulle være interesserede! Det er efterhånden længe siden, jeg har haft gang i Eithan for alvor, og det skal der laves om på. Det er bare idéer, så hvis du foretrækker et helt almindeligt emne, hvor vi bare skriver derud af og ser, hvad der sker, er det helt fint med mig. :D
# En person der er i stand til at få Eithan til at smile og grine bare lidt. Han er langt fra en optimistisk, munter type, men det skal vedkommende kunne lave om på. Det kan være en gammel ven, eller vi kan begynde helt fra begyndelsen med et nyt venskab. Hvad end du hælder mest til.
# En fjende. Én som kan få ham til at koge over af vrede ved blot at se på ham - altså mere end andre kan. Der er ingen, der skal slås ihjel eller skades mere end hvad godt er, medmindre vi aftaler et eller andet som indgår dét. Psykisk terror er helt fint.
# Et offer for hans blodtørst. Om personen skal forvandles eller ej, skal jeg ikke være herre over, men jeg er med på begge dele. De kan skilles bagefter, gå hver sin vej og aldrig ses igen eller støde på hinanden senere hen og måske få en form for forhold.
# En pige, måske nærmere en ung kvinde, som kan stjæle hans hjerte. Ikke bogstavelig talt, naturligvis. Hende er der en anelse flere krav til end de andre to. Det er vigtigt, at hun ikke er alt for putte-nuttet, hverken i udseendet eller sin væremåde. Følelserne behøves ikke at være gengældt, overhovedet, det er op til dig.
Race og køn (udover i den sidste) er ligegyldigt!
Alle detaljerne etc. kan vi diskutere over PM, eller hvis du har et helt andet plot i tankerne, så foregår det også dér. :D
Sidst rettet af Eithan Fre 6 Jul 2012 - 20:30, rettet 1 gang
Eithan- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.
Antal indlæg : 750
Sv: KLIIIIIK! Be' om, mange tak.
Heeeeey thar!~
Jeg melder mig gerne til lidt af alle sammen. Men jeg må først lige spørge, om du kan leve med en grammar nazi? For det er jeg altså.
Med det på plads - hvad siger du så til, at vi laver en win-win? Du keder dig ikke(fordi du emner med mig ;J), og jeg får beskub i en anden karakter? Er du med? Jeg ved, jeg er lidt af en numse til at forklare..
~ Sace
PS. Jeg opdagede, at der var et ord med kode på, som var gået lidt skævt. [b.]meget[/i] skal bare skrives [b.] meget [/b] -- men uden kommaerne inde i [ ] ^^
Jeg melder mig gerne til lidt af alle sammen. Men jeg må først lige spørge, om du kan leve med en grammar nazi? For det er jeg altså.
Med det på plads - hvad siger du så til, at vi laver en win-win? Du keder dig ikke(fordi du emner med mig ;J), og jeg får beskub i en anden karakter? Er du med? Jeg ved, jeg er lidt af en numse til at forklare..
~ Sace
PS. Jeg opdagede, at der var et ord med kode på, som var gået lidt skævt. [b.]meget[/i] skal bare skrives [b.] meget [/b] -- men uden kommaerne inde i [ ] ^^
Gæst- Gæst
Det kan jeg sagtens leve med!
... Jaaa? Det tror jeg. XD
Åh phaha tak. Det ved jeg godt, har bare fået kludret rundt i det, åbenbart.
... Jaaa? Det tror jeg. XD
Åh phaha tak. Det ved jeg godt, har bare fået kludret rundt i det, åbenbart.
- Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.
Så vil jeg også smide Elijah i ringen. Jeg går ud fra, at Elijan kan passe - næsten - under alle kategorierne. Dog kan han ikke rigtig holde ud, hvis folk hader ham, men hvis det er sådan, Eithan skulle have det med ham, er der vel ikke meget at gøre - also, who wouldn't want vampire as ones enemy, eh? Men han er hylende morsom - mostly when drunk - og det er vist noget med, at animaguser har lidt sweeter blood than regular people.
Og kærlighed til dit punkt omkring ventetid, selv bliver jeg overvældet af delvis aggression og dårlig samvittighed ved at få fyldt indbakken med Hallo-beskeder...
Og kærlighed til dit punkt omkring ventetid, selv bliver jeg overvældet af delvis aggression og dårlig samvittighed ved at få fyldt indbakken med Hallo-beskeder...
Gæst- Gæst
OK, dejligt! -- Også hvis du ikke er en af de der, der skal kontrollere alt, som sker, skal vi så fortsætte til næste trin - udvælgelsen af plot?
Eller, du ville jo nok have gavn af, at jeg fortæller dig om den karakter, som du skal emne med.. Medmindre! Du favorisere overraskelser? -føler sig ret så psykolog-agtig-
No worries, det er jo rettet nu. Bare et eksempel på min grammar nazi-ness. ^^
Eller, du ville jo nok have gavn af, at jeg fortæller dig om den karakter, som du skal emne med.. Medmindre! Du favorisere overraskelser? -føler sig ret så psykolog-agtig-
No worries, det er jo rettet nu. Bare et eksempel på min grammar nazi-ness. ^^
Gæst- Gæst
Elijah: Så holder vi os bare væk fra dén del! Vi kan diskutere emnet over PM, hvis det er, medmindre du foretrækker et plot-frit emne?
Sacehilr: Haha, nej bare rolig. Faktisk er jeg lidt ligeglad med, hvordan vores emne skal foregå. xp
Overraskelser er godt! Men æh, som jeg sagde til Elijah, så kan vi snakke videre om det over PM. Det er nemmere at overskue i stedet for, at der er en masse svar som bliver blandet sammen med hinanden her. :(
Sacehilr: Haha, nej bare rolig. Faktisk er jeg lidt ligeglad med, hvordan vores emne skal foregå. xp
Overraskelser er godt! Men æh, som jeg sagde til Elijah, så kan vi snakke videre om det over PM. Det er nemmere at overskue i stedet for, at der er en masse svar som bliver blandet sammen med hinanden her. :(
Et offer for hans blodtørst? Det må da vidst være naive Evangeline, du leder efter der.. Jeg er frisk. Jeg vil helst ikke have hende forvandlet, men Eithan må da gerne tage en bid af hende, hvis det skulle være det.. xD
Oh, og jeg overholder alle dine krav, regler etc.
Oh, og jeg overholder alle dine krav, regler etc.
Evangeline- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.
Antal indlæg : 744
Jeg ved ikke, om Giselle her passer ind, som en pige, der kan stjæle Eithans hjerte? Det må være dig, der bedømmer det, og ikke jeg!
- Hvis ikke, kunne Giselle sikkert også være en "god" fjende. (-:
- Hvis ikke, kunne Giselle sikkert også være en "god" fjende. (-:
Giselle- Competent (Rank 9)
Antal indlæg : 306
Vi ignorerer lige, at mit svar er over 3 måneder forsinket ......
Men hvis I stadigvæk godt vil emne, så send en PM og så kan vi snakke videre om det der! :D
Men hvis I stadigvæk godt vil emne, så send en PM og så kan vi snakke videre om det der! :D
Uh!
Jeg har intet imod din karakter på nogen måde.
MEN!
Jeg reserver pladsen som fjende! Hvis herren tillader det
Min karakter kunne godt mangle et par minusser i det sociale! Om det skal ende i kamp eller tilsvining ingame er optil dig.
Jeg har intet imod din karakter på nogen måde.
MEN!
Jeg reserver pladsen som fjende! Hvis herren tillader det
Min karakter kunne godt mangle et par minusser i det sociale! Om det skal ende i kamp eller tilsvining ingame er optil dig.
Will Redmont- Beginner (Rank 5)
- Bosted : Ved fuldmåne bor han i en kælder skjult i skoven. Ved alle andre dage, deler han en lejelighed med sin storebror.
Antal indlæg : 75
Lignende emner
» for mange smerter...
» Jeg undskylder så mange gange.
» Så mange væsner... og hvad så??
» Nattens mange timer...
» Undskylder mange gange.
» Jeg undskylder så mange gange.
» Så mange væsner... og hvad så??
» Nattens mange timer...
» Undskylder mange gange.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives