Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Oh hello... need help? //Willow//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Oh hello... need help? //Willow//
"Well jeg tjener det jeg behøver, jeg arbejde som advokat inde i byen" sagde hun og nikkede let, hun havde været sagføre de sidste 150 år og det var en uddannelse hun var glad for, også selvom emnerne havde ændret sig en del igennem årene: "Ja" sagde hun og smilede venligt til ham: "Du kan bare ligge dig på sofaen" sagde hun og gik stille tilbage i stuen og pegede venligt på den ene sofa: "Er du dårlig?" spurgte hun med en let bekymret stemme.
Gæst- Gæst
Han kiggede helt undrende på hende han var sikker på at alt andet blot vart noget man var når man blev født. Han vidste jo ikke ret meget om den magisk verden overhovedet... Han smilede stille til hende da hun pegede på sofaen og han lagde sig ned... Han havde røde kinder af alkohol... og hendes venlighed og bekymring...
''Tak... men nej nej, bare lidt rundt på gulvet, jeg har vidst fået for meget vin...''
Han grinede og først der gik det op for ham hun havde sagt hun var advokat. Gad vide om det var samme sted de arbejde inde i byen så? Han vidste det jo ikke...
''Privat?''
Han kunne ikke spørge om så meget...
Josh K.- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 470
"Om jeg arbejder et privat sted?" sagde hun og kiggede på ham: "Ja jeg arbejde som advokat for noget der hedder Conquer" sagde hun med et lille venligt smil: "Er ganske glad for det" nikkede hun og satte sig på stolen forenden af sofaen.
"Hvad med dig, Josh?" sagde hun med et roligt og efterhånden også let forførende smil: "Hvor arbejder du?" sagd hun stille og sippede let til sin vin imens hun hældte en smule mere i hans glas.
Gæst- Gæst
Han smilede stille og han lagde bare der og lyttede til hendes spørgsmål... Han kunne ikke engang rigtigt huske hvad det hed der hvor han var henne hvor han arbejdede... Han var bedugget så han ikke kunne huske det og det var også fordi han ikke havde tænkt over at lære navnet...
''Øhm... Et advokat firma faktisk... Jeg er under uddannelse...''
Han smilede stille til hende og han blev bare liggende og selvom han var beruset tog han det glas hun lige havde hældt op til ham... han var ved at have fået alt for meget specielt da han havde tømt dette glas også...
''Okay, tak for i aften... jeg har vidst fået... nok... må hellere hjem...''
Han forsøgte at rejse sig men faldt tilbage i sofaen... Han hadede sig selv, hun måtte finde ham ynkelig nu...
Hun grinede let da han satte sig ned igen og ikke helt kunne stå: "Se.. Bliv her" smilede hun og satte sig over ved siden af ham og smilede stille imens hun stille lod hendes hånd glide op af hans lår og stille betragtede ham imes hun sad helt tæt på ham, blot for at afvente hvad han ville gøre og om han ville storm ud af døren eller om han var beruset nok til at give en smule slip.
Gæst- Gæst
Han smilede lidt... han havde fået givet meget slip ved hjælp af alkohollen og hvis han huskede dette den næste morgen ville han helt sikkert hade sig selv for hende, men hende... hende kunne han ikke hade selvom det nok var hendes skyld egentligt...
''Aaww... Hvor er du sød... sådan helt bekymret for mig...''
Han slap et lille suk da hendes hånd gled på af hans lår, og han lænede sig lidt ind mod hende, og gav hende et blidt kys på kinden, inden han fik sig taget sammen til at svare på om han ikke skulle blive...
''Jamen sofaen er ikke rar...''
Hun rejste sig op og rettede let på sit hår: "Jeg skal nok vise dig vej" sagde hun og rakte venligt sin hånd frem.
Gæst- Gæst
''Må jeg sove i din seng?''
han smilede stille til hende. han vidste ikke om det virkede forkert at han sagde han ikke ville sove alene... måske hun misforstod det, men han håbede det virkeligt ikke... Han håbede virkeligt at hun bare tillod ham at sove med hende...
''Jeg har det ikke så godt med alene lige nu...''
Hun smilede stille til ham og gik så i mod hendes eget soveværelse, et ganske stort rum med en stor himmel seng i miten, alt var i mørkerøde og hvide farver, lyst og positivt i farverne, som hendes race bedst kunne lide det. Hun stilte sig foran ham og smilede så let: "Så du har tænkt sig at sove her, ved siden af mig?" sagde hun og lagde let hovedet på skrå i en kort undren. Så meget for at han ville virke uskyldig.
Gæst- Gæst
Han smilede helt uskyldig, og som den fulde person han var, smed han bare sine sko og strømper, efterfulgt af hans trøje og t-shirt, og smed sig så i sengen... Liggende kun i hans bukser og underbukser... Hans krop var meget veltrænet, da han altid havde skulle bruge tiden på noget og det blev træning...
''Er det okay? Eller skal jeg sove i noget andet?''
Hun kunne jo være sådan at hun gerne ville have han havde mere tøj på... Han tænkte slet ikke på at det kunne forstås i den modsatte retning overhovedet... han lagde bare og kiggede lidt på hende...
Hun lagde sig stille under dynen, han var jo ligefrem lækker uden tøj på og hun smilede derfor bare let: "Du er en sød fyr, Josh" sagde hun og smilede imens hun lå ikke ret mange centimeter fra hans krop og let lod hendes ben berøre hans i en sensuel og glidende bevægelse imens hun ikke flyttede blikket fra hans.
Gæst- Gæst
''Jaaa... Du er også meget sød Willow...''
Han smilede blidt og kiggede lidt ned i sengen imellem dem inden han med meget røde kinder kiggede stille op på hende... Han smilede lidt til hende, inden han endelig fik det sagt grundet alkohollen...
''Jeg tror jeg er faldet for dig...''
Han vendte sig på den anden side, og kiggede væk fra hende nu med ryggen til hende da dette var pinligt.
Hun kunne ikke lade være med at glide en hånd igennem hans hår da han lå med ryggen til og hun smilede roligt imens hun sukkede kort: "Det er faktisk ikke ret venligt at sige søde ord også vende ryggen til" sagde hun og prikkede ham drillende på skulderen som en hentydning til at han skulle vende sig om: "Kig lige på mig" sage hun og smilede uskyldigt imens hun afventede ham. Hun vidste ikke hvor langt hun kunne presse ham og hun havde jo altid sin evne i baghånden, men hvis hun kunne lade være med at bruge den var det jo altid lidt sjovere.
Gæst- Gæst
''Undskyld...''
Han kiggede på hende, og så hende i øjnene da hun sagde han skulle... han oplevede en lyst han ikke havde oplevet siden han var 13... Lysten til at han skulle kysse hende, men han gjorde ikke noget ved det... Og det var den eneste lyst der viste sig... og nok den eneste der rigtigt ville vise sig hvor han ville være aktiv...
''Du er så uskyldig... Det er så sødt...''
Hun rykkede så stille sit hoved over i mod ham og plantede et roligt kys på hans læber, med lidenskab og en hel sød og uskyldig berøring som ville hun passe på ham. Hun anede ikke om han ville skubbe hende væk eller slå hende eller måske bare løbe ud af døren, men hun valgte at tage chancen fordi hun fornemmede at han var noget af det helt rigtige og hun kunne nu konstatere at det var et godt valg at tage forbi de unges diskotek.
Gæst- Gæst
Han smilede stille og så hende godt komme tættere på hende. Han smilede stille til hende og smilede lidt. Han vidste ikke lige hvad han skulle gøre eller sige, men lagde så mærke til at hendes læber kom tættere og tættere på hans, og han var nød til at sige noget einden de ramte...
''Willow... Du er smuk...''
Han mærkede så hendes læber og han gengældte det ganske blidt. Han smilede stille da hun slap kysset igen og han kiggede bare på hende helt rød i kinderne og vidste ikke op eller ned...
''Øhm...''
"Bare lad dig hengive" hviskede hun stille og kyssede ham så igen, dog langt mere lidenskabeligt og sensuelt imens hun let lod sine fingre ae hans ryg i rolige bevægelser.
Gæst- Gæst
''Æhm... Okay søde...''
Han smilede stille og gengældte hendes kys lidenskabeligt, og han smilede stille til hende imens han bare lod hende gøre hvad det var hun ville... Han kunne ikke stoppe hende... han ville ikke stoppe hende han kunne simeplthen ikke stoppe hende når hun ikke var ude på andet end det...
''Men hvordan?''
Hun kyssede stille hans øre og hans hals med små lidenskabelige kys imens hun let lod hendes tunge danse henover hans hud i håb om at tænde hans indre flamme, for lidt skulle der jo til for at hun fik noget sjovt ud af ham og hun drillede ham derfor fortsat med hendes små kys og hendes rolige og glidende bevægelser. "Bare slap af" gentog hun stille og kyssede så hans brystkasse.
Gæst- Gæst
''Jam... Jamen jeg er jomfru...''
Han vidste ikke hvad hun bille have ham til men da hun kyssede ham op af hals og kind og sådan fandt han det rart og ville gerne gørr noget men han skulle guides... Han tog derfor hendes ene hånd og lagde den oven på den hånd der lagde på hendes bryst...
''Jeg... Jeg... Rart...''
Hun lod sine hænder slippe hans på hendes bryster og hun satte sig så stille op og tog sin kjole over hendes hoved så hun sad helt nøgen udover et par fine sorte trusser: "Følg dine instrinkter" gentog hun og tog sin hånd bevæge sig ned i mod hans bukser og glemte fast sammen omkring hans lem uden på hans bukser. "Smid bukserne" sagde hun med en sensuel og dog bestemt stemme imens hun kiggede på ham med forførende øjne.
Gæst- Gæst
''Oookaayyyy...'''
Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle men han lod sin anden hånd glide ned af hendes ryg og masserede ehndes ene balle på samme måde som han gjorde med hendes bryst... hendes bryst som nu var nøgent under hans hånd... han var helt forvirret...
''Okay... hvis du siger det...''
han trak sine bukser af, og lod hænderne vende tilbage til hendes bryst og røv...
Hun lod sine fingre glide ved kanten af hans bokseshorts: "Jeg tror du vil kunne lide hvad jeg har i tankerne" smilede hun og rullede rundt så hun sad ovenpå ham og hun gled stille ned så hun sad på hans knæer og trak så stille hans bokseshorts af ham, stadig imens dynen var over ham: "Slap af" sagde hun og lod stille hendes hånd omslutte hans lem imens hun let masserede den med bløde og dog faste strøg.
Gæst- Gæst
Han forstod hende ikke imens han stille blev ved med at massere hendes bryst og røv. Han kunne ikke lade være med det, og han smilede bare stille til hende inden hun vendte dem rundt og satte sig på hans knæ og lyttede til det hun sagde....
''Jeg vil kunne lide alt du gør...''
Han vidste ikke at hun havde noget som helst seksuelt i tankerne... han smilede bare stille og flyttede sine hænder så de kun var på hendes bryster... som han massere men stivnede da hun greb om ham... Han sukekde nydende og begyndte langsomt at massere hendes bryst igen... Mens han mærkede en spænding opbygge sig i ham...
Hun lænede sig kort fremover og tog stille hans lem i munden imens hun med rolige bevægelser masserede ham, det var sjældent hun gjorde sådan nogle ting - hun ville tilfreds stilles, ikke tilfredsstille andre, men hun vidste at hun var nødt til at være den søde hvis hun ville have ham med sig igen, og det håbede hun, hun kunne fint oplære ham i alle tricks.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Willow Daphne
» Used, tired and broke - Willow
» i skoven en stille nat Willow (Åbent)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]