Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 7 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 19:39

aya så det og smed telefonen og løb ud til ham. hun hjalp ham ned i en taxa og fik dem hen på hospitalet. hun var hos ham hele tiden også da læger tog ham fra hende. og en holdt den skrigende aya tilbage

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 7 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 19:06

Tooya hade aldrig være syg før. Og det var første gang han var syg i hele sit live, han ville ha Aya hos sig " Mick lade Aya komme med hun er min forlovede. Jeg vil ikke undersøger uden at hun er med jeg bede dig lade hende komme med " sagde Tooya svaget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 19:45

aya rev sig fri og for hen og tog tooyas hånd og holdt den mod sin kind. hun rødmede lidt over at høre tooya sige forlovede. "Jeg er hos dig søde" sagde aya blidt og kærligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 19:51

Tooya smielde svaget. Og fik er meget dårliget han gispe efter vejet i mens ham blive kørt ind på en stue, Hvor han skulle ligge alene uden ander men med Aya. Ved sin side var Tooya ikke bange for at blive undersøget nærmer

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 19:56

aya sad og nussede ham blidt i håret. hun sang for ham, hun sang deres gamle sang. "Jeg vil altid være her for dig tooya, du skal vide at jeg elsker dig" sagde hun blidt og kærligt til ham. hun kyssede hans pande og smilede. Hun ville altid være der for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:02

Tooya holdet hende hånd i sin. I mens skulle de vent på selv overlægen Tooya chef, som ville komme og se på ham inde ret længe i mens lå han med iltpopper. I næsen så han kunne trække vejet nomalt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:05

Aya holdt øje med ilt maskinen. hun havde ikke sagt at hun havde sendt en ansøgning til tooyas hospital. hun gik rundt, lidt ligesom en sygeplerske skulle gøredet. hun sørgede for der ikke var knuder på tooyas ilt slange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:10

Tooya så stille på hende. Og forsøget at sige noget men begyndte i stæder for at hoste meget, voldesomt han kunne ikke stoppe igen han satte sig op og hoste. Endnu mere han hade slim i halsen og det drille ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:12

aya gik hen til ham og gav ham lidt vand. "Drik lidt tooya, det vil hjælpe dig" sagde aya kærligt og holdt et glas vand mod hans mund. hun ville have ham til at drikke vandet. hun havde sat håret op, så det faktisk sad som en sygeplejerskes hår

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:22

Tooya drak alt vandet. Og lag sig ned og det var ikke længe før overlægen ville komme, og se på Tooya og finde ud af hvad der var skyld i hans slagtilfælde. Som var ved at være et problem for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:24

aya så på overlægen. "Jeg venter udenfor imens i får snakket" sagde aya blidt og gik imod døren. hun var bekymret, men viste det ikke, hun holdt sine følelser skjult, for ikke at græde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:32

" Chef hvad sker der med mig. Jeg hat haft 2 slagtilfælde i dag der hjemme og de er bliven, værer efter hånden og det er ved at gøre mig nævøs for at jeg har problemet med mit hjerte " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:34

aya lyttede ved døren, for hun var meget nervøs. en der kom forbi troede hun var en sygeplejerske. aya for hurtigt ind til tooya. hun nejede for overlægen og satte sig hos tooya. hun så på ilt maskinen og sørgede for at tooya fik luft

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:58

" Chef det her er Aya. Min forlovede hun vil gerne blive hos mig i mens jeg er her " sagde Tooya, Og tog Aya´s hånd i sin han fryger at hans hjerte var meget syg siden. Chefen virke ude af sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:00

aya fornemmede tooyas frygt. "Skat tag den med ro.. og sir de skal også tage den med ro, når de viser Dem fra den side, så gør De tooya mere bekymret og det vil ikke være godt for ham" sagde aya og satte sig på sengen ved tooya. hun så direkte på chefen og sank. for hun havde jo sendt sit cv til ham, og hun ville sikkert ikke få jobbet nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:17

Chefen smielde. Han havde virkelig brug for sådan en sygeplejske som kunne berolige alle, Tooya var bange og det kunne ses på hans øjen de var opspilde af fryget. Og det var ikke noget at sige til

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:20

aya holdt tooyas hoved ind mod hendes hjerte. "Rolig nu tooya, jeg er her for dig, lyt til hjerte rytmen og fald til ro, en dag vil du kunne høre to hjerte rytmer fra mig, den dag hvor jeg kommer til at være din hustru og ventedit barn" sagde aya beroligende til tooya. hun nynnede med et en vuggevise, hun havde nynnet den før for tooya, og sidst havde den beroliget tooya, så det håbede hun den ville igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:25

Tooya lytte stille. Til hendes hjerte og langesomt faldt han i søven han hade brug for at sove lidt nu, han var virkelig træt og i sær efter de slagtilfælde han havde får i dag. Han skulle undersøgets godt og grundig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:28

aya så på chefen."Det skræmmer mig at opleve at tooya får de slagtilfælde to gange på samme dag, færst efter vi hyggede os, så bag efter da jeg ville gå, fordi jeg var ked, efter han trøstede mig fik han et til, jeg vil ikke miste ham nu" sagde aya og bed sig i læben for at holde sin stemme i ro

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:33

" vi skal nok undersøger det. Og forresten gode ansøgning du er antage med det sammen, Og din første opgave er at blive hos Tooya ind til undesøgelsen gå i gang " sagde Chefen. Og i mens sov Tooya stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:37

javel sir" sagde aya og tog sig af tooya. hun sang for tooya ind i hans øre. hun tjekkede ham for feber hele tiden, hun strøg ham over kinden. hun kunne ikke forstå at hun var sygeplejerske på tooyas hospital, og at hun skulle tage sig af tooya på hospitalet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:48

Tooya fik en smule feber. Men det var ikke så slemt som det kunne ha være han viste at han var, i gode hænder hos Aya i mens han sov og et smile brede sig på hans mund.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:51

aya lagde en kold klud på tooyas pande og fik lagt et drop på ham, som sørgede for at han fik væske ind i kroppen. aya lagde dynen over ham og vaskede hans ansigt. aya gik kort og fik en sygeplejerske uniform på og kom så ind. hun havde sat håret op, så når tooya vågnede ville han ikke kende hende med det samme. Hun tog også blod prøver af tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:53

Tooya var meget syg. Han ville ikke vången føre om nogen timer i mens kunne han blive undersøget, uden at han ville gøre modstand hans blodprøve viste en virus. Som var på vej til hans hjerte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:55

aya viste det til overlægen for at vide hvad hun skulle gøre. hun fik nogen til at tjekke hvad virus det var. aya hentede en cola og satte den ved tooyas side bord. hun vidste han skulle have noget med sukker når han vågnede, men hun sørgede også for at der kom sukker vand i droppet så han fik sukker i kroppen

Gæst
Gæst

Side 7 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum