Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skovens lyde (Constantina) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skovens lyde (Constantina) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skovens lyde (Constantina) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skovens lyde (Constantina) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skovens lyde (Constantina) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skovens lyde (Constantina) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skovens lyde (Constantina) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skovens lyde (Constantina) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skovens lyde (Constantina) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skovens lyde (Constantina) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skovens lyde (Constantina)

2 deltagere

Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Wyatt Man 16 Jun 2014 - 0:25

Tid: 13.00
Sted: Skoven
Vejr: Solen bager og der er dejligt varmt nok 27 grader
Omgivelser: tæer, fuglesang. og en let frisk brise , ingen mennesker

Wyatt havde bare et par blå shorts og en blå v-formet t-shirt på. Der var simpelthen for for varmt til at have mere på. Han var gået dybere ind i skoven for at være alene. Han gad ikke sidde i udkanten af skoven som alle de andre. Han ville hellere ind hvor naturen var fredelig og hvor han kunne slappe lidt af. Han havde som normalt begravet sig alt for meget i hans arbejde de sidste par dage og nu havde han brug for noget andet. Noget nyt. Han havde ikke ligefrem været i det bedste humor. Det var ikke ligefrem fordi der skete noget godt i hans liv for tiden.

Han fandt et træ der tilbød lidt skygge og lagde sin rygsæk ned. Han trak en flaske vin op af den og lagde et tæppe ned. Han havde skam også medbragt noget mad som han ville gemme til senere. Han vidste at der ikke var den store chance for at der ville være andre så dybt inde i skoven. så han troede han var alene. Han stak sine høretelefoner i ørerne, lukkede sine øjne og begyndte at synge med på sangen. han var ikke verdens bedste sanger men heller ikke dårlig. Han sang for sig selv '' carry on my wayward son.. There will be peace when you are done.. Lay your wery head to rest... Don't you cry no more ''. Det var hans yndlingssang med Kansas. Han tog en slurk af vinen og lavede en luft guitar solo på den imens han bed sig i underlæben. Han tappede sin fod i takt med musikken. Det måtte nok se komisk ud hvis man så det. Men han troede han var alene og han følte sig fri.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Constantina Man 16 Jun 2014 - 1:12

Constantina hævede et skeptisk øjenbryn ved synet af den unge fyr der havde placeret sig under et træ lidt fra hvor hun befandt sig. Eller... et øjenbryn var nu så meget sagt. Hun lå henslængt over en gren i skikkelse af en skovkat, hvor hun havde befundet sig i lidt tid efterhånden. Ligegyldigt hvor meget hun rejste rundt og hvor ofte hun overnattede i byerne kunne hun ikke nægte tiltrækningen naturen havde på hende. Takket være hendes natur som aspara havde hun nemt ved at finde skovområder. Og især lige denne skov var naturens styrke stærkere end mange andre steder. Tina var godt klar over at dette sted var beboet af flere aspara'er end muligvis noget andet sted. Men indtil nu var hun ikke stødt på andre; dette have muligvis noget at gøre med at hun havde undgået dem.

Da fyren begyndte at synge løftede hun let sin pote og flyttede den henover hendes øjne i et forsøg på at slå sig selv for panden. Hun rystede på hovedet og gabte dovent, før hun rejste sig let på hug og sprang ned fra træet på den måde som kun katte gjorde det, og landede på benene. Hun luntede nysgerrigt over mod den yngre mand stadig i form af en kat. Indtil videre havde der ikke vist sig nogen overordnet grund til at hun skulle forvandle sig tilbage. Men tiden ville nok vise sig, tænkte hun og gav lyd til en opmærksomhedssøgende miaven.
Constantina
Constantina
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 50


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Wyatt Man 16 Jun 2014 - 21:42

Wyatt der sad med lukkede øjne og sang, havde pludselig følelsen af at nogen kiggede på ham. Han åbnede øjnene og gav et forskrækket spjæt fra sig og sagde ''fuck ''. Han åndede lettet op og grinede en smule. Han tog sine høretelefoner af og smilede skævt til katten og sagde '' Heh.. Du kan nok rigtigt lugte maden i min taske var ''. Han rakte ud for at stryge katten blidt over ryggen.

Han satte sig på knæ og åbnede sin taske og mumlede for sig selv '' Lad os nu se hvad jeg kan finde til dig min ven ''. Lidt efter trak han nogle rejer i en bøtte op og åbnede den. Han satte den foran katten og sagde '' Jeg havde godt nok tænkt mig at lave en rejesalat senere.. Men tag du den bare.. Du virker sulten ''. Han lænede sig tilbage mod træet og satte sine arme bag sit hoved. Lidt efter satte han sig hurtigt op igen. '' Fuck.. Det må du undskylde lille ven.. Du er sikkert pisse tørstig i denne varme.. Heh jeg har sku mest sprut med.. Men jeg tog lidt vand med hvis der skulle blive for varmt''. Wyatt åbnede sin taske igen og tog en vandflaske frem. Han tog et stort skytte bark fra jorden og hældte lidt vand op til katten. Wyatt havde intet imod dyr. Han havde dog ikke selv nogle dyr. Han var bange for at når han fik en af hans arbejdsanfald hvor han helt glemte sine omgivelser og arbejde i dage uden ende at han ville glemme at give dem mad og vand. Så han valgte bevist ikke at holde husdyr af den ene grund.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Constantina Man 16 Jun 2014 - 23:30

Katten skød ryggen op da hans hånd nærmede sig hende, og hun gav en spindende lyd fra sig. Hvor hun dog elskede at blive strøget på ryggen. Hun nærmede sig yderligere da han nævnte mad, nu var hun jo ren faktisk sulten, og selvom hun kunne forvandle sig til dyr, var hun ikke ligefrem glad for at spise rå mus. Let lænede hun sit hoved henover barket og slikkede en smule i sig, rynkede let på panden.

Constantina sad pludselig overfor ham i menneskeskikkelse, iført et par cowboy-shorts og en løs hvid skjorte omkring hendes overkrop, sat let ammen med et mindre bælte. ”Jeg tror jeg vil takke ja til den sprut du snakkede om, og rejesalaten lyder heller ikke slemt” Hun slikkede sig om læberne efter vandet og sendte ham et smørret smil, tydeligvis helt upåvirket af situationen. Hendes mørke hår bølgede nedover hendes skuldre og sad overraskende godt, taget i betragtning af at hun netop havde forvandlet sig fra en skovkat til hendes naturlige ekstremt smukke skikkelse. Selvfølgelig var hendes blændende skønhed et medfødt gen fra aspara racen som hun tilhørte, så i hans øjne ville hun nok nærmere ligne en supermodel i et casual outfit, blot uden den overdrevne brug af makeup.
Constantina
Constantina
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 50


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Wyatt Man 16 Jun 2014 - 23:44

Wyatt blev så overrasket at han vendte sig om og hældte vand imod hende. Det var resten af indholdet af flasken, hvilket var en del. Han sagde med en forbavset stemme '' Hvad fuck.. Hvor fuck kom du fra ''. Han havde aldrig før set et overnaturligt væsen og havde altid haft svært ved at tro de overhovedet fandtes. Han var blevet sendt hertil af staten som ikke havde fortalt ham om dem. Han var nok en af de eneste mennesker i Di Morga der ikke vidste at byen vrimlede med væsner.

Han tog et skridt tilbage og kom så til sig selv. Han så først nu hvor smuk hun var. Han stod og kiggede lidt på hende før han sagde '' Heh.. Okay.. Hvem du så end er ''. Han gik hen til sin taske og trak en flaske Jack Danials frem og åbnede den og tog en slurk. Han rakte den frem imod Constantina. *hvem fuck er hun. Hun er jo fucking smuk.. Bare sådan at komme ud af ingenting... Hvad sker der lige for det*. Han kunne ikke helt tro på det, at det var hende der var katten. Han havde lige mødt en meget smuk pige så han havde allerede glemt alt om katten. Han vidste ikke hvor denne kvinde var kommet fra eller hvordan hun havde sneget sig ind på hende. Men Wyatt var en meget åben person som gerne delte ud af hans ting med andre. Selv om han ofte skabte problemer og ødelagde ting så var han dybest nede et godt menneske.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Constantina Tirs 17 Jun 2014 - 12:49

Hun blinkede et par gange og hævede uimponeret øjenbrynene i retningen af ham. Virkelig? Hendes ansigt, den forreste del af hendes hår samt den hvide skjorte var gennemblødt; hvilket resulterede i at den blev lettere gennemsigtig. "Sådan kan man også hilse på folk, men jeg må indrømme at du er den første jeg har oplevet der rent faktisk gør det" hendes stemme var klokkeklar og kunne beskrives som nærmest syngene.

Constantinas mørke øjne gled undersøgende henover ham, og fik hurtigt konstateret at denne person aldrig havde oplevet noget overnaturligt før. Hun nægtede dog at lade ham blive undskyldt grundet det. Hun skubbede sit hår væk fra ansigtet og tørrede sig i det ærme der havde undgået at få vand på sig. Heldigvis var det varmt, så vandepisoden var ikke katastrofal. Tina tog imod flasken, og tog en slurk af den efterfulgt af et suk. Hun fjernede ikke sit mørke indbydende blik fra ham, tydeligvis afventede hun en undskyldning for vandepisoden men han virkede så mundlam at hun ærlig talt gik ud fra at den aldrig ville komme. I det tilfælde havde hun planer om at minde ham om dette:

"Jeg er den person du lige har hældt vand udover, jeg takker sjældent nej til et bad, men det der var muligvis over the top" hendes stemme indikerede tydeligt at hun ville have noget af ham, og et mindre smørret smil var nu synligt. Hvis han endnu ikke havde fanget hentydningen, var det lige før hun overvejede at give op.
Constantina
Constantina
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 50


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Wyatt Tirs 17 Jun 2014 - 17:17

Han kunne ikke lade være med at kigge lidt på hendes lettere gennemsigtige våde trøje. Han var jo en mand, han ville være underlig hvis han ikke kiggede. Han kunne dog ikke dy sig for at komme med et ´´not bad´´ udtryk. Han grinede en smule og svarede så '' Så kan du da lade være med at springe ud af det blå og forlange sprut.. Jeg har allerede delt min sprut med dig.. Vær du glad for det ''. Han grinede drilsk og rystede på hovedet. Han mente det bare for sjov. Han havde opfanget at hun ville have en undskyldning men det var jo et uheld.

Han kunne ikke lade være med at tænke at noget var mystisk ved dette. Faktisk syntes han at det virkede lidt for godt til at være sandt. At der stod en smuk kvinde i en halvt gennemsigtig hvid trøje, der var var dukket op af den blå luft. Der var kun en forklaring. Det her var en drøm, der var ikke andre logiske forklaringer. Men hvis dette var en drøm måtte det jo være hans drøm og bedømt ud fra kvinden overfor ham virkede det til at være en fræk drøm.

Nu overbevist om at dette var en drøm, hans drøm ændrede Wyatt adfærd. Han satte en hånd op af træet og sagde med en fræk stemme '' Det må du undskylde.. Du må hellere tage trøjen af.. og ja.. Det var faktisk over the top.. Din top ''. Wyatt løftede lokkende det ene øjenbryn og osede af selvsikkerhed. han var helt overbevist om at han var faldet i søvn op af træet og dette var en drøm. Han gik et skridt hen imod hende '' Hvad siger du til lidt.. Wyatt love.. Smukke ''.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Constantina Tirs 17 Jun 2014 - 21:00

Hun sippede af flasken som hans øjne vandrede hen over hendes top. Ja, det var der jo ikke ligefrem noget at gøre ved og hvis han ville betages af synet skulle han endelig have lov til at kigge alt hvad han ville. I så fald ville hun have behov for mere sprut – uden tvivl. ”I teorien sprang jeg ikke, jeg forvandlede mig blot, Tina studerede hans ansigtsudtryk og tog endnu en slurk med et tankefulgt udtryk spillende over hendes ansigt ”Og du tilbød også rejer – i det tilfælde havde jeg foretrukket rejesalaten” kommenterede hun med et lettere komisk udtryk og sendte ham endnu et smørret smil, før hun gemte læberne om flaskens åbning endnu engang.

Et eller andet havde tydeligvis fundet sted i hans tanker for hele hans holdning ændrede sig pludselig, men hun holdt sig fortsat lige så afslappet som altid. Han var et menneske, og i sidste ende var det ikke noget hun ikke ville kunne klare. Hendes mundvige røj let opad da hun hørte tone ændringen på hans stemme og måtte bide en mindre latter inde, den mand havde virkelig nogle fantasier der ville noget.

Min top?” Hun formede sine læber til et mindre ’o’ og trådte nærmere, skiftede flasken fra højre til venstre hånd, men det var en bevægelse han med stor sandsynlighed ikke ville lægge mærke til. Hans ansigtsudtryk havde forandret sig til noget så komisk at det var et vidunder hun endnu ikke var bukket under af latter. ”Wyatt love?” hun sendte ham et let forførende smil. You must be kidding me. Constantina trådte tættere på, og uden varsel løftede hun armen og svingede ham en syngende lussing tværs over ansigtet med en overraskende kraft. ”Wake up”, hun tog en større slurk af flasken før hun hældte en mindre del af flaskens indhold udover ham – hun sørgede dog for ikke at tømme den, da det ville være spild af god alkohol.


//Når jeg skriver engelsk i hendes tanker er det fordi hun tænker på Bulgarisk hvilket er hendesmodersmål//
Constantina
Constantina
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 50


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Wyatt Ons 18 Jun 2014 - 0:40

Wyatt troede stadigvæk det var en drøm og svarede '' yearh babe.. Selvfølgelig forvandlede du dig.. Det er jo min drøm ''. Han kunne lide denne drøm. Det var altid godt at drømme for så kunne han selv bestemme hvad der skulle ske. Han undrede sig dog lidt, denne drøm føltes bare så virkelig. Wyatt nikkede '' Jeg skal nok lave rejesalaten.. Hvis du laver bulen i mine bukser ''. Normalt havde han altid sådan en rap replik men nu hvor han troede det var en drøm var han bare mere selvsikker. Da hun drak af flasken fulgte han hende med øjnene og sagde ''mhhmm ''. Han vidste at dette ville blive en fantastisk drøm. En han ville huske længe.

Wyatt nikkede og svarede '' yearh babe.. Din top.. Der er ingen grund til at have den våde top på.. Kom lad Wyatt tørre dig ''. Han troede det var en drøm og derfor var alt han sagde og gjorde totalt uskyldigt. Der var ingen forpligtelser eller noget i en drøm. Han skulle ikke have det dårligt med hvad han lavede i en drøm.

Da hun trådte tættere på tog han fat i hendes bryster men han nåede kun lige at røre før han fik en lussing. Han var slet ikke klar på det og var ved at miste sit fodfæste og trådte et par skridt tilbage. Han tog sig til kinden og aede den '' Hvad fuck laver du ''. Der gik det op for ham at det ikke var en drøm. Han rullede med øjnene og udbrød '' FUCK ME ''. Han sukkede. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige eller gøre. Han stod bare og trak på skulderne med et undskyldende blik og åbnede munden bare for at lukke den igen. han vidste ikke hvad han skulle sige.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Constantina Ons 18 Jun 2014 - 23:45

Efterfulgt af hans højlydte udråbt faldt hun sammen af latter. Hvis hun nu havde været en af de personer der nemt kunne komme igennem med et blankt ansigtsudtryk ville hun med glæde have gjort det. Men i sidste ende havde det været alt alt for meget, og tårerne begyndte at samle sig i hendes øjenkroge. Constantina klamrede flasken i sin favn og tvang sig selv til at tage en slurk for at sætte en stopper for latteren.

Efter lidt tid pressede hun flasken i hænderne på ham: ”Du har muligvis mere brug for den end jeg har lige nu” hendes stemme havde en let klar tone, og hun blinkede drilsk til ham. Han var i det mindste kommet mere eller mindre til sig selv. Hvis det var fortsat efter lussingen havde hun virkelig ikke vist hvad hun skulle gøre. Der ville jo praktisk talt ikke have været nogen udvej.
Tina satte sig ned på knæ ved tæppet og begyndte at rode i hans taske efter mere alkohol, en som ham havde højst sandsynligt et helt lager med.

Jeg tager din reaktion som…”, hun stoppede med at rode et øjeblik og drejede hovedet for blot at se fyren stå og åbne og lukke munden som en fisk der ikke kunne få vejret. ”… at du er ny her i omegnen”, hun klukkede let for sig selv. I teorien var hun også selv ny, men i dette tilfælde var hun klar over hvad Di Morga havde været kendt for.
Constantina
Constantina
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 50


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Wyatt Tors 19 Jun 2014 - 0:05

Wyatt tog imod flasken og drak en stor slurk. Han syntes det var rart at hun tog det så roligt. Det havde han slet ikke forventet. Det var der nok ikke mange der ville have gjort. Han nikkede lidt og svarede usikkert '' Jo tak.. Erm.. Det var.. Jeg ved sku ikke engang hvad jeg skal sige ''. Han grinede lidt og tog en ordenlig slurk igen. Ja man kunne vel lige så godt drikke, det virkede til at hun havde fået samme ide som ham.

Wyatt satte sig ned overfor hende. Han kunne ikke engang huske hvordan de var endt sådan her. Det hele var sket så hurtigt og på sådan en mystisk måde. Han kunne ikke finde hoved eller hale i det så han lod det bare ligge. Han valgte at fokusere på nuet.

Der var lidt salat, rejer citron til rejesalaten i hans taske, ellers var der en flaske lakrids shots og en flaske tequila. Han havde altid meget alkohol med. Det var mest af alt på grund af hans tanker at han drak så meget, men han var nu heller ikke kræsen hvad angik sprut. Wyatt nikkede lidt '' En uges tid har jeg været her... Det tog lidt tid at få mit hjem klart.. der ud over har jeg arbejdet meget.. Så jeg har ikke haft tid til at komme så meget ud.. Men jeg havde virkelig brug for at tage lidt fri og drikke mig i hegnet ''. Han rakte sine arme ud '' En kombination af det gode vejr, skoven og sprut.. Hvem ville kunne modstå det ''. Han grinede lidt.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Constantina Tors 19 Jun 2014 - 21:34

"No talk, just drink", hun blinkede i hans retning, men så snart hun vendte ryggen til ham igen og rodede i tasken himlede hun med øjnene. Var denne fyr virkelig ægte? Så uvidende og... håbløs til en hvis grad. Hun trak tequila flasken op med let glimtene øjne og derefter citronen. "Der kan laves tequila shots med dette! Perfekt!" hun spandt næsten ordene. Det var efterhånden ved at være noget tid siden hun så primitivt havde drukket alkohol i en skov, men det var nu her hun foretrak det. Her i naturen hvor hun kunne mærke livet om sig. Nok var Tina ikke den helt godhjertede Aspara, men hun havde ikke vendt ryggen til naturen, ej heller var hun blevet ondskabsfuld.

"Hvad arbejder du som?", hun var virkelig ikke interesseret men for at gøre dette møde mere udholdeligt, blev hun nødt til at starte et samtale emne. Dog nikkede hun genkendeligt til hans sidste ord og smilede nostalgisk for sig selv. Han var muligt ikke den skarpeste ske i skuffen, men han havde en holdning hun accepterede og delte.
Constantina
Constantina
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 50


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Wyatt Tors 19 Jun 2014 - 21:52

Wyatt nikkede bare. Han syntes godt nok at Constantina var lidt for selvsikker. Godt nok var hun smuk men stadigvæk. Han kunne ikke lade være med at himle med øjnene. Men hun havde vel sine grunde til at være som hun var. Ligesom han havde hans grunde til at være som han var. Da hun snakkede om tequila shots grinede Wyatt og nikkede *helt dum er hun alligevel ikke *. Wyatt vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige. Hvordan han skulle bryde isen efter den KÆMPE fejl han havde lavet.

Wyatt kløede sig i nakken '' Jeg startede ud som hacker da jeg som 7årig blev færdig med skolen.. Jeg kedede mig.. Hackede mig ind i statens hemmelige filer og lod mig selv blive opdaget senere bare for at se hvad der ville ske ''. Han grinede en smule '' For at gøre en lang historie kort.. Så har staten hyret mig til at arbejde på et hemmelig projekt da de fandt ud af at mine evner strakte sig længere end bare hacking.. Hvis du kender lidt til computere har du måske hørt om mig.. Jeg bliver kaldt. Night Saber ''. Wyatt grinede lidt '' Jeg var 7 da jeg fandt på det.. Men navnet har fulgt med i de kræse lige siden ''. Han rakte ud efter flasken og citronen for at lave et shot til sig selv og sagde '' Hvad med dig selv? ''. Han havde faktisk helt glemt om han overhovedet havde fået hendes navn så han valgte at undlade spørge. Wyatt var et geni indenfor teknologi. Men når det kom til at tro på magiske væsner og alt sådan noget var han meget tvivlende. Med god grund, hans hjerne tænkte alt for logisk. I hans hoved var overnaturlige væsner ikke mulige, magi var ikke muligt. Han vidste ikke hvor meget fejl han tog.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Constantina Fre 20 Jun 2014 - 22:56

Hun fremdrog en kniv og begyndte at skære citronen ud mens han snakkede. Det havde været virkelig akavet, og hun havde været sekunder fra at slå ham bevidstløs - eller i hvert fald forsøgt. Og hvis luften mellem dem ikke skulle blive tynget mere var det bedste at starte en samtale - og drikke. Hun kunne i teorien være gået, men nu havde hun jo været der først, og han havde bragt mad og alkohol. Ingen i byen kendte hende, så hvad havde hun at frygte?

Hacker ? Kriminel muligvis? Hun skjulte dog sin lette overraskelse. Han virkede slet ikke som en mulig hacker, og især ikke en dygtig en hvis det havde været tilfældet. Hun fugtede sine læber mens hun opstillede de forskellige flasker på række, så hun kunne udvælge hvad der skulle startes med. Det var en udmærket disraktion fra hans overraskende fortælling. Han var virkelig dygtig, hun var selv blevet set som god, men hun havde selvfølgelig sine specialiteter. Night Saber hun bremsede sine bevægelser da hun hørte navnet. Ah ja... hun havde hørt om ham. Constantina var de sidste 5 år rejst rundt i forskellige lande og havde muligvis skabt sit eget ry, dog var folk ikke rigtigt klar over hvem hun egentlig var, fordi hun havde holdt sig skjult og kun var blevet opdaget en gang; hvor hun så flygtede igen. "Ja du må indrømme navnet er... lidt forældet... Hvad med at komme med noget nyt så du lyder knap så meget som en 7-årig?" Hun hævede et øjenbryn og rakte ham et stykke citron samt flasken.

"Mit navn er Constantina Petrova" denne gang var der en mere tydelig bulgarisk accent, der om muligt fik hende til at lyde mere sexet. Tina drejede let hovedet for at se om navnet havde nogen reaktion. Navnet Petrova var blevet spredt rundt på nettet flere steder, når folk skulle komme med eksempler på for eksempel ekstreme tilfælde af indbrud. Men selvfølgelig var Petrova ikke noget sjældent navn at finde i Bulgarien, det var dog sjældent at folk tænkte over dette. For ingen havde i teorien 'mødt' hende som Constantina Petrova, medmindre de havde arbejdet med hende. Udover dette var hun en mere ukendt person, det var også noget af det der gjorde tingene nemmere for hende. Hvis man var ukendt vidste folk ikke hvad de skulle kigge efter.
Constantina
Constantina
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 50


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Wyatt Lør 21 Jun 2014 - 10:53

Wyatt var ikke sikker på hvad dette ville ende ud i. Hvem denne kvinde var, men måden hun talte på. Måden hun bevægede sig på fortalte ham at hun bestemt ikke var nogen normal kvinde. Hun var noget særligt, eller en særlig person. Wyatt var ikke sikker på hvor han skulle placere hende. Det hele virkede bare som en drøm, men det havde han jo fået bevist at det ikke var.

Da hun stoppede om hvor han sagde sit hacker navn kunne Wyatt ikke lade være med at smile. Hans anelser var korrekte, hun var ikke nogen almindelig kvinde. Han havde hørt om folk som hende. Cat Burglers som Wyatt selv yndede at kalde dem. De opsøgte de bedste hackere i verden for at lære at hacke selv. De blev aldrig de bedste men det var bestemt heller ikke meningen. De lærte at hacke så de kunne bruge det til at stjæle. De bedste tyve i verden med evnen til at hacke. Det var eliten. Var hun sådan en, var det derfor hun lige pludselig var endt foran ham. Det ville forklare hvorfor han ikke havde hørt hende komme. Han drejede sit hoved lidt '' Du er en af dem.. Er du ikke.. En af de der mester tyve der opsøger hackere?.. En af de der voldsomt gode tyve der vil lære at hacke så de kan stjæle alt i verden.. Og du har valgt at opsøge den bedste.. Så jeg kan lære dig alt hvad jeg ved? ''. Wyatt grinede lidt og rystede på hovedet '' Eller så tager jeg fejl.. Det har jeg jo gjort før idag ''.

Han grinede lidt '' Jo.. Men nu hvor jeg har fast arbejde, så er det ikke ligefrem fordi jeg hacker pentagon mere.. Jeg kunne godt.. Meen, jaah.. Faktisk har jeg lidt savnet spændingen.. Måske skulle jeg opgradere mit navn.. Dog er det sku nok ikke det smarteste at gøre.. Jeg arbejder for staten og hvis jeg starter igen.. Så kommer de sku nok efter mig ''.

Wyatt smilede og nikkede '' Et smukt navn til en smuk kvinde ''. Han gned sig lidt i nakken '' Sorry alt det før.. Jeg.. Ja jeg ved sku ikke hvad jeg tænkte.. Det må være varmen''. Han tog en slurk af flasken og bed i citronen. Han holdt flasken frem til hende og smilede venligt.
Wyatt
Wyatt
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En nydelig penthouse lejlighed i Terra

Antal indlæg : 143


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Constantina Ons 9 Jul 2014 - 18:08

Hun strøg nænsomt en mørk hårtot om bag sit øre og sendte ham et smørret smil da han begyndte at snakke. Det var sjældent folk kunne genkende en andens profession ud fra så få informationer, men han havde trods alt selv indrømmet at han var en hacker – og dermed givet hende informationer nok til at hun kunne regne resten ud. Constantina havde haft ret i at han kunne gætte sig frem til hvad hun var. Men delen med at hun var typen der opsøgte andre hackere var lidt ved siden af. For hvis hun allerede fra begyndelsen havde vidst at han var en hacker, hvorfor ville hun så have ham til at introducere sig selv?

Jeg opsøger ikke hackere, mine evner til at bryde ind diverse steder bygger ikke på at hacke… ”, med rolige og flydende bevægelser åbnede hun tequila flasken, efter at have rodet tasken igennem uden at finde spor af shot glas. Men på den anden side; hvem ville også medbringe glas til alkohol hvis man var den eneste der alligevel var til at drikke af det? Hun nikkede let for sig selv ved tanken, og fremdrog noget salt. ”Ser du… cat burglars går ikke efter at stjæle alt i verden det er ofte specifikke ting de professionelle går efter. Selvfølgelig er det ikke noget myndighederne har styr på. Tyve er tyve, og bør spæret inde” Hun blinkede til ham og gav slip på et lille ’heh’. I samme øjeblik bukkede hun sig henover sin hånd og blottede sin røde tunge, idet hun slikkede salt af bagsiden af hånden.  Uden pause tog hun en slurk af tequilaen, hvilken blev efterfulgt af citronskiven hun havde hold klar til netop dette. Den bitre smag eksploderede på hendes tunge og tvang hendes ansigtsudtryk til at vride sig let, ikke af væmmelse dog. Hun elskede bitre ting, og den følelse de gav hende.

Der kan jeg hurtigt indrømme…” hun blottede sine tænder i et skævt smil og rakte tequila flasken til ham: ”At mit arbejde aldrig mangler spænding."
Constantina
Constantina
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 50


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Constantina Ons 9 Jul 2014 - 18:09

//OOG: Undskyld mange gange for forsinkelsen af min post, men havde en ven fra England ovre hele forrige uge og har haft meget at se til. På onsdag næste uge rejser jeg også til Frankrig i ca. 2 uger men har tid til at svare nu her :D//
Constantina
Constantina
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 50


Tilbage til toppen Go down

Skovens lyde (Constantina) Empty Sv: Skovens lyde (Constantina)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum