Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 5 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:57

" bare du blive rask. Så blive jeg glad " sagde Tooya stille han virke en smule sløg, men han viste det ikke da han ikke ville gøre Aya bekymder for ham. Han klar sig bare han ikke begyndte at hoste blod op igen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 5 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:05

aya så på ham. hun lagde ham ned og tjekkede ham. hun fjernede hans skjorte og så på ham. hun undersøgte ham og åbnede hans mund for at fjekke han ikke havde blod eller noget i munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:14

Tooya begyndte at hoste. Han mærke at han fik blod i munden igen hvorfor ville det ikke holde op, Det var nu længe siden han hade får en mavepumpe. Men han kunne stadig væk mærke den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:17

aya holdt hans hoved over en spand. "Kast du op søde" sagde hun og kyssede hans mave. hun så bekymret på ham. hun nussede ham i håret imens. hun ville passe på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:19

Tooya hoste og kaste. En del blod op han var helt bleg og han svedet ret meget, og det kunne se på hans ansiget han hade svedperler i hele ansiget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:22

aya hentede en skål med vand og lagde tooya ned. hun dyppede hans pande. "Søde hvad er der sket med dig" sagde hun og tørrede hans ansigt for sved. hun blev meget bekymret for ham og kyssede hans pande

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:27

" kan du huske. Den dag hvor vi skulle skilledes der slig din far mig hårdt i maven, og det vil ikke healde orden lige det komme altid tillbage igen uanset. Hvad jeg gøre kan jeg ikke slippe af med det " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:29

har du fået tjekket dine lunger søde" sagde hun. hun kyssede hans brystkasse. hun huskede da de blev skilt fra hinanden. hvor ond hendes far havde været mod hende og tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:35

" nej ikke for nylige. og slage er over 3 år gammel det burge ikke give mig probleme nu " sadge Tooya, men ville gå til læge den fløgen dan for at får sig tjekket

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:42

hun hentede en is pose og lagde det på hans mave. hun kærtegnede af hans kind. hun puttede ham og sørgede for at han lagde godt. "Jeg vil tage mig af dig min elskede kommende mand" sagde aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:50

" tak min elskede. Gad undskyld jeg er en smule træt " sagde Tooya gaben og smilen, han viste at han var i gode kænder hos Aya hun var altid søde og kærlig. Men også bestem hende skulle man ikke bide sker med

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:52

sov du søde, sov du bare" sagde hun og gav ham en bandage om maven. hun sørgede for at han lagde blødt. hun flettede sit hår og satte det op og gav ham dyne på og smilede. "Jeg er her hos dig, så sov min elskede" sagde hun og kyssede hans pande

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:04

Tooya trak hende ned til sig. han ville ha at hun skulle ligge ved hans side så hun ikke forsvandt, så snart han var falden i søven og aldrig ville komme tilbage. Han lage sig ind til hende og smielde stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:14

hun lagde og nussede ham i håret. hun sang ind i hans øre og nussede hans side. "Sov min elskede" sagde hun blidt. hun ville altid være der for ham. hun lagde sig ind til ham og lagde hoved mod hans brystkasse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:29

Tooya var en ret stille fyr. Med minder man kendt ham han var kune stille når han ikke hade det godt, Og det viste Aya også godt han lå og sov med Aya ind til sig. han var bange for at nogen skulle komme og tag hende fra ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:48

aya smilede glad til tooya og kyssede hans hage og lukkede sine øjne og faldt i søvn. hun holdt om ham og sov trygt i hans arme. hun var lykkelig for at være hos ham. hun drømte kærlige og lidenskabelige drømme om tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:55

Tooya vången efter 1½ time. Og så på Aya og langesomt lag han en hånd under hendes kjole, og nusse hende blidt på maven og smielde stille inden han kysse hende. På munden og trak hende helt ind til sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:02

aya åbnede sine øjne og så på ham. "Du nussede min mave, hvorfor gjorde du det" sagde hun og kyssede hans brystkasse. hun smilede og nussede hans mave lige ved buksekanten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:06

" fordi du er en rigtig laber lave. og jeg elsker dig meget " sagde Tooya og kysse hende, i mens han nusse hende på maven og smielde til hende så forføren han kunne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:12

hun nød det. "Tooya jeg er da ikke en lapre larve, det er da kun slik" sagde aya blidt. hun kørte sin hånd ned i hans bukser, for at se hvordan han ville regere på det. hun følte på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:15

Tooya mærke at. Aya var ned i hans bukser han smielde stille og undslape et svaget støn, han hade aldrig prøver det før det ville være hans første gang vis. Aya ville det sammen med ham han var ret nervø over for det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:19

hun rødmede. hun smilede over at høre hans støn. "Søde har du..du ved beskyttelse" sagde hun blidt. hendes føste gang skulle ikke være uden beskyttelse. sådan var hun nu engang opdraget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:24

" ja i skuffe over i komoden. ligger der nogen kan du ikke finde dem frem " spurte Tooya stille, og slappe af han skulle lige komme sig over at hun hade tage på hans lem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:26

aya gik hen og åbnede skuffen og fandt en hel kasse. "du er skam forberedt hva tooya mikuna" sagde hun og tog en lille pakke med hen til ham. "vil du selv tage den på, eller skal jeg give dig den på"sagde hun og klædte sig af for øjnene af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:48

" du må godt vis du vil. jeg er en smule øm i maven men det skal ikke holde mig fra at, hygge mig sammen med dig min kære " sagde Tooya og trak alt sit tøj af. Og lå nu uden tøj på

Gæst
Gæst

Side 5 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum