Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Here's to Us! (Relationer til Alexei) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Here's to Us! (Relationer til Alexei) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Here's to Us! (Relationer til Alexei) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Here's to Us! (Relationer til Alexei) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Here's to Us! (Relationer til Alexei) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Here's to Us! (Relationer til Alexei) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Here's to Us! (Relationer til Alexei) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Here's to Us! (Relationer til Alexei) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Here's to Us! (Relationer til Alexei) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Here's to Us! (Relationer til Alexei) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Here's to Us! (Relationer til Alexei)

3 deltagere

Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Lør 14 Jul 2012 - 23:24

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Tumblr_lxn6hbi0CE1qd1176o1_400_large
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Hello there, my dear fellow creatures!
Nu synes jeg det er ved at være på tide, at finde nogle flere relationer til Alexei!
Jeg har ikke rigtig fået lavet en profil endnu, da jeg er alt for doven til det, men den kommer nok på et tidspunkt xD
Men da der ikke er så forfærdelig meget at vride ud af den endnu, må dette være den foreløbige informations kilde.
Alexei er en 24 år gammel varulv. Han er født ind i en familie i mellemklassen og boede de første 19 år af sit liv i udkanten af Paris. Da han var nitten, fik han en rolle i et skuespil på et teater i Di Morga, hvilket førte til at han flyttede dertil. Nu er han en del af Di Morgas overklasse og et ansigt man ser hyppigt på Théâtres scene. Udover det arbejder han som model og endda en ganske eftertragtet en. I aftentimerne er han ofte til at finde rundt omkring i byen, hvor han charmere sig ind på diverse kvinder og gør sit aller yderste for at skjule at det ikke kun er kvinder han har øje til. Homo- og bi- seksualitet har aldrig været velset i hans familie.
Alexei er en utrolig charmerende fyr, der dog til tider kan virke meget arrogant, fordi han ikke altid lægger mærke til sine omgivelser. Og til tider er han bare arrogant. Han tænker altid på sig selv først og har svært ved at stole på folk. Samt holde af dem. Dog er han rigtig god til at narre folk til at tro han gør det, hvilket nok kommer af at han er utrolig god til at opfange og forstå folk følelser. Derfor kan han også lettere manipulerer med dem. Selvom han er utrolig dårlig til at håndterer sine egne.
Det er vel nogenlunde hvad du har brug for at vide om Alexei.. Hvis vi skal emne, skal der være en relation mellem vores karakterer inden vi går igang. Og plots er selvfølgelig endnu bedre, men dog ikke nødvendige. Jeg havde et plot, som Hazel dog allerede har sat sig på, men hvis ikke du har en idé kommer jeg garanteret på et eller andet når jeg læser din profil igennem. Mine svar er som regel på mellem 500 og 700 ord, men det hænder også at de er helt ned til 400 og helt op til omkring de 1000. Dog kræver jeg ikke at du skriver ligeså langt, så længe der er kreativitet i svaret og det er mere end tre linjer.
Jeg håber ikke at min roman endnu engang får skræmt alle væk. Desværre bliver mine plottråde sjældent overbefolkede o.o

Jeg håber jeg fik lokket bare et par til!
-Alexei Ace Carter
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Aubrei Søn 15 Jul 2012 - 0:03

Uh uh jeg vil gerne lokkes! xD
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Søn 15 Jul 2012 - 0:07

Ohh well.. What a surprise.. Hvad har du i tankerne kære?
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Aubrei Søn 15 Jul 2012 - 0:16

Ja meget ikk?^^

Årh well dunno... måske skulle vi bare nuppe et emne, og se hvad der sker?^^
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Søn 15 Jul 2012 - 0:20

Har du overhoved læst hvad jeg har skrevet? xD
Well.. Jeg er ikke den store fan af impulsive emner, men.. Hvis de mødes på diskoteket eller noget, kan det nok gå.. Nu hvor det er dig <3
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Autumn Søn 15 Jul 2012 - 14:45

Allos! :3 Du virker spændende og jeg har selv brug for at komme igang med min karakter (igen).
Jeg ved ikke om det kan bruges til noget men en idé kunne være at Autumn er uheldig og møder Alexei en dag hvor fuldemånen står højt på himlen?
Og samtidig kan det være at de i forvejen måske har set hinanden. Måske hvis han havde været forbi teatret mens en skoleklasse havde fået lov til at øve en musical og han så havde stået et øjeblik og observeret dem. Indtil at Autumn så ser op og for øje på ham. Altså deres relation behøver jo ikke være stor og med en masse dialog. : D

Håber du forstår..og hvis det er.. så kan du bare komme med nogle ideer selv..
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Søn 15 Jul 2012 - 15:06

Well.. Jeg synes måske det ville være federe hvis de mødte hinanden dagen efter fuldmåne. Men idéen med teateret er jeg ret vild med!
Befinder Autumn sig nogensinde i skoven? ^^
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Autumn Søn 15 Jul 2012 - 15:11

Hmmm.. Det lyder som en idé. : D Så vi siger bare at de mødes dagen efter..
Ja.. o.o Det gør hun faktisk. Altså hun er begyndt at få det svært med at være omkring alt for mange på en gang og skoven er lidt blevet et sted hun 'flygter' hen.. Så det skulle ikke undre mig at hun er der.
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Søn 15 Jul 2012 - 15:14

Okay.. For jeg tænker at hun finder ham der? Bevidstløs i skovbunden ^^
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Autumn Søn 15 Jul 2012 - 15:19

Ej ja! o_o Den er jeg med på.. Omg.. xDD Jeg kan bare forestille mig hende snuble over ham ude midt i skoven..

Men ...hvem skal så starte emnet??? ^^
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Søn 15 Jul 2012 - 15:22

Jeg kan i hvert fald ikke starte det lige nu.. Jeg er i gang med nogle andre ting atm.
Så hvis du kan lave det ville det være super ^^
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Autumn Søn 15 Jul 2012 - 15:26

Hmmm.. Jeg kan da prøve. xD Og jeg vil sende et link til dig når jeg får taget mig sammen til at få lavet det..
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Søn 15 Jul 2012 - 15:30

Det lyder godt ^^
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 10:48

Efter at jeg har læst det hele igennem, kunne det være sjovt hvis en vampyr og varulv mødes... af samme køn. Ved ikke hvor vidt du er interesseret i det. Men de kunne ende op i form af relation (ved bare ikke helt hvad for en relation de skulle have)..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Man 16 Jul 2012 - 12:27

Det er jeg helt sikkert interesseret i.. Kan du muligvis skrive lidt om Lucca? Altså hvordan han er som person? Så er det lettere at finde på en relation ^^
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 12:31

Det kan jeg godt, fordi der ikke så meget at læse om ham nu, er at jeg og så lige pt. er for doven til at komme ordentlig i sving, men der vil komme en masse information om selveste Lucca. :)

>> Kort præsentation:

Lucca er en vampyr der går mest for sig selv, de fleste ser ham kun ude på natten, hvis han bevæger sig udenfor om dagen er der virkelig en god grund til det, ellers forholder en vampyr sig til de mørke steder. Lucca har ikke noget sted at bo lige for tiden. Han strejfer meget rundt. Udover hans udseende, med kridt hvidt hår, med langt pandehår og spinkle krop så er han meget moden af sin alder. Måske virker han ikke direkte imødekommende ved første øjekast, men selvtilliden er i top form og han er ikke bange for at sige sin mening. Han har aldrig følt kærlighed før da han i en ung alder blev bidt samtidig med at hans forældre aldrig har været der for ham. Og derfor tror han ikke på ægte kærlighed. Han tager hvad han kan på vejen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Man 16 Jul 2012 - 13:20

Well.. Jeg kan ikke rigtig komme på noget ligenu. Men jeg vil lægge hovedet i blød og se hvad jeg kan komme op med ^^
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 14:25

Tralalala..

Hvis du ikke allerede har for meget at lave, har du også en rekrut her. ^^
Plots er altså ikke min stærke side.. men da jeg læste om Alexei første gang fik jeg en idé til en relation. Og nu hvor jeg læser det igen, tror jeg, jeg har noget interessant..
Men først vil jeg lige vide, om du mener, du har tid til alle de emner og så mig og Feather..?

~ Feather

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Man 16 Jul 2012 - 14:47

Altså.. Jeg har rimelig meget ligenu, men kom med idéen, så ser vi på det. Og ellers må vi jo bare gemme det. Der er jo ingen der siger at vi skal igang med det samme ^^
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 15:03

Your word is my action. n_n
Nå, jeg tænkte, at relationen var et diskret og helt tilfældigt møde på en af de steder, Alexei kommer. Nu ved jeg ikke, om han kommer på caféer eller til havnen, men det er der Feather arbejder, så de kunne jo mødes sådan, og derefter tage den derfra.

Så har jeg en lille idé til et underplot, så der er noget at lave, efter de har mødt hinanden. Du ved, ikke et stort plot med brænde og drama, men et lille et, hvor der skabes en forbindelse, der ikke er baseret på en traumatisk hændelse. Alexei er jo god til at læse og forstå mennesker, og Feather er typen, man skal gætte to gange for at forstå. Hun har nemlig nogle principper, som hun klamre sig til for dear life.

Og... jo, jeg tror, det var det hele. ^^


Sidst rettet af Feather Man 16 Jul 2012 - 20:09, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Man 16 Jul 2012 - 15:30

Jeg forstår ikke rigtig hvor du vil hen med den anden del? ^^
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 15:33

My apologies.. Jeg kan godt være forvirrende. ^^'
Min pointe var bare, at efter de har mødt hinanden, kunne han finde en interesse i Feather, en interesse som bunder i, at han ikke forstår hende så godt som han normalt gør med andre.


Sidst rettet af Feather Man 16 Jul 2012 - 20:48, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Man 16 Jul 2012 - 16:30

Det kunne være awesome.. ^^
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 20:49

Yeah? Så siger du bare til, når du har tid og lyst, og så skriver jeg emnet. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Alexei Man 16 Jul 2012 - 21:54

Det lyder godt ^^
Alexei
Alexei
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : I penthouselejligheden i et lejligheds kompleks, der ligger op til Sombre.

Antal indlæg : 92


Tilbage til toppen Go down

Here's to Us! (Relationer til Alexei) Empty Sv: Here's to Us! (Relationer til Alexei)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum