Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Oh hello... need help? //Willow// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Oh hello... need help? //Willow// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Oh hello... need help? //Willow// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Oh hello... need help? //Willow// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Oh hello... need help? //Willow// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Oh hello... need help? //Willow// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Oh hello... need help? //Willow// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Oh hello... need help? //Willow// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Oh hello... need help? //Willow// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Oh hello... need help? //Willow// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Oh hello... need help? //Willow//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Man 19 Nov 2012 - 22:03

Tid: 01:00
Sted: Diskoteket
Omgivelser: Mange folk og dansende...
Påkldæning: Afslappet... thsirt, hættetrøje og bukser.
Vejr: Klart dog koldt...

Josh gik rundt inde på diskoteket der var simpelthen alt for mange fulde folk, så han gik fra den ene dødrukne person... til den anden... Han skaffede deres adresse ringede efter en taxa og betalte endda for deres taxatur hjem og for at chauføren ville hjælpe dem indenfor når de kom frem... Han smilede stille som han gik rundt der som en rigtig good guy...

Han smilede stille og venligt til alle folk han mødte, kiggede blidt på dem og gik så videre. Indtil han fandt endnu en dødrukken enlig person som han også fik sendt hjem. Han vidste ikke hvorfor han brugte flere af sine aftener på dette men det gjorde han... Og bagefter sad han altid og snakkede med bartendere, ejere og dørmænd som af gode grunde altid gav ham tak fordi det var mere behageligt når alle de dødrukne var væk deerfra...

Denne aften foregik festen dog meget stille og roligt, så han gik mere rundt og spurgte folk om de var okay om de manglede noget og sådan... ahn kom over til en kvinde rødligt hår, meget smuk og spurgte hende stille...

''mangler du noget? er du okay? Kan jeg hjælpe?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:15

Willow gik aldrig ud, aldrig nogensinde. Hun hadede høj musik, hun hadede bare og hun hadede diskoteker, men alligevel havde hun denne nat valgt at sølge nye græsgange, hun havde i flere uger brugt tid i parken og ved stranden uden at noget spændende overhovedet var dukket op og hun havde derfor besluttet sig for at hvis der skulle ske noget nyt - ja så måtte det jo være fordi hun skulle prøve noget nyt.

Hun kiggede rundt af flere omgange, umilbart intet spændende. Hun havde ingen planer om præcist hvad hun søgte, hun håbede at finde ud af det når hun fandt det. Hun drak vin, men havde ikke drukket mere end to glas og flasken var en hun selv havde haft med, vodka var ikke hende og det var alt den nymodens alkohol heller ikke. Med mere end 500 år på bagen kunne man godt sige at hun havde fulgt menneskers kamp i mod alkohol.

Hun sad let i sine egne tanker da hun hørte en ung mand tale til hende og hun slog let blikket op, hun svarede ikke på hans spørgsmål i noget tid med lagde bare hovedet på skrå og betragtede ham, ganske attraktiv, ung... og en aura af - menneske. Et væsen, eller rettere mangel på samme, som hun ikke havde set længe: "Selskab?" sagde hun som et svar til om hun manglede noget: "Noget ud kan levere?" sagde hun og lænede sig itlbage. Hun havde en let aura af arrogance og kunne godt virke som en fin forstads frue med sine egne meninger, også selvom hun kunne være lige så let på tå som streng i betrækket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Man 19 Nov 2012 - 22:23

HAn kiggede bare på hende og hendes ord var ikke noget han var vant til at høre... Folk på stedet vidste godt at han var hverken en der gad sex, alkohol, eller noget andet af den slags der kunne ses som syndigt... han forstod derfor ikke hvorfor hun spurgte men han ville da lige giv hende en chance...

''Jeg gør hverken i stoffer, alkohol eller sex... Så hvis det er det du søger så skal du istedet kigge efter en anden fyr..''

Hna smilede dog stadig venligt til hende og stillede sig sådan at han kunne se hende i øjnene uden at hun skulle kigge for meget op, så han stod bare lænet ind over bordet... Han smilede venligt og varmt til ehnde, hun var ret speciel... Hun vikrede slet ikke som den slags piger der normalt befandt sig i rummet...

''Men jeg kan godt levere selskab, hvis det bare er til at snakke...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:34

Willow kiggede på ham med et let ophøjet blik og hævede kort sin øjnbryn: "Har jeg bedt om sex, stoffer eller alkohol?" sagde hun stille og smilede så venligt til ham: "Jeg husker at jeg nævnte selskab" sagde hun og tog så en tår af sin vin imens hun nikkede i mod stolen overfor hende som en hentydning til at han gerne måtte sætte sig ned: "Hyggeligt at møde Dem" sagde hun venligt og kiggede på i mod ham med et roligt blik, alder? Vel slut på teenage årene, måske lidt ældre. Ganske passende, virkede sød og uskyldig, endnu mere passende og noget hu altid kunne forsøge at ændre.

"Jeg hedder Willow" sagde hun og rakte venligt en hånd frem i mod ham med et lille diskret smil: "Willow Manifique Adrian" sagde hun og nikkedelet imens hun afventede hans navn: "Og dig?" sagde hun og smilede: "Og må man spørge hvad du laver her? HVis du ikke er interesseret i nogle af de ting du har nævnt?" sagde hun, var det ikke det alle unge søgte nu om dage?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Man 19 Nov 2012 - 22:39

''Nej, men det plejer at være det piger forsøger at lokke mig med til, og jeg er altså ikke den type... Jeg er ren og har tænkt mig at holde det sådan...''

Han smilede og hun virkede egentligt som en meget sød pige, der kunne ville ham noget godt... Han smilede stille ved tanken om dette og kiggede lidt rundt. Han vidste ikke lige hvad han skulle sige eller svare... Han var ret forvirret når det kom til stykket egentligt... Han smilede stille frem for sig...

''Øhm jeg hjælper folk hjem og sådan...''

Han smilede stille til hende, og nikkede ud imod vejen hvor der holdte en taxa som kunne ses... Han vidste ikke om hun forstod ham men han skulle jo nok kunne forklare hende det...

''Jeg bestiller og betaler for folk taxature hjem...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 22:49

Hun lænede sig interesseret tilbage og kiggede i mod ham, de ting han sagde var interessante: "Ret mig hvis jeg er upassende" sagde hun og lænede sig så frem så hendes arme hvilede på bordet: "Men hvorfor?" sagde hun: "Efter din aura at dømme er du ikke engel, hvilket vil sige ingen tvunget cølibat... Og du er en køn dreng, så det er vel heller ikke tilbud du mangler..." sagde han: "Homoseksuel?" spurgte hun: "Eller bare forvirret?" sagde hun med et lille grin og tog en tår af sin vin.

"HVorfor?" spurgte hun igen - dog en smule mere chokeret og denne gang over det faktum at han sendte folk hjem: "Tror du ikke måske folk syntes deter irriterende at de tager i byen bare for at en ung fyr kan sende dem hjem?" sagde hun drillende og kiggede stadig bare på ham med et roligt blik imens hun let vippede sit hoved fra side til side: "Jeg er aldrig på sådanne steder her. Det er jo død sygt" konstaterede hun og kiggede ud over de mange folk, fulde, ustyrlige og latterlige. Uden stand til at styre deres kroppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Man 19 Nov 2012 - 22:58

''Jeg takker for dine pæne ord... Jeg føler det bare ikke rigtigt at gøre... Er det ikke forkert bare sådan at have sex med folk hele tiden? Og alkohol og stoffer ødelægger jo kroppen...''

Han gad ikke rigtigt at føre en samtale med hende hvis det viste sig at hun var en af de der billige liderlige tøser. Han var slet ikke til den slags. Han havde ikke lyst til at bruge tid på dem, og havde slet ikke lyst til dem på nogen måde faktisk...

''Altså nu er det også kun dem der allerede ligger på gulvet jeg hjælper med at komme hjem...''

Han smilede venligt, og egentligt vidste han ikke hvorfor han sagde det han sagde, det slap ligesom bare ud af hans læber da hun havde sagt hun ikke rigtigt brød sig om den slags steder...

''Nej heller ikke mig, vil hellere gå en tur i skoven...''

Han smilede
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 23:15

Willow smilede let: "SÅ det du siger er ikke at du lever i cølibat fra alt godt, men at du blot venter på den rette?" sagde hun, det kunne hun nok godt arbejde med, men total og komplet afholdenhed og intet ønske om noget var måske ikke noget hun orkede at tage op som en udfordring, og dog... For de fleste mænd kunne jo fristes, næste ligemeget hvor meget i cølibat de mente at de levede, det havde hun da efterhånden erfaret.

Hun smilede kort og nikkede da han sagde at han bedre kunne lide skoven: "jeg bor faktisk i skoven" sagde hun med et roligt smil: "Vil du måske med ud og gå lidt?" sagde hun og smilede venligt til ham: "Og bare rolig jeg voldtager dig ikke halvvejs, bare rent venskabeligt. Som sagt mangler jeg lidt selskab" sagde hun med et lille smil og tømte sit glas, hun kunne intet alkohol mærke i sit blod, men to glas vin var jo heller ikke ligefrem noget at prale af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Man 19 Nov 2012 - 23:20

''Ja du ved en jeg virkleig tør stole på men ingen kvinde har vist sig at være sådan endnu... Så jeg er stadig jomfru og lever i cølibat...''

Han smilede stille og nikkede lidt til det hun havde sagt det var jo det... Han ville kun med dem han turde stole på. Altså det var ikke sådan at der kun var en kvinde han nognesinde ville have sex med men hver kvinde skulle være virkelig speciel og klar til at date ahm noget tid...

''øhm...''

Han blev en smule nervøs men hendes ord om at det var blot venskabeligt fik ham til at slappe en smule mere af. Han vidste dog ikke om det var godt eller om hun bare legede med ham måske?

''OKay så...''

Han rejste sig med et lille smil og rakt en hånd ned til hende for at hjælpe hende op fra stolen hun sad på... Han smilede varmt til ehnde...

''Før an.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 23:33

Hun tog i mod hans hånd og smilede venligt: "Så gammel er jeg heller ikke" grinede hun imens hun kiggede med strålende øjne i mod ham oog gik så stille ud af sted med elegante skridt. HUn havde en sort kjole på der gik hende til midt på lårene og var altså derved meget kort, den sad også stramt og viste hendes bryster ganske fint frem, imens hendes rødlige hår så fint matchede de mørkerøde sko forenden af de lange ben.

Hun gik ud af klubben og nikkede i mod parken som man kunne gå i gennem til skoven: "Det lyder som om du er en ganske fornuftig fyr... Jeg tror ikkeg jeg fangede dit navn?" sagde hun og lagde hovedet let på skrå i mens de røde sko let klappede hen af jorden da hun gik hen i mod parken: "Unge mennesker" sagde hun og rullede med øjnene da et kærestepar eller lignene stod og gramsede løs på hinanden over en bænk på en anden side af vejen, Willow rullede let øjne af dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Man 19 Nov 2012 - 23:40

''Det kan godt være men jeg har lært at være galant, og det nyder jeg også at være...''

Han smilede venligt til hende, og han gik bare med hende. Han smilede lidt da hun kaldte ham fornuftig... Det kunne han godt lide hun syntes, men han vidste ikke lige hvad han skulle sige... Skulle han sige hans navn ja hun havde så skulle han jo også...

''Undskyld... men jeg hedder Josh...''

Han smilede venligt til hende og gik bare videre med hende lagde mærke til hendes krop... Og hun så da godt ud men det var også det han tænke... Han hørte hende fnise lidt over kæresteparet og tænkte at hun nok ikke var sexfikseret som resten, hvilket gjorde hende bedre i hans øjne...

''Du er godt selskab.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 0:06

"Jamen mange tak og i lige måde, Josh" sagde hun med et venligt smil og svingede let sit hår imens hun gik ind i parken og kiggede sig let omkring, ikke så mange mennesker, det var altid en fordel: "Så hvordan kan det være du siger det? Kommer du fra en god familie?" spurgte hun, og med god mente hun naturligvis velhavende og well.. 'hårde', for sådan vidste hun at mange opdragede deres børn.

"Men du går glip af noget" smilede hun let til ham nu de var inde på hele snakken omkring sex: "Men det opdager du nok når du finder pigen i dit liv" sagde hun med et lille skævt smil og børstede let sit hår omkring sin ene skulder imens hun fortsat blåt fulgte stien: "Så hvordan har du det med de mange væsner i vores verdeN?" spurgte hun venligt, blot for at han ikke troede hun kun var interesserede i at snakke om han mangel på sex liv.

Selvom det nu lige netop var det hun var interesseret i at snakke om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 0:19

''Ja mine forældre var gode... De opdragede mig til at være en galant ung mand, og nu har jeg så arvet alle deres penge... Hvilket jeg ikke engang ved hvor meget er...''

Han smilede stille og han gik bare med hende... Han var faktisk vant til at folk sagde at han gik glip af noget og han trak bare stille på skuldrende over at hun sagde det... han troede ikke rigtigt på det... Han klarede sig nok uden noget af den slags...

''Nahh... jeg klarer mig... Som sagt til jeg finder den rigtige...''

Han smilede stille og han måtte sige at hun var sød nok til at kunne være denne rigtige pige... Ihvertfald en mulighed for det hvis hun da ikke viste sig at være alt for indelukket eller noget... eller løs...

''Væsner? Nåååå jamen det er da okay de har ikke gjort mig noget endnu.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 0:53

Hun grinede let da han sagde at væsnerne jo ikke havde gjort ham noget endnu: "Det er nok også den rigtige indstilling" smilede hun let: "Der er så mange der har fordommer overfor racer" sagde hun stille: "Jeg er aspara hvis det siger dig noget?"

I realiteten ville hun kunne bruge sin emne og tryllebinde ham på stedet, men hun valgte at vente lidt, der var noget sjovt i jagten og i at se om hun kunne fange ham om ikke andet bare en smule uden hendes sirene stemme der kunne gøre alle fyre i nærheden liderlige og med stiv pik, men ikke nu, ikke her ude i parken og hun fortsatte derfor bare lige ud: "Hvor bor du så? Her i Terre?" sagde hun og smilede venligt til ham: "Med din familie?" hun havde stadig ikke fået konstateret om han var 18-19-20-21-22 år... Men det var nok deromkring og derfor var der jo stadig en chance for han boede med mommy og daddy.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 1:02

''Aspara siger du? er det ikke dem der er nogle natur ånder? Meget gode?''

Han vidste faktisk slet ikke ret meget om væsnerne der var i verden, og derfor sagde han bare hvad det var han mente at have hørt om dem. Han smilede stille og gik bare stille og roligt med hende... Han smilede lidt ved hendes spørgsmål...

''Jeg bor i en etværelses... Nej ingen familie... havde kun forældre... De er over 80 nu og døde...''

Han smilede stille og nu tænkte hun sikkert at hans forældre havde været gamle da de fik ham, men ja det var de godt nok også... Og det var et mirakel det lykkedes...

''Er vi der snart egentligt?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 1:11

"Snart hvor?" sagde hun og smilede let, troede han at hun ville tage ham med hjem, altså, det ville hun jo gerne - men hun havde da ikke regnet med at han ville: "Hvor jeg bor?" spurgte hun: "Tror du vil kunne lide det" konstaterede hun og smilede en smule kækt til ham: "Drikker du slet ikke alkohol? Heller ikke bare for hyggens skyld?" spurgte hun venligt, måske et par øl eller lidt vin kunne få stemingen til at slappe af - for hans vedkommende.

"Det er jeg ked af at høre" sagde hun imens de nåede skoven og tog en sti der gik igennem den: "Er du så opvokset her eller flyttet hertil?" sagde hun nysgerrigt, hun havde mange spørgsmål, men det var gode ting at vide: "Og jo... Vi er flinke" sage hun og grinede let da han nævnte hendes race.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 1:17

''Ja...''

Han smilede stille men lagde så mærke til hendes kække smil, og han kunne ikke lide det og blev faktisk en smule nervøs af det, og så kom der hends andet spørgsmål omkring alkohol... Og han blev bare mere nervøs af det...

''Er det en god ide? men jo et glas vin kan jeg godt...''

Han smilede og gik bare med hende videre han slappede lidt mere af da hun sagde at de var flinke. Det var han glad for at høre. Det var jo altid godt at den man snakkede med var flik og god... Han havde det ihvertfald sådan...

''Opvokset...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 1:23

"Bare rolig, jeg er altså ikke ude på noget." sagde hun med et afslappet smil da han virkede nervøs: "jeg er ikke en store fest abe overhovedet" sagde hun og rystede på hovedet. "I dag var første gang i mange år jeg har sat mine ben på et sted med druk" sagde hun og sukkede let, det var bare ikke hendes stil.

Da de kom længere ind i skoven stod en stor borg, det lignede det udefra ihvertfald: "Jeg bor i kælderen" smilede hun og gik hen til en lille dør i bunden af bygningen og låste sig ind. Der var en stor fin lejlighed med skakgulv og en kæmpe stor gang med flotte malerier i indgangen, stort og lyst, præcist som hun selv bedst kunne lide det: "Velkommen til mit hjem" sagde hun og smilede: "kom" nikkede hun og gik ind af en af dørene og ind i en lille stue, med to sofaer og en stol og et lille bord, et tv og en reol med bøger. Hun gik over til et skab i hjørnet og fandt en flaske vin frem og to glas: "Jeg håber du kan lide hvidvin" sagde hun med et smil og satte glassende på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 11:10

han kunne ikke forstå hvordan nogen kvinde kunne være så perfekt som hun virkede til at være. Han var både sød, smuk, venlig, ikke billig, og så var hun heller ikke sexglad.

''Jamen det er jeg glad for at høre...''

Han smilede og betragtede borgen og han blev ikke engang nervøs af at de kom hen til det og hun fortalte at hun boede i kælderen, selvom der sikkert v ar folk der sagde at hans alarmklokker skulle ringe nu... Han smilede over det og fulgte bare med hende rundt og satte sig overfor hende... Okay nu kunne hun ikke blive mere perfekt... modsat andre unge der drak vin kunne han faktisk lide hvidvin...

''Jeg elsker hvidvin...''

Han smilede stille og hældte så vin op til dem begge i de glas hun havde stille frem. Han smilede venligt til hende, og fik egentligt lyst til at drikke dus med hende...

''Skal vi drikke dus?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 11:15

"Drikke dus?" sagde hun næsten en smule chokeret, det var noget hun ikke havde gjort i mange år, tiderne havde jo skiftet så det ikke lænegere var en del af normal pli: "Det kan De tro" sagde hun med et smil og nikkede imen hun sørgede for at have vin i sit glas og snoede så sin arm imellem hans og drak stille af sin vin: "Altid noget du vil have vin" sagde hun venligt og kiggede kort i rummet.

"Ja ovenpå der bor en familie, de er animagusser alle sammen, så hvis du støder på dyr så lad være med at sparke til dem" grinede hun og rystede let på hovedet. Familien ovenpå havde mor og far og tre børn, en ganske typisk familie, også selvom de to ældste børn var flyttet hjemme fra og den sidste også var på vej til at flyve fra reden: "Jeg har boet her ret længe" sagde hun med et roligt smil for at fortsætte samtalen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 11:20

Han blev faktisk en smule overrasket over at hun kendte til at drikke dus... Ikke mange på omkring hans alder vidste hvordan man gjorde den slags overhovedet. Han gjorde jo blot som hende, og med et sagte og venligt smil drak han af hans glas... En sjov ting at gøre... Men gjorde hende mere perfekt i hans øjne...

''Jaaa... For mange unge gider ikke, så overrasker mig at du drikker det... En sød og smuk pige som dig ses oftest med cider eller tequilla...''

Han smilede stille og kiggede på hene da hun fortalte om hvem der boede ovenpå og han kiggede lidt chokeret på hende da hun snakkede om at han ikke skulle sparke til nogen... Hvorfor skulle han dog også gøre det alligevel...

''det kunne jeg ikke drømme om at gøre...''

Han kiggede på hende undrende... Hun kunne ikke hvad boet der mere end fem det var han sikker på udfra hendes krop, men fem år vaar da også en del...

''Ja hvad? Fem år?''

Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 11:24

Hun smilede stille, helt igennem en good-buy det havde hun efterhånden konstateret, men det skulle hun nu nok få ændret med tiden, det havde hun jo før gjort, så hvorfor skulle et være umuligt med ham? "Well, det er ikke min til" sagde hun og rystede let på hovedet: "Jeg drikker ikke sådanne ting og jeg drikker mig ikke fuld" sagde hun og rystede let på hovedet, det var hun alt for klassisk til, for selvom hun måske levede i 2012 så var dele af hendes hoved stadig tilbage i 1700-tallet.

"Jeg har boet er i omkring..." sagde hun og kiggede let i mod vinduet imens hun prøvede at tænke sig om, hvornår var hun præcist flyttet ind? "Omkring 230 år" sagde hun og kiggede så tilbage i mod ham og afventede om han ville skrige og løbe ud af døren som en lille dreng der havde set et spørgelse: "Jeg er jo ikke menneske skal du forstå" sagde hun med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 11:29

Han sad stille og betragtede hende og måtte erkende at hun var den første kvinde i mege meget lang tid der havde givet ham den følelse han nu sad med. Den sidste var hans barndomsveninde som nu godt nok var blevet gift og alting, men det var den sidste han havde forelsket sig i... Han prøvede dog at lade være med at forelske sig i hende her...

''Det er rart at høre man ikke er ene om det''

Han lyttede til hendes ord om hvor længe hun havde boet der og måbede så... han glemte altid hvor gamle den slags væsner kunne blive... det ville jo være synd for hende så at date en som ham, og derfor sagde han intet eller hentydede til sine følelser... Hun vidste nok det var hende det ville skade...

''Ja... Jeg glemmer altid hvor gamle i kan blive... Men du ligner jo kun på en omkring de tyve...''

Han smiled venligt...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 11:35

Hun smilede til ham: "Min kære ven, jeg er omkring de 20.. jeg er 21... Og det har jeg været de sidste mange år" sagde hun og kiggee stille på ham: "Alder for os fungere ikke helt sådan, du skal ikke forestille dig at jeg er 400år gammel, du skal forestille dig at jeg har levet mit 21'ende år så mange gange" sagde hun og smilede roligt: "Og for at være ærlig kan det godt være trættende i længden" grinede hun let.

Af og til ville hun virkeligt ønske hun kunne blive ældre eller at hendes udseende kunne ændre sig: "Ved du hvad?" skal hun og rejste sig op med et smil: "Skal jeg ikke give dig en rundvisning?" sagde hun og fyldte has hvidvins glas op: "Bare tag glasset med" sagde hun og nikkede venligt imens de gik rundt.

De så køkken, to store badeværelser, to soveværelser, et kontor, to stuer, en spisestue også den de havde været i, også en sort dør som hun ikke gik ind af: "Det er ret ydmygt men jeg er glad for at være her" sagde hun og smilede da de igen landede i gangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 11:40

''Det må da kunne blive trættende i længden? At vide at hvis du nu finder et menneske du kan lide at denne blot vil vokse fra dig og dø...''

Han smilede stille og tømte et halvt glas, da tanken var lidt foruroligende... Han havde nu allerede fået to glas og det glas hun gav ham da de skulle ud på rundvisning var hans tredje... Det var mere end han nogensinde havde drukket på en aften før, men han var dum nok til ikke at tønke på det...

''Det er godt... jeg synes det er et rart sted... og godt at du ikke er typen der bare skal have massere af penge... Det er alligevel ikke altid godt...''

Han havde jo selv for mange oenge, og det førte bare til at han følte et større ansvar grundet det... han kiggede sagte på hende som de gik rundt, og han fik også drukket det tredje og kunne sagtens mærke nu han blev påvirket...

''Har du et sted jeg kan ligge?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum