Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Writing The Story-James Black - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Writing The Story-James Black - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Writing The Story-James Black - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Writing The Story-James Black - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Writing The Story-James Black - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Writing The Story-James Black - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Writing The Story-James Black - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Writing The Story-James Black - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Writing The Story-James Black - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Writing The Story-James Black - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Writing The Story-James Black

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Writing The Story-James Black - Page 2 Empty Sv: Writing The Story-James Black

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 5:43

James gav et enkelt nik fra sig, og bøjede sig bare lidt ned for at hun kunne nå hans pande bedre "så bliver det mad først" sagde han i det han tog hendes hånd og træk hende blidt ned af gangen, kvinderne stirrede bare på dem med store øjne og nogle fniste endda mens man svagt kunne høre suk fra andre. Han åbnede døren til et stort køkken, som bestemt havde brug for køkkenfolk og tjener.. som der også var om dagen, de var der bare ikke om natten.. da der måtte kvinderne klare sig selv, hvis de skulle have noget at spise. Han gav slip på hendes hånd og fandt to glas frem "problemer? gør de skam ikke, hvem jeg snakker med.. kommer ikke dem ved" sagde han og gik til en hane i væggen, hvor i han fik trykket på den og hældt begge glas op. Duften af blod blev hurtigt fyldt op i hele køkkenet, som fik hans tænder til næsten ligefrem at løbe i vand. Han gik derefter hen til hende og rakte det ene glas til hende "de fleste har arbejdet hos mig i langtid, men nogle af dem kommer fra denne by eller den jeg boet i før.. også er der selvfølgelig.... mine koner" sagde han og holdt et smil på sine læber, i håb om at det ikke ville skræmme hende væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Writing The Story-James Black - Page 2 Empty Sv: Writing The Story-James Black

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 9:25

Et smil bredte sig hen over hendes læber, og hun nikkede til ham, det var en god idé for hun var virkelig sulten. "Jeg glæder mig til at se om du kan lave mad"sagde hun, og fulgte med ham. Hun kiggede rundt for at se hvordan køkkenet så ud, meget flot syntes hun. Så tænkte hun lidt mens hun stilte sig op ad køkkenbordet med blikket på James"Vil nødig være til problemmer eller besvær"svarede hun, og fik sat en top af det blonde hår ombagved det ene øre. Så hørte hun kvinderne fnise og undrede sig over hvad det mon var de fniste over. Skulle hun spørger ham om det, nej det villle hun vente med, hun skulle først have noget at spise.
Hendes mave rumlede nemlig.

"Undskyld det var ikke min mening at jeg ville snage i dit liv James, var bare nysgerrig..:Det beklager jeg"sagde hun stille, og gik lidt rundt inde i køkkenet.Chanel elskede mad, især god mad, og noget ligeså godt at drikke."Men tak fordi du stoler på mig nok til at lukke mig ind i dit hjem, og ind i dit liv"sagde hun, og lagde hovedet på skrå, med blikket på ham.
"Det må være dejligt med så mange koner"sagde hun, og tænkt lidt, det måtte være luksus for ham.

"Tror de syntes jeg er underlig , eller måske syntes de jeg er grim"sagde hun undren, og gik hen mod James."eller hvad tror du"spurgte hun nysgerrigt. Det kunne godt være hun måske var det, men Chanel kunne også godt ligne en snobbet, storby tøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Writing The Story-James Black - Page 2 Empty Sv: Writing The Story-James Black

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 10:45

Der kom nogle få grin ud mellem hans læber "jeg kan ikke finde ud af at lave mad.. jeg spiser det jo ikke" sagde han og havde ikke engang lyst til at lære noget som han ikke kunne bruge til noget, så havde han en masse andre ting som han gerne ville lære. Hans blik fulgte hende bare, mens han drak lidt af sit glas "det er du da heller ikke?" sagde han og kunne ikke se hvorfor hun skulle være til problemer? han havde jo selv inviteret hende med hjem, så kunne han ikke se hvilke problemer det skulle være.
Det var jo ham som bestemte i huset, og hvis der var nogen som ikke mente det.. så kunne de lige så godt smutte ud, fordi han lod bestemt ikke andre tage magten i huset
"du skal da ikke undskylde.. jeg fortæller da med glæde om mit liv, også selv om det ikke er så spændende" sagde han også selv om han mente noget andet, han levede jo i et drøm som de fleste ønskede at de levede i. Hun fik ham ligefrem til at grine, også selv om det var mere over de ting som hun sagde.. som bare ikke helt gav mening "jeg lukker folk ind i mit hjem.. som jeg ikke stoler på.. ellers ville dette bordel jo ikke køre" sagde han og satte glasset fra sig på køkkenbordet, mens han gik helt tæt på hende "ja, altid godt med kvindelig kærlighed.. så længe man husker at give tilbage" sagde han og var bestemt glad for at han havde sådan nogle kvinder i sit liv, som tillod at han gav andre opmærksomhed og uden at blive jaloux eller i det mindste ikke viste det.
Han lag sin ene hånd på hendes kind og bøjede sig lidt ned til hende "du er ikke grim.. de er nysgerrige, har de altid været.. de vil bare gerne finde ud af hvem du er" hviskede han og trykkede kort sine læber mod hendes, før han træk sig tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Writing The Story-James Black - Page 2 Empty Sv: Writing The Story-James Black

Indlæg af Gæst Man 17 Dec 2012 - 14:22

"Jeg vil bare ikke være til besvær James, og er glad for jeg ikke er det, vil nødig ødelægge noget"sagde hun og kiggede på glassene. Så gik hun lidt rundt i køkkenet mens hun kiggede på de mange forskellige ting. Et pænt køkkenet, og ud ad hendes øjenkrog fik hun øje på nogle kvinder , de samme kvinder so havde fniset.Hun strøg en hårtot væk fra ansigtet så hun bedre kunne se noget. Hun sendte ham et smil, mens hun gik hen til ham"Og jeg vil med glæde fortælle dig om mit liv"sade hun så og strøg en af hans hårtotter væk fra hans ansigt. Hun tænkte så lidt, hun håbede ikke hun var for mærkelig , eller slet ikke passede ind.
"Det er da også meget sødt af dig at lukke mig ind i dit liv hr James"sagde hun og sendte ham et smil. Hvor var det hyggeligt, med sneen dalende udenfor vinduet.
"Men hvis vi skal lave mad kan vi altid hjælpes ad"sagde hun og kiggede på han da han nærmede sig hende, og lagde hans læber mod hendes, mærkede hun den røde farve i kinderne. Hun lukkede øjnene og nød det bare lidt i den tid det varede.
"James de kvinder der de fniste lidt ved ikke om det var til mig"sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Writing The Story-James Black - Page 2 Empty Sv: Writing The Story-James Black

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 8:02

Han gav et par grin fra sig "en kvinde kan bestemt ikke ødelægge noget" sagde han og når de endelig ødelagte noget, så morede det ham blot at se på. Kvinder var jo noget som virkelig kunne underholde ham, også når han bare sad og stirrede på dem. Han lag sit hoved lidt på skrå mens han bare så ned på hende "jeg vil da med glæde høre om dit liv" sagde han og sende hende så charmerende et smil som overhovedet muligt, som bestemt bare klædte hans læber.
Der kom et par til grin ud mellem hans læber "når man bruger hr. så plejer det at være ens efternavn og ikke fornavn" sagde han og prikkede hende en enkel gang på næsen, også selv om det gav en lidt irriterende fornemmelse inde i ham. Man kunne bare ikke se det på ham, da han skjulte det ret så godt.
Han havde mest lyst til at sige at han bestemt ikke skulle lave mad, men han skille bare finde en god måde at sige det på "det plejer jeg at lade kvinderne om.. det er jo også dem som spiser" sagde han og tog sit glas og drak lidt mere af det, blodet løb bare ned i halsen på ham. Han kunne næsten ligefrem beholde den smag inde i sin mund, da han virkelig nød det så meget.
"som sagt er de nysgerrig.. det skal du ikke tage dig af" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Writing The Story-James Black - Page 2 Empty Sv: Writing The Story-James Black

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 10:42

"Er du sikker på det"spurgte hun nysgerrigt, for hun havde sommetider hørt at kvinder godt kunne ødelægge ting."Det er jeg glad for du syntes"smilte hun.Hun kiggede på glassene og tog en tår af hendes glas, og kiggede på ham"Det smager virkelig godt"sagde hun, og betragtede køkkenet lidt, gad vide hvordan det ville være at stå her og lave mad. Da James så sagde det, kunne hun ikke lade vær med at blive glad, for der var ikke rigtigt nogen der før havde været så interesseret i at høre om hendes liv. Hun mærkede en glæde inde i hende"Jamen du spørg bare hvis du vil vide noget"sagde hun. Hun gik hen til ham, og satte hans glas fra sig mens hun bare gav ham et kram,. og kiggede bagefter ud mod kvinderne der så ud til at udenfor køkkenet"Hvad laver de "spurgte hun undren.

Så kiggede hun uskyldigt ned ad, da han sagde det, for det havde hun helt glemt"Det må du undskylde, jeg burde have husket at kalde dig ved dit efternavn når jeg brugte hr"sagde hun, og sendte ham et lille smil. Hun kiggede op igen, og strøg en af de blondet hårtotter ombagved øret."hvad er der ellers i dit hjem"spurgte hun og vidste godt de også skulle have mad, hun vidste bare ikke om kvinderne skulle lave maden eller om de skulleæ. Så grinte hun mildt da han prikkede hende påp næsen, og gengældte det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Writing The Story-James Black - Page 2 Empty Sv: Writing The Story-James Black

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 19:44

James nikkede bestemt "ja det jeg bestemt.. i kan ikke gøre andet end at se kønne ud" sagde han og havde altid beundret kvinder på deres skønhed, det var nok derfor han så godt kunne lide at kigge på dem. De fik jo altid et smil frem på hans læber, også selv om han ikke altid fattede hvad de snakkede om "det tror jeg mange af mine ansatte bliver glade for at høre" sagde han og gav et lille grin fra sig, da det jo ikke var fordi han gik ud og dræbte folk. Hans ansatte gav frivilligt deres blod til ham, også skaffede han altid noget fra hospitalet. Han havde jo en masse ansatte som havde stor respekt for ham, og derfor ville gøre stort set alt.
"hvad drømmer du om?" røg der hurtigt og alligevel roligt ud af ham, han så bare stille på hende og blev bare stående også når hun krammede ham. Han lag bare langsomt sine arme omkring hende, og krammede hende tætter ind til sig. Han så kort ud mod kvinderne og træk lidt på skulderne "nysgerrige som altid" sagde han og vende sit blik mod hende igen "det er okay, bare mig som går meget op i det" sagde han og var en ret så gammeldags vampyr, så han gik ret så meget op i sådan nogle ting.
"der er meget af se.. vi har 4 etager og en kælder" sagde han også selv om han aldrig viste alt frem, de fleste steder var jo private.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Writing The Story-James Black - Page 2 Empty Sv: Writing The Story-James Black

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 21:06

Chanel kiggede på ham med et smil, og hovedet på skrå."det er jeg glad for du syntes"sagde hun med blikket på ham. Hun tænkte lidt over det han spurgte hende om, hvad drømte hun enlig om, ja det var et godt spørgsmål"Jeg drømmer om mange ting, men allerførst at finde ægte kærlighed"sagde hun og kiggede ned på hans fødder, men endte faktisk med at kigge på gulvet. Hun holdte om James, mens hun mærkede at han havde holdt om hende så det faktisk var et kram. Et større smil bredte sig hen over hendes læber."Jeg er lidt nysgerrig undskyld"sagde hun, og kiggede hen mod kvinderne ud fra køkkenet.
Hun var lidt nysgerrig omkring hvad de lavede , men først skulle de
vel have nogat at spise, eller ville Chanel dø af sult for hun var virkelig sulten."Skal vi få noget at spise, er virkelig sulten"sagde hun og grinte mildt. Hun hørte også hendes mave rumle lidt, hun blev lidt rød i hovedet for det fandt hun lidt pinligt. Så kiggede hun på James"Så hvis det går galt med madlavningen må vi gøre noget andet"sagde hun og gik lidt ud fra James, og krammet, så ligenu stod hun foran ham og kiggede
på ham, han var virkelig en smuk mand. "vi klarer den for vi er jo sammen om det, så det kan da ikke gå galt"grinte hun , mens hun kiggede på James.
Så faldt blikket hen mod de mange skuffer, skabe og køleskabet, hun var nysgerrig omkring hvad de skulle lave af mad.
Ligenu havde hun ingen ideer overhovedet, så det måtte hun vente lidt med, indtil James sagde noget omkring det, for måske havde han en idé eller flere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Writing The Story-James Black - Page 2 Empty Sv: Writing The Story-James Black

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum