Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
gensyn med lillebror-Luten-Privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
gensyn med lillebror-Luten-Privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
gensyn med lillebror-Luten-Privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
gensyn med lillebror-Luten-Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
gensyn med lillebror-Luten-Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
gensyn med lillebror-Luten-Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
gensyn med lillebror-Luten-Privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
gensyn med lillebror-Luten-Privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
gensyn med lillebror-Luten-Privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
gensyn med lillebror-Luten-Privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

gensyn med lillebror-Luten-Privat

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

gensyn med lillebror-Luten-Privat Empty gensyn med lillebror-Luten-Privat

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 18:23

tid: midnat
sted: skoven
vejr: Kold vind
omgivelser: ingen

moka sad under et træ, hun sad med sin computer og sad og skrev på en historie, som hun drømte om at få udgivet sine historier. Hun gik på en forfatter kostskole, som hun ikke var glad for. Hun havde fundet ud af at hun var en født vampyr, hvor en havde skjult hendes vampyr jeg. hun så mod den lysende måne og så så ned i sin computer igen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

gensyn med lillebror-Luten-Privat Empty Sv: gensyn med lillebror-Luten-Privat

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 18:29

det var meget sent. For den lille Luten som var løben sin vej fra sin far efter han nær havde, så Lutens søster ihjel og nu havde han også forsøget med ham. Men Luten var lille men hurtig så før hans far kunne gøre ham noget stak han af,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 18:41

moka hørte ham, og hun var blod sulten. hun for mod ham og fik fat i ham, og så ham. "Luten?" sagde hun og strøg ham over hoved. hun så den mand hun havde troet var hendes far, men hun kendte sandheden nu. hun gemte luten og lagde sin skole jakke om ham. "Bliv her luten" sagde hun og ændrede sig, så hun var en helt anden og for på manden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 18:45

Luten var bliven bange. Da Moka var komme faren og havde greben fat i ham, men så havde han genkendt hende på hendes stemme det var hans søster eller søstere. Som de nu var rigtig havde de være 3 søsken 2 søster og Luten,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 18:47

mika dræbte manden, og blev så moka. hun gik hn til skov søen og vaskede sine hænder. *Luten jeg er jo kun din plejesøster, du er menneske, jeg er vampyr* tænkte hun og sukkede og flettede sit hår og gik hen til luten. "skræmte jeg dig?" spurgte hun blidt. hun vidste mange var bange for mika, men normalt ikke for moka, da hun jo var den skrøbelige af søstrene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 18:49

Luten så på hende. Og for ind til hende han ryste fordå han græde han havde saven sine søster Mika og Moka, og ingen af dem var han bange for men han var. Bange for at midste sine søster alser godt var de begge vampyr og han, et menneske men de var søsken aligevel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 18:58

luten jeg bor på en kostskole, og jeg kan ikke være ude i solen, du ved også hvorfor jeg så tit lagde syg, jeg er jo vampyr, og nogengange vil jeg have lyst til dit blod, men du skal bare minde mig om at holde trangen tilbage" sagde hun blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:01

" det ved jeg godt søs. Men far sloge mig hele tiden og llade mig ikke sover mere en 2½ time være, eneste nat jeg er bare så træt " græde han stille og gemt sig ind til hende. I mens var hans krop ved at lukke ned fordi han var så træt og svækket,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:04

den mand du ser som far, er ikke min far, men jeg vil beskytte dig, om så jeg må forvandle dig" sagde hun og tog ham ind i sine arme og sang for ham. hun tog en af sine historier fra sin pc og læste den for ham, for at få ham til at slappe af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:06

" uanset vil du altid være min søster. Og altid være en del af mig " sagde Luten stille, og lænde sig ind til hende og faldt i søven da hun læste højt for ham af. Hendes egen historie som han elskede over alt på jorden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:17

luten hvad syntes du om at jeg gerne vil være forfatter, ligesom min rigtige far Shido Heart er, han er terres største forfatter" sagde moka og så på ham. hun bed sig i læben, for hun var virkelig sulten efter blod. men hun ville heller sulte, end at bide luten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:19

" det er okay med mig. Dine historie er rigtig gode " sagde Luten stille og faldt i søven, han viste at Moka var sulten efter blod men ville ikke bide Luten for. Det ville være meget smertefuldt for den lille dreng at blive bidt af en vampyr,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:35

moka slukkede sin pc og lagde den i sin taske. hun rejste sig op, og tog sin taske på sin ryg. hun løftede luten op, og gik mod en hytte ikke så langt væk. Hun havde lånt den af den hun elskede. men hun havde ikke set ham i evigheder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:40

Luten sov tunget. I mens drømte han at Moka bed ham og forvandel ham til en vampyr, men han beholdt sit navn men skrifte bare race men vis hun bed ham. Ville han lide rigtig meget for smerte var en ting han kunne kunne holde ud,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:43

moka blev omringet af folk der ikke kunne lide hende. hun gemte luten, for at der ikke skulle ske ham noget. *Jeg er dødsens, ingen kan hjælpe mig nu* tænkte hun, da hun vidste hvad de fremmede vil hende. De ville skade og dræbe hende, mest fordi hun bar mika i sig, og mika var flere gange farligere end moka

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 19:49

Luten vången. Og for bange hen til Moka han gemt sig ind til hende da han viste at de fremmede, ikke ville rør hende vis han var der ingen ville skade et barn som luten. Han så bange op på sin søster og gemt sig ind til hende i mens han ryste,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 20:04

luten gå hen i hytten, jeg beder dig, en af os vil dø af dette her,og jeg ønsker du får et langt liv, hvor du så finder kærligheden" sagde hun og så på ham og holdt ham bag sig, for at de fremmede ikke fik fat i ham. en af dem fik fat i hendes hår og hev hende i håret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 20:06

" lade min søster være i fred. Og dumme svin slip hende så " skreg Luten og kaste sig over en af dem, og bed manden i hånden så hårdet han kunne ingen. Skulle rør hans søster nogen han var der selv om han var lille var han meget modig,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 20:11

manden slog ham hårdt ind i et træ. "LUTEN!" skreg moka og dræbte manden og for hen til lunten. hun holdt ham ind til sig. hun så både vredt og bange på de fremmede. ingen skulle skade hendes bror.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 20:15

Luten lå helt stille. Da manden solg ham ind i træet havde han midste besvistheden, og havde lidt blod løben ud af munden og han trak langesomt vejet. Og det var meget anstrenget at både at se og høre på og nogen gang, gav han et svaget hulk fra sig af smerte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 14:36

moka skreg og mærkede et kors mod sin ryg. Hun skreg af smerte, og græd. "JEg gør alt I beder mig om, bare skån ham, han skal ikke skades mere" græd moka ulykkeligt. "Bær korset om din hals, selvom det brænder dig, så skåner vi drengen" sagde mændene i hendes øre og hav hende et kors smykke om halsen, og hun ville aldrig selv kunne fjerne det. "Skal jeg nok" græd moka. mændene smed hende. Moka gik hen til luten og løftede ham op, selvom korset brændte mod hendes hals og bryst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 18:57

Luten vången langesomt. og ville tag den af hende fordi han kunne mærke at det brændte hende, slemt men han var så svækket og øm til at gøre det så han lå bare. I hendes arm og slappe af for at smerten skulle forsvinde igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:02

moka bar ham hen i hytten og puttede ham. hun var meget bekymret og gik ud til en vask for at vaske sit ansigt, men da hun så på vandet i sine hænder var det helt rødt. hun tørrede sit ansigt, for hun kunne ikke se nogle skræmmer på sig selv. men hun tænkte jo også mere på luten end sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:08

Luten lå og slappe af i en seng. Som han ikke havde gjordet i lange tid fordi han havde være, på fluget fra sin far i flere dage og uden emd og drikke men han havde. Tag nogen bære fra en buske inde i skovens mørkeste dybe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:18

moka tog noget mad ud af køleskabet og begyndte at lave noget mad til luten. hun lavede så meget mad, at der var nok til flere dage. Hun satte det ind i køleskabet og tog så en potion, med ind til luten, så han kunne få sig noget at spise

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum