Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et ny venskab (Kimiko) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et ny venskab (Kimiko) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et ny venskab (Kimiko) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et ny venskab (Kimiko) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et ny venskab (Kimiko) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et ny venskab (Kimiko) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et ny venskab (Kimiko) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et ny venskab (Kimiko) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et ny venskab (Kimiko) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et ny venskab (Kimiko) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et ny venskab (Kimiko)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 18:22

Tid: 18:30
Sted: gågade
Vejr: sky frit
Omgivelser: menneske/væsen

der kom en høj person gå ned af gågade, person er næste to meter høj og har kul sort hår ud over pande hår som er hvidt, øjne er unaturlig mørke brun næste over i det sort, den her person er Gabriel, han havde ikke det vild at laver så han havde bestemmer sig, for at gå en tur i by og håber på at der sker noget spænde, som man gad at deltag i, han sad sig ned ved et bord ved en uddørs cafe, hvor han bestille et krus øl da tjener kom ned til ham, hvor han betale med det sammen og vente derefter bare på at få sin øl.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 18:39

Kimi sad roligt i sin lejlighed og tænkte, hun sukkede tungt og så lidt ned inden hun rejste sig, hun gik ud til spejlet, rettede lidt på sit hår, og gik så ud af sin lejlighed, hun stak hænderne i lommerne på sin blå og grå sweat shirt, hun sukkede og kom roligt forbi en ung mand(Gabriel), men lagde ikke mærke til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 18:48

der gik list tid end tjener kom ned med hans krus øl, han tog en tår af øl og smagte kort på den, jo den var god, han kiggede kort på en kvinde som gik forbi ham, ud fra kvinde aura vil han gær på at hun er dæmon eller noget dæmon linger, han tog en tår mere af sin øl og lukke kort øjne, han kiggede kort rundt og fandt ikke noget spænde ud over kvinde der lige gik forbi.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 19:02

hun så roligt ned, og satte sig ved et bord et stykke fra den unge mand, hun bestilte en øl og ventede, hun så koldt rundt, og sukkede, efter noget tid fik hun den og sad stille og nippede af den, men uden at se på nogen, hun havde bare et koldt udtryk i øjnene, og sukkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 19:11

han så af kvinde sat sig ved et af de andre bord her på uddørs cafe, det ser ud til at hun har haft en dårlig dag eller så hun bare altid kold på verden om hende, han tog en tår mere af sin øl og lukke kort end, end han kort kiggede rundt og tog så en tår mere og tøm krus ved det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 19:14

hun så stille ned og knugede hårde om glasset, selvom man ikke kunne se det havde hun set på ham samtidig med at han havde set på hende, hun sukkede og fik skubbet glasset på gulvet da hun lavede en for hurtig bevægelse, men rørte sig ikke rigtig alligevel...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 19:21

han kiggede kort over på hende da han kun høre en lyd af glas der gik i stykke, han smiler svagt af hende, end han rejse sig og begynde at gå videre ned af gågade i håber om der var noget spænde at tager sig til, mens han gjort det kom en tjener ned til hende og begynde at tør op og sammen glas skær sammen.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 19:43

hun sukkede og rejste sig "her" sagde hun koldt og lagde nogle penge på bordet inden hun stak hænderne i lommerne igen og gik ned af gaden, hun gik i sine egne tanker så hun kom til at gå ind i Gabriel, hun så op og koldt på ham inden hun koldt sagde "Se dig dog for!" og fjendtligheden lyste ud af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 19:51

han gik rolig for sig selv indtil en gik ind i ham, som vis sig af være kvinde, "det er da dig som skal ser dig for, da det er dig som gå ind i mig" sagde han og kiggede ned på hende, da det vis sin at være lav forhold til ham, han begynde at gå igen kort tid efter hun var går ind i ham.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 19:56

hun skar tænder af ham og rystede på hovedet, hun sukkede og stak hænderne i lommerne og begyndte at gå igen "tumpe" mumlede hun lavt og gik roligt ned af gaden, stadig med et koldt og fjendtligt glimt i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 20:01

"ser dig bedre for en anden gang" halv råbt han efter hende for at være sikke på at hun kun høre ham, han gik videre og drej en af en gade, hvor han stoppe og kiggede på nogen som var igang med, at optræde med et eller andet, men det så nu meget godt ud.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 20:04

hun skar tænder "Det er ikke mig der skal se mig for!" råbte hun over skuldren og gik over og satte sig på en bænk, hun satte sig og så ned og så ned i jorden hun knyttede hænderne hårdt og skar tænder. Hun var af den stærke overbevisning at hun var meget bedre end andre, og at de skulle tage hensyn til hende og ikke omvendt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 20:11

han gik tilbage til gågade så han kun ser hende igen, "det er det så, måske hjælp dig at kiggede op i sted for ned i jorden" råbet han til hende, efter hun havde råbet af ham, han læner sig op af væg og kiggede kort på hende, de var nok ikke færdig med at råbe af hinanden, så han kun lide så godt bliver stod så han kan ser hende, han kiggede kort op på himmel.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 20:15

Hun så koldt på ham "Jeg har ikke tænkt mig at undskylde, og det er SLET ikke mig der skal se mig for!" snerrede hun koldt af ham, og så på ham med iskolde øjne og en urtrolig fjendtlighed. Hun knyttede hænder hårde og skar tænder så man kunne høre den skingre lyd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 20:32

"det er det da, dig som skal ser dig for" råbet han tilbage og kiggede kold på hende, han kun godt høre at hun skar tænder, men det er hendes problem at hun smadret sin tænder på det, han kiggede kort over på dem som optræder, mens han vente på et svar eller hvad men nu skulle kalder det for.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 20:40

Hun rejste sig og gik hurtigt over til ham, da hun var derovre skubbede hun hårdt og fjendtligt til ham "Det er det i hvert fald ikke!" sagde hun koldt og surt, skyggerne bevægede sig om hende, men blev alligevel også på deres pladser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 20:45

han flytte sig ikke ud af sted da hun skubbe til ham, da han stod op af mur væg til et hus, "jo det er" sagde han kold og kiggede ned på hende, hvorefter han skubbe hårdt til hende, hun kun nok styre skygge ser det ud til, så må han bare fremme noget med sin magi, han rette sig op og kiggede ned på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 20:49

Hun bakkede kort "du skal ikke røre mig!!" snerrede hun rasende og skubbede hårdt til ham igen og skar tænder igen, hun snerrede og var ligeglad med om hendes tænder blev ødelagt eller ej, hun så koldt på ham og snerrede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 20:52

da hun skubbe til ham igen bliv han bare presse mere op af mur bag sig, hvor han skubbe til hende igen, bare hårdere end før, "det bestemmer jeg nok selv om jeg gør eller ej" sagde han og kiggede på hende, nogen få folk omkring dem var begynde at gå væk fra dem.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 20:57

Hun snerrede koldt af ham "nej, ikke når jeg siger du ikke skal!!" snerrede hun og var nær væltet da han skubbede hårde til hende, men hun fik skyggerne til at gøre så hun ikke faldt, hun så over på nogle folk og nærmest råbte af dem "Hvad er jeres problem!?" da de begyndte at gå, men så vendte hun sig mod Gabriel igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 21:03

"det bestemmer jeg selv om jeg rør dig eller ikke rør dig" sagde han og kiggede på hende, han ryster kort på hoved af hende, da hun råbet af de folk der var på vej væk der fra, som de er nu bare en del hurtigere, "prøve at tænke ud af din lille verden som du gå rundt og lever i" sagde han og så ned på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 21:09

Hun så koldt på ham "Nej du gør ej!" snerrerde hun koldt og skar mere tænder af ham da han rystede på hovedet af hende "Hvis jeg levede i min egn verden ville folk som dig ikke eksistere!!" snerrede hun og slog ud efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 21:14

"jo jeg gør" sagde han og kiggede på hende, "det ved men aldrig om der gør" sagde han og undvig hendes slag, hvorefter han slog ud efter hende, han havde regn med at hun nok vil slog ud efter ham på det en eller andet tidspunkt, bare han vente længe nok.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 21:17

hun greb hurtigt fat om hans håndled da han slog ud efter hende "Du.. skal ikke.. RØRE MIG!!" snerrede hun rasende og koldt mens hun så på ham med lynende øjnene mens hun bare så koldt på ham og vreden lyste ud ad hende mens hun så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 21:21

han fik hurtigt sin hånd igen selvom hun gab fat i hans håndled, han slog ud efter hende igen men vil ikke gennemføre slag, kun for at snyd hende, så han kun kom til at skubbe til hende hård med den fri hånd, "det bestemmer jeg stadig selv" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum