Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 Empty Sv: Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison//

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 3:19

Madison stivnede i hele sin krop og rejste sig hurtigt op og betragtede blot Matic og sagde" ØHM!?!.... jeg smutter i bad " hun skyndte sig derefter at gå ud på badeværelset og lukkede døren efter sig og der var heldigvis lås på døren, så hun låste den efter sig og pustede så udmattet ud, mens hun sank ned på gulvet og sidde. " Øhm!?... Matic!.. kan du ikke hente mine piller nede på arboketek? mens jeg tager mig et hurtigt bad..? ". Hun var lidt nervøs for at han var der lige nu.. i mens hun tog et bad, mest fordi at han lige havde kysset hende, samt hun kunne mærke hans evne påvirkede hendes hoved.. hendes tanker og følelser, dog ville hun ikke blive fanget sådan igen. Hun var Lawrence´s tøs, uanset hvad.. vis nogen ville ha hende, måtte de tag hende med magt og lænke hende, mens hun ville gør alt for at slippe fri.

Hun så kort rundt og sagde" Det er mine prævention piller, jeg mangler.. der lægger en seddel ude på køkken bordet med navn og mit kort.. så vil du ikke nok være sød at hente dem? ". Efter at ha råbt dette til Matic, så rejste hun sig op og gik hen og tændte for bruseren og fandt håndklæde og nyt undertøj samt tøj frem, til når hun var færdig med at tag sig et bad. Hun stillede sig ind under bruseren og pustede kort ud, mens hun sæbede sin krop ind og da hun havde gjort sig ren og iført sig det hvide silke undertøj, samt mørkeblå skinny jeans og en sort tank top, samt grå trøje.. så låste hun op for badeværelset og trådte ud i lejligheden og kiggede lidt rundt, for at se om Matic var gået?. Hun tog sig lidt til sine håndled og huskede følelsen.. af da Lawrence.. bandt hendes hænder med sit slips og tog hende i sin fine mega dyre bil.. hun fattede ikke hvorfor alle disse flotte fyre var så vilde med hende?. Matic.. Lawrence.. Noah.. Dean.. alle de fyre.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison// - Page 2 Empty Sv: Yeah I am looking for you... I have something to tell... //Madison//

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 3:27

Matic kiggede bare på hende da han stadig ikke lige vidste hvad der var gået af ham og det gik ham en smule på, var han virkelig forelsket i hende eller var han bare ude efter sex... Han ville ikke give op, han kunne være bedre end denne nye fyr han var sikker på det... Om ikke andet kunne han på ingen måde behandle hende ligeså godt som matic gjorde det meste af tiden, men okay som han ahvde sagt hun ville vist ikke engang behandles godt...

'''JO det skal jeg nok...''

Heldigvis var det stadig mørkt og han var hurtigt tilbage med pillerne til hende... Han havde lagt dem på bordet og var kommet tilbage allerede inden hun var færdigt... Så da hun trådte ud af badeværelset stod han bag hende... Han lagde sine hænder på hendes hofter og kyssede hende op af halsen til hendes øre hvor han hviskede blidt i det...

''Nød du det?''

Det var ment som en hentydning til hans hænder og kys, men også som en hentydning til hendes bad, og om hun havde rørt ved sig selv som han vidste hun flere gange havde gjort... Hans hænder lagde blødt og blidt på ehndes hofter dog stadig fast så hun ligesom blev holdt på plads...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1131

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 3:33

Madison mærkede sin krop stivne helt nede fra og op, i det hun mærkede Matic´s hænder langsomt vikle sig om hendes slanke spinkle krop. Hun følte en kuldegysning ned af ryggen, da hans læber berørte hendes hals. Hun kunne ikke andet end at stå fast og stirre lige ud foran sig, ude af stand til at rør sig i et stykke tid, dog da hun endelig kom til sig selv, trak hun sig hurtigt væk fra Matic, dog ikke på en voldelig måde, men blot en resevat måde der ligesom gjorde det klart for ham at hun ikke var interesseret. " Matic jeg ikke den pige mere okay.. jeg ved godt jeg er mig, men siden jeg kom tilskade, er jeg blevet et bedre menneske og jeg er startet på en ny, så ødelæg det helst ikke ". Hun smilede uskyldigt til Matic og vendte så ryggen til ham og gik hen til bordet for at tjekke sine piller.

Hun så på pakken og tog den så i hånden og viftede den frem og tilbage og sagde" Tak Matic, det virkelig sødt af dig, at du ville hente den til mig ". Hun så lidt på ham og kom så pludselig på en perfekt ide. " Hva siger du til at tag ned og se et stripshow senere i dag?, det kunne være sjovt syntes du ikke??.. og så kan vi jo også, vis du er heldig, finde dig en tøs der.. du ved.. lever op til dine standarter " hun smilede sødt til Matic og prøvede at gør alt for at holde sit løfte. Ikke blive sur på ham men stadig være Lawrence tro, skønt hun ingen tilhørte men stadig.. hun havde lovet sig selv at om hun så blev bundet, så ville hun ikke overgive sig, så hun ville skam gi Matic en hård tid.. vis han prøvede på mere, fordi hun ville gør alt for ikke at gi sig. " Såh.. du nævnte det med Aubrei.. hvad skete der.. " hun så pludselig ulykkelig ud og så trist på Matic.. og satte sig så hen i sofaen og tændte for tvet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 3:39

Han havde forventet det og sukkede bare over hende ... at forslå at tage på strpbar hvad fanden skulle det til for? troede hun virkelig ikke at han ville have andet end sex? han sukkede lidt og rystede bare på hovedet af ehnde dette var virkelig en dårlig ide... han kiggede sig lidt omkring inden han gik over og satte sig overfor hende...

''Madison... For det første tror du virkelig at jeg ikke søger andet end sex?''

Han kiggede stille rundt...

''For det andet... Nej tak til stripbaren...''

Han sukkede og vidste ikke hvad pokker han skulle sige til det med aubrei, så han trak bare på skuldrende fældede en tåre og gik med sagte skridt oven på og lagde sig ned under hans dyne...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 3:47

Madison sukkede da hun så tåren glide ned af kinden på Matic og forsigtigt rejste hun sig op og gik ud af døren. 4 Timer var gået og hun kom først hjem efter der næsten var gået hele 5 timer. Hun havde en lille hvid frysetaske ligene kasse med som hun stillede på gulvet. Forsigtigt så hun rundt og råbte så " matic!? ". Hun troede ikke at han kun var ude efter sex, men hun var jo nød til at gør det klart for ham, at de ikke kunne være sammen på nogen som helst måde, dog var hun stadig bange for vis han kunne finde på at gør hende noget, at vis hans onde side kom frem.. man vidste aldrig med den. Hun gøs lidt ved tanken om den og gik så hen til køleskabet og tog blodposerne der ind og sagde" jeg har købt blod til dig, vis det skulle være?.. så kan du få lidt mere end før, eftersom jeg ellers vil besvime vis jeg skal gi dig så meget som du jo egenlig i bund og grund faktisk har brug for at få dagligt.. eller spiser i kun om ugerne eller noget i den stil? ". Madison vidste jo faktisk ikke rigtig meget om det med vampyr men hun gjorde dog alligevel sit bedste research for Matic´s skyld.

Hun gik derefter hen til sofaen og lagde sig kort i den, før hun gabte en smule og sagde" Forresten, er det iorden vis jeg blot bestiller pizza i dag og så går tidlig i seng?.. jeg føler mig så udmattet " Det måtte ha været efter han havde drukket blod af hende, at hun pludselig følte sig ramt af en træthed større end nogensinde før, dog da hendes mobil ringede, kunne hun ikke andet end hurtigt at rejse sig op og smile ved navnet der stod på selveste mobilen.. dog var det ham som ringede men blot en email fra ham.. som hun hurtigt svarede på og så lagde hun sig tilbage i sofaen og ringede så en op, for at bestille pizza. " Matic, kan du ikke blive her nede og så tag imod pizza fyren.. her er pengene.. væk mig når han er kommet med min pizza.. så du sød " Madison smilede uskyldigt og lagde sig så ned og faldt kort efter i søvn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 3:55

''Tak...''

Han svarede hende og efter noget tid kom han ned til hende og lyttede til det hun sagde med om han ikke kunne tage imod pizzamanden nå han kom med det. Han var faktisk ved at være en smule træt af livet... Han fælte det som om han gjorde alt han kunne få hende men alligevel var han halvvejs usynlig for hende....

''Jo skal jeg nok...''

Han satte sig bare ned og stirrede på døren men til sidst kunne han ikke mere, jo hun gjorde da ting for ham men for det var han nød til enten at have været vred eller virkelig såret... Ellers gjorde hun ikke rigtigt noget for ham...

''Nej! Ved du hvad Madison... Jeg gider ikke mere... Jeg gør så meget for dig, men alligevel er det som om jeg bare er usynlig for dig!?''

Han var endda klar på at skændes med hende hvis det var det... Lige nu var det bare blevet for meget, med hvordan hvergang han gjorde alt han kunne få hende, behandlede hende så godt han kunne så valgte hun en eller anden, anden fyr istedet... Han kastede pengene til hende ige
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 4:02

Madison åbnede hurtigt sine øjne og satte sig lidt paf op i sofaen og greb pengene, i det han kastede dem til hende. " Du kunne bare ha sagt nej? ". Hun så undrende på ham og gabte kort og bed sig en smule i underlæben, mens for ikke at sige et eller andet til hans vredes udbrud. Hun havde prøvet at ignorer ham, især fordi han altid gik så tæt på hende. " Hør Matic, jeg siger det kun denne ene gang.. JEG er forelsket i en anden okay og vis du vil ha mig, så må det blive med magt, fordi jeg har stadig tænkt mig at være på den rene del af stigen.. jeg er en helt anden person end dengang, så netop derfor vil jeg ikke accepter det du gør.. netop derfor prøver jeg lidt at ignorer dig når du er i det humør, sådan så du til sidst bliver træt af mig og ikke mere ser mig på den måde du nu gør.. ".

Hun sukkede lidt og kort efter ringede det på døren. Hun rejste sig op og gik hen og betalte for pizzaen og gik indenfor med den og satte den på bordet, efter at ha låst efter pizza manden igen. Hun så kort på Matic og sagde" Vil du så være sød at slappe af og blot se tv sammen med mig?.. okay.. der er ikke nogen som helst chance i livet for at vi nogensinde vil finde sammen eller ha noget sammen, så drop det nu okay.. jeg droppede det dengang og nu skal du droppe det.. sådan er livet, desuden er du velkommen til at spørge mig om alle mulige tjenester.. ". Madison tog en pizza styk i munden og rejste sig op og gik ud til badeværelset og tændte for badekaret og tog noget badesæbe og puttede i og gjorde det så lidt hyggeligt der ude og gik så ud til Matic og sagde" jeg har gjort et vidunderligt karbad klar til dem sir.. så slap nu af Matic.. okay og nyd at du har et sted at bo.. desuden så skal jeg nok lade værd med at klæde mig afslørende, så du ikke mere er påvirket af mig ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 4:12

Hendes måde at opføre sig på ehndes arrogance, og hendes måde at fremstille ham på som værende en der kun var interesseret i sex og i hendes krop endte med at gære ham vred. Han gik bare tungt forbi hende og gik ind på badeværelset, mens han så til sidst råbte til hende...

''Ved du hvad Madison!? Du er msåke blandt de smukkeste jeg har set, men det pisser mig egentligt af at du opfører dig som om du ikke tror jeg ser dig som andet end din krop... Og at jeg kun er ude efter sex!''

Han sukkede og blev siddende i vandet noget tid...

''Og når du gør sådan og opfører dig arrogant som om du er bedre end mig... Ved du hvad så bliver det faktisk pænt svært at slappe af!''

Han var træt af livet, og lige der ville han ønske han ikke var vampyr fordi så kunne selvskade da hjælpe en smule på hans problem... hendes ord om at tage hende med magt rungede i hans hoved og han blev mere og mere vred over det...

''Og hvad fanden er det at sige, at jeg må tage dig med magt hvis jeg vil have dig? Tror du virkelig jeg har lyst til det?!''

Han steg ud og gik ud til hende, med et håndklæde om livet...

''Jeg håber virkelig du holder af at være 'ren' rent seksuelt fordi dine manere og din væremåde har aldrig været værre end den er nu, så tillykke med ikke at have sex med alle fyre omkring dig... Nu er du tilgengæld bare blevet stuck up kælling med næsen i sky!''

Han gik ind på værelset... Endnu en aften ødelagt...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 4:21

Madison så helt chokeret ud da Matic angreb hende med alle de ord. Hun fattede virkelig ikke at han var blevet så vred på hende, måske havde han ret i at de ikke burde ses. Hun satte sig forsigtigt ned i sofaen og bed sig en smule i underlæben mens hun sad og stirrede på sin pizza. Hun anede ikke hvad hun skulle gør af sig selv og hun anede heller ikke hvad der var rigtigt og forkert længere. Hun så kort rundt og sukkede så og tog sin pizza op og stillede ud på køkken bordet og gik så derefter ind til sin seng og så kort over mod Matic og gik så hen til sin seng og klædte om til undertøj og tog så en nat kjole over sig og lagde sig ind under sin dyne og faldt så derefter kort i søvn. Hun turde ikke snakke med ham eller sige noget til ham. Ville han forlade hende?, ville han gå.. ville han blive?.. ville hans onde side komme frem.. ville han blive god igen.. ville han finde en han virkelig elskede og så glemme hende?.. hvad skulle hun dog gør for at få ham til at smile igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 4:31

at hun bare blev helt tavs overraskede ham faktisk meget, okay en god ting ved ehnde, hun ignorerede flere ting, selvom han ikke var helt sikke rpå at det faktisk var en god ting. Han faldt ret hurtigt i søvn... han sov ikke længe og havde lagt en seddel til hende...

'Da jeg ved du er begyndt at hade mig, trods at du forsøger at ignorere mig, og at skjule dit had og din vrede... Da jeg ved dette har jeg valgt at smutte... Jeg er ked af det ikke fungerer... Men vil også være sammen med nogen der lader til at værdsætte min venlighed istedet for at tage den for givet... Føler faktisk du udnyttede min forelskelse i dig til at få mig til at gøre ting... Farvel...
Ps. hvis du vil skælde mig ud eller andet er jeg nok at finde i parken...'

Matic var bare taget afsted nøglerne lagde på køkkenbordet men blodposerne var blevet taget ud af køleskabet... han var træt af livet, og havde egentligt valgt at han ikke ville hente mere blod end det der var i poserne...

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 4:42

Madison vågnede så småt og tog sig kort til hovedet og kiggede lidt rundt. Hun så kort rundt i hele lejligheden og sukkede så da hun opdagede sedlen. Hun betragtede den lidt og smed den så ud og sparkede så til en af de store tunge kasser med hendes egne sager på. Da hun havde gjort dette, lod hun sig langsomt glide ned på gulvet og tårerne begyndte at trille. Hun mente ikke hun havde misbrugt ham?. Han kunne ha sagt nej hvornår det skulle være, han kunne bare ha sagt nej eller spørge hende om visse ting til gengæld for hvad han havde gjort for hende. Hun sukkede kort efter og tog så sin mobil og ringede til en taxi og gik så ud af lejligheden og tog ind til Terre for at flytte ind i sin egen nye penthouse lejlighed, som hun havde fået i en hvid smuk bygning med 25 etager og hun boede i toppen.

Lawrence havde købt den til hende og for første gang i lang tid, følte hun faktisk at dette var et tilflugts sted.. at hun endelig kunne være alene for alle de drama´er og problemer. Hun tog forsigtigt sin mobil op og lagde en besked på Lawrence´s telefonsvar, med endnu et tak for hans gavmildhed og så tog hun ellers elevatoren op til sin lejlighed og slæbte kasser det meste af den dag.. før hun tog hen af mod parken for at tjekke om Matic var der endnu. Da hun opdagede ham, kunne hun ikke andet end at kaste en bold hen af mod ham og så sige " Hey?.. er du okay.. ".

Hun betragtede ham lidt og smilede så uskyldigt og gik langsomt hen mod ham, dog da hun kom tæt nok på ham, langede hun ud efter ham med en sygende lussing og sagde så vredt. " Det for alt det lort du skrev!... velkommen til min verden HR FOR FIN!, thats what you get from KARMA... ". Hun fnøs kort og så vredt på ham og sagde" Jeg ignorerede dig for at skubbe dig væk, men du skal ikke tro at jeg misbrugte din kærlighed som du jo siger du har!.. skønt du er en hjerteløs fucking vampyr der ikke gør andet end at drikke blod fra de uvidne.. så vis du vil.. så tag dette her på mit ord. VI ER IKKE VENNER MERE! ". Hun så vredt på ham og vendte ham så ryggen og gjorde et kort vift med sin hånd og sagde" Farvel! ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 5:01

De ting hun sagde... det var det der fik bærget til at flyde over. Han greb bare hendes krave og rev hende bagud til ham, og holdt hende så frem for sig så han kunne tale til hende og sådan at han vidste hun ville høre det... Han var mest vred over den del med at kalde ham for kold...

''Sjovt noke r du den eneste der har fået det kolde frem i mig... Så det beviser vidst at du er mere djævel end du er en engel...''

Han holdt hende bare stadig fast...

''Jeg skrev ikke jeg troede du gjorde det... jeg skrev jeg følte det... Men når nej for dig er jeg jo følelseskold så mine følelser betyder vel intet?''

Han skubbede hende ned at ligge på jorden...

''Men ved du hvad Madison... selvom jeg nu ville kunne smide dig op af et træ og tage dig hårdt... Så gør jeg det ikke! Fordi ved du hvad, modsat dig så giver jeg ikke bare op... Ved du hvorfor jeg valgte at skrive den besked og så gå? For at skåne dig! For at du ville kunne få dit liv tilbage! Eller om ikke andet kan få dig et liv... men når jeg er død indenfor de næste fjorten dage, og du ligger i din nye fyrs seng og tænker over hvor skønt du har det... Så håber jeg fandme du vil få det skidt når du tænker på hvem der hjalp dig da du ankom her!''

han skubbede hende væk fra sig, og trådte et skridt tilbage og blev bare stående...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 5:08

Madison gav et ømt støn fra sig, da hun ramte jorden. Det gjorde ondt at ramme jorden så pludselig, samt da han havde fat i hendes krave og blot råbte hende ind i hovedet, eller det var ihvertfald sådan det føltes, dog havde hun lovet sig selv ikke at bryde sammen og blot stå fast og ikke lade ham tage overhånd. Hun så vredt på ham og sagde" kommer fra selveste djævlens yngle selv! vampire boy!.. " hun så vredt på ham og sagde" vis jeg er en engle så skal du nok se at jeg inderst inde OGSÅ ER DET.. bare fordi jeg ikke går i seng med dig, eller falder for dine små tricks, eller forelsker mig igen i dig eller noget i den stil, betyder ikke at du må behandle mig som skidt! ".

Hun så vredt på ham og pludselig ud af det blå, fra ved siden af ham, ville der komme en ovnlig vandstråle, i det Madison havde activeret sin evne og fået noget vand til at skubbe sig fra den nær læggende sø, direkte ind mod Matic, så han muligvis ville falde. Hun havde fået nok af ham, dette skulle endes.. vampyr og engle kunne åbenbart ikke være venner. " Det slut Matic!.. jeg vil slet ikke skænke dig en tanke, vis du er så svag og tager dit eget sølle LIV!.. du burde forevigt ha været en slave!.. det virker du så meget bedre til jo! ". Hun var så fandens vred, at hun bare ville såre ham, bare se ham blive vred og høre mere.. der kunne gør hende mere vred, så hun rigtig kunne få ham til at hade hende, så han ville komme vider i sit liv. " Desuden angående det med at tag mig hårdt op af det ene og det andet!.. det sker ALDRIG!.. du vil aldrig nogensinde mærke min krop igen!.. ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 5:19

''Nej jeg må ikke... Men det er helt fair at mrs. bitch Madison Vouge ikke har behandlet mig som andet! Eller jo du bar sød og venlig da jeg havde kæreste på... DU er sgu da ikke ude på andet end at fucke andres liv op!''

Hendes ord om at han skulle være forblevet en slave var en tand for meget til hvad han egentligt kunne holde ud at høre... Han brød sammen, normalt ville han være blevet endnu mere vred eller ked af det, men det slog ham bare ud af den, så da han fik sig rejst fra jorden igen efter hendes vand angreb...

''Ja det er nok rigtigt...''

Han vendte sig imod hende med et lille smil...

''Men Madison uanset hvor meget du prøver at skubbe mig væk, vil det aldrig lykkes dig... Måske jeg ikke er noget værd for dig, måsker jeg er... Jeg ved det ikke... Men du betyder ligeså meget for mig som Aubrei gjorde og jeg elsker dig lige så højt... Men tag nu bare hjem til din nye fyr... Du er træt af mig men vid en ting du skubber ikke mig væk... Du trækker dig væk... Du giver op...''

Han blev bare stående med et lille stille og venligt smil...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 5:26

Madison så lidt chokeret på Matic og sukkede så, i det hun så hvor meget hun egenlig havde ramt ham, med den kommentar, hvilket hun jo slet ikke havde ment men stadig. Hun gik forsigtigt hen af mod ham og tog blidt om ham og mærkede så sine tåre begynde at rande, før hun hulkende begyndte at undskylde overfor ham, eftersom hun skammede sig over hvor meget hun egenlig havde sagt til ham og hvor meget hun egenlig havde skadet ham muligvis, med de ting som hun bare havde sagt... men hun var blevet så vred på ham der, at hun slet ikke havde tænkt sig ovnligt om og nu var det måske forsent?.

" Undskyld Matic jeg.. jeg kan bare ikke styre min vrede når du siger sådan nogle ting.. og kan du ikke bare.. bare accepter at jeg har en anden eller er ved at få en anden.. du ved jo hvordan jeg er og du skal altså gi op på mig.. fordi jeg vil ikke ændre mening okay.. jeg ved ikke hvorfor men jeg.. jeg elsker at blive straffet og jeg elsker smerte.. fordi jeg mener jeg fortjener det.. så vi passer bare ikke sammen.. " Madison skubbede forsigtigt Matic fra sig og sagde" Jeg har givet dig pengene til et sted at bo.. jeg tror det bedst vi ikke ser mere til hinanden.. " hun strøg forsigtigt sine tåre væk og sagde" Du skal starte et nyt liv og vis vi ikke kun kan være venner.. så burde vi ikke ses.. ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 5:34

Han lod hende bare lægge armen om hende men da hun havde talt noget tid trak han sig fri og holdt armene op foran sig...

''Stop!! Bar stop...''

Han sukkede og kiggede på hende... Han hadede sig selv og sit liv... Han vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv, hun gav ham et umuligt ultimatum, at give op på hende på den ene eller den anden måde, han ville ikke kunne klare nogen af delene... han var dømt til at begå selvmord og han vidste det... han fortjente vel egentligt heller ikke at have hende han var jo for sød og venlig og rar... Det var jo kun de rige, dystre, onde og magtfulde folk som fortjente en smuk pige...

''Jeg skal nok gå... jeg er jo kun rar, venlig, sød så nej jeg fortjener dig ikke...''

Han begyndte bare at traske afsted... Af de gange hun havde set ham være nede eller trist ville dette nok være den værste, fordi han ville være som en tom skald af sig selv... han kiggede på ehnde ikke grå øjne, ikke røde bare tommer og uden nogeg følelser eller liv... Han gik bare hen satte sig op af et træ, og nu var det bare at vente på solen...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 5:39

Madison sukkede og gik så efter Matic og satte sig ved siden af ham og sagde" Matic stop nu okay.. det jo ikke derfor du ikke er min type, men.. men jeg vælger dig ikke fordi.. fordi du er bare ikke min type, jeg er til de lidt hårde typer, men de skal stadig være venlige og blide og det er ham her.. han bekymre sig virkelig for mig og jeg.. jeg tror virkelig jeg kan lide ham, fordi han pakker ikke noget ind, samt han.. han er også bare så smuk og det er vel forfængeligt at sige såen men.. jeg tror aldrig nogensinde jeg finder en flotter end ham og mere gudeskøn.. " hun sukkede lidt og så kort over mod Matic og sagde" Der er tusinder af piger der gerne vil ha dig Matic.. så hvorfor vælger du lige altid mig, desuden.. jeg kunne sagtens være fornærmet over at du ville ha mig, ligeså snart Aubrei var væk.. som er jeg blot en erstatning eftersom hun ikke er der mere.. så vil du ikke nok finde et sted at bo?.. og stoppe med de selvmords tanker du nu har ". Madison nussede forsigtigt Matic i håret og så en smule bekymret på ham.. ventende på at høre hvad han ville gør eller sige. Hun var nervøs for om han måske blot ville være ligeglad og blive sidddende.. men så ville hun rejse sig op og sige " Farvel Matic ". Derefter ville hun begynde at gå væk fra ham og så tag sin mobil frem, for at ringe til Lawrence.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 5:48

''Så det er forkert af mig at gå efter dig i det jeg selv blev single? Men det var ikke forkert af dig at gå efter mig i det øjeblik jeg ikke længere var single?''

Han kiggede undrende på hende... Han var træt af livet, og hendes måde at sige tingen på hun kunne lige så godt have sagt at han ikke var noget værd i hendes øjne. Fordi når hun ikke engang rigtigt ville bruge tid på ham kunne det også bare være det samme... han kiggede undrende på ehnde stadig...

''Men hvorfor skal jeg vælge nogen jeg ikke gider være sammen med? Og hvorfor siger du ikke bare at du vil have mig ud af dit liv? Hvorfor skal du nå at stjæle mit hjerte to gange for begge gange at knuse det brutalt? Hvorfor skulle du lege med mine følelser?''

lige nu havde han så mange spørgsmål han skulle have svar på. Han gad ikke mere han gad ikke livet ikke uden nogen han elskede, og der havde været to han elskede Madison og Aubrei... Men Aubrei var der ikke mere så nu eksisterede der kun en han elskede...

''Jeg forstår ikke hvorfor du siger jeg ikke er din type, men alligevel var du helt vild efter at score mig da jeg havde kæreste på...?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 5:56

Madison lagde hurtigt på og vendte sig om mod Matic og så undrende på ham og gik så hen og tog fat i hans hånd og sagde" Kom med mig, jeg vil ikke snakke med dig her blandt alle mulige andre ". Hun hev ham med om han ville eller ej, så tog hun ham med på en cafe og satte sig så og bestilte sig selv en milkshake med vanilie smag og sad nu overfor Matic og betragtede ham lidt. " Hør.. din evne påvirkede mig og min påvirkede din okay.. så det sikkert derfor jeg var sådan en kælling og gik efter dig mens du havde kæreste på, fordi jeg krævede det du gav mig.. fordi jeg længdes efter dig, på grund af din evne Matic.. det var falsk.. falsk alt sammen.. så lad værd med at tænke yderligere over det.. okay? ". Hun sukkede kort og tog en lille tår af sin milkshake og betragtede blot kort Matic, for at vente på svar.. for at vente med at høre mere fra ham af.

Hun fattede ikke hvorfor det var gået så galt mellem dem egenlig, men så nogle gange når de snakkede sammen, så kunne hun vel godt forstå hvorfor det var gået galt egenlig, hvorfor de ikke mere skulle være venner som sådan. " Jeg prøver at være sød ved dig, men du kræver noget af mig som jeg ikke kan gi dig, hvilket er kærlighed.. fordi når det kommer til det styk, så stikker jeg af.. hvilket er derfor jeg slet ikke er sammen med den fyr.. andet end.. du ved " hun rødmede en smule og sagde" Desuden er der tusinder af flotte kvinder i Di Morga, du skal nok hurtigt finde dig en.. at forelske dig i.. på ny okay.. så stop med at vær sådan en tøs og sig at du vil dø igen og igen.. det ikke pænt at sige.. eftersom jeg næsten kunne ha været død for blot få uger siden.. ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 6:10

Han kiggede stille på hende og fulgte med ehnde ind på cafeen og satte sig bare ned og kigged epå ehnde som hun fortalte og troede ikke helt på at det kun var grundet hans evne at huun havde været sådan, han havde endda nogle tegn på det...

''Du var allerede begyndte inden vores evner kludrede sammen... Du begyndte at forføre mig blot med dit udseende...''

Han smilede sagte og en smule drilsk til hende. Han havde valgt at han denne gang ville tage en sidste chacne og forsøge en sidste gang om ikke andet så bare med at få ehnde med i seng... han havde brug for den falske form for kærlighed...

''Jamen så elsker jeg dig vel for højt da jeg tror du kan give det...''

Han smilede stille og så snakked ehun omkring det med at hun mente der var massere af smukke kvinder i di morga...

''Jamen ikke som dig... Kom med...''

Han tog hendes hånd og rev hende med sig ud i parken igen. Han smilede stille til hende...

''Bare lige for at gå en tur...''

Han smilede stille og da de var kommet lidt væk trak han vjret dybt tog hendes hånd mens han fokuserede på at gøre ahns evne så effektiv som muligt, og lagde hurtigt armene om hende, berørte ehnde hvor der var hud og kyssede ehnde op af halsen, og blidt på hendes læber...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Søn 11 Nov 2012 - 6:22

Madison så lidt overrasket på Matic og ville nu egenlig ikke med ud at gå, men hun gik dog alligevel med og tog sin milkshake i plastik koppen med. Hun så kort på Matic og sagde" Ja, men der er flere der er bedre end mig Matic og det ved du, desuden er jeg Lawrence´s.. på alle måder.. så der kan aldrig blive noget ". Hun så kort undrende på ham da han syntes at trække vejret lidt tungere end normalt, samt han plejede heller ikke helt at trække vejret eftersom han var vampyr, så da han gjorde det, skulle hun til at slippe ham og sige et eller andet, men hendes ord nåede aldrig ud, før hun mærkede ham pludselig tag fat i hende og hans evne slog hende også hårdt. Hun lukkede øjnene som et slags forsvar for sig selv og prøvede at skubbe ham væk, men hans evne.. " Matic nej!? stop.. stop det! ". Hun prøvede at skubbe ham væk, mens hun mærkede sin krop blive mere klar, som skulle hun snart ha sex. Hun ville ikke tillade sig selv at blive hevet ind i hans spind, dog havde hun aldrig mærket hans evne så effektiv som lige nu.

Hun prøvede at få ham væk og fik da også lige langet sin hånd ud, så hun stak ham en lussing og så trak hun sig kort på afstand og trak vejret hurtigt og endte med at gå ned i knæ og prøvede at få styr på sin krop og hendes følelser. * stop det stop det stop det!.. falsk.. det er falsk.. falsk!.. *. Hun kunne ikke, det gjorde ondt at kæmpe imod.. hun så kort op mod Matic og sagde med tåre i øjnene " hvordan kan du dog gør det mod mig!? ". Hun rejste sig langsomt op og børstede jorden af sig og prøvede at komme lidt til sig selv og så tog hun sin mobil frem og sagde" Rør dig ikke ud af stedet.. ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 6:26

//Bliver nød til at sove nu. ^^'
//Svarer i morgen, og undskyld at Matic er som han er... Sex er bare det eneste han kender til der kan løse problemet... ^^'
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Matic Søn 11 Nov 2012 - 12:27

''Nej ikke stop... Du siger du kan lide at blive straffet...''

Han nappede hende blidt i halsen, mens han blev ved med at fokusere på sin evne også. Han havde ikke ligefrem forventet at han bare ville få hende så nemt, men hans onde side brød frem fordi den var istand til at bruge evnen på denne måde...

Da hun rev sig fri kiggede han bare på hende Lyttede til hendes ord... Og kort blev hans øjne helt normale igen mens han stod og kiggede på hende...

''Undskyld...''

Hans øjne blev så til de ond igen og med håndryggen slog han telefonen ud af hånden på hende, og greb hende og hev hende ind til sig, hvor han stadig brugte sin evne, og hans ene hånd gled ned så hans fingerspidser var under hendes g-streng, den anden lagde på hendes nakke og så kyssede han hende lidenskabeligt...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Gæst Man 12 Nov 2012 - 13:42

Lyden af glas, tusinder af stykker fra den blanke iphone skærm, var spredt ud over fortoget. Madison havde knap nok nået at komme til sig selv, samt ligeså forbinde den splintrende lyd, med hendes tabte mobil, der nå lå nogle meter fra hendes række vide. Hun stod stift i Matic´s greb og kunne mærke hans kolde berøring mod hendes varme hud. Hendes bankende hjerte, begyndte pludselig at pumpe blodet hurtigere rundt i den spinkle engle krop, for hvert strøg som Matic lavede med sine læber mod hendes følsomme hud. Et suk af nydelse undslap de fyldige velformede rosa pink læber, mens hendes evne til at blive stående.. syntes at svække, jo længere og længere Matic berørte hende.. især da han fik fat i stroppen på hendes gstreng, som sad så smukt over hendes hofte.

De store dådyr grønne øjne, så sårbart og en smule skræmt på Matic, mens han dyrisk overfaldte hende og krævede hendes krop. Hun prøvede desperat at skubbe ham væk fra sig, men det var ligesom om at hendes egen krop ingen gang lystrede hende mere. * Nej.. *. Hun lukkede kort sine øjne og da hun åbnede dem igen, sparkede hun sit knæ så hårdt hun kunne, op af mod Matic´s ' private område ', for at skade ham i nok tide.. til at kunne løbe af helveds til. Vis hun ramte ham, ville hun vride sig fri af hans greb, ligeglad med om hendes gstreng ville springe i den ene side, hvor han havde fat. Hun ville løbe så hurtigt hun havde lært samt kunne.. ud af parken og hen af mod sin nye lejlighed, forbi et fint kvarter, samt masser af værtshuse og andre lejligheds komplekser. * Undskyld Matic!.. men jeg.. jeg kan ikke! *.

Uden mobil og uden nogen former for hjælp rundt om hende.. helt alene. Hun kunne ikke ringe til nogen og at råbe på hjælp midt på gaden?, det var under hendes standart, det ville være for fjovt at råbe om hjælp.. desuden vis Matic ville ha fat i hende, skulle han skam nok finde på noget, det var hun sikker på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Matic Man 12 Nov 2012 - 13:54

Hans hænder gled rundt over hendes krop hele tiden og så igen, hans fingre gled blidt ned over hendes hals også hvor han også kyssede hende. Han nød det han nød at være hård ved hende nød at lokke hende og forføre hende selvom det blot var hans evne... Han elskede det mest lige så meget fordi hendes krop var noget af det bedste han havde haft sex med... SÅ dejlig stram og alt i alt en god krop...

''Oh dear forget about running...''

Han jagtede hende, og havde bare revet hendes g-streng og sluppet hende da hun gik efter hans skridt. Han løb bare efter hende men ikke sådan at det lignede hende mere som om han bare joggede af sted på den anden side af vejen... Han løb så over vejen da hun nærmede sig en gyde, og greb ud efter hende for at løbe ind i gyden med hende...

''oh madison you are going to get punished for trying that sort of things...''

Han kyssede hende op af halsen, og hans hænder gled bare op af hendes ryg og aede hende ganske stille og roligt mens han nussede hende ned af den til sidst ned til hendes røv hvor han blidt tog på hende...

''You know your body want me...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum