Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Oh hello... need help? //Willow//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 11:44

Hun smilede let til ham: "Well... Mennesker kan jo forvandles" sagde hun: "Det er fordelen i at de er mennesker" sagde hun med et lille smil: "Mennesker er ligesom nulpunktet, i kan blive blive engle, vampyre, spøgelser... Dæmoner... Ja" sagde hun, Aspara var straks lige sværer, det lå jo i blondet: "Men du har mange år endnu, mange forvandles først efter midt i tyverne" smilede hun stille.

"Well jeg tjener det jeg behøver, jeg arbejde som advokat inde i byen" sagde hun og nikkede let, hun havde været sagføre de sidste 150 år og det var en uddannelse hun var glad for, også selvom emnerne havde ændret sig en del igennem årene: "Ja" sagde hun og smilede venligt til ham: "Du kan bare ligge dig på sofaen" sagde hun og gik stille tilbage i stuen og pegede venligt på den ene sofa: "Er du dårlig?" spurgte hun med en let bekymret stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 11:48

''Jeg troede faktisk kun det var vampyre og varulve vi kunne forvandles til?''

Han kiggede helt undrende på hende han var sikker på at alt andet blot vart noget man var når man blev født. Han vidste jo ikke ret meget om den magisk verden overhovedet... Han smilede stille til hende da hun pegede på sofaen og han lagde sig ned... Han havde røde kinder af alkohol... og hendes venlighed og bekymring...

''Tak... men nej nej, bare lidt rundt på gulvet, jeg har vidst fået for meget vin...''

Han grinede og først der gik det op for ham hun havde sagt hun var advokat. Gad vide om det var samme sted de arbejde inde i byen så? Han vidste det jo ikke...

''Privat?''

Han kunne ikke spørge om så meget...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 11:54

Hun smilede stille: "Well hvis du sælger din sjæl til djævlen skal han nok give dig røde øjne" sagde hun og smilede let: "Og for Guds skyld lad vær med at blive varulv, det er.. Creepy!" sagde hun, hun var slet ikke fan af varulve og ville helst blive langt væk fra dem for ikke at dø af skræk.

"Om jeg arbejder et privat sted?" sagde hun og kiggede på ham: "Ja jeg arbejde som advokat for noget der hedder Conquer" sagde hun med et lille venligt smil: "Er ganske glad for det" nikkede hun og satte sig på stolen forenden af sofaen.

"Hvad med dig, Josh?" sagde hun med et roligt og efterhånden også let forførende smil: "Hvor arbejder du?" sagd hun stille og sippede let til sin vin imens hun hældte en smule mere i hans glas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 12:00

''Nu ser jeg dog ikke ligefrem mig selv som noget der kunne være hverken vampyr, dæmon, djævel eller varulv... Nok nærmere sådan en som dig, engel, elver...''

Han smilede stille og han lagde bare der og lyttede til hendes spørgsmål... Han kunne ikke engang rigtigt huske hvad det hed der hvor han var henne hvor han arbejdede... Han var bedugget så han ikke kunne huske det og det var også fordi han ikke havde tænkt over at lære navnet...

''Øhm... Et advokat firma faktisk... Jeg er under uddannelse...''

Han smilede stille til hende og han blev bare liggende og selvom han var beruset tog han det glas hun lige havde hældt op til ham... han var ved at have fået alt for meget specielt da han havde tømt dette glas også...

''Okay, tak for i aften... jeg har vidst fået... nok... må hellere hjem...''

Han forsøgte at rejse sig men faldt tilbage i sofaen... Han hadede sig selv, hun måtte finde ham ynkelig nu...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 12:04

Hun smilede stille. "Så du vil også være advokat?" spurgte hun venligt og kiggede på ham. Hun kiggede stille på ham da han satte sig op: "Tror du ikke måske det er en god idé at låne sofaen der i nat?" sagde hun inden han havde forsøgt at rejse sig: "Du skulle nødigt fare vild i skoven?" sagde hun og skuede til uret, den nærmede sig langsomt tre om natten: "Jeg ville ikke være glad for at et menneske gik alene gennem skoven på denne her tid" sagde hun og kiggede roligt i mod ham: "Der lever mange af de væsner du selv har nævnt derude om natten" sagde hun og kunne forestille ham som et nemt offer for netop vampyr og varulve.

Hun grinede let da han satte sig ned igen og ikke helt kunne stå: "Se.. Bliv her" smilede hun og satte sig over ved siden af ham og smilede stille imens hun stille lod hendes hånd glide op af hans lår og stille betragtede ham imes hun sad helt tæt på ham, blot for at afvente hvad han ville gøre og om han ville storm ud af døren eller om han var beruset nok til at give en smule slip.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 12:09

''Jamen min egen seng er så meget mere behagelig at ligge i... Så blød, og stor... Så rar og...''

Han smilede lidt... han havde fået givet meget slip ved hjælp af alkohollen og hvis han huskede dette den næste morgen ville han helt sikkert hade sig selv for hende, men hende... hende kunne han ikke hade selvom det nok var hendes skyld egentligt...

''Aaww... Hvor er du sød... sådan helt bekymret for mig...''

Han slap et lille suk da hendes hånd gled på af hans lår, og han lænede sig lidt ind mod hende, og gav hende et blidt kys på kinden, inden han fik sig taget sammen til at svare på om han ikke skulle blive...

''Jamen sofaen er ikke rar...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 12:24

Hun smilede stille til ham da han kyssede hende på kinden, det var meget meget lang tid siden hun havde oplevet nogen så sød og uskyldig, det var jo næsten helt synd at ødelægge? Hun grinede let af sine egne tanker, det se overhovedet ikke synd. Hun smilede roligt og lod blot sin hånd hvile på hans lår: "Jeg har to soveværelser" smilede hun og satte så sine læber op til hans øre og hviskede stille: "Så der er frit valg" sagde hun med et lille smil.

Hun rejste sig op og rettede let på sit hår: "Jeg skal nok vise dig vej" sagde hun og rakte venligt sin hånd frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 12:37

Han vidste ikke hvad han skulle sige til hende... han havde jo faktisk ikke lyst til at skulle sove alene når han ikke følte han havde det så godt... Han kiggede venligt på hende og lidt undrende på hende og lidt bekymret og spørgende da hun sagde det som hun gjorde... lidt undrende over hendes hvisken men han kunne ikke være andet end naiv...

''Må jeg sove i din seng?''

han smilede stille til hende. han vidste ikke om det virkede forkert at han sagde han ikke ville sove alene... måske hun misforstod det, men han håbede det virkeligt ikke... Han håbede virkeligt at hun bare tillod ham at sove med hende...

''Jeg har det ikke så godt med alene lige nu...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 18:18

Hun kiggede en smule undrende på ham over hans spørgsmål, han ville sove i hendes seng? Var han måske selv ude på noget... Eller mente han i hovedet bare at det var helt normalt at sove tæt op af fremmede mennesker. Hun sagde ikke noget og tænkte sig blot om over et fornuftigt svar, mest fordi hun faktisk ikke så godt kunne lide at folk sov tæt op af hende, der var jo en grund til at hun havde to soveværelser, men hun nikkede dog alligevel.

Hun smilede stille til ham og gik så i mod hendes eget soveværelse, et ganske stort rum med en stor himmel seng i miten, alt var i mørkerøde og hvide farver, lyst og positivt i farverne, som hendes race bedst kunne lide det. Hun stilte sig foran ham og smilede så let: "Så du har tænkt sig at sove her, ved siden af mig?" sagde hun og lagde let hovedet på skrå i en kort undren. Så meget for at han ville virke uskyldig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 19:04

''Ja det vil jeg gerne... Så føler jeg mig meget mere tryg...''

Han smilede helt uskyldig, og som den fulde person han var, smed han bare sine sko og strømper, efterfulgt af hans trøje og t-shirt, og smed sig så i sengen... Liggende kun i hans bukser og underbukser... Hans krop var meget veltrænet, da han altid havde skulle bruge tiden på noget og det blev træning...

''Er det okay? Eller skal jeg sove i noget andet?''

Hun kunne jo være sådan at hun gerne ville have han havde mere tøj på... Han tænkte slet ikke på at det kunne forstås i den modsatte retning overhovedet... han lagde bare og kiggede lidt på hende...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 19:09

Willow blev ståene for enden af sengen og betragtede ham stille uden helt at vide hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun gik derfor ud af rummet: "To sekunder" sagde hun, og hun skiftede så til noget hun kunne sove i, en sød natkjole som egentligt virkede ganske uskyldig uden nogen specielle mønstre eller gennemsigtige steder, men den pressede tilgengæl hendes barm op i en høje der mindede lidt om de teenage piger på klubben, dog langt mere klassisk.

Hun lagde sig stille under dynen, han var jo ligefrem lækker uden tøj på og hun smilede derfor bare let: "Du er en sød fyr, Josh" sagde hun og smilede imens hun lå ikke ret mange centimeter fra hans krop og let lod hendes ben berøre hans i en sensuel og glidende bevægelse imens hun ikke flyttede blikket fra hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 19:16

Da hun kom ind igen måtte han indrømme at hun så rigtig godt ud. En smule overrasket over den lange natkjole, da han havde sovet med en pige før og den kjole havde jo ikke engang dækket hele hendes røv... Derfor vare han skredet fra hende... Han smilede og rødmede da hun sagde han var sød og mærkede hendes ben...

''Jaaa... Du er også meget sød Willow...''

Han smilede blidt og kiggede lidt ned i sengen imellem dem inden han med meget røde kinder kiggede stille op på hende... Han smilede lidt til hende, inden han endelig fik det sagt grundet alkohollen...

''Jeg tror jeg er faldet for dig...''

Han vendte sig på den anden side, og kiggede væk fra hende nu med ryggen til hende da dette var pinligt.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 19:31

Willow smilede stille, han var nu sød og hun syntes det var endnu mere sødt da han sagde at han var faldet for hende også bare vendte sig om. Hun flyttede ikke sit ben der nok lå halvvejs op af hans skinneben og hun smilede blot let på sig selv imens hun stille lænede sit hoved i mod sin pude.

Hun kunne ikke lade være med at glide en hånd igennem hans hår da han lå med ryggen til og hun smilede roligt imens hun sukkede kort: "Det er faktisk ikke ret venligt at sige søde ord også vende ryggen til" sagde hun og prikkede ham drillende på skulderen som en hentydning til at han skulle vende sig om: "Kig lige på mig" sage hun og smilede uskyldigt imens hun afventede ham. Hun vidste ikke hvor langt hun kunne presse ham og hun havde jo altid sin evne i baghånden, men hvis hun kunne lade være med at bruge den var det jo altid lidt sjovere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 19:41

Han lagde bare stille og var helt rød i hovedet af skam og flovhed... Han vidste ikke lige hvordan han skulle reagere på noget som helst, men han hørte godt hvad hun sagde og han vendte sig bare rundt med det samme da han jo skulle være sød og venlig... Det havde han lært...

''Undskyld...''

Han kiggede på hende, og så hende i øjnene da hun sagde han skulle... han oplevede en lyst han ikke havde oplevet siden han var 13... Lysten til at han skulle kysse hende, men han gjorde ikke noget ved det... Og det var den eneste lyst der viste sig... og nok den eneste der rigtigt ville vise sig hvor han ville være aktiv...

''Du er så uskyldig... Det er så sødt...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 19:51

Hun grinede let da han sagde at hun var på uskyldig og hendes eneste tanke var yeah-right efterfulgt af du-skulle-bare-vide hun smilede stille til ham og rykkede en smule tættere på ham imens hun stille betragtede hans øjne: "Du har smukke øjne, Josh" sagde hun stille og smilede let til ham med et lille roligt og diskret smil.

Hun rykkede så stille sit hoved over i mod ham og plantede et roligt kys på hans læber, med lidenskab og en hel sød og uskyldig berøring som ville hun passe på ham. Hun anede ikke om han ville skubbe hende væk eller slå hende eller måske bare løbe ud af døren, men hun valgte at tage chancen fordi hun fornemmede at han var noget af det helt rigtige og hun kunne nu konstatere at det var et godt valg at tage forbi de unges diskotek.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 20:01

''Har jeg?''

Han smilede stille og så hende godt komme tættere på hende. Han smilede stille til hende og smilede lidt. Han vidste ikke lige hvad han skulle gøre eller sige, men lagde så mærke til at hendes læber kom tættere og tættere på hans, og han var nød til at sige noget einden de ramte...

''Willow... Du er smuk...''

Han mærkede så hendes læber og han gengældte det ganske blidt. Han smilede stille da hun slap kysset igen og han kiggede bare på hende helt rød i kinderne og vidste ikke op eller ned...

''Øhm...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:08

Hun smilede stille til ham da hun lod hendes læber slappe hans og fandt det ganske sødt at han rødmede, og egentligt var hun også spændt på hvor store fortrydelser der ville ligge på hans skulder næste morgen, men hun kunne jo ikke gøre andet end prøve at lave dem så store som mulige: "Ikke noget Øhm" sagde hun med et lille smil og lod sin hånd føle på hans veltrænede mave og brystkasse under dynen og lod så sin arm glide omkring ham.

"Bare lad dig hengive" hviskede hun stille og kyssede ham så igen, dog langt mere lidenskabeligt og sensuelt imens hun let lod sine fingre ae hans ryg i rolige bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 20:16

Han vidste ikke hvordan ahn skulle reagere på at hun rørte ved ham sådan men at han var beruset og faldet for hende gjorde det meget svært for ham at sige nej til hende... Han var dårlig nok til at sige nej til folk i første omgang, og det var kun med ting som sex han kunne gøre det...

''Æhm... Okay søde...''

Han smilede stille og gengældte hendes kys lidenskabeligt, og han smilede stille til hende imens han bare lod hende gøre hvad det var hun ville... Han kunne ikke stoppe hende... han ville ikke stoppe hende han kunne simeplthen ikke stoppe hende når hun ikke var ude på andet end det...

''Men hvordan?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:20

"Bare slap af" sagde hun til ham med et lille stille smil imens hun stadig havde sine læber helt tæt på hans. Hun lod sin hånd glide ned af hans arm og hun tog stille fat omkring hans hånd og lagde den på hendes fyldige barm: "Bare gør hvad der falder dig ind" sagde hun og lod hans hånd hvile imens hun igen let aede hans mave og roligt lænede sig frem og kyssede ham kort igen.

Hun kyssede stille hans øre og hans hals med små lidenskabelige kys imens hun let lod hendes tunge danse henover hans hud i håb om at tænde hans indre flamme, for lidt skulle der jo til for at hun fik noget sjovt ud af ham og hun drillede ham derfor fortsat med hendes små kys og hendes rolige og glidende bevægelser. "Bare slap af" gentog hun stille og kyssede så hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 20:25

Han vidste slet ikke hvordan han lige skulle reagere da hun bare bad ham slappe af og så lagde hans hånd på hendes ene bryst... han lod den ligge men gjorde ikke noget han vidste ikke hvad han skulle gøre han var jo jomfru, så meget som han kunne være overhovedet... havde aldrig rørt en pige fær...

''Jam... Jamen jeg er jomfru...''

Han vidste ikke hvad hun bille have ham til men da hun kyssede ham op af hals og kind og sådan fandt han det rart og ville gerne gørr noget men han skulle guides... Han tog derfor hendes ene hånd og lagde den oven på den hånd der lagde på hendes bryst...

''Jeg... Jeg... Rart...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:35

Willow smilede roligt og masserede let hendes egne bryster med hans hånd ved at ligge hendes ovenpå hans: "Bare gør hvad der falder dig ind" sagde hun igen stille og lagde sig ene ben en smule mere over ham, dog imens hun stadig lå ved siden af ham: "Følg dine instrinkter" smilede hun stille og placerede stadig de små kys på hans hals.

Hun lod sine hænder slippe hans på hendes bryster og hun satte sig så stille op og tog sin kjole over hendes hoved så hun sad helt nøgen udover et par fine sorte trusser: "Følg dine instrinkter" gentog hun og tog sin hånd bevæge sig ned i mod hans bukser og glemte fast sammen omkring hans lem uden på hans bukser. "Smid bukserne" sagde hun med en sensuel og dog bestemt stemme imens hun kiggede på ham med forførende øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 20:40

Da hun slap hans hånd stoppede han ikke med at massere hendes bryst men han blev bare ved med at massere... Han vidste ikke hvad han lige mere skulle gøre, men han blev mere og mere væk jo mere hun gjorde ved ham... han smilede stille til hende, og så måbende på hende da hun smed kjolen...

''Oookaayyyy...'''

Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle men han lod sin anden hånd glide ned af hendes ryg og masserede ehndes ene balle på samme måde som han gjorde med hendes bryst... hendes bryst som nu var nøgent under hans hånd... han var helt forvirret...

''Okay... hvis du siger det...''

han trak sine bukser af, og lod hænderne vende tilbage til hendes bryst og røv...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 20:50

Willow smilede let, nå nå... Så han adlød ligefrem hvad hun sagde? Det kunne man vidst kun kalde bonus. Hun smilede stille da han fortsat masserede hendes bryster og hendes røv: "Du får jo smag for det, Josh" sagde hun med et lille smil oog kyssede kort hans læber imens hun lod sin hånd hvile på hans kind, han var sød og helt igennem sådan en dreng hun havde søgt i lang tid - og at han ikke blev skræmt af hende var kun en fordel.

Hun lod sine fingre glide ved kanten af hans bokseshorts: "Jeg tror du vil kunne lide hvad jeg har i tankerne" smilede hun og rullede rundt så hun sad ovenpå ham og hun gled stille ned så hun sad på hans knæer og trak så stille hans bokseshorts af ham, stadig imens dynen var over ham: "Slap af" sagde hun og lod stille hendes hånd omslutte hans lem imens hun let masserede den med bløde og dog faste strøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Josh K. Tirs 20 Nov 2012 - 21:01

''Hmmm?''

Han forstod hende ikke imens han stille blev ved med at massere hendes bryst og røv. Han kunne ikke lade være med det, og han smilede bare stille til hende inden hun vendte dem rundt og satte sig på hans knæ og lyttede til det hun sagde....

''Jeg vil kunne lide alt du gør...''

Han vidste ikke at hun havde noget som helst seksuelt i tankerne... han smilede bare stille og flyttede sine hænder så de kun var på hendes bryster... som han massere men stivnede da hun greb om ham... Han sukekde nydende og begyndte langsomt at massere hendes bryst igen... Mens han mærkede en spænding opbygge sig i ham...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 21:07

Amber smilede stille og kiggede roligt i mod ham da hun fornemmede at han nød hans stille berøringer: "Jeg regner ikke med det er en ny verden... Endnu" sagde hun drillende, hun regnede med at en ung dreng som ham havde onaneret af og til . hvis ikke oftere end det, det havde alle drenge vel, ligemeget race eller ligemeget hvor uskyldige de end mente de var: "Så lad os prøve noget nyt" hviskede hun stille.

Hun lænede sig kort fremover og tog stille hans lem i munden imens hun med rolige bevægelser masserede ham, det var sjældent hun gjorde sådan nogle ting - hun ville tilfreds stilles, ikke tilfredsstille andre, men hun vidste at hun var nødt til at være den søde hvis hun ville have ham med sig igen, og det håbede hun, hun kunne fint oplære ham i alle tricks.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oh hello... need help? //Willow// - Page 2 Empty Sv: Oh hello... need help? //Willow//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum