Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hrrng emneeee! *zombie-lyde* EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hrrng emneeee! *zombie-lyde* EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hrrng emneeee! *zombie-lyde* EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hrrng emneeee! *zombie-lyde* EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hrrng emneeee! *zombie-lyde* EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hrrng emneeee! *zombie-lyde* EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hrrng emneeee! *zombie-lyde* EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hrrng emneeee! *zombie-lyde* EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hrrng emneeee! *zombie-lyde* EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hrrng emneeee! *zombie-lyde* EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hrrng emneeee! *zombie-lyde*

Go down

Hrrng emneeee! *zombie-lyde* Empty Hrrng emneeee! *zombie-lyde*

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 17:27

Heeej mennesker (og djævle og vampyrer og engle osv...)! :D

Indtil videre har jeg ikke haft så meget gang i Shayne endnu, men det har jeg tænkt mig at lave om på! Lige nu! Jeg kan bare ikke gøre det alene, så derfor spørger jeg alle jer fantastiske rollespillere og tigger jer på mine blødende knæ!: Please, please, please, pleeeease tråd med mig! 3: (det skal forestille en smiley med en bævende underlæbe... ja...)
Jeg ville blive rigtig glad, hvis vi kunne finde på et eller andet plot, for jeg har svært ved at skrive, når jeg får alt for frie tøjler og slet ikke har noget at holde mig til. Jeg er åben for stort set alting så længe min karakter hverken dør, bliver forvandlet til et frådende bæst eller... ja det var det! :D
Ooog så er der lige de der krav der... jeg har ikke så mange, men forventer at alle bliver overholdt!:
1) Skriv over 400 ord. Det er mindre end det lyder, så det burde ikke være så svært! :D
2) Som sagt, ingen død, forvandling og helst heller ikke vold, medmindre det er aftalt på forhånd selvfølgelig.
3) Accepter at jeg kan være lidt langsom til at svare til tider, men jeg kan ikke skrive, hvis det er tvunget... det minder mig for meget om lektier. Jeg skriver når jeg har lysten og kreativiteten, gider ikke skulle sidde og vride min hjerne i flere timer for et halvhjertet svar.
4) Du skal... nej vent... der er slet ikke nogen nummer 4!

Det var sådan set det... I think... køn, alder og race er ligegyldigt! OG NÅRH JA! Shayne kender ikke til andre væsners eksistens endnu, og det vil jeg heller ikke have, at han kommer til lige foreløbig. Han har det helt fint i sin egen lille, trygge verden, uden der behøver at komme en blodtørstig vampyr og forstyrre!
*Sætter sig til at vente* Hrrng emneeee! *zombie-lyde* Smileys-sighing-and-waiting-205679

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hrrng emneeee! *zombie-lyde* Empty Sv: Hrrng emneeee! *zombie-lyde*

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 17:55

ÅH! Dig kan jeg godt lide!
Spørg mig ikke hvorfor, du virker hyggelig. Hæh.

Okay, så jeg er helt sikkert frisk på et plot! Jeg har fire karakterer: Alexei, Mickee, Cassadee og.. Ja, Hayden obviously. Du har fuldstændig frit valg, men jeg vil råde dig til ikke at vælge Mickee, da min kreativitet på ham er minimal for tiden.

Der står ikke rigtig noget om Hayden i min profil endnu, så lidt information om hende kunne nok være en idé.
Ganske kort: Drengepige, elsker videospil, skateboarding, fester, fede biler og generelt fart over feltet. Hun er professionel skateboarder (y) og hun er typen der elsker at rende rundt og lave pranks på sine venner. Desuden er hun typen der driller meget og.. Generelt bare herlig. Haha. Anyway, hun er ikke så udarbejdet endnu, men det er hende jeg har mest brug for plots til.

De andre kan du læse om på deres profil. Alexei har heller ikke det store, men.. Ja.

Jeg har lavet en skræmmer. Well.. Jeg håber ikke jeg har skræmt dig væk. Det plejer jeg at være mester til at gøre. Haha.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hrrng emneeee! *zombie-lyde* Empty Sv: Hrrng emneeee! *zombie-lyde*

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 18:02

:) Hmmm..IM game. Enten på hende her eller min vampyr..Plot vil jeg også selv meget gerne have så kan vi vel sagtens snakke om..SÅ skal vi tage dem over PM?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hrrng emneeee! *zombie-lyde* Empty Sv: Hrrng emneeee! *zombie-lyde*

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 18:11

Hayden: Og jeg kan godt lide dig for at kunne lide mig! :D *akavet stilhed* Håber det gav mening...
Jeg er ligeglad, jeg snupser bare den, du er mest i humør til at bruge/skrive med!
Og nej bare rolig der skal meget til at skræmme mig væk xD

Euuzia: Kan vi godt! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hrrng emneeee! *zombie-lyde* Empty Sv: Hrrng emneeee! *zombie-lyde*

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 18:19

Og jeg kan rigtigt godt lide dig for, at kunne lide.. Nej, ved du hvad? Jeg tror bare jeg lader være med at være cheesy. Haha.

Jamen fantastisk, så er det Hayden(også kendt som Tenna) du skal gå med!
Shayne er IT-nørd, hm? Kunne han finde på, at hjælpe folk med problemer med computer/spilkonsol/anythingelectronic?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hrrng emneeee! *zombie-lyde* Empty Sv: Hrrng emneeee! *zombie-lyde*

Indlæg af Gæst Fre 21 Dec 2012 - 18:24

Hahaha =D
Super! Og ja sagtens, han er bare meget genert... Skal vi ikke aftale videre over PM? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hrrng emneeee! *zombie-lyde* Empty Sv: Hrrng emneeee! *zombie-lyde*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum