Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE -

Go down

Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - Empty Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE -

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011 - 16:42

UDSKIFTNING AF PERSONALE! - BEDES LÆSES AF ALLE -

Ja. Nu er det jo sommerferie, og det kan vi alle sådan set kun være rigtig glade for! Men deraf er der også ændringer, både for siden og for dens brugere. Denne gang, handler det om sidens personale - dem, der holder siden igang.

Ma'lakel The Vanquished/Anne-Dorthe:
Mange af os kendte denne pige, der havde sans for ondskaben, som ingen anden! In-game kunne hun sætte gode spil igang, men det er slut for nu. Som vi sikkert er mange til at vide, så er hun stoppet for et stykke tid siden og efterlod kongeriget til Scars/Christian. Både in-game og off-game, syntes jeg personligt, at vi burde mindes hende og hendes karakter! Ikke kun for at sætte spil igang, men også for det arbejde hun satte ind, for at gøre siden mere spændende, in & off-game.
Denne kvinde gjorde meget for os, men vidste hvornår det måtte være enden af tunnelen. Giv hende en klapsalve og ønsk hende inderst inde, hjertelig mange tak for alt!

Angelie/Nanna:
Nu kender jeg ikke pigen her, helt så personligt igen, men at hun var en af de største medvirkende omkring alt herinde, det ved jeg således som mange af jer! Hun var kendt for sin humoristiske sans, random snak.. Men også, at hun ejede et kærligt sind og kunne være meget mere seriøs, end hvad hun ville udgive for i chatten. Hun var en meget interessant rpg-forfatter, men også dygtig til det hun lavede med sidens design.
Igen, giv denne unge kvinde, en hjertelig klapsalve og husk hende nu for alt det, hun sled med at gøre bedre for os alle, der endnu nyder denne sides faciliteter!

Nu kommer de to, der skal være istedet, men på deres egne måder vil fylde de to andres sted.. Dog vil det kun lykkedes, fordi at netop disse to ikke vil være som de to forrige, eller på nogen måde prøve på dette, men vil være sig selv og ikke andre.

Scars/Christian:
Mærkværdigt nok, så har Scars ikke bare overtaget Anne-Dorthes status som Guide, men også som hersker over Di Morga, byen denne rpg-side handler om. Med hård hånd in-game, men et blødt hjerte off-game, kan vi alle vist godt se frem til et styre, der ikke er set længe. Han vil altid være klar til at hjælpe hver og en bruger, så vil i ham noget angående enten et emne der overtræder reglerne, bare hygge-chatte eller en god debat om noget fra himmel til jord, så er han der helt sikkert!
Derfor kan vi alle herinde, give denne mand en klapsalve, pift og lykønskninger indenfor Vie La Morts personale!

Taioro/Isabella-Remée:
Ja, det er nu engang mig selv. Det er nok lidt svært at rose sig selv, derfor holder jeg mig til fakta i denne sag. Det er både nemmere og lyder mindre selvgladt, (hehe).
Jeg er ikke kun Guide, men har ligeså mange muligheder som vores kære Aiden og Clayden. Det betyder at alt både in-game og off-game, plus brugernes sikkerhed, overtrædelser osv. er min sag. Jeg er her for at hjælpe alle jer, men også vores fælles adminstratorer, Ida & Elisabeth. Mine job bliver blandt andet at give nye brugere farve, men kun når minimum 3 krav er fuldt op på: Race, Styrker & Svagheder. Derudover vil jeg også vurderer resten af jeres profiler, plus de emner i deltager i - det gælder ikke kun in-game! Jeg har ansvaret for at alle føler sig trygge og ikke stødt af en anden bruger. Jeg holder fast på at reglerne skal overholdes, det handler for eksempel om, at vente med at lave indlæg, før ens farve er på plads, så vi admins og guiders kan holde styr på jer. Jeg hjælper også med tekniske ting, som et pludseligt deformt logo, eller andre ting, der ikke fungerer korrekt.
Alt i alt så hjælper jeg med alting, men jeg kan, som med Christian, godt lide en hyggelig sludder om alt omkring siden, men også det der ikke omhandler den.

Ja. Resten står indtil videre uændret og derfor vil jeg afslutte min lille tale.
Hav en god ferie og husk at ære de nye men også ældre medlemmer! (:

Mvh. Alle fra Vies personale! ^__^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - Empty Sv: Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE -

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011 - 17:13

*Klapper af de to nye, og de to gamle VLM bruger*

Fin fin tale :)
Glad for at høre at brugerne nu er på plads igen, efter denne mindre omvæltning det har kostet at meddele at siden flytter, men så er det godt at vi har to Admins der kan tage hånd om sagen og få det hele flyttet til nogle nye bruger.

Jeg har dog lige tænkt på den sidstnævnte Taioro. Det er da frygtelig meget du skal have i luften på en gang, det er dejligt du vil gøre dette, det er jeg personligt rigtig glad for, men jeg kunne tvivle lidt på dig, ikke din evne som hjælpe Admin hvis man kan kalde det dét, men at du kan have styr på det hele på en gang, som Admin også har givet udtryk for, så kan det ofte være svært at holde styr på de "to liv" som man har kørende, den irl og den her inde på VLM, så jeg syntes at du, eller Admin skal finde en der kan hjælpe dig/jer med at styre siden, det behøver ikke at være det hele, men forskellige ting som i ikke kan nå at gøre, for eksempel når i selv vil tage på ferie med jeres venner, eller familie, så det ikke er umuligt at få farve i den uge. Men det er selvfølgelig helt op til jer selv, hvad i ønsker at gøre, det er blot et lille råd, så der ingen af jer der skal gå ned med stress fordi i har for meget arbejde :)

-Andrija

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - Empty Sv: Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE -

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011 - 17:20

Først lige tak Adrija, for klapsalven. (:

Og her kommer det geniale ved mine mange "jobs".
Jeg har så emget fritid, at det gør helt ondt. Efter skolen, som jeg til næste år kun har få timer i, så er resten af dagen at sidde og snuse lidt rundt på vie. ^^ Selvfølgelig ser jeg, at det er et meget stort ansvar og en "lille hjælper" kunne være en rigtig god idé, især pågrund af de mange ting, der efterhånden sker pr. handling. Jeg ved selvfølgelig, at det ikke er fordi du ikke ser mig som værdig til stillingen, men jeg ved nu engang hvad jeg har sagt ja til. (:
Dog er jeg stadig glad for at du turde spørge og råde! Vil ihvertfald tage det til tanke og måske snakke med de to andre om det, før der kommer videre beslutning om denne "lille hjælper" sag. ^^

Igen, tak for din opmærksomhed. (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - Empty Sv: Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE -

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011 - 17:25

Så lidt så lidt :)

Ja, for meget fritid! *Gyser* Nogle gange får man bare ja ...
Det glæder mig at høre at i vil tage det op til endnu en lille snak, da der jo nogle gange at man får lidt for meget at gabe over, men så er der vel bare at sige pøj pøj med "arbejdet" :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - Empty Sv: Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE -

Indlæg af Scars Fre 24 Jun 2011 - 17:41

Takker mange gange for de fine ord Tai

Og som sagt så vil jeg jo også være her til at hjælpe, så Tai ikke skal være helt alene.

Jeg glæder mig bare til rigtigt at gå igang efter sommerferien da jeg selv skal 3 uger til USA her fra den 5, men jeg lover at komme ind og kigge engang imellem og holde de uartige brugere i ørene

Jeg håber til alle nye i kan finde lige så meget glæde ved siden som vi har fundet og det 'nye' hold af guider skal nok være der til at hjælpe jer.

Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - Empty Sv: Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE -

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011 - 17:55

Kloge ord, fra både Adrija og Scars. :3

Tjaa, faktisk kan man sådan set kalde Scars for "min lille hjælper", (føler sig lidt som George fra Jumbobøgerne nu), men da han har en meget tidlig pause fra sin nye stilling, så må jeg vel bruge min store fritid til at forbedre siden lidt efter lidt. ;3 Ingen stress - bedre kvalitet ^__^
Dog.. Er Scars nok min STORE hjælper :D (Og så lige en rigtig god ven oveni) ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - Empty Sv: Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE -

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011 - 18:01

Godt med noget fællelskab hos hjælperne, store som små xD God tur Scars, og så skal man jo ud i den farlige verden, og ikke det trykke samfund, eller hvad du i sin tid kaldte det :) og ja, pøj pøj med jobbet også der :)
*glæder sig til at se hvad sommerferieplanerne for VLM går ud på*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - Empty Sv: Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE -

Indlæg af Gæst Fre 24 Jun 2011 - 19:38

Meget fint!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE - Empty Sv: Udskiftning Af Personale - Bedes læses af ALLE -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum