Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

gensyn med lillebror-Luten-Privat

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 Empty Sv: gensyn med lillebror-Luten-Privat

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:22

Luten så rundt. Og hørt hende komme ind til ham og så i mod hende og smieldet svaget, og langesomt fik han sig skubber op og sidde da han så hun havde noget. Mad med til ham og hans mave rummel rigtig meget

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

gensyn med lillebror-Luten-Privat - Page 2 Empty Sv: gensyn med lillebror-Luten-Privat

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:24

tag at spis luten, og jeg har fjernet ærterne, du brød dig vist ikke om dem sidst" sagde moka og smilede og gav ham maden. hun gik ud i køkkenet og begyndte at vaske op og smilede. hun opdagede at hun blødte fra kinden og halsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:29

Luten spiste sin mad. Og da han var færdig gik han ud med tallerken og så på hende, og fandt en klude og gjorde den våd og lag den på hendes kind og vaske hende. På kinden og halsen for at hjælpe hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:34

Luten gå nu ind i seng og sov, jeg klare mig" sagde moka og tog kluden. hun vidste at sårene ville snart stoppe med at bløde. og hun ville ikke have at luten var så bekymret for hende, det kunne hun ikke lide overhoved

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:37

" søs lad mig tag korste af dig. Det brænde dig det kan jeg se " sagde Luten og tog fat i den, for at tag den af hende han ville ikke ha at hun skulle ha smerte. For når hun led så led den lille dreng nemlig også

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:39

luten jeg er nød til at bære det, ellers skader de mænd dig, jeg skal bære det et år" sagde moka og nussede ham i håret og satte tingene på plads. hun gjorde alt for ikke at skrige af smerterne, selvom det gjorde meget ond på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:44

Luten fandt en bluse som. Beskydte hendes hals og bryst mod korset magt i mens lege Luten med en, boldt han havde funden i et skab og sad på gulvet i mens han nynne. Han elskede sin søster så meget at han ville dele hendes smerte med hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:47

hun så på ham og så ned på korset. hun ville gerne af med det, men hun frygetde så meget at de lede mænd ville komme tilbage, og hun frygtede hun ikke var stærk nok til at forsvare luten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:52

Luten viste at hun frygte. At mænden ville skade ham og at hun ikke kunne gøre noget som helst, for at hjælpe elller beskydte ham i mod dem men Luten var ikke bange. Kun for sin far som ville slog ham ihjel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 19:54

luten ville du have noget imod hvis jeg forvandlede dig, så ville du let kunne dræbe det svin til en far du har" sagde moka og så hen på luten. det var tydeligt at mika talte lige nu. mika var jo inde i mokas krop, så tit slog mika over

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:24

" smerten er nok. For voldsom for mig jeg kan ikke bære smerte ved du nok " piv Luten, og nikke han ville straffe sin far for alt det onde han havde for vlodt på den. Lille dreng i gemme den tid han havde bo smamen med sig far

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:26

luten jeg kan jo ikke altid beskytte dig, og det ved du" sagde hun og nussede ham i håret. Hun havde på fornemmelse at nogen var udenfor, men hun kunne ikke se nogen, og det gjorde hende nervøs

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:34

Luten satte sig ind til hende. For at finde tryghed og varm som han normalt ikke fik noget af der hjemme, på grund af hans fars voldelige nature knuste alt kærlighed og varm. som den lille dreng havde så hårdet brug for

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:39

Luten jeg kan fornemme fare, så du skal passe på, når du forlader hytten her okay" sagde hun. og holdt om ham og sang for ham, hun ville ikke have der skete ham noget. han var jo hendes lillebror

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:44

" jeg vil ikke forlade hytten. Jeg vil være sammen med dig og ikke andre " sagde Luten svaget og, så græden på hende han ville ikke hjem til sin far mere. Efter han hade piske den lille dreng på ryggen med et blædte af læder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 14:48

jeg mener når du går udenfor, jeg ved ikke hvilke væsner der er nær hytten her" sagde moka og bar ham i bad og fik ham vasket. Hun ville have han var ren, og nydelig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:00

Luten gispe. Da nogen sæbe løb ned af hans ryg og fik piske slagen til at svige som meget, at han græde hvorfor var alle ude fter den lille dreng på den måde. Han gjorde aldrig nogen ondt eller var led over for ander

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:03

moka skyllede sæben væk og tørrede ham med et blødt håndklæde. "JEg dræber ham for dette, tænk at skade dig, sikke et svin" sagde hun og krammede ham. hun sang for ham og holdt ham tæt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:15

Luten klynke en smule. Da hun tørre ham på ryggen mærkern var stadig væk meget ømme, ikke kun af sæben men også efter de slag som laver mærkern. Det var tidliger i dag han havde får dem af sin far fordi han var vred på den lille dreng,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:25

hun forbandt ham og bar ham ind i seng. "Se om du kan sove søde ven" sagde hun blidt og nussede hans hår. Hun puttede og gav ham dyne på. "Jeg er her for dig hvis der er noget" sagde hun blidt og kærligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:44

Luten ville helst være hos hende. I hendes arme for det følde han sig mere tryg og sikke en noget, andet sted i hele verden fordi hun havde altid være der for ham. Siden de fandt hinanden på cafen hvor chefen slog den lille Luten for den mindste ting,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:46

moka huskede det stadig, hun blev selv slået fordi hun nægtede at være mika, det sexede del. nemlig hendes tvillingesøster. "Jeg lader ingen skade dig" sagde hun og gned kort sit bryst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 15:58

Luten kunne godt lige begge sine. Søster både Mika og Moka som var dem som beskydte ham, i mod fare og fortræd han så på hende og tog hendes hånd mod sin kind. Tåren trille ned af hans kinder fordi han var bange og ked af det,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 16:00

hun så på ham. "Luten kan du ikke fjerne det her kors, det brænder mig så forfærdeligt" sagde hun, med tårer i sine øjne. hun kunne snart ikke klare smerterne mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 16:05

Luten nikke og fjerne korste. Fra hendes hals og smed det ud i åen bagved hytten de var i, han viste at ingen ville lede efter det der fordi åens strøm kunne være. Meget stærk til tider og det viste Luten lidt for godt

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum