Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ros til Brugerne! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ros til Brugerne! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ros til Brugerne! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ros til Brugerne! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ros til Brugerne! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ros til Brugerne! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ros til Brugerne! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ros til Brugerne! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ros til Brugerne! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ros til Brugerne! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ros til Brugerne!

4 deltagere

Go down

Ros til Brugerne! Empty Ros til Brugerne!

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 31 Jul 2012 - 15:38

Ros til DIG!


Jeg er kun Hjælpe Admin, or hell.. det ved jeg sku heller ikke helt om jeg er. Jeg er ikke helt sikker på hvad fanden jeg i det hele taget er eller står for, siden at jeg i lang tid ikke har været involveret i en masse ting. I har sku nok heller ikke set mig særlig meget på.. men piger og drenge... jeg er imponeret. I har ikke haft en Admin der har styret tingene, i har næsten ikke haft nogle at ty til når lokummet brandte. I har overværet Admin-fællesskabet flå hinanden i stykker gang på fucking gang. Blevet hundset med, skældt ud, irettesat af personer som i sidste ende ikke rigtig lavede noget for jer.

Efter at Liam satte et link op med hvad jeres karaktere betyder for jer, blev jeg rørt. Det må jeg fandme indrømme! Jeg fik det osse virkelig dårligt, skyld-følelse et sted fordi at jeg ikke helt kan fatte at Vie har overlevet alt det crap her og alligevel sidder med en bestyrelse der ikke gives a damn. Og der er ingen undskyldning, er man ikke online.. så er man sku et eller andet sted ligeglad.

Jeg ved godt at jeg også kunne sætte mig tilbage og være mega ligeglad, da jeg netop har åbnet Lé Miserablé sammen med min elskede Ahngel og Kilia, men jeg må stadigvæk have tømt hjertet:

Du (bruger) er et vidunderligt, kreativt og loyalt individ som jeg ville ønske at jeg selv kunne stjæle og sætte dig på en piedestal hvor alting var under kontrol, hvor at man vidste at man havde pålidelige Admins! Du er et pragt eksemplar af et vanedyr og Vie som engang også var mit hjertebarn, lever kun på grund af dig!

I remain Impressed.

Mvh Di Hjælpe Admin Malakel.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ros til Brugerne! Empty Sv: Ros til Brugerne!

Indlæg af Gæst Tirs 31 Jul 2012 - 15:45

Vie La Mort er måske ved at gå under. Der er ikke meget aktivitet tilbage, og som du selv siger så er de Admins der er på siden, ikke ret aktive.

Men som føniksen vil Vie La Mort ikke bare dø.
Fra asken vil den genfødes og blive voksen igen.

Vi brugere er Asken, det er os der vil få Vie La Mort op igen. Jeg vil gøre mit for at holde siden oppe, jeg vil gøre mit for at holde folkene her på siden aktive.

Så jeg siger bare, Vie La Mort er ikke en side der blev skabt af Admins. Det er en side der blev skabt af dem der bruger den!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ros til Brugerne! Empty Sv: Ros til Brugerne!

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 31 Jul 2012 - 15:55

Du smelter mit grådige lille vampyrhjerte, Malakel <3
KOM OG PUT DIG I MIN FAVN!


Love you all.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Ros til Brugerne! Empty Sv: Ros til Brugerne!

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 31 Jul 2012 - 16:26

I har spsandelig fortjent det!!

*Ravishes Liam!*

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ros til Brugerne! Empty Sv: Ros til Brugerne!

Indlæg af Jason Tirs 31 Jul 2012 - 16:37

*Nearly cryin* Hvor er det fedt at der egentlig er nogle som stadig kæmper for siden :D Men adminerne har sikkert vidst fra starten af at siden ville være så godt som umulig at holde igang men de har holdt det og de har skabt en sjæl til denne side:D Og som der er blevet sagt DENNE SJÆL ER EN FØNIKS!!!
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

Ros til Brugerne! Empty Sv: Ros til Brugerne!

Indlæg af Evangeline Ons 1 Aug 2012 - 20:37

Det kan godt være, der ikke er så meget aktivitet på siden lige nu. Men det kommer der igen. Jeg tror, at folk kommer tilbage efterhånden. Ligesom jeg selv, har valgt at gøre det, efter en kort pause.

- og jeg erklærer mig enig med Artanis n.n
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Ros til Brugerne! Empty Sv: Ros til Brugerne!

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 13:37

Vie La Mort MÅ ikke gå under.
Det bliver over min karakters dead body!

Stedet her er et fantatisk frirum! :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ros til Brugerne! Empty Sv: Ros til Brugerne!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum