Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
på udkig efter noget måske EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
på udkig efter noget måske EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
på udkig efter noget måske EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
på udkig efter noget måske EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
på udkig efter noget måske EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
på udkig efter noget måske EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
på udkig efter noget måske EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
på udkig efter noget måske EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
på udkig efter noget måske EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
på udkig efter noget måske EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

på udkig efter noget måske

Go down

på udkig efter noget måske Empty på udkig efter noget måske

Indlæg af Artair Søn 5 Aug 2012 - 22:49

Tid: 22:00
Sted: det sorte marked
Vejr: lidt sky og blæste let
Omgivelser: væsen og slaver

der stod en høj person og kiggede kort rundt, den person var gabriel, en næste to meter høj dæmon, han var tager til det sorte marked og ser om han kun finde noget spænde, det regn han ikke men, men han kun jo altid kiggede, det var slaver af lidt at hver slags race, han har nogen sort stof bukser op og en kong blå t-shirt på, han stod lige nu og kiggede på nogen elver slaver men ikke rigtig noget som sagde ham noget, han ryster kort på hoved til sælge og kiggede videre, for at ser om han kun finde noget der var mere spænde.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 23:01

På det sorte marked var der altid fyldt af skumle og ulækre mennesker og andre væsner. Blandt den store af væsner, luskede et sort dyr rundt. Dette dyr var der mange som veg bort fra, hvilket også ville være det bedste, eftersom de fleste på det sorte marked vidste hvem hun var. Den sorte panter gik rundt mellem væsnerne og så nærmest ud til at smile, sådan som den svagt blottede sine tænder.

"Ser man det... Vaino's lille kæledække er kommet ud... Hvilket syn... " lød en kvindelig stemme. Dette fik panteren til at stoppe op og lidt efter lidt blev dyret forvandlet til en kvinde, dette var Alaria.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Artair Søn 5 Aug 2012 - 23:09

han stopper op og kiggede kort rundt da folk begynde, at gå væk da et dyr kom snig eller hvad men kan kalde det for, han smiler svagt af dem og kiggede kort op på himmel, dyr vis sin at være en kvinde, som har aura som en djævle, han begynde at gå lidt igen og kiggede på slaver, det opgav han efter lidt tid og gik over til bar ligner ting, som der var, hvor han bestille en stor øl og tager en tår af den, hvor han læner sig op af bar og kiggede kort rundt.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 23:17

" Ser man det... En af Min herre's beundre... Hvor er det ærgeligt han ikke lod mig springe på dig den dag du var i London" sagde hun med en irriteret tone og gik forbi kvinden " Alaria.. Du er ikke Vaino værdig! Du sværmer omkring Azariel! ved Vaino det?! lød kvindens stemme. Alaria fnøs kort og vendte sig om mod kvinden igen og lå hovedet på skrå " Tror du min herre ville blive glad, hvis han vidste du var gift?" sagde hun og fnøs igen. Kvinden vidste ikke hvad hun skulle sige og vendte sig derfor om og gik.

Hun sukkede kort og så sig omkring, hun måtte have dulmet sine nerver inden hun afslørede hun var en djævel, hvilket ville fremkalde enten vinger, hale eller horn. Hun fik øje på en bar og smilte kort for sig selv og gik stille over mod den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Artair Søn 5 Aug 2012 - 23:24

han stod bare op slappe af op af bar mens han tog en tår engang imellem, han kiggede på kvinde som kom op til bar, der var noget som gik hende på, "kan jeg byde på noget" spurgte han og kiggede på hende, end han tog en tår af sin øl, det kun være at han kun få noget ud af hende hvis han gad en driks, hvis hun sagde ja vil han bestille det hun vil heller hvis ikke vil han lad være, "når hvad er så det som gå dem på" spurgte han og kiggede kort på hende, end han kiggede kort rundt, for at ser om de skulle find et andet sted eller om de godt kun bliv stod.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 23:29

Hun smilte kort for sig selv da hun hørte hans tilbud " Tjo.. Hvorfor ikke" sagde hun og lod kort en hånd glide gennem det lange mørke hår. Hun kendte ikke engang denne fremmede mand, men hvis han ville give en drink, var hun da frisk. Et svagt suk kom fra hende inden hun lod sit blik falde på ham " Det er bare... Min herre er bort rejst..: Og ham som ellers tager sig af mig er ufatteligt syg, hvilket er grunden til jeg er her" sagde hun og bed sig kort i underlæben.

Hendes blik gled over flokken af væsner som var ved baren. Hun havde det som om alle så på hende, hvilket der var nogle af dem der gjorde, men hvorfor? Havde hun gjort sig upopulær her? eller var det fordi folk vidste hvem hun normalt var her med?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Artair Søn 5 Aug 2012 - 23:35

han nikke kort til det da godt må byde hende på noget, da hun ikke sagde noget om hvad hun vil havde, bestille han en stor øl til hende, da han regn med at hun drikke det som djævle, "når derfor er de her, så de er på en måde på udkig efter en ny herre" spurgte han og kiggede på hende, end han tog en tår af sin øl og rakte hendes øl til hende, han kiggede kort rundt for at finde et bord til dem, han var heldig og kun ser et hvor de kun sidder i fred, han gad hende et lille puf end han gik ned til bord og sat sig, puf var mere om at hun skulle gå med ham.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 23:41

Hun så på ham med et smil da han rakte hende øllen " Endelig en fyr som forstår jeg godt kan drikke øl og ikke gider de der tøsse drikke" sagde hun med et smil og drak noget af øllen inden hun igen stillede den fra sig. Hun så på ham med et hævet øjenbryn og rystede så kort på hovedet " Nej nej nej.. jeg har ikke brug for nogen ny herre.. Jeg har Vaino og til dels Azariel.. De begge to passer på mig" sagde hun med et smil på læberne " Jeg er her for at se om der er noget medicin eller noget der kan hjælpe Azariel, med at blive rask" sagde hun og bed sig kort i underlæben og så på fyren foran hende med et forsigtigt smil.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Artair Søn 5 Aug 2012 - 23:45

"regn jeg med en djævle drikke selvom de er en kvinde" sagde han og kiggede kort på hende, end han tog en tår af sin øl, han smiler svagt af hende da hun sagde nej til en ny herre, "medicin er nemmer at finde på sygehus eller hos læge end her" sagde han og kiggede på hende, end han læner sig tilbage i stol og kiggede kort op på himmel, "hvilke slags medicin lede de efter" spurgte han og kiggede derefter på hende, han lukke kort øjne og tog en ordentligt tår af sin øl, "det kan være at jeg kan hjælp men alt med sin betale" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Gæst Søn 5 Aug 2012 - 23:56

hun smilte kort til ham og grinte kort inden hun tog en tår af sin øl " Det ved jeg skam godt, men det er ikke medicin som helbreder ham... Jeg vil gerne af med Azariel forstår du" hun så på ham med et svagt smil på læberne "Han har ikke været specielt sød mod mig..." hun sukkede kort og rev kort op i sin kjole, så man kunne se et stort ar på hendes lår. Hun bad ham ikke have ondt af hende, men hun bad ham hjælpe hende med at finde noget der kunne tage livet af ham.

Igen tog hun en tår af hendes øl inden hendes blik gled over på den kvinde som for lidt siden havde pisset hende af. Det så ud til hun var ved at komme i problemer, hvilket fik et koldt smil frem på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Artair Man 6 Aug 2012 - 0:01

han nikke kort til det hun sagde og smiler kold da hun sagde at det skulle dræbe ham, han kiggede kort på hendes lår da hun vis ham det, han nikke kort til det hun sagde som tegn på at han havde forstå hende, han tog en tår af sin øl og kiggede kort rundt, "det kan jeg nem hjælp med, skal det være en langsom død og smerte fuld eller skal det var overstå med det sammen" spurgte han og kiggede på hende, end han rolig længe sig let ind over bord, hvor han hvil armene på bord, han tog en tår mere af øl og kiggede kort rundt, "men hvad har du at betale med eller har du noget i bytte" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

på udkig efter noget måske Empty Sv: på udkig efter noget måske

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum