Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hmmm... (Madison Vogue)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

hmmm... (Madison Vogue) - Page 2 Empty Sv: hmmm... (Madison Vogue)

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 16:03

Et lille smil gled langsomt frem på Madison´s fine fyldige funklende rosa pink læber, i det hun hørte ordet 'prøve' eftersom hun ville give Matic fuldstændig ret, hun havde lyst til at prøve alt, alt det som hun ikke før i tiden havde kunnet prøve og måske kunne hun endda en dag.. finde på at prøve mere end blot de normale ting en tøs lavede, en flot slank forførende tøs som hun nu var blevet, i stedet for en klam ulækker bogorm som hun engang havde været i sine teenage år. Langsomt nærmede Madison sig Matic og forsigtigt lagde hun sine arme om hans nakke og smilede mere eller mindre lumsk til ham og sagde så lokkende " Jeg Madison Vogue.. gir hermed dig Matic Karili Nrano.. lov til at bide og drikke fra mig, dog jeg vil advare dig, vis du ikke spørg pænt først, så trækker jeg min tilladelse tilbage om du så har tænderne i mig eller ej " Et lille blink gled over det ene øje ved Madison og forsigtigt fjernede hun sine arme fra Matic og sagde" Nårh, men skal vi se at komme afsted? " Hun grinte lidt og smilede uskyldigt til Matic, især fordi at han sikkert havde håbet at få noget af hendes blod lige nu og her, dog ville hun ikke bare uden vider give ham det her og nu?, hun skulle først opbygge lidt styrke og samtidig også prøve at fjerne den lille frygt der langsomt var vokset op i hende, eftersom hun var lidt nervøs.. nervøs for om det ville gøre vildt ondt og nervøs for om.. om Matic måske kunne finde på at holde hende for munden når han først bed hende, så hun ikke kunne stoppe ham i at drikke fra hende? og så ville hun måske besvime og ende med at vågne op på et hospital.

Et billede af mange slanger og en maskine ved hendes side poppede langsomt op i hendes erindring og Madison tog sig kort til hovedet og rystede så lidt på hovedet og så kort rundt og prøvede at fokuser på noget andet ned lige netop dette, lige netop det med blod og slanger og maskiner og sygehus, fordi det var der hun døde.. ved en maskine.. efter et overgreb, efter at en fyr havde prøvet at voldtage hende?.. mærkeligt nok, dog fyren havde ikke nået at få fat i hende, før der var kommet en til hendes undsætning, men der havde det allerede været forsent og hun huskede tydeligt hvordan hendes forældre græd for sengens ende.. hvordan de var tude færdige og Madison huskede tydeligt den nat hun stak af fra kapellet eller hvad man nu kaldte det, hvor man frysede lig ned.. ventende på at blive begravet?.

Madison var stukket af og hendes forældre havde troet at det sikkert var en lig graver?.. der blot var kommet ind på sygehuset og havde snuppet hendes lig.. hun huskede ordene tydeligt.. fordi.. hendes forældre var i tv dagen efter hun var stukket af og hun stod udenfor et vindue af en tv elektronik butik.. stirrende ind i tvet bagved glas ruden.. og ordene var lette at høre igennem det tynde glas mellem hende og billedet af hendes grædende forældre. * Jeg kan aldrig nogensinde vise mig overfor dem *. Et suk slap ud mellem Madison´s læber og forsigtigt vendte hun sig mod Matic og så lidt på ham og sagde så " Skal vi komme afsted? ". Vis han sagde ja, ville hun smutte ned af trapperne og tag en lille taske og så smutte ud af døren med ham og gå ned af gaden, mens hun ville se søgende rundt efter denne her 'klub'.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 16:18

Hun var godt nok noget for sig selv. At hun endda gav ham lov til at drikke af ham overraskede ham en del. Han skulle lige til at spørge pænt om lov da hun nærmest afbrød ham med om de ikke skulle til at at komme afsted... Han smilede venligt til hende mens han i første omgang bare nikkede til hende stille. Han grinede dog en smule over hendes måde at give ham lov til det på. Det var meget morsomt at hun havde sagt det på en så formel måde. Han valgte lige kort at kysse hende på kinden...

''Du havde ikke behøvet at fortælle det på en så formel måde...''

Han smilede stille til hende, og han undrede sig så lidt over hvordan hun lidt blev væk i hendes egne tanker, men han brugte bare tiden til at få at sit tøj ordentligt på. Han kiggede nedover hendes krop, og kunne ikke lade være med at lade sine fingre glide kærtegnene over hendes mave, og blidt lade dem køre om på hendes side og op til hendes skuldre hvorefter han lod sin hænder glide ned af hendes krop og følge hendes figur...

''Jo jeg tror godt jeg kan tillade mig at blive set med en så smuk pige... Så jo lad os bare gå.''

Han fulgte efter hende nedenunder, og tænkte stille over hvor mon den klub ville ligge henne? Han var ikke helt sikker på det... Han havde dog en ide om hvor det var det kunne være henne.

''Jeg er ret sikker på det er i denne retning.''

Han vidste stille vej ned gennem gaderne, og valgte helt bevidst at gå igennem en gyde for at se hendes reaktion på at han førte hende igennem der...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1131

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 16:32

Et lille grin undslap Madison´s læber, i det hun forsigtigt vendte sig med fronten mod Matic mens de gik og nu gik hun baglænds, dog regnede hun med at Matic ville advare hende vis der kom et eller andet hun skulle tage 'højde' for. " Tjo`? en gang skal jo være den første, desuden er jeg ret så sikker på at ingen andre spørger dig igen, på samme måde som mig" Et lille uskyldigt smil gled over de fine fyldige læber der langsomt spredte sig og blev lidt smaller, i det hendes smil blev lidt bredere og elegant drejede hun rundt på spidsen af sin højre fod og endte så med at gå lige ud igen, dog ved siden af Matic. Hun kunne dog ikke helt lade værd med at rødme hver eneste gang hun betragtede ham? men nok mest fordi han havde rørt hendes hud samt kysset hende på hals og kind, som var han allerede i gang med at forfør hende, dog var hun sikker på at der ikke fandtes en eneste fyr i hele verden der nogensinde kunne forfør hende, eftersom hun aldrig nogensinde lagde vægt på ordet ' elske ' eller kærlighed, eftersom hun var blevet afvist tusinder af gange i sine menneskelige dage.

Madison fulgte Matic, som var hun en artig lille hvalp der lystrede ham blindt, dog.. da han gik hen til en gyde og ind i den, stoppede Madison kort op og kiggede lidt nervøst rundt. Duften af fugtighed og en ilde lugtende skralde stand gled langsomt ind i hendes næse og hun tog sig kort til næsen og så lidt rundt, gaden var halv tom, dog der var få mennesker, men ligeså snart hun gik ind i gyden? ville de så kunne se hende.. og ville de komme hende til undsætning vis hun prøvede at råbe? eller vis hun overhovedet kunne på det tidspunkt. Pludselig steg tvivlen samt frygten for Matic langsomt op i hende og pludselig så hun ham som det han virkelig var, en fremmede, en vampyr, en jæger.. han var farlig, han var 400 år.. han elskede blod og havde sikkert ikke fået noget i lang tid, netop derfor var det som om halsen på hende pludselig føltes så stram, som fik hun intet luft ned i sine lunger og hendes hjerte begyndte at galoper, i det hun langsomt samt nervøst.. fulgte Matic ind i mørket, forsigtigt.. langsomt.. rystende.. nervøs.. alene og bange. Hun så sig kort over skuldren mod gaden der forsvandt mere og mere og så fik hun endelig et lidt stammende ord ud " H-h-hvorfor.. sk-skal vi.. gå igennem.. her".

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 16:38

Han havde regnet med at hun ville blive en smule nervøs, men at hun blev så bange som hun gjorde havde han dog ikke ligefrem forventet at hun ville. Han smilede derfor bare stille til hende, mens han gik afsted men denne gang stille hen imod hende.

''For at skyde genvej, men når du er så nervøs ved det går vi bare en lidt længere rute?''

Han tog stille hendes hånd, og lod stille hans evne virke da den muligvis kunne få hende til at slappe af ved at hun så ham som noget hun egentligt hellere ville elske med end hun ville stikke af fra det...

Han holdt hendes hånd ganske blidt mens han stille førte hende afsted i en anden retning. Han gik i en del tid indtil man kunne se et skilt stå ved vejen der pejede ned af en gade hvor der stod at Club Black var den vej...

''HEy der er ikke så langt.''

Han kyssede hende på kinden og trak hende stille med i den rigtige retning.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 17:26

Madison så lidt overrasket på Matic da han vendte sig om og tog hende i hånden og imens de gik, havde hun slet ikke lagt mærke til at der var sket en vis forandring, andet end at hun følte sig meget mere rolig samt sikker nær Matic, det var som om at alt hendes frygt var gået væk på et milisekund, som havde det aldrig nogensinde eksisteret?. Hun gav et lille smil fra sig og så skiltet og sagde" Ah dejligt! ". Da de endelig var nået frem, kunne Madison ikke lade værd med at kigge lidt nysgerrigt rundt og så trak hun forsigtigt Matic med sig hen til det lange bartender bord og sagde" Sæt dig ned smukke " Derefter gik hun om bagved og snakkede lidt med en gammel veninde der smilede og bød hende velkommen og så fik Madison et lille skilt i hvid over brystet hvor hendes navn stod 'Madison' og så kunne Madison ellers blot begynde at tjene ind til føden. " Matic? hvor lang tid var du egenlig.. du ved.. slave? " Madison hviskede dette til Matic, eftersom hun ikke regnede med at han ville nyde at hun plaprede løs om det i alt åbenhed, mens folk strømmede til. Klubben var varm indenfor og det var skam luksus eftersom Madison kun var iført det hun nu var og havde gået udenfor i en let kulde, der havde fået hendes ben til at ryste under hende, blot ved at vade rundt omkring med Matic? især fordi at han havde berørt hende også og hans hænder.. han var jo så iskold?.

Madison så lidt på Matic og smilede i det hun sagde" 2 sekunder ". Hun tog forsigtigt en lille kniv frem og skar blidt ved sit håndled vandret, sådan så blodet langsomt begyndte at dryppe og så tog hun et langt glas i smug til de mange drinks og holdte sit håndled over og stillede så et halv fyldt glas frem foran Matic og sagde" Værsgo " hun blinkede kort til ham og healede så sit håndled der forsigtigt begyndte at lyse lidt hvidlig skær ud fra såret og så lukkede det sig langsomt indtil det slet ikke var til at se, andet end et lille ar der næsten var ikke til at ane. " Jeg kan jo ikke ha at du går rundt og er tørstig.. desuden har du hjulpet mig så meget i dag og ikke overfaldet mig, andet.. andet end med berøringer og kys, så her.. dette er din belønning samt et slags tak.... fra mig ". Et lille smil gled langsomt over Madison´s læber, i det folk så småt begyndte at strømme ind og danser kom op på scene og dansede samt strippede lidt, mens musikken spillede elegant og nydesfuldt ud af højtalerne der hang oppe i løftet i hver afkrog.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 17:36

Han blev en smule overrasket over at hun rykkede sig tæt på ham og hviskede hendes spørgsmål... Han tog stille fast i hendes hoved og vendte hendes øre ned mod hans mund så han kunne viske tilbage til hende, og hans evne var stadig i brug...

''20 år som almindelig slave...''

Han holdt stadig hendes hoved og kyssede hende ned af kinden og kyssede hende blidt på kanten af hendes læber... Han satte sig så tilbage i stolen og smilede stille til hende, hvordan mon hun reagerede på det han lige havde gjort?

''Det var ærgeligt... Havde nu en anden tak i tankerne...''

Han smilede drilsk til hende, og drik så en smule af blodet. Han elskede virkelig smagen af det, og det var bare så fantastisk at hun direkte hældte det op til ham. Han kiggede stille på hende inden han stille og lavt spurgte hende om noget...

''Håber det er iorden jeg bare blive siddende her?''

Han holdt ikke øje med nogen anden end hende. Studerede hvert eneste af hendes mange bevægelser og hver gang han havde mulighed for det, lod han sin hånd glide over lidt af hendes hud, hvilket han gjorde meget diskret.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 17:42

Madison kunne ikke mere kende forskel på hvad der var rigtig og forkert, det var som om alt hendes fornuft var forduftet siden hun havde holdt Matic i hånden og et kort sekund havde hun lidt mistanke til om han mon brugte hans evne mod hende, men hun regnede med at han ville ha stoppet efter den første gang hun fangede ham i det, netop derfor sagde hun intet til at han berørte hende lidt her og der, dog da hans læber næsten rørte hende, kunne hun ikke lade værd med at få lidt kuldegysning ned af ryggen og rystede kort over hele kroppen og smilede så lidt flovt til ham og blev et kort sekund helt stiv i kroppen mens hun blot stirrede på ham og alle der snakkede til hende, syntes blot at forsvinde. " Øhm.. hvilken betaling ville.. ville det være.. og når du nu sagde.. " Hun lænede sig lidt frem og hviskede" almindelige slave.. hvad er ualmindelig så " Et lille smil gled over Madison´s læber og lige nu, var hun blevet fanget af hans spind af evner, charme samt bløde stemme og uskyldige træk, dog med en smule forførende snak og dirty talk.

Madison kom dog hurtigt tilbage til virkeligheden da en af hendes veninder klappede hende på ryggen og sagde noget til hende og før hun vidste af det sagde hun " Matic.. " Hun bed sig lidt i underlæben og så hurtigt mod ham og sagde" Jeg smutter lige hurtigt ud bagved, dog du kan godt blive siddende her vis det er, dog skal jeg liiige hente en kasse med nogle flasker, men jeg er straks tilbage ". Madison gik ud bagved og prøvede at løfte kassen men den var monster tung og før hun vidste af det, havde hendes ben ført hende indenfor og hun gjorde tegn til at Matic skulle komme med om bagved. Vis han gik med ville hun sige " Hey, kan du ikke hjælpe mig lidt med denne her kasse?, har i vampyr ikke superfart og styrke eller noget i den stil`?". Hun grinte lidt men på en venlig og respektabel måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 17:50

Han smilede stille til hende, før han bare smilede skævt til hende omkring hvilken betaling han havde forventet, eller rettere håbet på. Han smilede bare lidt før han svarede hende stille... Han valgte denne gang ikke at være direkte grundet de folk omkring ham ikke skulle høre det...

''Havde da lidt håbet at kunne være den første til at vise dig det du siger du har manglet...''

Han lænede sig ind over til hende, og denne gang fjernede han sin evne da han kun havde brugt den så han var sikker på hun slappede helt af igen. Da han nåede hende øre med munden hviskede han stille.

''Jeg var sexslave i 100 år''

Han kyssede hende blidt på øret og nappede hende i øreflippen. Han kiggede bare stille og nikkede lidt mens han drak lidt af hendes blod. Han nikkede igen da hun kom tilbage, og smuttede hurtigt med hende hvor han dog lige stillede glasset med blod ned under baren hurtigt...

''Det ved jeg ikke... Men jeg kan da godt hjælpe en skønjomfru i nød.''

Han smilede drillende til hende, og kyssede hende kort på kinden inden han stille løftede kassen op, og lod hende bare vise vej hvor han så stillede kassen der hvor hun bad ham om...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 22:40

Madison så lidt chokeret på Matic, mens de gik ud bagved og hun pegede på en af de lidt halv store kasser, der skulle ind under baren. " Sexslave.. er det ikke vildt? belastende samt ulækkert at være sådan noget? " Madison så på Matic med hovedet lidt på skrå og gik så ved siden af ham ind til baren igen og pegede under selveste barskænken og sagde så " Tak for hjælpen Matic og angående det du gerne ville.. hjælpe mig med hehe " Madison gjorde tegn til Matic om at han skulle rykke sig tætter på hende, sådan så hun kunne hviske det i hans øre, dog var der et drilsk smil over de fyldige læber og vis man lagde to og to sammen, ville man vide at svaret var " Nej tak smukke, men så løs er jeg dog heller ikke " Hun nussede ham blidt i håret og grinte lidt og smilede så uskyldigt til ham og skænkede så lidt flere drinks op til de personer der nu kom hen til baren.

Når hun ikke skænkede mange drinks samt øl frem på bordet, så stod hun henne ved Matic og snakkede, dog holdte hun også øje med vis nogen kom og viftede med penge i vejret, samt at Madison skulle også sørger for forsyninger til baren. " Har du egenlig aldrig overvejet at få job i en bar Matic? du kunne være perfekt hjælp i denne her, hvor der næsten kun er ene tøser " Madison blinkede kækt til ham og så få tøser tjekke ham ud op til flere gange, dog var det intet der rørte hende, eftersom hun ikke ejede Matic og omvendt, han ejede ikke hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 22:46

''Altså for det første så hun vel egentligt meget godt ud... Og hun brugte mig ikke til sådan alle mulige sære fetishes eller lignende... Bare ganske almindelig sex...''

Han rykkede sig bare tættere på hende, og han havde ikke forventet at hun ville sige ja, da hun ikke ligefrem var den løse billige type hvilket han også godt kunne lide. Han kunne godt lide at det var en udfordring, og han havde ikke tænkt sig at give op endnu...

''Nej så havde du vel gjort det i badet... Men Madison, jeg giver ikke op endnu...''

Han blinkede til hende og kyssede blidt hendes mundvig. Han gik stille om på den anden side af baren og satte sig ned overfor hende. Han havde faktisk aldrig overvejet at arbejde i en bar, måske han skulle. Han var dog ikke sikker på at han ville passe ind...

''Kunne måske være meget sjovt... Om ikke andet ville det betyde mere tid hvor jeg ser dig smukke... Men tror du jeg ville passe ind?''

Han havde godt set andre tjekke ham ud, men han gjorde ikke noget ved det da han havde alt sin opmærksomhed rettet imod hende.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 22:15

" Bare ganske almindelig sex?, er det overhovedet muligt at ha.. ganske almindelig sex?? når man er slave og ligefrem for en vampyr kvinde?? ". Madison fattede ikke helt vampyr og deres 'slave' ting samt alle de regler de måtte sku følge, som ikke at gå ude i sol lyset, eller.. det var jo hendes opfattelse af vampyr, men lige nu havde hun en vaske ægte vampyr ved sin side? og det var vel lidt forkert af hende, ikke at bruge ham.. som en slags bog, en bog der ville åbne hendes viden til disse 'mystiske' samt forførende væsner, der nu levede blandt hende og andre engle. " Såh.. i vampyr? kan i gå ude i sollyset eller dør i ligeså snart i bliver udsat for det?.. samt.. findes der flere engle og måske andre væsner end blot.. end blot vampyr og engle? ".

Det lød lidt som en kliche, vampyr og engle.. det kunne muligvis blive et hit af en bog vis hun engang besluttede sig for at læse en og komme clean, sådan så alle ville vide om netop disse væsner men også hvilket weird freak land.. dette var.. Di Morga, selv navnet var mystisk og indebar en del mysterier?, hvornår kom dette land egenlig til livs? og hvorfor var Terre så populært, samt alle de smukke mennesker, man skulle næsten tro hun var taget til ALIEN land? et land hvor smukke mennsker kom og væsner, holdte feste i lange baner og slog ihjel? samt voldtog.

Madison sendte Matic et lille forsigtigt smil og sagde " Hehe, så kommer du til at vente en evighed.. vis jeg da overhovedet har det? eftersom jeg ikke aner hvordan dette engle fis virker hehe " Madison kunne ikke lade værd med at grine lidt og fulgte så Matic med øjnene da han gik mod hende. Hun kunne dog ikke helt lade værd med at rødme når hun så på ham, eftersom han ligefrem havde kysset hende.. næsten. Var alle mandelige vampyr virkelig sådan her? eller var det blot alle der var i Di Morga, fordi alle syntes at ha en eller anden form for sexappeal samt at være over begavet? over forførende.. meget stædige. " Matic.. ser du mig som et bytte eller som en kvinde? " Madison så lidt flovt ned mod bordpladen men så derefter kort op igen og mod Matic med sine hav mørke blå øjne og ventede lidt på svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Man 13 Aug 2012 - 22:27

''Vi kan på ingen måde gå ude i dagslyset, men vi dør heller ikke bare vi bliver ramt... Vi skal være i det i noget tid før vi tager virkelig skade af det.''

Han kiggede stille på hende, og kiggede lidt rundt. Han vidste ikke helt hvad han mere skulle sige, men var glad for at hun stillede så mange spørgsmål som han kunne svare hende på.

''Altså jeg ved der findes flere af os alle, og der findes også dæmoner og djævle, varulve og nymfer... Og der findes vist mere endnu, men dem kender jeg ikke helt til.''

Han vidste ikke hvordan hun ville reagere hvis han kyssede hende rigtigt, hvis han bare havde ladet deres læber mødes ordentligt, men det kunne også være lige meget der han skulle nok finde en mulighed for at finde ud af det...

''Altså for mig er en jeg forsøger at forføre altid en kvinde, ihvertfald når jeg ikke bruger min evne... Hvis du var et bytte ville jeg blot bruge min evne mens jeg kyssede dig ned af halsen, og så ville den være ret godt hjemme... Så jeg ser dig som en kvinde, en meget atraktiv og smuk kvinde som jeg ikke ville have noget imod at have sex med og siden hen ses med igen.''

Han smilede stille, men hun havde stadig ikke besvaret hans spørgsmål omkring om han ville passe ind sådan et sted...

''Men du svarede ikke på om du tænkte jeg ville kunne passe ind, her f.eks?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 22:46

Madison kunne ikke lade værd med at slippe et lille grin ud mellem sine læber og så sagde hun med en sød tone " Dig og mig? sammen seksuelt.. in your dreams loverboy, altså du er lækker nok og alt det, men jeg er SLET ikke klar til at tag det spring endnu hehe " Madison blinkede kort til Matic og sagde" Men derfor betyder det dog ikke at vi ikke kan kysse lidt, vis det da er det du gerne vil ha lidt af " Madison smilede lidt forførende samt drilsk og gik langsomt hen til Matic og gled sine arme om nakken på ham og lænede sig så tæt op af ham og besvarede så hans spørgsmål " Tjo? jeg tror du ville passe perfekt ind i nattelivets rusmidler samt underholdning, så måske du skulle overveje at få et fast job som bartender.. eller oprydder måske? eller hvad med dørmand, du er jo så ufattelig stærk " Madison kyssede forsigtigt Matic ned af halsen og nippede blidt hans øreflip med sine fyldige rosa pink læber og så trak hun sig så væk fra ham, i det der var en der kaldte på hende.

Madison kunne ikke lade værd med at smile i ny og næ til Matic mens hun arbejdet og da arbejds timerne endelig var færdig, tog hun en jakke over sine skuldre som hun lånte af en af pigerne fra baren og så tog hun blidt Matic i hånden og sagde" Vil du med udenfor lidt og ryge? ". Hun smilede uskyldigt til Matic og slikkede sig let over læberne og fumlede lidt efter sine smøger i lommen og gik så udenfor og fiskede en smøg op og placerede den mellem sine læber og tog så en lighter frem og tændte den og tog et hiv af smøgen og fjernede den så fra sine læber og lod så den grålige rød glide langsomt ud mellem de fyldige rosa pink læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Man 13 Aug 2012 - 22:56

''Altså du er skam ikke den første der har sagt sådan, og næsten morgen halvvejs har stønnet at det var det bedste nogensinde... Så jeg ville ikke være så sikker hvis jeg var dig smukke...''

Han grinede lidt da hun lagde armene om ham, hun var lidt speciel. Hun var svær at tolke om hun virkelig ikke ville gøre det, eller om hun stadig overvejede det lidt. Han smilede derfor bare til hende, og reagerede kun ved at slappe af da hun kyssede ham...

''Dørmand... Jo jeg er stærk men det kræver jo også jeg virker skræmmende... Så bartender ville nok ikke være helt dumt...''

Han fulgte med hende da hun kom ud til ham, og han smilede stille til hende da hun tog hans hånd, og snakkede så grinende.

''Madison det er altså fristende at bruge min evne når du rør ved mig... Men jeg lader være kun for dig.''

Han sagde det alvorligt men samtidigt også drillende og grinende til hende. Han stod lidt og så afventende på hende da hun røg og da hun havde pustet ud og røgen var helt væk rykkede han sig hen foran hende og kyssede hende blidt på læberne dog rimeligt dybt...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 23:13

Et smil gled over de rosa pink fyldige læber, der langsomt lod sig smelte med Matic´s, i et hedt kys der langsomt udviklede sig til et snav, i det Madison langsomt sneg sin jordbær røde alkohol´s smagende tunge ind mellem læberne på Matic for at fange hans glinsende fugtige tunge og lege med den mellem luft og mund fugtighed. Langsomt gled de smalle finger forsigtigt op af Matic og forsvandt ind i stoffet på det overtøj han nu bar og forsigtigt lukkede Madison sine øjne, mens hun blot trak Matic tættere på sig og lod sit højre ben/knæ langsomt glide op af indersiden af hans lår, indtil den blidt nåede enden og gned sig blidt op af hans lem. Madison stoppede kort det hede snav og bed blidt i Matic´s underlæben og slap så med de perle hvide tænder og grinte så lidt og sagde lokkende " Har du lyst til at fucke bagved the club Mr sexy vampire ".

Langsomt strøg Madison lidt af hendes hår til den ene side og så lidt nervøst på Matic men smilede så og lukkede øjnene og blottede sin kulørte hals for ham og sagde" Bid mig.. jeg vil mærke det, jeg vil føle det, lad mig få en smag af hvordan i jæger " Madison var helt fortryllet et kort sekund af tanken om at ha en vampyr til at drikke af hendes så delikate blod, som de nu hentydet.. hun havde nemlig tydeligt set hvordan Matic havde drukket hendes blod, som var det en vin i sær klasse. Madison tog forsigtigt smøgen til sine læber og tog et sidste sug og så smed hun smøgen fra sig og pustede langsomt røgen ud og gjorde sig selv klar, inden i.. på at blive bidt, bidt af Matic, vis han da gerne ville.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Man 13 Aug 2012 - 23:25

Han lod bare deres tunge glide ind i en hed dans, og han mærkede hvordan hun bare kærtegnede hendes krop. Enten var hun pludselig blevet overtalt til at gøre mere end hun havde sagt i starten, eller også havde hun bare nydt at se ham bruge kræfter på at forføre hende, for at hun kunne føle sig mere værd og på ingen måde billig.

''I would love to, my sexy lovely angel...''

Hendes næste ting hun gjorde overraskede ham også en smule, da hun faktisk bad ham om at drikke af hende, og hendes stemme var næsten hungrenede efter at få lov til at mærke hans tænder gennembore hendes hud og drikke af hendes blod, men han ville kun tage lidt specielt hvis hun skulle være brugbar til mere bagefter...

''Må jeg?''

Spurgte han stille og skubbede hendes hoved lidt til side så den ene side af hendes hals blev fuldstændig blottet, og han lod så langsomt og blidt sine tænder glide i hendes hals, og han drak nydene og langsomt ag hende. Han trak hende med væk fra nysgerrige blikke samtidigt, og sikrede de var et sted hvor der nærmest aldrig ville komme m´nogen... Han slap stille biddet.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 23:35

Madison nikkede forsigtigt ja til at Matic måtte sætte sine hvide tænder ned i hendes næsten sitrende hud, der mærkede hver eneste lille blide berøring samt pust fra nattens kolde vind. Dog kulden forsvandt hurtigt, i det hun mærkede de spidse fangs glide ned i hendes hals " Argh! " og et skrig slap ud mellem hendes læber, i det hun ikke havde kunnet nå at kvæle det i en grimasse. Dette var slet ikke som hun havde forventet, dog efter kort tid, mærkede hun kun en følelse af indre ro, som var dette helt okay? måske overgav hendes krop sig ligefrem til Matic, eller måske var det blot hendes instinkt der sagde at hun skulle bevar roen i sådan en situation, skønt denne situation føltes mere intim samt sensuel end dræbende og farlig.

Madison tog sig kort til munden for at holde små støn af smerte tilbage, mens hun mærkede sit skrøbelige hjerte sidde helt oppe i halsen på sig, mens hun prøvede mere eller mindre at trække vejret mellem sine fingers mellemrum, eftersom hun igennem bidet? helt havde glemt at trække vejret og lige nu, føltes det som om hun gik i panik, men det var dog bare hendes krop der gik i forsvars position, måske var det derfor han fuckede tøser først og så bed dem? for at de ikke skulle opdage at de blev bidt, eller måske brugte han sin evne, sådan så de allerede var helt i drømmeland før han overhovedet gled tænderne ned i halsen på dem. Madison tog sig lidt til halsen og så blodet der gled ned af hendes gylden brune finger og et lille stik i tendingen kunne mærkes, i det hun var ved at glide tilbage i sine drømme.. sine minder, de minder om da hun vågnede og så blod ned af sine finger? som var der sket hende et eller andet. " Knepper du først dine tøser og så bider dem?.. så de ikke lægger mærke til smerten " Dette var slet ikke som i bøger eller film, dette var en grufuld smerte der skar ind i ens hals og lige nu, virkede hendes healing ikke som den skulle, så hun rev et stykke af sin tshirt i stykker og bandt forsigtigt om sin hals hvor mærkerne var og så forsigtigt mod Matic og sagde så lidt nervøst " Kommer solopgang ikke snart? " Hun havde arbejdet til en 4-5 stykker..

" Vil du med mig hjem og overnatte dagen over..
Matic? "

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Man 13 Aug 2012 - 23:45

Han slap lidt før end han havde ahft planlagt da han kunne mærke at hendes fine perfekte uskadede hud ikke brød sig om at blive bidt, og han undrede sig lidt over hvordan hun reagerede på det. Hun havde virkelig ikke nydt det, nå men hvis hun var med på sex skulle han nok sikre sig at hun skulle opleve hvad nydelse var, når hun da lige var kommet sig over at være jomfru...

''Altså normalt bruge jeg også bid til at forføre... Da mange finder at smerte vækker nydelse, men måske det handler om tilvending...''

Han blev lidt overrasket over hendes måde at sige det med solopgangen på var hun igang med at finde en undskyldning for at undgå sex? eller var hun bare bange for at gøre det offentligt? Han håbede meget på det sidste, men svarede hende så stille på hendes spørgsmål.

''Det varer nok ikke alt for længe, men hvis du vil af med mig eller ikke vil have sex alligevel så bare sig det...''

Han smilede stille, og da hun spurgte om han ville med hjem til hende grinede han lidt og løftede hende op i hans arme, og satte så i løb imod hendes lejlighed hvor de gik ind, og smilede drillende og forførende til hende...

''Overnatte... Jo, men der er noget jeg hellere vil...''

Han gik hen og plantede sine læber mod hendes og lod hurtigt hans tunge finde hendes...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 15:17

Madison tog blidt om Matic´s nakke og smilede uskyldigt, i mens han løb afsted med hende og hun kunne ikke lade værd med at kigge lidt til siderne mens han løb " Wauw!? dette her er like.. SO AWESOME!, kan du løbe hurtigere? " Madison smilede kækt til Matic og krammede sig helt ind til ham og lukkede øjnene, for at mærke det lange blonde hår glide igennem nattens vind og mørke. Da de endelig var kommet tilbage til hendes lejlighed og hun var blevet sat ned, der fiskede hun sine nøgler op fra lommen på sine shorts og låste så op og gik indenfor, mens hun tog sig lidt til armene, eftersom det havde været en smule for koldt at glide igennem natten i armene på en vampyr så sent i sommer perioden.

" Og hva er så det du heller vil? ", Madison nåede dog ikke at sige så meget mere, før hun endnu engang mærkede Matic´s læber og langsomt lod hun sig blive opslugt af ham og hans lettere stædige personlighed, eftersom han jo havde sagt han ikke ville give op og hun havde det lidt ligesom om at hun gav ham lige netop hvad han ville ha, dog kunne hun heller ikke holde sig fra ham, så hun lod langsomt sine fingerspidser udforske hans overkrop, mens hun langsomt gled hans overtøj af ham og kyssede ham grådigt tilbage, mens hun legede med hans tunge der føltes så pirrende mod hendes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 15:35

Mens han kyssede hende og holdt om hende, trak han hende langsomt med over til sofaen, mens han bare lod hende fjerne hans overtøj. Han lod bare skjorten dumpe ned på gulvet, og trak så selv langsomt hendes t-shirt af hende...

Han lagde dem stille ned på sofaen, imens han så bare kyssede hende igen da de begge havde fået fjernet deres t-shirt. Han kyssede hende lidenskabeligt og lod bare deres tunger danse. Han nappede hende blidt i underlæben og kyssede hende så blidt ned af halsen og ned over kanten af hendes bryst.

Han fingre kærtegnede hendes krop med lette bløde berøringer alt imens han bare nød smagen af hende. Ikke som i hendes blod, men bare smagen af hendes læber og følelsen af hendes krop og duften af hende. Han elskede kvinder, og kunne ikke lade være med at lægge mærke til alle detaljer ved dem...

Han legede stille med hendes shorts, som han langsomt og elegant knappede op.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 16:07

Madison lod sig langsomt glide ned i den lange sorte sofa og forsigtigt strøg hun Matic over håret og ned til nakken og langsomt lod hun fingrene glide forsigtigt ned fra nakke til ryggen af ham og berørte de ar samt tattoen han nu bar. Hun kyssede ham grådigt og lod sine perle hvide tænder blidt glide over Matic´s underlæbe, mens hun trak lidt ud i den og så slap, før hun endnu engang genoptog deres tungers fugtige kontakt og langsomt knappede hun hans bukser op og lynede forsigtigt, ned mens hun mærkede sine shorts blive mindre stramme end før og med et, skubbede hun Matic ned fra sofaen og grinte så lidt, i det hun smilede drilsk til ham og rakte kort tunge før hun sagde.

" Du troede vel ikke at jeg ville lade dig gør det flotte, eftersom du udfordrede mig med dit jeg gir ikke op snak " Madison smilede sødt til Matic og rakte forsigtigt hånden ned mod ham og sagde" Hey, skal jeg hjælpe dig op?, smukke " Madison havde intet ondt ment med at smide Matic ned fra sofaen og det var blot ment i sjov, eftersom hun lige ville bevise overfor ham at hun altid ikke var så let, at hun valgte hvem hun ville i seng med og hvem der var interessant og fascinerende nok til at fange hendes interesse både på den ene måde og den anden, netop derfor sad hun nu overfor ham med et lille uskyldigt smil og ventede blot på om han ville tag imod hendes hånd og komme op og sidde ved siden af hende i sofaen?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 19:29

Han havde vel egentligt forventet at hun bare legede med ham. Hun vidste hun så godt ud og fyre var vilde med hvordan hun så ud, så selvfølgelig legede hun bare med ham. Han tog dog stille imod hendes hånd og lod hende hjælpe ham op fra gulvet... Han knappede sine bukser og lynede dem så...

''Fair nok smukke... Men du skulle passe på med bare at lege med folk... Ikke alle lader sig stoppe ved det...''

Han smilede og sagde det drilsk... Han mente det mest for sjov, men så alligevel var han faktisk en smule irriteret på hende, at hun sådan bare halvvejs legede med hans følelser og lyster som om han ikke var meget andet end et dyr som hun bare kunne gøre med hvad hun ville... Han hadede lidt at nogle kvinder tænkte sådan, lige så meget som når mænd så kvinder som et objekt...

''Men du kan lige så godt droppe dit uskyldige smil... Vi ved begge at det eneste der gør dig uskyldig er at du er jomfru.''

Han lænede sig ind til hende og kyssede hende læber lidenskabeligt, men meget kort før han så bare så smilende på hende.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 19:38

Madison rakte kort tunge til Matic og sagde med en forførende og blid fransk accent "Og jeg kan ikke gør for at jeg er lækker " Hun grinte derefter lidt og uglede blidt op i Matic´s hår og modtog hans kys og lagde sig forsigtigt over ham og pressede ham ned af mod sofaen og lå nu blot over ham og kyssede ham på læberne grådigt, udfordrende.. nysgerrig. Hun ville smage mere af ham, mærke mere af ham dog, ville hun ligeså som han også havde fornemmet tidligere, hun ville lege med ham, se hvor langt denne uskyldige vampyr der aldrig løg, se hvor lagt han ville gå før snoren kappede og han måske ville mere eller mindre gå til den dominerende side eller måske gå? dog der ville hun muligvis sige undskyld. " Hvad skal der egenlig til før du ikke finder dig i en kvindes små lege med dig mere Matic?.. altså du var sexslave i 100 år.. ".

Madison rettede lidt på sine shorts og lukkede dem igen og satte sig så op og betragtede Matic lidt og vis der intet skete og vis han ikke forhindrede hende i det, ville hun skam rejse sig op og forsigtigt gå mod køkkenet og finde et glas vand frem og så derefter gå hen til sofaen igen og sætte sig ved siden af ham og sige " Jeg ser nu mig selv som temmelig uskyldig, med et twist.. det jo ikke fordi at jeg har knaldet med nogen fyre? eller suttet den af på nogen eller noget i den stil " hun blinkede kort til Matic og tog en tår af sit glas og stillede det så tilbage og lænede sig lidt tilbage i sofaen og sagde" Solen er oppe om få minutter, såååh det ser ud til at du er tvunget til at sove her flotte, om du vil det eller ej ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 19:45

Hendes måde at sige det på tydede lidt på at hun egentligt gerne ville dominere af ham. Havde at han skulle tage kontrol og vælge bare at tage hende næsten uden at hun faktisk ville det, men han ville aldrig kunne få sig selv til at gøre den slags. Han afskyede det og han ville altid skulle være sikker på at hans partner var med på det... Men han kunne måske godt lokkes til at gøre det hvis man var god til kun halvt at vise man ville have det.

''Hvis du vil vide det finder jeg den slags lege mindst lige så slemme som en mand der ser kvinder som intet andet end sex på ben...''

han lod hende ikke gå lige med det samme da han satte sig op, og kyssede hende ned af halsen og ned til kanten af hendes bryst og lod hende så bare gå...

''Nej det er nok ikke sådan du er, men din lokkende og sensuelle væremåde ville jeg nu ikke kalde uskyldig...''

Han så undrende på hende, havde hun troet han havde ville gå. han ville ihvertfald ikke gå før han var helt sikker på at han ikke kunne få hende med i seng.

''Jeg har da heller ikke lyst til at gå fra en skønjomfru...''

Han tog hendes hånd og kyssede den blidt, og derefter kyssede hende op af armen op af halsen og fangede så hendes læber igen.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 20:58

En våd vand dråbe gled koldt ned af den gylden solbrune hud som Madison nu besad, mens den gled ned, stirrede Madison mere eller mindre hypnotiseret på Matic og lod ham blot kysse hendes krop, mens hun syntes at forsvinde mere og mere ind i hans favn og langsomt lod hun sine fugtige kolde læber, møde hans ligeså kolde læber, der gled mod hendes i en hed dans. Hun følte sin krop blev slap, som kunne hun ikke mere kæmpe imod og som ville hun give sig fuldt ud til ham, vis han ville ha hende. Hun lod hans kolde men blide berørelser fortsætte uden at stoppe ham en eneste gang, hverken med bevægelser eller ord, hun lod ham blot udforske hendes krop, mens hun langsomt lagde sig ned og lod sine arme glide om nakken på ham, i det hun trak ham ned over sig og kyssede ham lidenskabeligt tilbage, som kunne hun ikke få sine læber væk fra hans, som var de næsten smeltet sammen, i dette hede kys hun langsomt forvandlede til et hedt snav mens hendes hænder gled udforskende ned af hans overkrop, ned af hans brede arme, ned til hans bukse kant, hvor hun blidt lod de smalle finger, glide ind under kanten af hans bukser og blot lod sine finger forblive der for en stund, før hun langsomt knappede hans bukser op igen og denne gang lynede helt ned og så tog fat i hendes bh foran og lukkede den op. Hun lænte sig lidt frem med at støtte sine hænder mod den klæbende læder sofa, mens hun langsomt fik sin bh til at glide ned af sine arme og følelsen af kuldegys strøg igennem den slanke krop af hendes, i det bh´en nu lå under hendes ryg, sådan så Matic kunne fjerne den og muligvis kaste den over i den anden side af lokalet, mens hun langsomt ville lægge sig ned igen og blot gengælde de kys der nu måtte komme på skift.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum