Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
play at night :åbent emne:
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: play at night :åbent emne:
da hendes kind rørte hans reagerede han ikke, han vidste ikke hvad han skulle gøre selvom en lille del af ham tillod ham at nyde det.
da han så ned på hende for at smile og svare så han kameraet der pegede mod hans ansigt og han hvæste en lyd som intet overjordisk væsen kunne forstille eksistere, hvis man tager lyden af tusinde skrig og skrål blandet sammen med kridt på en tavle ville det ikk engang give følelsen at dette hvæs, før nogen kunne nå at gøre noget eller bare blinke var han forsvundet i mørket og der blev stille...
FDHB- Novice (Rank 2)
- Bosted : i en kælder i et gammelt ubeboet hus med til sømmede vinduer
Antal indlæg : 17
Men dybt i hende, mærkede hun sorgen. Hun skulle ikke havde reagerede sådan. Nu ville Mi Roo hade hende. Hun havde jo lovet ham, at hun ikke skulle tage billeder af ham. Men han virkede spændene at hun var nød til at finde ud af det. Og det var at drille ham og tirre ham. Hun elskede at tingene blev farlige og spændene. Så på en måde, kune hun ikke gør for det. Hun var ligesom et barn der ville lege og irritere. Hun håbede ikke at Mi Roo hadet hende, men han måtte afsløre sig, så hun ved hvem han er. Hun begyndte hendes træk. Hun havde en vifte, der mest lignede en kæmpe dårlige blad. Hun lavede en bølgede bevægelse, og luften omkring legepladsen blev tykt. Hun smilede kampforberedt, "Lad festen begynde"
Gæst- Gæst
hun havde forrådt ham og for det ville hun bøde.. en dag, ikke idag,han ville udnyttet det der var sket og se hvad der kunne ske i fremtiden, men han havde stadig de dejlige billeder af frisk hjerte blodfra mundvigen med kødet mellem tænderne.
"jeg er dødens skygge"
svarede han og lavede sig 5 skygge knive, han hoppede usynligt frem og tilbage mellem skyggerne runddt omkring hende og kastede sin knive,, ikke får at dræbe, men for at strejfe hendes ben og arme så lidt at hun kun ville bløde en lille smule.
"intet der trodser mig vil leve længere tid end jeg tillader det, og intet kan vide sig sikker i de mørke skygger når først jeg er i ondt lune. men hvem er du der sådan udspørger mig og beskylder mig for ikke at være menneske, du som selv er så u-mennesklig at det lyser ud af dine snart udtørede øjne?"
efter han havde spurgt kastede han knivene fra forskellige retninger og ventede på at de ville snitte hendes arme og ben så lugten af frisk blod atter ville fylde hans lunger.
FDHB- Novice (Rank 2)
Hun suttede sin lillefinger og mærkede luften. Jo, det var stadig lunt, efter for lidt siden. Nu var det hendes tur. Hun trak busdriften op med begge hænder og fejede den ned mod hendes mave. En kraftig varme af luft, steg på legepladsen. Det var jo nat, så når varm luft og koldt luft mødes, kommer der damp og... Noget andet. Det blev tåget, og sløret. "Lad os lege hemmelige og tagfat
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"jeg lever i skyggens alt indhyllene mørke, tror du jeg ikke kan finde dig dig"
snerrede han af hende. dette var ikke den første gang han kæmpede mod et andet u-menneske
han vejrede luften og smilte, han kunne lugte hendes blod, han fulgte lugten og var lydløs, han stod med venstre side til ham og han smilte. han kunne godt li lugten af hendes blod, mon hun ville lade ham smage tænkte han men afbrød tanken, han ville t ag e det hvis han ville have det,
han kiggede atter på hende og så hendes skygger der var meget lille,bag hende, men den var der, han brugte sine kræfter til at glide op fra hendes skygge bag hende og gøre det tydelige, hendes skygge rejste sig omkring ham som en kappe og omsluttede dem begge da han tog fat rund tom hende og holdte hende fast indtil ham med ordene
"bøh!"
de var omsluttet af mørke, mere gjorde han ikke ud over at holde hende
FDHB- Novice (Rank 2)
*Pis.... Jeg blev forskrækket, at jeg ikke havde styr med mine vinger.. De.. DET SKAL DU FÅ BETALT,* Tænkte hun hidsig og en luften omkring dem blev varm. Men alligevel prøvede hun at beroliger sig selv. Hun vidste godt, at hun havde en kæmpe temperament. Men ham her Mi Roo.. Hvorfor angreb han hende ikke.. Hun prøvede at styre sit hidsige naive personlighed, men nu var de jo komme godt igang.. Skulle de så ikke have det sjovt?
Et smil bredte sig i hende og hun peget ud mod luften og lavede cirkler. Hendes hænder blev ved med at dreje i en cyklus, til hun gav slip og prøvede at slå imod Mi Roo. Hendes hånd var nu indhylet af hvirvlende vinde, der bare snurrede rundt og rundt. Ligesom når man drejede en ske rundt i en glas vand, begyndte der at lave små hvirvlestrømme i glasset. Sådan fungerede hendes hånd, og lige nu skulle hun prøvede at ramme ham. Så han kan tage imod hendes kærlige blide hånd.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han ville ikke stille sig væk fra hende, han ku ikke forstå hvorfor, men han lod sig blive ramt,
FDHB- Novice (Rank 2)
Hun så ned på ham, og mærkede en let irritation. Hun trak hurtigt sin højre hånd ud i luften og tog fat i noget. Hun hev den ud, af den blå luft og trak den til sig. En bladvifte... Hun trak den op og strejfede hende mund, med den. "Jeg starter ud...", mumlede hun, på en sød måde og lod bladvifte vifte i en lige vinkel, mod Mi Roo. "Dancing in the dark," sang hun og smilede. Ud af bladviften, strålede en brise, der var på vej mod Mi Roo. En blad, der faldt ned fra et træ, lige over Mi Roo. Den ramte den strålende brise og gik i to dele. En smukt syn, men et skærerende øjeblik, hvis man bliver berørt af den.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Åben by night - ÅBENT EMNE
» Arctic forest of the night (Åbent Emne)
» Play Night
» Play night at Beyond Oblivion ~ XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham