Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 6 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:50

hun ånede pakken og gav ham det på. hun tog sin kjole helt af og stod så nøgen foran ham. hun kravlede op af ham og kyssede ham ømt. "Søde det er altså min første gang" sagde aya lidt nervøst.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 6 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 22:09

" det er også min første gang. Så jeg er blide ved dig og du er blide ved mig " sagde Tooya, og kysse hende på munden og så på hende skulle han ligge sig over på hende. Ellers satte hun sig ned oger ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 3 Sep 2012 - 21:44

hun turde ikke starte. men hun havde blå mærker på kroppen og så nervøst på ham. skulle hun starte eller ville han. hun valgte så at slikke hans hals. hun smilede. "Hvem af os starter søde, hvem af os tager første skridt" sagde hun. hun tænkte på om hun forlangte for meget af tooya nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 18:56

//fortsætte//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:05

" jag skal nok starte. og det blive blidt og roliget " sadge Tooya og trak hende ned til sig, i mens han kysse hende gled han langesomt op i hende uden at være for hård. Han viste at er var deres begge første gang nogen siden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:08

aya rødmede da hun mærkede ham inde i sig. hun tog fat i hans ene arm. hun mærkede noget løbe ud af hende. hun tjekkede sig kort og så blod mellem sine ben. "Tooya!" sagde hun bange. var hun kommet til skade siden at hun blødte nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:14

" rolig søde. Det er bare din hinde som er sprungen det er nomalet at de sprigen første gang, man ha det " sadge Tooya og fandt en klud og tørte det væk fra hende. Og smielde stille til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:36

hun nikkede nervøst. hun havde aldrig lært hvad der enlig skete når man elskede. hendes far ville ikke sige det og hendes mor turde aldrig, når faren var i nærheden. så aya vidste ingen ting om det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:40

Tooya var blide. og tolige ved hende se skulle nyde deres første gang sammen, Og Tooya trak hende helt ned til sig og kysse hende inderliget på hendes bløde mund, I mens han kørt frem og tilbage inde i hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:59

hun havde lyst til at skrige. for det gjorde ondt på hende. hun gispede af smerterne. men ville ikke sige hvor ondt det gjorde på hende. nu ville hun bare mærke ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:11

Tooya kunne se at der gjrode ondt. på hende og trak sig også ud af hende så hun kunne får slappe lidt af, han ville ikke gøre skade på hende så nu måtte hun hvile sig. Han så ned " hvile dig slidt søde jeg skal lige har noget at drikke " sagde Tooya og rejste sig og snuppe sine underbukser med sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:32

aya frygtede hun havde såret ham og tog en pude for sit ansigt og ville skrige ind i den. men klemte den mod sit ansigt istedet, for at tooya ikke hørte skriget. men hun blokerede også for luften. *Jeg såret ham, hvorfor er jeg også så pivet* tænkte hun og klemte puden mere mod sit ansigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:50

Tooya stod i køkknet. Med et glas i hånden han satte det på bordet og var ved at gå ind til hende, da han mærke at noget var galt han kunne ikke rør sig han faldt og slog. Glaset i stykke i fandt han landet over på de mange stykke af glaset, langesomt brede der sig en blodlige pøl omkring ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:53

aya hørte det og fjernede puden og så på tooya. hun skreg og for hen til ham og jokkede i glasset. hun løftede tooya op i sengen og fjernede glasset fra hans krop og vaskede sårene. hun forbandt ham så godt hun kunne. hun græd imens, for nu havde hun hans blod på sine hænder, og det skræmte hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:08

Tooya hade får at slagetilfælde. På grunde af at han havde stresse sig selv alt for meget på det senste, langesom åben han atter øjen og tog sig hurtig til hjerte. Han var bange for at får er hjertetilfælde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:12

aya sad rystende på sengen og græd. hun troede han var død. hun sad med hans skjorte og knuede den ind til sig. hun havde ikke set han havde åbnet sine øjne. "Toooya...nej...du må ikke være taget fra mig" græd aya og rystede meget. hun troede han var død, for hun havde set ham falde om, så hun var ulykkelig nu. hun rejste sig og lagde dynen over tooya og kyssede hans pande. "Hvorfor skal jeg miste dig tooya, du er min hvide engle prins" sagde hun og fik sin kjole på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:15

Tooya tog hendes arm. Og satte sig med besvære op og trak hende ind til sig han var meget ked af at han havde gjordet hende så bange for at han var død. Tooya snøfte stille han var virkelig ked af det og det var sjælden at han græde,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:18

aya så overrasket på ham. græd han. hun tog om ham og nussede ham i håret. "Hvad skete der min elskede" sagde hun og lagde ham ned, og lagde hos ham. hun lagde hoved mod hans brystkasse og lyttede til hans hjerte. "Jeg blev altså bange for om...om manden med leen havde taget dig fra mig" sagde aya og fjernede tooyas tårer

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:25

" jeg fik bare et slagtilfælde. Det er skert tit på det senste og jeg ved ikke rigtig hvorfor, det sker men når det sker kan jeg indet gøre for at stoppe det " sagde Tooya og forsøaget at lægge armen omkring hende men ikke ikke af bare smerte i hele kroppen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:36

hvor længe har du døjet med det min elskede, jeg vil vide alt" sagde aya og kyssede hans kind. hun blev ved med at nusse ham i håret. for hun ville gøre ham glad igen, han var alt for hende. uden ham var hun død

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:45

" det starte for 3 uger siden. Jeg var lige vil overlæge på børneafdelingen da det begyndte, første gang var ige ved at undersøge en dreng på 12 år han var falden. Og hade slog sit knæ det begyndte det at svimmel for mig jeg forsøget at, sætte mig ned men endet med at falde om da jeg vången lå jeg på mit kontor. Med en klud på hovedt " sagde Tooya stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:48

søde du må have undersøgt dit hjerte, jeg vil helst ikke miste dig nu" sagde aya blidt. hun hentede en våd klud og lagde den på hans pande. "Tag lidt fri fra arbejdet søde, så vil jeg passe dig" sagde hun. hun var meget bekymret for ham, og om hun ville miste ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 22:04

" ja du ha nok ret søde. Jeg er lidt urlog hvorfor det bare kom ud af det blå " sagde Tooya, han fryget at det var noget i veje med hans hjerte siden det skeder så tit efter hånden. men han ture ikke fortællede Aya det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 18:21

du må have været stresset" sagde hun blidt. hun gik hen til telefonen og ringede efter en læge, og fortalte lægen i telefonen om hvad der var sket med tooya. hun så mod tooya mens hun snakkede med lægen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 19:33

Tooya gik ud for at tag nogen vand. Da hans hjerte begyndte at flimmer igen, denne gang meget være end før hen han sank i knæ med hånden mod sit bryst. og begyndte at gispe efter vejet

Gæst
Gæst

Side 6 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum