Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

genforening-ren rose-tylor rose- privat

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 23:25

jeg klare mig mor, bare jeg får sovet" sagde ren træt. han havde kvalme. "Far er det normalt at føle sig syg efter at have healet meget..." spurgte ren og lagde sig på sofaen. Han gabte og lagde bare og så på tyler, og så der efter ud i køkkenet og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 23:37

" det er meget normalt. Men med tiden forsvinde det når man healde i længer tid, så vender kropper sig til det pres som komme når man healde sådan vra det også. For mig i starten men efter jeg blive læge healde jeg mere en før hen Sagde Tyler,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 23:40

der kom en skøn duft ude fra køkknet og nituki kom ind med mad til ren og mad til tylor og smielde. ''jeg håber i kan lide det'' sagde huhn blidt og stod i et forklæde hvor der stor gravd kvinde... ''jeg ved godt det er gammelt men jeg skull brug noget'' sagde hun blidt...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 23:45

det klæder dig mor" sagde ren. men hans appetit var væk. han satte sig op, men han fik det dårligt. han gik ud på wc og kastede op. han lukkede døren, for at hans forældre ikke skulle høre det. han satte sig på gulvet, han følte sig badet i sved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Lør 8 Dec 2012 - 23:50

Tyler gik til Ren og trak ham op. Og stå ved siden af ham Tyler stødte sin søn ind i stuen igen, og lag ham atter på sofane og fandt en spand med vand til ham. Og lod sig dumpe ned i en af lænestolen han var træt og svækket
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Lør 8 Dec 2012 - 23:54

nituki lagd et tæppe ovr tylor så de bgg kunne sov og gik så ind i sng og lå under lant og faldt i søvn...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 0:00

ren så på dem og blev trist. han var bange for at ødelægge alt for dem. da han så de gik i seng, rejste han sig og gik hen til døren."I vil have det bedre uden mig" mumlede han og åbnede døren og gik udenfor og gik hen til nogle træer, hvor han så sank sammen og besvimede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 0:03

Tyler gik efter ham. Og løfte ham op i mens vække Tylers Auar Nituki for at fortælle af Ren, var ked af det og at han ikke havde det godt Tyler viste at det var på grund af. At Ren var svimme og svækket at han tænket og følde sig sådan,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Søn 9 Dec 2012 - 0:08

nituki gjorder sengen klar til ham og hjalp tylor med at få ren ind i sengen hun lagde dem begge ned i sengen, ''sov begge to'' sagde hun kærligt og lagde dynene over dem og så ned hun skulle på arbejde snart...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 0:11

mor bliv hjemme" sagde ren. han ville have hende hjemme. nu da han havde det dårligt. han var så dårlig. at han faldt hurtigt i søvn. han led stadig af marridt, så han rystede meget. han drejede sig flere gange. han fik det mere dårligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 0:15

" Nituki kan du ikke ringen. Og sige du ikke komme jeg tror at Ren har brug for at begger her hjemme, lige nu og du vil da ikke forlade vores syge dreng på den måde " sagde Tyler.
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Søn 9 Dec 2012 - 0:20

nituki var allerede igang med at ringe, ''jeg er ligeglad min familie har brug for mig find en til at tage min vagt okay'' sagd hun alvorligt.. og lagd på og tog ind til sin dreng og lagde sig hos ren og nussede ham i hårede og sang en godnat sang for ren for at han måske ville slappe af...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 14:16

ren vågnede og så på dem. Han følte sig så lille. hvorfor vidste han dog ikke. han puttede sig ind til dem, og ville kort ønske at han var et lille barn igen. Men det kunne jo ikke ske overhoved, eller kunne det mon det? han fik hovedpine af at tænke på det og valgte at lukke sine øjne igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 14:23

Tyler fandt sin gammel. Panfløjte frem og begyndte at spille en vuggevise som sin kone og deres søn Ren, I mens sad Tyler på gulvet og spille for dem nogen over Tyler. Var forander end det var den gang
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Søn 9 Dec 2012 - 14:27

nituki nussde rens hår og kyssde hans pande ''godnat ren'' sagde hun kærligt og smilede, ville dg ønske han stadig var lille baby, hun ville gerne ha opælevede det hele i sin søns opvækst,...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 14:35

ren lyttede til musikken og faldt så helt i søvn. han havde fået feber efter healingen. så der ville gå lang tid før han var helt sig selv igen. Han var flov over at være blevet syg. Han drømte at han mistede dem igen og det gjorde ham bange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 14:39

Tyler tog Ren´s hånd. Og Nituki´s hånd i sine hænder og bandt dem sammen af et ubrydeliget, bånd et sjældebånd som altid ville knytte dem sammen. Uanset hvor i verden de var ville de altid være forbunden
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Søn 9 Dec 2012 - 14:48

nituki smilede og kyssede rens pand og flyttede sig for at skifte nattøj og da hun tog sin trøje af kunne man se hun havde mærke på ryggen efter pisk eller sværd hun havde haft dem rigtig længe nu...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 15:06

ren vågnede, hans feber var væk. men han var stadig flov. han ventede til begge hans forældre sov. Han tog sin sorte frakke og sine sko. Han listede sig ud af døren og gik mod terre. Han ville tale med sin mors chef. Han ville ikke have at hun arbejde der, hans mor var så meget bedre. Han gik direkte hen til hendes chef. "Lad nituki gå, hun har sin familie.... hvis du lader hende være.. så skal jeg nok arbejde for dig, bare du bryder hendes kontrakt" sagde ren, og så chefen rive nitukis kontrak over. han smed et forklæde til ren, som ren tog på, og gik så igang med at servere. Han havde fået hans mor fri af en kontrakt, så nu måtte han arbejde for at få sig selv ud af en kontrakt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 15:15

Tyler gik ud for at finde ham og. Fandt ham igen og bad chefen og at lade hans søn komme ud, af kontrakten og lade hans familie være i frem og kontraten blive reven i stykker. Og nu var Ren fri igen og Tyler tog sin søm med sig hjem igen,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Søn 9 Dec 2012 - 15:33

nituki sad alene der hjemme med tåre i øjnene hendes hun var bange for at være alen igen hun smilede glad og slappede af hun smielde for sig selv,,..
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Gæst Søn 9 Dec 2012 - 15:54

ren så på tyler. "far hvordan vidste du hvor jeg var gået hen" sagde han og gik så hen til sin mor og rakte hende et lommetørklæde. "Du er fri af kontrakten nu mor" sagde han venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 15:58

Jeg kan følge din. Aura min dreng og vis du ville gøre din mor fri nu er vi frie sammen, og ingen skal tvinge os tilm at gøre ting vi ikke vil " sagde Tyler og tog om sin kone og deres søn.
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Tyler Rose Søn 9 Dec 2012 - 15:59

Jeg kan følge din. Aura min dreng og vis du ville gøre din mor fri nu er vi frie sammen, og ingen skal tvinge os tilm at gøre ting vi ikke vil " sagde Tyler og tog om sin kone og deres søn.
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Nituki Søn 9 Dec 2012 - 21:49

nituki krammede dem begge to og var glad igen de var begge i live og havde det gdt det var det vigtigste for hende...
Nituki
Nituki
Competent (Rank 9)

Bosted : to værelses lejlighed.

Antal indlæg : 259


Tilbage til toppen Go down

genforening-ren rose-tylor rose- privat - Page 2 Empty Sv: genforening-ren rose-tylor rose- privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum