Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
It's fine... I can.. handel it... (xxx) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
It's fine... I can.. handel it... (xxx) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
It's fine... I can.. handel it... (xxx) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
It's fine... I can.. handel it... (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
It's fine... I can.. handel it... (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
It's fine... I can.. handel it... (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
It's fine... I can.. handel it... (xxx) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
It's fine... I can.. handel it... (xxx) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
It's fine... I can.. handel it... (xxx) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
It's fine... I can.. handel it... (xxx) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 12:02

Tid; lidt efter midnat
Sted; Sombre ~ Parken
Vejr; det er skyfri, og månen lyser klart på himlen
Omgivelser; Ingen?
Påklædning; Look ava^^

Kimi gik roligt gennem byens gader, hendes hænder var dybt begravet i hendes lommer, og hun gik i sine egne tanker... han kunne da ikke bare bryde ind i hendes lejlighed på den måde som han havde gjort! selvom det var sådanne tanker hun gik med, så hun overraskende nok ud til at være i bedre humør end da hun havde mødt denne Gabriel... hun sukkede og gik stille ind i parken og satte sig på en bænk med et suk, og så roligt ned mens hun bed sig hårdt i læben og tænkte.


Sidst rettet af Kimiko Lør 28 Jul 2012 - 19:24, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 12:13

Gabriel sat op af et træ ind i park, der han havde sidder i en halv time eller så noget, han ikke havde rigtig hold tid på hvor længe han havde være her, indtil videre havde han ikke laver det vild den her aften ud over at gå rundt som var bliver for kedelig til sidste, så her er han, han har sort stof bukser på og en kong blå t-shirt, han sad og slappe af ikke og kiggede engang imellem op på himmel eller rundt.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 12:16

Kimi sukkede og så ned... måske havde hun... måske havde hun overreageret? hun rystede hurtigt på hovedet.. nej self. havde hun ikke det... hun sukkede lavt, og lænede sig tilbage og så op mod himlen med et smil "den er virkelig smuk i aften..." mumlede hun for sig selv, og smilede lidt større da hun regnede med at der ikke var nogen i nærheden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 12:25

han kiggede rundt efter lidt tid og fik øjne på en, sidder på en bænk for sig selv, var det ikke hende fra forled dag, det ligner hende nu godt, når det gad han ikke at rejse sig op for at finde ud af, kvinde rejse sig nok op på et tidspunkt og går den en eller anden vej, han læner hoved tilbage mod træs stamme og slappe af.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 12:53

Hun så lidt rundt og fik øje på ham... igen kom følelsen af at hun måske havde overreageret bare en lille smule den anden aften... hun sukkede stille og rejste sig, hun så lidt ned og gik stille over til ham "Hør... ehm... du må... du må undskylde for... den anden aften..." sagde hun stille og uden at se på ham, man kunne se på hende at det var svært for hende at sige det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 13:01

han kiggede kort op da kvinde rejse sig og gik over til ham, det var hende fra forled aften, når hvad vil hun nu, han kiggede lidt overraskere på hende da hun kom og undskylde for det, "det er okay og undskylde for det med din hals" sagde han og kiggede kort op på hende, når hun kun godt være i nogenlunde humør ser det ud til.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 13:05

Hun bed sig i læben og gned sin hånd kort mod sin hals og sukkede "Det okay... jeg.. bad selv om det..." sagde hun stille, og så ned "nå jeg ville bare... undskylde... undskyld igen" sagde hun stille, og begyndte stille at gå væk mens hun bed sig hårdt i læben og så ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 13:12

"det er okay" sagde han og kiggede kort på hende, han gad ikke at give hende rat i at hun selv bad om det, han rejse sig op og kiggede på hende, "nu hvor vi har undskylde over for hinanden, navn er gabriel og dit er" spurgte han og kiggede på hende, de kun lide så godt lærer hinanden at kendt, nu hvor der er slå en streng over det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 13:21

hun så overrasket på ham kort på ham, men smilede så svagt "Jeg hedder Kimiko" sagde hun med et svagt smil mens hun så på ham, hun håbede hun kunne holde masken længe nok til ikke at flippe ud på ham igen, for det ønskede hun virkelig ikke at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 13:27

"hyggelig at møde dig" sagde han og kiggede kort på hende, han rakte ikke hånd frem hun sikke ikke vil hils pæn på ham, da hun ikke var vild glad for at han rør ved hende, forled aften, "hvad laver du så her ud, hvis jeg må spørge" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 13:35

Hun smilede stadig kun svagt "i lige måde" sagde hun stille, og så lidt ned.. hun sank en lille klump og bed sig hårdt i læben "nej det... jeg mener... jeg havde bare brug for at tænke" sagde hun stille og så lidt ned og sank en ny klump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 13:39

han smiler svagt og kiggede kort på hende, han kiggede kort op på aften/natten himmel og lukke kort øjne, "det har men også bruge for engang imellem" sagde han og kiggede kort på hende, "har du noget imod at jeg gå med dig" spurgte han og kiggede kort på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 13:55

Hun smilede og nikkede stille til det første ha sagde, hun bed sig nervøst i læben og så lidt ned "Ehm.. jeg var... jeg var egentlig på vej hjem.. men... du kan bare gå med..?" sagde hun stille, og uden at se på ham, hun bed sig hårdt i læben og sank endnu en klump...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 13:56

Hun smilede og nikkede stille til det første ha sagde, hun bed sig nervøst i læben og så lidt ned "Ehm.. jeg var... jeg var egentlig på vej hjem.. men... du kan bare gå med..?" sagde hun stille, og uden at se på ham, hun bed sig hårdt i læben og sank endnu en klump...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 13:59

han nikke kort til det hun sagde som tegn på at han havde hørt hende, han regn ikke hele med at hun så at han nikke men han kun da altid håber, "når jo, det skulle enlig også være jeg skulle undskylde for at luk mig selv ind i din lejlighed" sagde han og kiggede kort på hende, han gik rolig med hende og kiggede kort op på himmel.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 21:10

Hun så på ham og tøvede lidt inden hun smilede "Det går nok.." sagde hun stille og så lidt ned mens de fik hun sank en lille klump, hun havde det underligt med at have inviteret ham hjem nu hvor hun den anden aften havde råbt af ham at han skulle skride fra hendes lejlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 21:32

han nikke rolig til det hun sagde og fortsætte med at gå efter hende, selvom han godt vidste hvor det var hun bor men måtte nok heller være høflig, han gik videre ud af sige noget da han ikke lige hele, vide hvad de skulle snakke om eller hvad han skulle spørge om.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 21:40

Hun åbnede stille døren ind til sin lejlighed og gik stille ind i stuen og så lidt ned med et nervøst udtryk i øjnene, hun sank en klump og bed sig hårdt i læben og så ned, hun anede ikke hvad hun stille sige eller gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 21:45

han gik rolig ind efter hende og lukke dør bag sig, ja så er han her igen, bare den her gang hvor han er inviteret, han kiggede kort rundt, tjo den lige sig selv fra sidste han havde være her, han gik ind i hendes stue og sat sin i stue, han regn ikke med at hun har noget imod det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 21:49

hun kom stille ind til ham og satte sig i en stol, hun sad med benene trukket op under hagen og så stille på ham mens hun bed sig hårdt i læben, hun så ikke på ham med det normale kolde blik, hun så på ham med et lidt varmt og undersøgende blik, og lidt større smil end før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 22:19

han lukke kort øjne og kiggede kort på hende, da hun sat sig overfor ham, "hvad laver du så til hverdag angår arbejde og så noget" spurgte han efter lidt tid og kiggede på hende, det så nu ikke ud til at hun var vand til at havde besøg, men så længe hun ikke begynde at råbe af ham, går det nok.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 22:31

hun bed sig stille i læben "ehm.. jeg er bartender..." sagde hun stille "ellers laver jeg ikke andet end at gå rundt for mig selv..." sagde hun stille og sank en lille klump "Hvad med dig?" spurgte hun hurtigt og nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 22:36

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, "jeg arbejde ikke rigtig med noget, ellers rod jeg med magi hvis jeg ikke prøve at finde noget spænde at laver her i by" sagde han og kiggede kort på hende, "har du noget at drikke, kun hvis du selv har lyst til at drikke" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 22 Jul 2012 - 22:43

Hun smilede lidt inden hun rejste sig "2sec" sagde hun med et lille smil og gik ud i køkkenet, hun så på kniven der stadig lagde på gulvet, og rystede lidt på hovedet inden hun åbnede et skab og fandt nogle flasker med Smirnoff, og nogle flasker med helt rent vodka, og gik så ind til ham igen "håber den kan bruges" sagde hun med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's fine... I can.. handel it... (xxx) Empty Sv: It's fine... I can.. handel it... (xxx)

Indlæg af Artair Søn 22 Jul 2012 - 22:48

han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt, han sat sig bedre til rette i sofa og vente på hun skulle kom tilbage, han smiler svagt da hun kom tilbage med noget at drikke, "jo det kan det" sagde han og rejse sig op, "du glem glas" sagde han gik over i hendes køkken, han hentyder til hun bare skulle sidder sig men, hvor han prøve af finde nogen glas til dem, men det var ikke hele nem når han ikke ved hvor hun har sin ting hen.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum