Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et ny venskab (Kimiko)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 21:25

Hun så koldt på ham og snerrede, hun skubbede hånden han slog ud efter hende med, men væltede da han skubbede til hende, hun sad og så koldt op på ham, hendes sweat shirt blottede hendes krop, så man kunne se den meget tætsiddende t-shirt som tydeligt fremviste hendes perfekte former mens hun så koldt på ham "Nej du gør ej din nar!" snerrede hun koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 21:31

han teleport over til hende så hun ikke rigtig kun når at opfandt, hvad der sker, han da havde teleport over til hende, skubbe han hende hele ned af ligger med fod, hvor han hold fod på hendes bryst kasse lidt hals, hvor han presse hende ned, så hun bliv nødt til at bliver ligger, medminde hun flytte hans fod, "jo jeg gør" sagde han og kiggede ned på hende, "få men en undskyldning" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 21:35

Hun så på ham og skulle til at flytte sig da han placerede foden mod hende, hun gispede lettere overrasket og sank en klump mens hun så op på ham "Aldrig!" snerrede hun koldt mens hun så op på ham, hun snerrede kort mens hun så op på ham med kolde øjne samtidig med han holdt hende nede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 21:45

han presse fod hårdere ned mod hende og kiggede på hende, "er du sikke" spurgte han og kiggede ned på hende, han bliv stå og hold hende ned, men han var klar på kamp eller hvad hun nu kun finde på, han vente på hun skulle svar ham.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 21:49

Hun så op på ham og snerrede "Er du døv!? jeg har ikke tænkt mig at undskylde din nar! jeg har intet at undskylde for!" sagde hun koldt og sank en klump, hvis hun ville kunne hun sagtens komme fri, men hun ville have ham til at tro han havde overtaget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 21:55

"nej det er jeg ikke og jo det har du, at du gik ind i mig" sagde han og kiggede kold ned på hende, hun må kun mere end bare det hun har vis indtil videre, hun er en dæmon, hun kan styre skygge så han før men der er for lys lige her, men hun burdet være styrk end det hun havde vis.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 21:59

Hun så op på ham med kolde øjne "Jeg har ikke tænkt mig at undskylde, og så kan gøre hvad du vil med mig" sagde hun koldt mens hun så op på ham med et underligt udtyrk i øjnene, hun skar tænder igen, men gjorde stadig ikke modstand mod hans fod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 22:05

han flytte fod lidt op så den lå på hendes hals, hvor han presse hårdere på hendes hals, så hun ikke kan få vejret, han bliv ved men at presse fod mod hendes hals og hvis hun prøve på noget, vil han presse hårdere ned på hendes hals.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 22:12

Hun lukkede øjnene da han gjorde det og trak vejret bevsæret men gjorde stadig ikke modstand "Kom bare... dræb mig... det gør dig bare til en morder... når jeg intet ulovligt har gjort" sagde hun besværet og åbnede øjnene og så op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 22:16

han smiler kold af hende og presse fod hårdere ned mod hendes hals, "et mord til eller fra, kan være lige meget, efter min mener" sagde han og kiggede kold ned på hende, han flytte fod lige end hun besvime, hvor han rette sig op og begynde at gå.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 22:19

Hun så koldt op på ham og hev lidt efter vejret hun satte sig hurtigt op og gned sin ene hånd mod sin hals "du er jo svag" sagde hun og grinede koldt og hånligt af ham da han begyndte at gå, hun rejste sig roligt og børste sit tøj rent...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 22:24

han teleport sig om bag hende samtid med at han tog en kniv frem, da han kom frem bag hende, lad han kniv mod hendes hals, "bare fordi jeg lad dig lever, betyder det ikke at jeg er svagt, forhold til dig som ikke giver at gør modstand" hvisked han mod hendes øre
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 22:27

Hun smilede koldt da han gjorde det "Slå mig ihjel.. kom nu.. det er anden gang du har chancen uden at jeg gør modstand" sagde hun og grinede koldt af ham hun drejede roligt hovedet og så på ham med et underligt smil mens hun så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 22:31

han smiler kold af hende og skær hende hen over hals, ikke noget hun vil død medminde hun flytte på sig, ellers vil hun bare havde et pæn snit hen over hals, da han var færdig med at laver snit, hvor han kniv og skubbe hende fra fra sig, "hvorfor skulle jeg så dig ihjel, jeg har mødet menneske der har gjort mere modstand end dig" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 22:38

Hun så på ham og grinede, også selvom han lavede snittet over hendes hals, hun bevægede den ene hånd så nogle skygger lagde sig om hendes hals og det stoppede med at bløde, hun lagde hovedet på skrå mens hun så på ham "Jeg kunne mærke du ikke ville slå mig ihjel, ville du virkelig slå mig ihjel havde jeg gjort modstand din tumpe" sagde hun med et koldt smil inden hun stak hænder i lommerne og vendte ryggen til ham og begyndte at gå med et koldt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 22:44

"ja det vil jeg og du kan selv være en tumpe" sagde han og lod hende gå, hvor han gik den anden vej, han gad hende ikke mere, derfor gik han, medminde hun vend tilbage til ham, vil han selvfølgelig gør modstand i forhold til hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 22:53

"nej jeg kan ej din idiot" sagde hun koldt mens hun gik, hun kom tilbage i sin lejlighed og smed sig på sofa'en, alligevel kunne hun ikke lade være at tænke på hvordan det kunne være endt hvis hun alligevel havde taget fejl af ham, hun rejste sig og gik ud på badeværelset og fjernede skyggerne for så at rense snit såret på hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 22:59

"jo du kan" halv råbet han han af hende, han vend sig om gik efter hende, eller han skygge hende ved at gå efter hendes aura, han smiler kold da det vis sig at hun gik tilbage til hendes lejlighed, han var heldig at finde et åben vindue til hendes lejlighed, han snig sig lydløs end til hendes stue, hvor han sidder sig hendes sofa.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 23:02

Hun sukkede og lukkede øjnene *Jeg er ikke rigtig klog..* tænkte hun for sig selv, og sank en klump, hun rystede lidt på hovedet og gik ud i køkkenet hvor hun tog et glas vand inden hun gik ind i stuen igen, hun stoppede overrasket og så på ham "Hvad laver du her!?" spurgte hun koldt og strammede grebet så meget om at glasset at det blev smadret i hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 23:08

"vil ser om du vil gør modstand eller hvad du nu kan finde på, hvis jeg lukke mig selv ind der hvor du bor" sagde han og kiggede på hende, hun havde nogen problem med at styre sin styke ser det ud til, han rejse sig op sig og kiggede kold på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 23:11

Hun så rasende på ham "Skrub ud af min lejlighed.. NU!!" Snerrede hun rasende og var begyndt at ryste lidt, så rasende var hun på ham, skyggerne begyndte at ligge sig om hans ben og arme og man kunne se på hendes hænder at det var hende der styrrede dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 23:16

"hvorfor skulle jeg det" spurgte han og kiggede kold på hende, han smiler kold at hun endelig vil gør modstand, han kiggede kort ned og kun ser skygge op af sin ben, han teleport sig over til kontakt til lys, hvor han slukke for lys, så kun hun ikke bruge sin evne til at styr skygge da der ikke er nogen, han smiler kold og snig sig rolig ind på hende, han kun godt ser i mørke bare mere om hun kan.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 23:25

Hun så overrasket på det sted han havde stået, og rykkede sig væk fra der hun havde stået inden han slukkede lyset, hun så rundt for at få øje på ham igen, hun bed sig hårdt i læben og så rundt igen, inden hun gik mod køkkenet for at se om der stadig var tændt lys...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Artair Lør 21 Jul 2012 - 23:32

han smiler kold og om bestemmer, i sted for at snig sig ind på hende, bestemmer han sig at finde tavle, som han fandt efter lidt tid, hvor han slukke på hpfi, så der slet ikke er noget strøm i lejlighed, når så skulle han bare finde hende, han snig sig rolig rundt i hendes lejlighed ud at giv en lyd fra sig, han fandt hende i køkken, "hvordan synes du selv du klar det" spurgte han og snig sig rundt om hende, så hun ikke kun være sikke på hvor han er hen.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 23:37

hun bed sig i læben da hun så der ikke var noget lys overhovedet, hun sukkede men blev i køkkenet, da han kom ud til hende vendt hun sig, og i samme bevægelse skar hun ud efter ham med en af sine køkkenknive "Jeg behøver ikke lys for at bruge mine evner, og jeg behøver slet ikke mine evner!" sagde hun koldt, men hun skar ud efter ham flere gange med kniven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et ny venskab (Kimiko) - Page 2 Empty Sv: måske et ny venskab (Kimiko)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum