Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
hmmm... (Madison Vogue)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: hmmm... (Madison Vogue)
Et billede af mange slanger og en maskine ved hendes side poppede langsomt op i hendes erindring og Madison tog sig kort til hovedet og rystede så lidt på hovedet og så kort rundt og prøvede at fokuser på noget andet ned lige netop dette, lige netop det med blod og slanger og maskiner og sygehus, fordi det var der hun døde.. ved en maskine.. efter et overgreb, efter at en fyr havde prøvet at voldtage hende?.. mærkeligt nok, dog fyren havde ikke nået at få fat i hende, før der var kommet en til hendes undsætning, men der havde det allerede været forsent og hun huskede tydeligt hvordan hendes forældre græd for sengens ende.. hvordan de var tude færdige og Madison huskede tydeligt den nat hun stak af fra kapellet eller hvad man nu kaldte det, hvor man frysede lig ned.. ventende på at blive begravet?.
Madison var stukket af og hendes forældre havde troet at det sikkert var en lig graver?.. der blot var kommet ind på sygehuset og havde snuppet hendes lig.. hun huskede ordene tydeligt.. fordi.. hendes forældre var i tv dagen efter hun var stukket af og hun stod udenfor et vindue af en tv elektronik butik.. stirrende ind i tvet bagved glas ruden.. og ordene var lette at høre igennem det tynde glas mellem hende og billedet af hendes grædende forældre. * Jeg kan aldrig nogensinde vise mig overfor dem *. Et suk slap ud mellem Madison´s læber og forsigtigt vendte hun sig mod Matic og så lidt på ham og sagde så " Skal vi komme afsted? ". Vis han sagde ja, ville hun smutte ned af trapperne og tag en lille taske og så smutte ud af døren med ham og gå ned af gaden, mens hun ville se søgende rundt efter denne her 'klub'.
Gæst- Gæst
''Du havde ikke behøvet at fortælle det på en så formel måde...''
Han smilede stille til hende, og han undrede sig så lidt over hvordan hun lidt blev væk i hendes egne tanker, men han brugte bare tiden til at få at sit tøj ordentligt på. Han kiggede nedover hendes krop, og kunne ikke lade være med at lade sine fingre glide kærtegnene over hendes mave, og blidt lade dem køre om på hendes side og op til hendes skuldre hvorefter han lod sin hænder glide ned af hendes krop og følge hendes figur...
''Jo jeg tror godt jeg kan tillade mig at blive set med en så smuk pige... Så jo lad os bare gå.''
Han fulgte efter hende nedenunder, og tænkte stille over hvor mon den klub ville ligge henne? Han var ikke helt sikker på det... Han havde dog en ide om hvor det var det kunne være henne.
''Jeg er ret sikker på det er i denne retning.''
Han vidste stille vej ned gennem gaderne, og valgte helt bevidst at gå igennem en gyde for at se hendes reaktion på at han førte hende igennem der...
Matic- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1131
Madison fulgte Matic, som var hun en artig lille hvalp der lystrede ham blindt, dog.. da han gik hen til en gyde og ind i den, stoppede Madison kort op og kiggede lidt nervøst rundt. Duften af fugtighed og en ilde lugtende skralde stand gled langsomt ind i hendes næse og hun tog sig kort til næsen og så lidt rundt, gaden var halv tom, dog der var få mennesker, men ligeså snart hun gik ind i gyden? ville de så kunne se hende.. og ville de komme hende til undsætning vis hun prøvede at råbe? eller vis hun overhovedet kunne på det tidspunkt. Pludselig steg tvivlen samt frygten for Matic langsomt op i hende og pludselig så hun ham som det han virkelig var, en fremmede, en vampyr, en jæger.. han var farlig, han var 400 år.. han elskede blod og havde sikkert ikke fået noget i lang tid, netop derfor var det som om halsen på hende pludselig føltes så stram, som fik hun intet luft ned i sine lunger og hendes hjerte begyndte at galoper, i det hun langsomt samt nervøst.. fulgte Matic ind i mørket, forsigtigt.. langsomt.. rystende.. nervøs.. alene og bange. Hun så sig kort over skuldren mod gaden der forsvandt mere og mere og så fik hun endelig et lidt stammende ord ud " H-h-hvorfor.. sk-skal vi.. gå igennem.. her".
Gæst- Gæst
''For at skyde genvej, men når du er så nervøs ved det går vi bare en lidt længere rute?''
Han tog stille hendes hånd, og lod stille hans evne virke da den muligvis kunne få hende til at slappe af ved at hun så ham som noget hun egentligt hellere ville elske med end hun ville stikke af fra det...
Han holdt hendes hånd ganske blidt mens han stille førte hende afsted i en anden retning. Han gik i en del tid indtil man kunne se et skilt stå ved vejen der pejede ned af en gade hvor der stod at Club Black var den vej...
''HEy der er ikke så langt.''
Han kyssede hende på kinden og trak hende stille med i den rigtige retning.
Madison så lidt på Matic og smilede i det hun sagde" 2 sekunder ". Hun tog forsigtigt en lille kniv frem og skar blidt ved sit håndled vandret, sådan så blodet langsomt begyndte at dryppe og så tog hun et langt glas i smug til de mange drinks og holdte sit håndled over og stillede så et halv fyldt glas frem foran Matic og sagde" Værsgo " hun blinkede kort til ham og healede så sit håndled der forsigtigt begyndte at lyse lidt hvidlig skær ud fra såret og så lukkede det sig langsomt indtil det slet ikke var til at se, andet end et lille ar der næsten var ikke til at ane. " Jeg kan jo ikke ha at du går rundt og er tørstig.. desuden har du hjulpet mig så meget i dag og ikke overfaldet mig, andet.. andet end med berøringer og kys, så her.. dette er din belønning samt et slags tak.... fra mig ". Et lille smil gled langsomt over Madison´s læber, i det folk så småt begyndte at strømme ind og danser kom op på scene og dansede samt strippede lidt, mens musikken spillede elegant og nydesfuldt ud af højtalerne der hang oppe i løftet i hver afkrog.
Gæst- Gæst
''20 år som almindelig slave...''
Han holdt stadig hendes hoved og kyssede hende ned af kinden og kyssede hende blidt på kanten af hendes læber... Han satte sig så tilbage i stolen og smilede stille til hende, hvordan mon hun reagerede på det han lige havde gjort?
''Det var ærgeligt... Havde nu en anden tak i tankerne...''
Han smilede drilsk til hende, og drik så en smule af blodet. Han elskede virkelig smagen af det, og det var bare så fantastisk at hun direkte hældte det op til ham. Han kiggede stille på hende inden han stille og lavt spurgte hende om noget...
''Håber det er iorden jeg bare blive siddende her?''
Han holdt ikke øje med nogen anden end hende. Studerede hvert eneste af hendes mange bevægelser og hver gang han havde mulighed for det, lod han sin hånd glide over lidt af hendes hud, hvilket han gjorde meget diskret.
Madison kom dog hurtigt tilbage til virkeligheden da en af hendes veninder klappede hende på ryggen og sagde noget til hende og før hun vidste af det sagde hun " Matic.. " Hun bed sig lidt i underlæben og så hurtigt mod ham og sagde" Jeg smutter lige hurtigt ud bagved, dog du kan godt blive siddende her vis det er, dog skal jeg liiige hente en kasse med nogle flasker, men jeg er straks tilbage ". Madison gik ud bagved og prøvede at løfte kassen men den var monster tung og før hun vidste af det, havde hendes ben ført hende indenfor og hun gjorde tegn til at Matic skulle komme med om bagved. Vis han gik med ville hun sige " Hey, kan du ikke hjælpe mig lidt med denne her kasse?, har i vampyr ikke superfart og styrke eller noget i den stil`?". Hun grinte lidt men på en venlig og respektabel måde.
Gæst- Gæst
''Havde da lidt håbet at kunne være den første til at vise dig det du siger du har manglet...''
Han lænede sig ind over til hende, og denne gang fjernede han sin evne da han kun havde brugt den så han var sikker på hun slappede helt af igen. Da han nåede hende øre med munden hviskede han stille.
''Jeg var sexslave i 100 år''
Han kyssede hende blidt på øret og nappede hende i øreflippen. Han kiggede bare stille og nikkede lidt mens han drak lidt af hendes blod. Han nikkede igen da hun kom tilbage, og smuttede hurtigt med hende hvor han dog lige stillede glasset med blod ned under baren hurtigt...
''Det ved jeg ikke... Men jeg kan da godt hjælpe en skønjomfru i nød.''
Han smilede drillende til hende, og kyssede hende kort på kinden inden han stille løftede kassen op, og lod hende bare vise vej hvor han så stillede kassen der hvor hun bad ham om...
Når hun ikke skænkede mange drinks samt øl frem på bordet, så stod hun henne ved Matic og snakkede, dog holdte hun også øje med vis nogen kom og viftede med penge i vejret, samt at Madison skulle også sørger for forsyninger til baren. " Har du egenlig aldrig overvejet at få job i en bar Matic? du kunne være perfekt hjælp i denne her, hvor der næsten kun er ene tøser " Madison blinkede kækt til ham og så få tøser tjekke ham ud op til flere gange, dog var det intet der rørte hende, eftersom hun ikke ejede Matic og omvendt, han ejede ikke hende.
Gæst- Gæst
Han rykkede sig bare tættere på hende, og han havde ikke forventet at hun ville sige ja, da hun ikke ligefrem var den løse billige type hvilket han også godt kunne lide. Han kunne godt lide at det var en udfordring, og han havde ikke tænkt sig at give op endnu...
''Nej så havde du vel gjort det i badet... Men Madison, jeg giver ikke op endnu...''
Han blinkede til hende og kyssede blidt hendes mundvig. Han gik stille om på den anden side af baren og satte sig ned overfor hende. Han havde faktisk aldrig overvejet at arbejde i en bar, måske han skulle. Han var dog ikke sikker på at han ville passe ind...
''Kunne måske være meget sjovt... Om ikke andet ville det betyde mere tid hvor jeg ser dig smukke... Men tror du jeg ville passe ind?''
Han havde godt set andre tjekke ham ud, men han gjorde ikke noget ved det da han havde alt sin opmærksomhed rettet imod hende.
Det lød lidt som en kliche, vampyr og engle.. det kunne muligvis blive et hit af en bog vis hun engang besluttede sig for at læse en og komme clean, sådan så alle ville vide om netop disse væsner men også hvilket weird freak land.. dette var.. Di Morga, selv navnet var mystisk og indebar en del mysterier?, hvornår kom dette land egenlig til livs? og hvorfor var Terre så populært, samt alle de smukke mennesker, man skulle næsten tro hun var taget til ALIEN land? et land hvor smukke mennsker kom og væsner, holdte feste i lange baner og slog ihjel? samt voldtog.
Madison sendte Matic et lille forsigtigt smil og sagde " Hehe, så kommer du til at vente en evighed.. vis jeg da overhovedet har det? eftersom jeg ikke aner hvordan dette engle fis virker hehe " Madison kunne ikke lade værd med at grine lidt og fulgte så Matic med øjnene da han gik mod hende. Hun kunne dog ikke helt lade værd med at rødme når hun så på ham, eftersom han ligefrem havde kysset hende.. næsten. Var alle mandelige vampyr virkelig sådan her? eller var det blot alle der var i Di Morga, fordi alle syntes at ha en eller anden form for sexappeal samt at være over begavet? over forførende.. meget stædige. " Matic.. ser du mig som et bytte eller som en kvinde? " Madison så lidt flovt ned mod bordpladen men så derefter kort op igen og mod Matic med sine hav mørke blå øjne og ventede lidt på svar.
Gæst- Gæst
Han kiggede stille på hende, og kiggede lidt rundt. Han vidste ikke helt hvad han mere skulle sige, men var glad for at hun stillede så mange spørgsmål som han kunne svare hende på.
''Altså jeg ved der findes flere af os alle, og der findes også dæmoner og djævle, varulve og nymfer... Og der findes vist mere endnu, men dem kender jeg ikke helt til.''
Han vidste ikke hvordan hun ville reagere hvis han kyssede hende rigtigt, hvis han bare havde ladet deres læber mødes ordentligt, men det kunne også være lige meget der han skulle nok finde en mulighed for at finde ud af det...
''Altså for mig er en jeg forsøger at forføre altid en kvinde, ihvertfald når jeg ikke bruger min evne... Hvis du var et bytte ville jeg blot bruge min evne mens jeg kyssede dig ned af halsen, og så ville den være ret godt hjemme... Så jeg ser dig som en kvinde, en meget atraktiv og smuk kvinde som jeg ikke ville have noget imod at have sex med og siden hen ses med igen.''
Han smilede stille, men hun havde stadig ikke besvaret hans spørgsmål omkring om han ville passe ind sådan et sted...
''Men du svarede ikke på om du tænkte jeg ville kunne passe ind, her f.eks?''
Madison kunne ikke lade værd med at smile i ny og næ til Matic mens hun arbejdet og da arbejds timerne endelig var færdig, tog hun en jakke over sine skuldre som hun lånte af en af pigerne fra baren og så tog hun blidt Matic i hånden og sagde" Vil du med udenfor lidt og ryge? ". Hun smilede uskyldigt til Matic og slikkede sig let over læberne og fumlede lidt efter sine smøger i lommen og gik så udenfor og fiskede en smøg op og placerede den mellem sine læber og tog så en lighter frem og tændte den og tog et hiv af smøgen og fjernede den så fra sine læber og lod så den grålige rød glide langsomt ud mellem de fyldige rosa pink læber.
Gæst- Gæst
Han grinede lidt da hun lagde armene om ham, hun var lidt speciel. Hun var svær at tolke om hun virkelig ikke ville gøre det, eller om hun stadig overvejede det lidt. Han smilede derfor bare til hende, og reagerede kun ved at slappe af da hun kyssede ham...
''Dørmand... Jo jeg er stærk men det kræver jo også jeg virker skræmmende... Så bartender ville nok ikke være helt dumt...''
Han fulgte med hende da hun kom ud til ham, og han smilede stille til hende da hun tog hans hånd, og snakkede så grinende.
''Madison det er altså fristende at bruge min evne når du rør ved mig... Men jeg lader være kun for dig.''
Han sagde det alvorligt men samtidigt også drillende og grinende til hende. Han stod lidt og så afventende på hende da hun røg og da hun havde pustet ud og røgen var helt væk rykkede han sig hen foran hende og kyssede hende blidt på læberne dog rimeligt dybt...
Langsomt strøg Madison lidt af hendes hår til den ene side og så lidt nervøst på Matic men smilede så og lukkede øjnene og blottede sin kulørte hals for ham og sagde" Bid mig.. jeg vil mærke det, jeg vil føle det, lad mig få en smag af hvordan i jæger " Madison var helt fortryllet et kort sekund af tanken om at ha en vampyr til at drikke af hendes så delikate blod, som de nu hentydet.. hun havde nemlig tydeligt set hvordan Matic havde drukket hendes blod, som var det en vin i sær klasse. Madison tog forsigtigt smøgen til sine læber og tog et sidste sug og så smed hun smøgen fra sig og pustede langsomt røgen ud og gjorde sig selv klar, inden i.. på at blive bidt, bidt af Matic, vis han da gerne ville.
Gæst- Gæst
''I would love to, my sexy lovely angel...''
Hendes næste ting hun gjorde overraskede ham også en smule, da hun faktisk bad ham om at drikke af hende, og hendes stemme var næsten hungrenede efter at få lov til at mærke hans tænder gennembore hendes hud og drikke af hendes blod, men han ville kun tage lidt specielt hvis hun skulle være brugbar til mere bagefter...
''Må jeg?''
Spurgte han stille og skubbede hendes hoved lidt til side så den ene side af hendes hals blev fuldstændig blottet, og han lod så langsomt og blidt sine tænder glide i hendes hals, og han drak nydene og langsomt ag hende. Han trak hende med væk fra nysgerrige blikke samtidigt, og sikrede de var et sted hvor der nærmest aldrig ville komme m´nogen... Han slap stille biddet.
Madison tog sig kort til munden for at holde små støn af smerte tilbage, mens hun mærkede sit skrøbelige hjerte sidde helt oppe i halsen på sig, mens hun prøvede mere eller mindre at trække vejret mellem sine fingers mellemrum, eftersom hun igennem bidet? helt havde glemt at trække vejret og lige nu, føltes det som om hun gik i panik, men det var dog bare hendes krop der gik i forsvars position, måske var det derfor han fuckede tøser først og så bed dem? for at de ikke skulle opdage at de blev bidt, eller måske brugte han sin evne, sådan så de allerede var helt i drømmeland før han overhovedet gled tænderne ned i halsen på dem. Madison tog sig lidt til halsen og så blodet der gled ned af hendes gylden brune finger og et lille stik i tendingen kunne mærkes, i det hun var ved at glide tilbage i sine drømme.. sine minder, de minder om da hun vågnede og så blod ned af sine finger? som var der sket hende et eller andet. " Knepper du først dine tøser og så bider dem?.. så de ikke lægger mærke til smerten " Dette var slet ikke som i bøger eller film, dette var en grufuld smerte der skar ind i ens hals og lige nu, virkede hendes healing ikke som den skulle, så hun rev et stykke af sin tshirt i stykker og bandt forsigtigt om sin hals hvor mærkerne var og så forsigtigt mod Matic og sagde så lidt nervøst " Kommer solopgang ikke snart? " Hun havde arbejdet til en 4-5 stykker..
Matic? "
Gæst- Gæst
''Altså normalt bruge jeg også bid til at forføre... Da mange finder at smerte vækker nydelse, men måske det handler om tilvending...''
Han blev lidt overrasket over hendes måde at sige det med solopgangen på var hun igang med at finde en undskyldning for at undgå sex? eller var hun bare bange for at gøre det offentligt? Han håbede meget på det sidste, men svarede hende så stille på hendes spørgsmål.
''Det varer nok ikke alt for længe, men hvis du vil af med mig eller ikke vil have sex alligevel så bare sig det...''
Han smilede stille, og da hun spurgte om han ville med hjem til hende grinede han lidt og løftede hende op i hans arme, og satte så i løb imod hendes lejlighed hvor de gik ind, og smilede drillende og forførende til hende...
''Overnatte... Jo, men der er noget jeg hellere vil...''
Han gik hen og plantede sine læber mod hendes og lod hurtigt hans tunge finde hendes...
" Og hva er så det du heller vil? ", Madison nåede dog ikke at sige så meget mere, før hun endnu engang mærkede Matic´s læber og langsomt lod hun sig blive opslugt af ham og hans lettere stædige personlighed, eftersom han jo havde sagt han ikke ville give op og hun havde det lidt ligesom om at hun gav ham lige netop hvad han ville ha, dog kunne hun heller ikke holde sig fra ham, så hun lod langsomt sine fingerspidser udforske hans overkrop, mens hun langsomt gled hans overtøj af ham og kyssede ham grådigt tilbage, mens hun legede med hans tunge der føltes så pirrende mod hendes.
Gæst- Gæst
Han lagde dem stille ned på sofaen, imens han så bare kyssede hende igen da de begge havde fået fjernet deres t-shirt. Han kyssede hende lidenskabeligt og lod bare deres tunger danse. Han nappede hende blidt i underlæben og kyssede hende så blidt ned af halsen og ned over kanten af hendes bryst.
Han fingre kærtegnede hendes krop med lette bløde berøringer alt imens han bare nød smagen af hende. Ikke som i hendes blod, men bare smagen af hendes læber og følelsen af hendes krop og duften af hende. Han elskede kvinder, og kunne ikke lade være med at lægge mærke til alle detaljer ved dem...
Han legede stille med hendes shorts, som han langsomt og elegant knappede op.
" Du troede vel ikke at jeg ville lade dig gør det flotte, eftersom du udfordrede mig med dit jeg gir ikke op snak " Madison smilede sødt til Matic og rakte forsigtigt hånden ned mod ham og sagde" Hey, skal jeg hjælpe dig op?, smukke " Madison havde intet ondt ment med at smide Matic ned fra sofaen og det var blot ment i sjov, eftersom hun lige ville bevise overfor ham at hun altid ikke var så let, at hun valgte hvem hun ville i seng med og hvem der var interessant og fascinerende nok til at fange hendes interesse både på den ene måde og den anden, netop derfor sad hun nu overfor ham med et lille uskyldigt smil og ventede blot på om han ville tag imod hendes hånd og komme op og sidde ved siden af hende i sofaen?.
Gæst- Gæst
''Fair nok smukke... Men du skulle passe på med bare at lege med folk... Ikke alle lader sig stoppe ved det...''
Han smilede og sagde det drilsk... Han mente det mest for sjov, men så alligevel var han faktisk en smule irriteret på hende, at hun sådan bare halvvejs legede med hans følelser og lyster som om han ikke var meget andet end et dyr som hun bare kunne gøre med hvad hun ville... Han hadede lidt at nogle kvinder tænkte sådan, lige så meget som når mænd så kvinder som et objekt...
''Men du kan lige så godt droppe dit uskyldige smil... Vi ved begge at det eneste der gør dig uskyldig er at du er jomfru.''
Han lænede sig ind til hende og kyssede hende læber lidenskabeligt, men meget kort før han så bare så smilende på hende.
Madison rettede lidt på sine shorts og lukkede dem igen og satte sig så op og betragtede Matic lidt og vis der intet skete og vis han ikke forhindrede hende i det, ville hun skam rejse sig op og forsigtigt gå mod køkkenet og finde et glas vand frem og så derefter gå hen til sofaen igen og sætte sig ved siden af ham og sige " Jeg ser nu mig selv som temmelig uskyldig, med et twist.. det jo ikke fordi at jeg har knaldet med nogen fyre? eller suttet den af på nogen eller noget i den stil " hun blinkede kort til Matic og tog en tår af sit glas og stillede det så tilbage og lænede sig lidt tilbage i sofaen og sagde" Solen er oppe om få minutter, såååh det ser ud til at du er tvunget til at sove her flotte, om du vil det eller ej ".
Gæst- Gæst
''Hvis du vil vide det finder jeg den slags lege mindst lige så slemme som en mand der ser kvinder som intet andet end sex på ben...''
han lod hende ikke gå lige med det samme da han satte sig op, og kyssede hende ned af halsen og ned til kanten af hendes bryst og lod hende så bare gå...
''Nej det er nok ikke sådan du er, men din lokkende og sensuelle væremåde ville jeg nu ikke kalde uskyldig...''
Han så undrende på hende, havde hun troet han havde ville gå. han ville ihvertfald ikke gå før han var helt sikker på at han ikke kunne få hende med i seng.
''Jeg har da heller ikke lyst til at gå fra en skønjomfru...''
Han tog hendes hånd og kyssede den blidt, og derefter kyssede hende op af armen op af halsen og fangede så hendes læber igen.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison//
» Hmmm-Nanase
» hmmm i'm just a little kittie!
» Emne? Plot? Hmmm...!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet