Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Minus og Plus (Bedes læses!) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Minus og Plus (Bedes læses!) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Minus og Plus (Bedes læses!) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Minus og Plus (Bedes læses!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Minus og Plus (Bedes læses!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Minus og Plus (Bedes læses!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Minus og Plus (Bedes læses!) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Minus og Plus (Bedes læses!) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Minus og Plus (Bedes læses!) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Minus og Plus (Bedes læses!) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Minus og Plus (Bedes læses!)

4 deltagere

Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 21:35

MINUS OG PLUS
- Hvordan foregår det?
Hvad skal det være godt for?
hvordan gives det? -

Ja, nu har jeg lagt mærke til, at mange ikke ved hvordan man giver plus for et indlæg, eller minus for den sags skyld. Folk giver pludselig minus, for indlæg, uden at folk ved hvorfor, og derfor går de rundt og tænker, hvad har jeg gjort galt? Hvorfor for jeg minus? Skriver jeg virkelig så dårligt? Og det er bestemt ikke nogen rar følelse!
- Jeg har godt nok fået nogle klager omkring det, men har dog desværre ikke tænkt så meget over det, eller gjort noget ved det. Men nu, synes jeg altså jeg ser det for ofte, når jeg emner, med nogle at pludselig at de har fået et minus for deres indlæg. Og der må jeg også sidde med rynkede bryn, og tænke hvorfor?

Derfor, er det lige så meget en opsang, som et guide til hvordan man giver respekt for folks emner, fordi at det sker jo desværre ikke særlig ofte, og det er jo VILDT fedt at få plus for ens indlæg, så gror ens selvtillid mere, og man har lyst til at emne mere, og har vi ikke alle sammen brug for et boost of selvtilfredshed, omkring at vi faktisk godt kan finde ud af, at emne? Jo, det vil jeg nu mene.

Hvordan giver jeg plus, og minus?
Når du skal give respekt (plus og minus) for et indlæg, kan du ude i højre siden i toppen af din medpartners indlæg, se et lille tegn med plus, en streg og neden under minus. Der fra, kan du trykke og bestemme hvad folk skal have. Der ud over, er der noget der hedder Thanks, og det kan du give til folk, hvis du virkelig mener, de har lavet en SINDSYG god poste, der giver du nemlig hele 3 plus for indlægget.

Hvor kan jeg se disse points, og hvor mange minus og plus jeg har fået?
Først og fremmest, kan du se dem, ved at gå ind på din profil, så går du ind i Statistics. Der vil du under erfaring, se respekt, som vil vise hvor meget minus og plus du har fået, og hvor meget du selv har givet. Der ud over, kan du se i venstre af dine egne indlæg, nede i bunden hvor der står respekt.

Hvornår giver man plus, og hvornår giver man minus?
Det er da en selvfølge, at man giver plus, når man elsker personens indlæg. Når man synes at det er velskrevet, og man lever sig ind i det. Eller bare når folk skriver en god potion ord, så det ikke er de der 3-4 ord, som er kravet man skriver. Hvornår giver man minus? Ja, det vil jeg mene er når folk skriver under tre ord, og når man svare tilbage i offentlige samtaler i et flabet og meget groft toneleje. Men man giver BESTEMT ikke minus, til en god poste, bare fordi at man ikke kan lide personen? Hvad går det lige ud på, at man går rundt og stalker emner, også tænker man, hov den person kan man altså bare ikke lige lide, derfor giver jeg nu personen minus. Ja, okay nogen gange kan man godt komme til at trykke forkert. Men ville det så ikke være på sin plads, at skrive til personen: Hey sorry, men jeg kom til at trykke minus selvom jeg mente plus, det er jeg altså ked af. Fordi det er noget af en mavepuster når man ser at man har fået minus, og man ved jo ikke hvem der har givet en det, fordi at det er anonymt, af den grund, skal man behandle dette system som det forventes, og ikke udnyttes.

Det var så af ord jeg havde at sige omkring denne sag. Hvis man vil kommentere, eller mener at jeg ikke har ret i det jeg har sagt, så smid da endelig et indlæg, eller en pm. Svare på alt, fra ris til ros. (:

Di Admins - Faith Jável.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Damia Tors 7 Apr 2011 - 20:50

Hørt Hørt !

Kan ikke være mere enig.. har efterhånden også selv set flere tilfælde hvor nogle stykker har fået minus uden rigtigt den store grund - hvilket helt klart må være forvirrende for personen selv, og som du s smukt udtrykker 'en mavepuster'. Du får plus for det indlæg der - for sure! (;
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 23:44

Hvad med at gøre denne post sticky? :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Gæst Man 6 Jun 2011 - 23:45

Sticky? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 0:14

Så den står øverst i hele tiden :-) Den behøver ikke nødvendigvis være på forsiden, men bare så hvis folk går ind under nyheder, skal dette da gerne kunne læses.

Ellers så evt flyt det til "Det der skal læses inden man starter", da jeg ikke ville være faldt over den, ved mindre jeg havde læst nyhederne igennem :-P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jun 2011 - 3:23

så ledes (:
- Den kommer ind under guids på den nye side! (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Angelin Tirs 12 Jul 2011 - 1:16

Har faktisk ogs gået og undret mig over hvad de der tegn på siden af emnerne var^^
Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Tokito Tirs 12 Jul 2011 - 1:46

Jeg syntes alle burde give denne post minus for at give Aiden en mavepuster. <3
*Giver den et plus*
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Gæst Tirs 12 Jul 2011 - 1:47

haha xD hvor du sød Tokito.. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Tokito Tirs 12 Jul 2011 - 1:49

Kom lige til at tænke... Er der nogen måde at se hvilke indlæg man har fået + på? o.o
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Abraham Borzakov Fre 17 Aug 2012 - 8:18

Trækker lige emnet op igen n.n

Jeg sidder og læser mange emner igennem, hvor det skrevne er super kvalitet, og jeg kan undre mig over, hvorfor indlæggene ikke har fået noget som helst plus for det. Det er altid en dejlig bekræftelse og yderst motiverende at få et plus for sit indlæg, af og til den bedste kur mod skriveblokade!

Så ros hinanden, det er I altså mange, der fortjener n.n
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Gæst Lør 18 Aug 2012 - 10:21

Kan ikke være mere enig med dig kære Liam, men hvor har du gemt "Plus" knappen? Kommer den først frem bagefter? Lad os håbe, nu prøver jeg lykken! *Drejer lykkehjulet*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minus og Plus (Bedes læses!) Empty Sv: Minus og Plus (Bedes læses!)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum