Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle)

Go down

Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) Empty Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:18

Okay, det her har stået på længe nok. Jeg vil vide hvem du er.

Du har igennem de sidste uger konstant søgt mine emner og trykket minus respekt. Det er intet tilfælde, så kom ikke med den forklaring, det er udelukkende mine emner der er blevet ramt, dem jeg har skrevet med er urørt.

Jeg har levet med det indtil nu og ignoreret det, men nu har jeg fået nok. Skrot dit tarvelige pis og kom frem. Til alle der læser dette, jeg beklager mit voldsomme sprog, men at en (for at sige det ligeud) kujon render rundt og nedstemmer emner jeg har skrevet, Som er over 6 måneder gamle! bliver får et minus point i respekt uden grund... Hvorfor? Har folk da intet bedre at tage sig til en at opfører sig som et røvhul overfor en person som der intet har gjort dem?

Hvem er du? Hvorfor gør du det? Hvad har JEG gjort for at det er mig der skal jagtes på den her latterlige måde?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) Empty Sv: Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:13

Ja, det er så tydeligvis ikke mig, da jeg er meget forundret over det du skriver, her i tråden.
Af det jeg har læst, og jeg er sådan en god lille stalker... så skriver du jo formidabelt, så det giver slet ingen mening.

For mig, er det noget med man trykker på minus hvis man ser et indlæg man mener er nedsættende på en eller anden vis, eller meget grænseoverskridene på et eller andet sæt.
Noget man tager afstand fra , kan være sårende eller i den dur....

Et plus giver jeg , hvis noget skriver en god eller vigtig pointe i en debat, eller hvis et indlæg er super godt...ikke nødvendigvis grammatisk, men et der får mig til at grine,græde eller på andet sæt op på dupperne.
Man kan også give et plus/ respekt hvis man bare generelt synes en er en virkelig god emner.

Måske jeg har misforstået noget her.....men man giver da ikke minus fordi man ikke synes at et emne er godt? Og det lyder lidt som det er hvad du oplever Artanis......det er da skod!!

Og hvis der er mere personlige grunde til årsag, så er det virkelig under bæltestedet.

Support herfra, og respekt fra mig over du tager tyren ved hornene!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) Empty Sv: Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:23

Tak for støtten Millicent :)

Ja, respekt gives hvis man kan lide et emne og syntes det er godt. Må indrømme det er meget sjældent at jeg giver +1, men når jeg gør er det så virkelig også fortjent.

Og kan garantere for at det ikke er fordi mine emner er nedsættende eller provokerende. Det rangerer fra helt normale emne søgnings posts, til små samtaler i nogle af mine ældste emner...
Det her er første gang hvor jeg faktisk har brugt et... Ikke så pænt sprog her på siden, men vil også påstå at jeg har grund til det den her gang ><

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) Empty Sv: Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:53

Tro mig, det er virkelig ikke sjovt. Jeg har også været igennem det (som du nok også kan se på mine respekt points, som jeg selv har prøvet at ændre lidt på). Det skete dog efter et lille "skænderi" jeg havde herinde med én.

I know the feeling! D:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) Empty Sv: Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 20:35

Syntes også det var mærkeligt din Respekt var så ustabil, den ene dag 14, den anden fire..Så det fik også mig til at hæve et øjne bryn. Træls det er sådan her det står til og folk ikke bare kan sige sin mening over en Pm med et neutralt eller hvis man kan, positivt sprog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) Empty Sv: Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 21:22

Kunne ikke lade være med at give dig en lille respekt for at du tager det op, og kan virkelig godt forstå at du er sur over det!
Ellers vil jeg sige at mit syn på plus og minus er helt de samme som Millicent, og giver hende ret :)

Jeg håber at vedkommende enten stopper med at give minuser eller skriver til dig og forklare hvad vedkommenes problem helt nøjagtigt er

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle) Empty Sv: Til Hvem End Du Er! (Bedes læses af alle)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum