Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A winter rendezvous
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
A winter rendezvous
Beklædning: Khá bærer som altid sin sorte ærkemagerkåbe med arkane symboler, og hætten godt ned over ansigtet
Det var sen aften i Terre's park og Khá havde besluttet sig for en spadseretur. Khá var efterhånden faldet til i Terre eller til en vis grænse. Ganske vist var Terre et utopia for stort set alt mellem himmel og jord, men han var nu en gang hvad han var. Ingen mennesker ville ved deres fulde fem snakke med en udød troldmand. Ganske vist var han ikke blevet angrebet af djævlejægere, men alle kan bruge lidt selskab. Han havde trods alt brugt 400 år sådan her.
Parken tiltalte Khá for der var en mangfoldighed han kunne blive væk i, så længe han holdte lav profil. En enkelt teenager havde skubbet til Khá og kommet med kommentarer om Khá's kåbe, men han vendte tilbage til sine venner ligbleg.
Khá var et væsen der var påvirket af århundreder af had rettet mod ham, og det gjorde jo også at han virkede farlig eller decideret ond i mange's øjne.
Men natten var endnu ung og mon ikke Terre gemte på en der turde komme ham nær og snakke med ham og intet ondt i sinde
Khá fandt sig en bænk og tog en bog frem. En digtsamling fra hvor han oprindelig kom fra
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Sv: A winter rendezvous
Gæst- Gæst
Khá rakte hende sin knoglede askegrå hånd som en venlig gestus, dog med hætten nede så hans ansigt ikke viste sig, kun en svag glød fra hans øjne kunne man se. Han kunne fornemme en engels blod i den unge pige.
Hun virkede uskyldig og meget nysgerrig, det var en ny fornemmelse.
Han undrede sig lidt over det pludselige vejrskift men han var trods alt selv kold som graven
Ønsker de at kigge i bogen? jeg fylder trods alt ikke hele bænken
Khaa- Master (Rank 21)
Sneen falde bare lige så pænt rundt omkring dem, det var jo godt hendes tøj passede til det underlige vejrskifte, hun kiggede så lidt rundt, hun viste så ikke rigtigt hvad hun skulle sige, hun så, så på ham igen"hvad hedder du?"hun var nok en som en gang imellem godt kunne spørge for meget om ting
Gæst- Gæst
Khá rakte bogen hen mod hende så hun kunne kigge med. Der var nogle få billeder i ægyptisk stil men ellers var det masser af digte om alt fra ulykkelig kærlighed til episke historier om helte og ondskab
Bogen stammer fra hvor jeg kommer fra og en enkelt af historierne handler faktisk om mig
Khá trakt hætten ned så man kunne se hans ansigt. Det lange sorte hår der dækkede lidt af hans ansigt. Hans hud var grå som aske og indtørret som om han var et meget gammelt lig, og lyset fra hans øjne viste sig at være to røde kugler hvor han sikkert en gang havde haft øjne
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khá havde nu aldrig læst op for nogen udover hans søn. Man kunne tydeligt høre på Khá at han blev rørt af det
Nilens vand, som sød musik, Nilens vand som et maleri, Nilens vand som sjælens ro, Nilens vand som tidens gang. Et sted alle besøgte, Et sted hvor alle fik mad, børn legede her i fred og ro, deres latter ført med strømmen. Det siges endda at Nilens vand fører børns latter ud til det store hav så havets dyr ved hvad glæde er
Kunne de tænke dem at høre om noget bestemt? der er digte og historier af enhver art i bogen
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
[/i]De behøver ikke kunne læse frk. Bogen er lige så magisk som jeg er. Hvis du kan magi så vil bogen fortælle dem historien i deres sind. Jeg brugte denne bog da jeg havde min søn og jeg ikke var der til at læse for ham. Det eneste er at du skal bare ville læse historien så dukker historien op i deres hoved[i]
Khá blev svagt mindet om sin søn på grund af hendes barnlige nysgerrighed og uskyldighed
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Ja en gang for mange år siden, havde jeg både kone og barn men de blev taget fra mig. Jeg blev tvunget til at gøre noget frygteligt og jeg har fortrudt det lige siden. Fryser de?
Khá fremmanede en lille blå flamme og formede den som en lille kanin der satte sig lige nede for bænken og kiggede op på hende
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Jeg kan mere end bare det. Men ja med tiden vil du kunne lære det. Det kan tage lang tid men det er muligt. Er der noget du kunne tænke jeg lavede med ilden? Jeg kan forme det som du vil have det til
En smule glæde når hun ikke havde sine forældre kunne jo ikke skade. Hun var jo kun nysgerrig og gjorde ikke en sjæl fortræd
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khá lod den lille kanin hoppe op på hans hånd og flammen lignede en slange der kravlede om på hans ryg og blev til et par store vinger af klar blå ild. Bagefter lod han flammen hoppe ned og blive til en lille kugle.
Stoler de på mig frk?
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khá lod flammen forme en rose i hans hånd og ventede på hvad hun svarede
Khaa- Master (Rank 21)
Med et var der en som tog fat i hende og hev hende væk og indtil sig"hey, slip mig!"hun prøvede at komme fri, men det gik ikke så godt, det var jo en dæmon som havde fat i hende og som var en del stærkere end hende, hun så på Khá efter noget hjælp
Gæst- Gæst
Da dæmonen ikke satte hende ned, koncentrerede Khá sig og den klare blå flamme brød frem i dæmonens øjne. Skrigende smed dæmonen hende fra sig og forsøgte at gnide sig i øjnene. Khá fik flammen til at kravle ind i halsen på dæmonen
Kan du mærke det? det er flammen der brænder sig ud gennem din hals. Jeg ved i dæmoner er ligeglade med ild, men den arkane flamme er ligeglad med jer!
Dæmonen tog sig til halsen med en sær rallende lyd og man kunne se flammen komme til syne fra dæmonens hals. Da den sank livløs sammen på jorden, omsluttede Khá dæmonen i de blå flammer så liget brændte væk
Han vendte sig mod hende og hjalp hende op
Er de uskadt lille frk?
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khá rakte hende hånden så hun kunne tage den og de kunne finde en cafe eller noget.
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
De kan være ganske sikker frk. Der sker dem ikke noget så længe de er hos mig. Spis nu og fortæl lidt om dem selv imens. Lidt simpel samtale skulle nok få styr på nerverne
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khá betragtede hende imens hun spiste med sund appetit, men han kunne godt mærke at sorgen tyngede hende
Khaa- Master (Rank 21)
Side 1 af 2 • 1, 2
» Winter wonderland... well, not really
» Winter time is here.
» Winter Ball
» ✝Winter Night✝
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline